Je gaat dus mee?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:27 schreef Hilzillah het volgende:
VERDORIE!!! Ikke nacht diensten niet eens de 1e of de laatste maar gewoon leuk midden in de week
![]()
Dan heb je ze voor het uitzoekenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:45 schreef Natalie het volgende:
Nee hè? Sta ik dan straks met alleen maar kerels op het strand
Mja ik kom met Duvel en hij krijgt misschien voor de verandering weer eens een extra dienst in z'n maag gesplitst aankomend weekeindequote:Op maandag 27 juni 2005 17:45 schreef Natalie het volgende:
Nee hè? Sta ik dan straks met alleen maar kerels op het strand
Hoho, ik moet nog ff afstemmen hoe laat, best kans dat ik 's avonds gewoon naar Scheveningen kan.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja ik kom met Duvel en hij krijgt misschien voor de verandering weer eens een extra dienst in z'n maag gesplitst aankomend weekeinde![]()
Jouw bedrijf en afstemmenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoho, ik moet nog ff afstemmen hoe laat, best kans dat ik 's avonds gewoon naar Scheveningen kan.![]()
Zonder cavia, welteverstaan.
Hij had erg scherpe klauwtjes, daarom hou ik 'm goed vast.quote:
Erger nog, afstemmen met de aannemer!quote:
Onder het motto: "deze is vast voorgerekt"?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Hilzillah het volgende:
Cavia wil ik wel op passen hoormag tie leuk mee naar het werk
Nee hoor, deze cavia heeft al een vriendje waar hij woont, is niet alleen!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:23 schreef Hilzillah het volgende:
Ha ha ha nee hoor om gezelschap te houdenalleen is ook maar alleen
Lynx maakt denk ik 2/3 minder foto's dan de vorige keer.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:37 schreef Hilzillah het volgende:
Kunnen we best met zijn 3e goede vrienden worden
Maaruh! Gaan jullie wel vertellen hoe het was enzo... en vooral veel foto's maken
Ik maak gewoon een hoeveelheid van 100% foto'squote:Op maandag 27 juni 2005 18:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lynx maakt denk ik 2/3 minder foto's dan de vorige keer.
't Was eigenljik humoristisch bedoeld...
DAn ben je mijn buurmanquote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef OFfSprngr het volgende:
18:55:28 <OFfSprngr> misschien kom ik ff langs, zwarte pad is hier 5min vandaan
Heb je wel een kaartje?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:01 schreef Jumparound het volgende:
mag ik me ook nog opgeven?
neequote:
he kom jij ook dan. Is er nog iemand die ik kenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:20 schreef MewBie het volgende:
[..]
Als tie een krat bier mee neemt is toch goed![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he kom jij ook dan. Is er nog iemand die ik ken![]()
quote:
Je hoort het.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:20 schreef MewBie het volgende:
[..]
Als tie een krat bier mee neemt is toch goed![]()
Kom ook man jij doet toch niks in het weekendquote:
Doordeweeks ook niet veelquote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom ook man jij doet toch niks in het weekend![]()
Mag ik je even herinneren aan je bijdrage op pagina 1?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Als ook gek komt en het is lekker weer en snowqueen911 komt..
Ik ga ik ga dus alle reden om te komen. Ik neem wel een vest mee voor je mocht je het koud krijgenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Dus nu ik 't over voorbehoud heb gehad kom je ineens wel? Lekker is dat!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Gast ze komt voor mij hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus nu ik 't over voorbehoud heb gehad kom je ineens wel? Lekker is dat!
quote:
Hij gaat al met Maryse in de zon zitten hoor...quote:
Weinig zon om half 9 ben ik bangquote:Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij gaat al met Maryse in de zon zitten hoor...
Ik ben daarom ook niet iedereenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij gaat al met Maryse in de zon zitten hoor...
ik heb god domme ruim 2 uur naast je gezeten in de auto. Je was zo saai dat ik in slaap getieft benquote:
quote:
Dat is top ga ik met maryse in de zon liggenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat valt dus wel mee, tenzij het zwaar bewolkt is.
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb god domme ruim 2 uur naast je gezeten in de auto. Je was zo saai dat ik in slaap getieft ben
had maar 3 uurtjes geslapen en de drank zat nog in mijn lichaam toen ik bij je in de auto stapte. En na 3X de zelde cd, gehoord te hebben werd het toch wat moeilijk om na een zware dag wakker te blijvenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:19 schreef MewBie het volgende:
[..]
Je bent gewoon niks gewend, is een keertje laat gaan slapen en flikkert in slaap in de auto
![]()
ik neem er wel 1 voor je meequote:
3xquote:Op maandag 27 juni 2005 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had maar 3 uurtjes geslapen en de drank zat nog in mijn lichaam toen ik bij je in de auto stapte. En na 3X de zelde cd, gehoord te hebben werd het toch wat moeilijk om na een zware dag wakker te blijven![]()
[..]
ik neem er wel 1 voor je mee![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:58 schreef ook_gek het volgende:
is het een idee om hier te zeggen wat je wel en niet drinkt zo dat iedereen kan kiezen wat mee te nemen? Straks zitten we met liters bacardi maar geen cola of zo
Ik welquote:Op maandag 27 juni 2005 21:13 schreef MewBie het volgende:
[..]
![]()
* MewBie drinkt toch geen bacardi meer
wat wil je. Bacardi lemmon of normale bacardi en kom je ook?quote:
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat wil je. Bacardi lemmon of normale bacardi en kom je ook?
we blijven tot vroegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nee helaas nietMoet werken, heb nacht dienst
* Duvel ook niet meer...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:13 schreef MewBie het volgende:
[..]
![]()
* MewBie drinkt toch geen bacardi meer
Oh Godzijdank! Nog een vrouw die meegaat! Ik zag het al somber is tussen al die kerelsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:37 schreef Christine het volgende:
Ik moet ook komen
(of het lukt zie ik nog wel, maar hier vast een tvp)
van mij jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:37 schreef Christine het volgende:
Ik moet ook komen
(of het lukt zie ik nog wel, maar hier vast een tvp)
Oké, dan kom ik speciaal voor jouquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh Godzijdank! Nog een vrouw die meegaat! Ik zag het al somber is tussen al die kerels
Lief dan ben jij mijn kussentje voor die avondquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, dan kom ik speciaal voor jou
(Mits er niks tussen komt)
Mja had ik ook al op gewezen, maar jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
Er staat een typo in het plaatje in de OP. '[...] campfire and you are fellow fokkers [...]' ?
Je weet dat het om 20.30 begint en het niet bijster mooi/warm weer wordt?quote:
Ik wil jou wel in bikini zienquote:
Maryse is OKquote:
Euh... ik kan 'm toch wel meenemen???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je weet dat het om 20.30 begint en het niet bijster mooi/warm weer wordt?
Meenemen kan altijdquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... ik kan 'm toch wel meenemen???
blote reet zwemmen zeg ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... ik kan 'm toch wel meenemen???
Ik moet werken en dan naar verjaardag van m'n neefquote:
Vooruitzichten zijn goed. Hele dag zon. Pas zondag weer wat meer bewolking.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:09 schreef ook_gek het volgende:
wat doen we als het bagger weer is?
cool laat het weten dan he gaan we effe snel meetenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik moet werken en dan naar verjaardag van m'n neefEn volgende dag verjaardag van m'n vader
Ik kom dinsdag tot iets van 18:00 misschien wel naar Scheveningen!
Bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef Deathjester het volgende:
ViperDesign zal vandaag helaas niet aanwezig zijn. Hij heeft mij gevraagd of ik dat even wou doorgeven.
Ik kom ook, en ik ken helemaal niemandquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja ik twijfel ernstig of ik wel langskom. Viper is er dus niet en voor de rest ken ik alleen Lynx... Ik ga het er ff met Duvel over hebben.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom ook, en ik ken helemaal niemand
Een vrouw! En ze komt!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom ook, en ik ken helemaal niemand
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Een vrouw! En ze komt!
Samen kunnen we die heren wel aan
Als je die auto fixed kan ik dan een beroep op je doen om nog geen 5 minuutjes om te rijden?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef livEliveD het volgende:
Ik zit net de vervoerstijden te controleren en voor mij wordt de kans klein dat ik ga. In de nacht reizen is erg kut omdat de verbindingen tegenvallen.
Edit: Als ik een auto kan fixen dan kom ik sowieso wel
Ja tuuwk. Kans is echter klein dat me ouders lief voor me gaan zijn dus reken er niet opquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:24 schreef MewBie het volgende:
Als je die auto fixed kan ik dan een beroep op je doen om nog geen 5 minuutjes om te rijden?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja tuuwk. Kans is echter klein dat me ouders lief voor me gaan zijn dus reken er niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |