je kan ook het beeld van mij in het eggie komen bekijken. Is toch vlak bijquote:Op zondag 26 juni 2005 18:11 schreef Natalie het volgende:
Sure, als je zin heb moet je komen.
Alleen maar gezellig!
Op zich is het dan weer niet zo vreemd dat een ONZ-mod zo'n nutteloze mededeling post.quote:
op zich niet vervelend als jij komtquote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op zich is het dan weer niet zo vreemd dat een ONZ-mod zo'n nutteloze mededeling post.
Je bedoelt "wegblijft"?quote:
nee nee jij mag komenquote:
quote:
ik val eigelijk best wel mee hoorquote:
Heeeeeej kom je ook? Ik zal je beschermen tegen alle enge fokkers. En als we het niks vinden gaan we gewoon naar de bios. Tot 1 uur kunnen we een film pakken. Er na kunnen we nog aan de overkant een pizza punt halen tot diep in de nacht. Of we gaan op stap tot dat de treinen weer rijden en kan jij weer veilig en bezopen naar huisquote:
we aim to please!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op zich is het dan weer niet zo vreemd dat een ONZ-mod zo'n nutteloze mededeling post.
Niets te doen in ONZ?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:32 schreef Ruis het volgende:
we aim to please!
Fotoboek bekeken en ik zeg kom maarquote:Op zondag 26 juni 2005 23:36 schreef Viperdesign het volgende:
Oh, ik wilde wel komen trouwens. Als dat mag..
ja maar ja maar. Jij mag mij nietquote:
Wat nou vervelend? Jij bent gewoon kansloos op die chatquote:Op zondag 26 juni 2005 23:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent soms wat vervelend, maar ik tolereer je nog wel
Dat ik je nog opviel.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat nou vervelend? Jij bent gewoon kansloos op die chat![]()
Lees de OP, ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:09 schreef ook_gek het volgende:
he als ik kom. Wat nog niet zeker is. Maar moet ik dan nog iets mee nemen of zo
Face it ik ben gewoon goedquote:Op maandag 27 juni 2005 00:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat ik je nog opviel..
Ik vind het overigens nog verbazender dat jij én je ego maar één join nodig hebben om #fok binnen te komen.
Bacardi, wodka, cola, ju, en bacardi lemmon 7up is goed genoeg?quote:
hey thx voor linkjequote:Op maandag 27 juni 2005 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bacardi, wodka, cola, ju, en bacardi lemmon 7up is goed genoeg?
Jij ik zon zee strand tegen elkaar kruipen. JE man en kinderen in de auto om parkeer geld te besparenquote:Op maandag 27 juni 2005 00:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey thx voor linkje![]()
meets zijn leuk!![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij ik zon zee strand tegen elkaar kruipen. JE man en kinderen in de auto om parkeer geld te besparen![]()
He cool he zo hadden we het er nog over vandaag en zo kom ik deze meet tegen en kunnen we onze dromen waar maken
Super, dank.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:17 schreef ook_gek het volgende:
Bacardi, wodka, cola, ju, en bacardi lemmon 7up is goed genoeg?
Zal je er met een vraagteken bij zetten.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:24 schreef mother-mother het volgende:
ik weet helemaal niet of ik dan wel kan!
maar leuk is t iig wel, en als ik kom dan wel ff op de fiets![]()
ah joh welnee, ik kom of ik kom nietquote:Op maandag 27 juni 2005 00:25 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zal je er met een vraagteken bij zetten..
Van af half 9 is het. Maar je kan eerder komen ik ben er altijdquote:Op maandag 27 juni 2005 00:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ah joh welnee, ik kom of ik kom niet![]()
hoe laat is t trouwens?
of staat dat in de OP?
Kom je kom je kom jequote:
moet wel ver fietsen dus zal iig niet teveel zuipen danquote:
Bij het zwarte pad. Ik zou zeggen bij die rotonde met dat stanbeeld in het midden bij die boot die daar ligt kan niet missen. Anders haal ik je wel ergens opquote:Op maandag 27 juni 2005 00:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet wel ver fietsen dus zal iig niet teveel zuipen dan![]()
en ik weet echt niet of ik kan of niet, maar zie op t kaartje dat t aan t einde van boulevard is dus kan niet missen![]()
ja zit daar toch ook n beachclub?quote:Op maandag 27 juni 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij het zwarte pad. Ik zou zeggen bij die rotonde met dat stanbeeld in het midden bij die boot die daar ligt kan niet missen. Anders haal ik je wel ergens op![]()
jep dat klopt. He maar pik mij dan even op als je langs rijd. Grote kans dat je langs mijn straat rijdquote:Op maandag 27 juni 2005 00:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja zit daar toch ook n beachclub?
met zwembad enzo?
is goedquote:Op maandag 27 juni 2005 00:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep dat klopt. He maar pik mij dan even op als je langs rijd. Grote kans dat je langs mijn straat rijd![]()
Oke dan zie ik je dan wel want je gaat gewoon. Want jij wilt mij zien.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is goedmaar nogmaals weet t nog niet
![]()
ben nu naar bed, doeiii truste![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan zie ik je dan wel want je gaat gewoon. Want jij wilt mij zien.
EN ja mijn ego is mega groot.
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
EN ja mijn ego is mega groot.
Schattig.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
Zie je wel hoe leuk het gaat worden als ik komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |