't Spijt me, ik ben niet zo van de zweepjes. Maar mocht je aan zelfkastijding willen doen, ga je gang.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mag ik het toch roerend met Viper eens zijn?![]()
Ligt aan het weer en of ik zin heb om met het ov te komen, of iemand die langs het Prins-Claus plein/N14(die tunnel) sjeest moet zin hebben om een paar minuten om te rijden en mij ff op te pikkenquote:
Ja dus? Gezellig.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:56 schreef MewBie het volgende:
Ligt aan het weer en of ik zin heb om met het ov te komen, of iemand die langs het Prins-Claus plein/N14(die tunnel) sjeest moet zin hebben om een paar minuten om te rijden en mij ff op te pikken
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Spijt me, ik ben niet zo van de zweepjes. Maar mocht je aan zelfkastijding willen doen, ga je gang.
Nee, jij hebt andere voorkeuren.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:47 schreef Duvel het volgende:
't Spijt me, ik ben niet zo van de zweepjes.
Ik krijg best wel rare ideeën van jullie over die meetquote:
Je krijgt ideeën? Het spreekt je aan?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:19 schreef livEliveD het volgende:
Ik krijg best wel rare ideeën van jullie over die meet![]()
En dan pik je mij eruit en niet die cavia.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik krijg best wel rare ideeën van jullie over die meet![]()
No commentquote:Op maandag 27 juni 2005 15:23 schreef Viperdesign het volgende:
Je krijgt ideeën? Het spreekt je aan?.
Ik ben bang van die caviaquote:Op maandag 27 juni 2005 15:27 schreef Lynx666 het volgende:
En dan pik je mij eruit en niet die cavia..
Voor jou heb ik complete zuiveringsrituelen bedacht. Enige manier om met die angst enigszins om te gaan.quote:
Waar staat naakt. Ik vind een veter ombinden niet meer naaktquote:Op maandag 27 juni 2005 16:05 schreef Natalie het volgende:
Naakt rond dat kampvuur dansen??
En met een stok?![]()
Nee tis me roeping. Mijn doel in dit leven dient zich eindelijk aan. Ik moet de rest tegen jou beschermen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef Natalie het volgende:
Ik begin het eng te vinden nu...
Kan je niet thuisblijven?
Misschien moet ik maar thuisblijven danquote:Op maandag 27 juni 2005 16:10 schreef livEliveD het volgende:
Nee tis me roeping. Mijn doel in dit leven dient zich eindelijk aan. Ik moet de rest tegen jou beschermen.Dat Boekajah me gunstig mogen wezen in me ritueel.
Je gaat dus mee?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:27 schreef Hilzillah het volgende:
VERDORIE!!! Ikke nacht diensten niet eens de 1e of de laatste maar gewoon leuk midden in de week
![]()
Dan heb je ze voor het uitzoekenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:45 schreef Natalie het volgende:
Nee hè? Sta ik dan straks met alleen maar kerels op het strand
Mja ik kom met Duvel en hij krijgt misschien voor de verandering weer eens een extra dienst in z'n maag gesplitst aankomend weekeindequote:Op maandag 27 juni 2005 17:45 schreef Natalie het volgende:
Nee hè? Sta ik dan straks met alleen maar kerels op het strand
Hoho, ik moet nog ff afstemmen hoe laat, best kans dat ik 's avonds gewoon naar Scheveningen kan.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja ik kom met Duvel en hij krijgt misschien voor de verandering weer eens een extra dienst in z'n maag gesplitst aankomend weekeinde![]()
Jouw bedrijf en afstemmenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoho, ik moet nog ff afstemmen hoe laat, best kans dat ik 's avonds gewoon naar Scheveningen kan.![]()
Zonder cavia, welteverstaan.
Hij had erg scherpe klauwtjes, daarom hou ik 'm goed vast.quote:
Erger nog, afstemmen met de aannemer!quote:
Onder het motto: "deze is vast voorgerekt"?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Hilzillah het volgende:
Cavia wil ik wel op passen hoormag tie leuk mee naar het werk
Nee hoor, deze cavia heeft al een vriendje waar hij woont, is niet alleen!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:23 schreef Hilzillah het volgende:
Ha ha ha nee hoor om gezelschap te houdenalleen is ook maar alleen
Lynx maakt denk ik 2/3 minder foto's dan de vorige keer.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:37 schreef Hilzillah het volgende:
Kunnen we best met zijn 3e goede vrienden worden
Maaruh! Gaan jullie wel vertellen hoe het was enzo... en vooral veel foto's maken
Ik maak gewoon een hoeveelheid van 100% foto'squote:Op maandag 27 juni 2005 18:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lynx maakt denk ik 2/3 minder foto's dan de vorige keer.
't Was eigenljik humoristisch bedoeld...
DAn ben je mijn buurmanquote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef OFfSprngr het volgende:
18:55:28 <OFfSprngr> misschien kom ik ff langs, zwarte pad is hier 5min vandaan
Heb je wel een kaartje?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:01 schreef Jumparound het volgende:
mag ik me ook nog opgeven?
neequote:
he kom jij ook dan. Is er nog iemand die ik kenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:20 schreef MewBie het volgende:
[..]
Als tie een krat bier mee neemt is toch goed![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he kom jij ook dan. Is er nog iemand die ik ken![]()
quote:
Je hoort het.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:20 schreef MewBie het volgende:
[..]
Als tie een krat bier mee neemt is toch goed![]()
Kom ook man jij doet toch niks in het weekendquote:
Doordeweeks ook niet veelquote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom ook man jij doet toch niks in het weekend![]()
Mag ik je even herinneren aan je bijdrage op pagina 1?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Als ook gek komt en het is lekker weer en snowqueen911 komt..
Ik ga ik ga dus alle reden om te komen. Ik neem wel een vest mee voor je mocht je het koud krijgenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Dus nu ik 't over voorbehoud heb gehad kom je ineens wel? Lekker is dat!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Gast ze komt voor mij hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus nu ik 't over voorbehoud heb gehad kom je ineens wel? Lekker is dat!
quote:
Hij gaat al met Maryse in de zon zitten hoor...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |