Maryse is OKquote:
Euh... ik kan 'm toch wel meenemen???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je weet dat het om 20.30 begint en het niet bijster mooi/warm weer wordt?
Meenemen kan altijdquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... ik kan 'm toch wel meenemen???
blote reet zwemmen zeg ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... ik kan 'm toch wel meenemen???
Ik moet werken en dan naar verjaardag van m'n neefquote:
Vooruitzichten zijn goed. Hele dag zon. Pas zondag weer wat meer bewolking.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:09 schreef ook_gek het volgende:
wat doen we als het bagger weer is?
cool laat het weten dan he gaan we effe snel meetenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik moet werken en dan naar verjaardag van m'n neefEn volgende dag verjaardag van m'n vader
Ik kom dinsdag tot iets van 18:00 misschien wel naar Scheveningen!
Bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef Deathjester het volgende:
ViperDesign zal vandaag helaas niet aanwezig zijn. Hij heeft mij gevraagd of ik dat even wou doorgeven.
Ik kom ook, en ik ken helemaal niemandquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja ik twijfel ernstig of ik wel langskom. Viper is er dus niet en voor de rest ken ik alleen Lynx... Ik ga het er ff met Duvel over hebben.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom ook, en ik ken helemaal niemand
Een vrouw! En ze komt!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom ook, en ik ken helemaal niemand
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Een vrouw! En ze komt!
Samen kunnen we die heren wel aan
Als je die auto fixed kan ik dan een beroep op je doen om nog geen 5 minuutjes om te rijden?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef livEliveD het volgende:
Ik zit net de vervoerstijden te controleren en voor mij wordt de kans klein dat ik ga. In de nacht reizen is erg kut omdat de verbindingen tegenvallen.
Edit: Als ik een auto kan fixen dan kom ik sowieso wel
Ja tuuwk. Kans is echter klein dat me ouders lief voor me gaan zijn dus reken er niet opquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:24 schreef MewBie het volgende:
Als je die auto fixed kan ik dan een beroep op je doen om nog geen 5 minuutjes om te rijden?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja tuuwk. Kans is echter klein dat me ouders lief voor me gaan zijn dus reken er niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |