quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:01 schreef dolle_hond het volgende:
Welkom bij het vierhonderdnegenvijftigste deel van* Fok! Muziek Trivia *
Hoe werkt het?
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over muziek in het algemeen en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene die hem het eerst correct (!) beantwoordt, mag de volgende vraag stellen.
Oooow, is het zo simpel?
Nee
De vraagsteller zelf beoordeelt of een vraag goed beantwoord is en deelt zelf de punten uit. Je kunt dus nooit een antwoord geven en gelijk een nieuwe vraag stellen. De kans bestaat immers dat je het toch fout hebt.
Op elk moment kan er dus maar één vraag open staan. Het is zeer verwarrend als er allerlei vragen en antwoorden door elkaar lopen, zeker wanneer mensen niet goed quoten.
Mocht een vraag erg moeilijk blijken of duurt het erg lang, dan kan de vraagsteller, om het topic op gang te houden, tips geven. Blijkt een vraag echt te moeilijk, dan mag de vraagsteller ook zelf het antwoord geven en zo de vraag intrekken. Hij mag dan zelf een vervangende vraag bedenken.
En als er een stilte valt?
Als een vraagsteller te lang, zeg meer dan een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
Ook als degene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur een nieuwe vraag stelt, mag een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast...
En wat nu als het topic vol is?
Als een topic vol is, dan moet er een nieuw deel geopend worden, wel met deze post als eerste in het topic en het laatste volle topic bijgeschreven aan de vorige topics lijst. Open een nieuw topic niet te vroeg en probeer als het mogelijk is in een van de laatste posts (hij gaat tot 300) een verwijzing te makenvan het oude, naar het nieuwe topic.
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke tiende topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
Heeft iemand punten verdiend, plaats dat dan duidelijk en in bold in een aparte post. Vermeld het liefst ook nog, eventueel met een quote, over welke vraag of welk antwoord dit gaat.
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Het kan gaan over connecties tussen artiesten, iets met titels, albums, iets uit de persoonlijke sfeer, puzzels, het maakt niet uit. Zelfs graag wat afwisseling in stijl en vragen.
Let wel dat een vraag te beantwoorden moeten zijn, probeer anders via tips meer aanwijzingen te geven. Zorg er dus voor dat het topic niet vastloopt!
Wat voor muziek?
Alle soorten muziek moet kunnen, maakt dus niet uit of het pop, metal, jazz, klassiek, doo-wop, disco, palingpop of welke andere (sub)soort dan ook is.
Het plaatsen van foto&'s van Leftfield, The Fall, Masters of Reality, Hanoi Rocks, Fugazi, GG Allin, Snow, Bloc Party en/of Ravi Shankar (al dan niet in combinatie met Norah Jones) wordt afgeraden!!!
Antwoord bij afwezigheid
Vanwege een aantal al dan niet terechte slechte ervaringen wordt het afgeraden om het antwoord in je profiel te "verstoppen" als je weg gaat terwijl je een vraag hebt gesteld. Handiger is het om:de vraag gewoon open te laten staan (dan wel even afmelden, alsjeblieft) het antwoord zelf te geven en zo de vraag in te trekken de vraag door iemand anders te laten overnemen (wel graag in overleg)
Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken bij het beantwoorden. Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Kijk uit met valsspelen; we weten je te vinden!!
* Dus niet opzoeken! *
Afkortingen
Lijstje van verklarende termen:
aw = aantal weken in de hitlijst
foute vrijdag = onze vrijdagse vragenreeks, waarbij vele 'foute' artiesten de ronde doen: zie hier
hp = hoogste postitie in een hitlijst
jubileumtopic = om de 100 topics wordt er een jubileum gevierd met aangepaste spelregels
lama = laat maar, vergeefse moeite; ook wel (vooral in het geval van Gambolputty): ik F5 te laat
nl-hits = hits in de Nederlandse Top 40 of Tipparade.
op = de openingspost, deze uitleg, zeg maar
pvdt = puntje van de tong- de artiest komt je bekend voor maar de naam wil je niet te binnen schieten...
tvp = terugvindpost
vziw = voor zover ik weet
Aanvullingen zijn van harte welkom.
Fok! Muziekkenner Ranglijst
Zo vroeg mogelijk in elk nieuw topic (als het lukt op de eerste pagina) zal Belsen (de even maanden) of Bukgeit (de oneven maanden) een tussenstand bekend maken. Ook valt de laatste tussenstand hier te lezen.
De eindstand van 2003 je hier lezen.
De eindstand van 2004 vind je hier terug.
wijzigingen voorbehouden
Lijst met vorige topics:
Fok! Muziek Trivia deel CCCJubileumtopic
Fok! Muziek Trivia deel CCCI
Fok! Muziek Trivia deel CCCII
Fok! Muziek Trivia deel CCCIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCIV
Fok! Muziek Trivia deel CCCV
Fok! Muziek Trivia deel CCCVI
FOK! Muziek Trivia deel CCCVII
Fok! Muziek Trivia deel CCCVIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCIX
Fok! Muziek Trivia deel CCCX
Fok! Muziek Trivia deel CCCXI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXIV
Fok! Muziek Trivia deel CCCXV
Fok! Muziek Trivia deel CCCXVI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXVII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXVIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXIX
Fok! Muziek Trivia deel CCCXX
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXIV
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXV
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXVI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXVII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXVIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXIX
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXX
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXXI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXXII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXXIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXXIV
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXXV
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXXVI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXXVII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXXVIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXXXIX
Fok! Muziek Trivia deel CCCXL
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLIV
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLV
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLVI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLVII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLVIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLIX
Fok! Muziek Trivia deel CCCL
Fok! Muziek Trivia deel CCCLI
Fok! Muziek Trivia deel CCCLII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLIV
Fok! Muziek Trivia deel CCCLV
Fok! Muziek Trivia deel CCCLVI
Fok! Muziek Trivia deel CCCLVII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLVIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLX
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLXII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXLXIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXIV
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXV
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXVI
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXVII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXVIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXIX
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXX
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXIV
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXV
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXVI
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXVII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXVIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXIX
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXX
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXXI
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXXII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXXIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXXIV
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXXV
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXXVI
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXXVII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXXVIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXXXIX
Fok! Muziek Trivia deel CCCXC
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCIV
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCV
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCVI
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCVII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCVIII
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCIX
Fok! Muziek Trivia deel CD ! / antwoordenJubileumtopic
Fok! Muziek Trivia deel CDI !
Fok! Muziek Trivia deel CDII
Fok! Muziek Trivia deel CDIII
Fok! Muziek Trivia deel CDIV
Fok! Muziek Trivia deel CDV
Fok! Muziek Trivia CDVI
Fok! Muziek Trivia deel CDVII
Fok! Muziek Trivia deel CDVIII
Fok! Muziek Trivia deel CDIX
Fok! Muziek Trivia deel CDX
Fok! Muziek Trivia deel CDXI
Fok! Muziek Trivia deel CDXII
Fok! Muziek Trivia deel CDXIII
Fok! Muziek Trivia deel CDXIV
Fok! Muziek Trivia deel CDXV
Fok! Muziek Trivia deel CDXVI
Fok! Muziek Trivia deel CDXVII
Fok! Muziek Trivia deel CDXVIII
Fok! Muziek Trivia deel CDXIX
Fok! Muziek Trivia deel CDXX
Fok! Muziek Trivia deel CDXXI
Fok! Muziek Trivia deel CDXXII
Fok! Muziek Trivia deel CDXXIII
Fok! Muziek Trivia deel CDXXIV
Fok! Muziek Trivia deel CDXXV
Fok! Muziek Trivia deel CDXXVI
Fok! Muziek Trivia deel CDXXVII
Fok! Muziek Trivia deel CDXXVIII
Fok! Muziek Trivia deel CDXXIX
Fok! Muziek Trivia deel CDXXX
Fok! Muziek Trivia deel CDXXXI
Fok! Muziek Trivia deel CDXXXII
Fok! Muziek Trivia deel CDXXXIII
Fok! Muziek Trivia deel CDXXXIV
Fok! Muziek Trivia deel CDXXXV
Fok! Muziek Trivia deel CDXXXVI
Fok! Muziek Trivia deel CDXXXVII
Fok! Muziek Trivia deel CDXXXVIII
Fok! Muziek Trivia deel CDXXXIX
Fok! Muziek Trivia deel CDXL
Fok! Muziek Trivia deel CDXLI
Fok! Muziek Trivia deel CDXLII
Fok! Muziek Trivia deel CDXLIII
Fok! Muziek Trivia deel CDXLIV
Fok! Muziek Trivia deel CDXLV
Fok! Muziek Trivia deel CDXLVI
Fok! Muziek Trivia deel CDXLVII
Fok! Muziek Trivia deel CDXLVIII
Fok! Muziek Trivia deel CDXLIX
Fok! Muziek Trivia deel CDL
Fok! Muziek Trivia deel CDLI
Fok! Muziek Trivia deel CDLII
Fok! Muziek Trivia deel CDLIII
Fok! Muziek Trivia deel CDLIV
Fok! Muziek Trivia deel CDLV
Fok! Muziek Trivia deel CDLVI
Fok! Muziek Trivia deel CDLVII
Fok! Muziek Trivia deel CDLVIII
Ik heb er niet eens op gelet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet het niet CDLIX zijn?
Modje! Werk aan de winkel!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:52 schreef Grobbel het volgende:
Ja, en die quotetekens zijn niet meer weg te halen ook.![]()
En jij hebt een mooie binnenkomer, natuurlijk is het Corey Gloverquote:
Ik heb al aan de bel getrokken. Benieuwd of er nog iemand thuis is.quote:
Ik zat nog ff met zijn voornaam te kloten, maar kwam uiteindelijk toch goed uitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
En jij hebt een mooie binnenkomer, natuurlijk is het Corey Glover
Peaceman +1
zo'n pakje is voor hem eigenlijk heel normaal
Hij had net een paar minuten daarvoor nog gepost.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb al aan de bel getrokken. Benieuwd of er nog iemand thuis is.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:59 schreef GLO het volgende:
Teenage Fanclub?
neequote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:10 schreef GLO het volgende:
The Stills?
nog niet! Succes dus of moet ik zeggen: sterktequote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:20 schreef brother52 het volgende:
Ik niet.
Heb jij een cd van ze? Dan zou ik eens wat kunnen gaan gokken.
Indertijd kon ik een heleboel van die neo-powerpopbands zo opdreunen, maar nu ineens niet meer...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:18 schreef peaceman het volgende:
niemand enig idee?
quote:There are a lot of accolades to shower upon a band that masters such difficult terrain.has effectively perfected Pitchfork's "7.0" ranking starting with 1994's
and continuing to the present. If one were grading the band's ability to sound like "7.0" rankings, they would receive a "10.0" with honors-- a quintessentially inessential band. They're always five or six feet from greatness, which is probably close enough for all but those with preternatural musicality or, alternatively, blindness.
Nice!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:24 schreef Grobbel het volgende:
Heb het voor mezelf maar opgezocht; bandnaam zegt me wel wat, maar qua muziek ken ik ze niet. Pitchfork had nog wel wat leuks over ze te melden, geloof ik. Iets over het zijn van de 'perfecte' 7.0 band.
[..]
Nah. Kan ook helemaal niet, qua (leef)tijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:24 schreef GLO het volgende:
Jay Ferguson? Toch niet dé Jay Ferguson
* GLO inspecteert foto nog eens aandachtig
Wat dacht je van een mug op je slaapkamerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:28 schreef Grobbel het volgende:
Oe, titel is nu ook aangepast. Moderators, bedankt.
wat kan er eigenlijk nog mis gaan vanavond?![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een mug op je slaapkamer![]()
Die blieven mij niet. Serieus, als ik 1 keer per 2 jaar gestoken word is het veel. En dan merk ik er eigenlijk ook helemaal niks van.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat dacht je van een mug op je slaapkamer![]()
Een rebus, misschien? Edit:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:29 schreef peaceman het volgende:
ik zou ook niet echt meer hints weten, of jij wel Grobbel?
Dan pleit ik voor parkeren...dus als iemand nog een vraag heeft...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die blieven mij niet. Serieus, als ik 1 keer per 2 jaar gestoken word is het veel. En dan merk ik er eigenlijk ook helemaal niks van.
En afgezien van direct een rijtje albumtitels te geven weet ik ook geen betere hints, peaceman. De bandnaam leent zich ook niet echt voor een rebus.
Ik kan er wel een foto ingooien, maar die weet jij, mag je weer een nieuwe vraag bedenken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan pleit ik voor parkeren...dus als iemand nog een vraag heeft...
Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:37 schreef Mark het volgende:
Ik ga slapen, ik zie vannacht wel weer of er een nieuwe openstaat
och vind ik niet erg.. heb GLO nog lang niet achterhaald... maar g eloof dat Grobbel een vraag doet..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan er wel een foto ingooien, maar die weet jij, mag je weer een nieuwe vraag bedenken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel weer een zwaaikwartiertje aankomen. Trusten Mark
Dan wacht ik Grobbel eerst even afquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
och vind ik niet erg.. heb GLO nog lang niet achterhaald... maar g eloof dat Grobbel een vraag doet..
En toen wisten we 'm nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan wacht ik Grobbel eerst even af
-edit-
En daar was hij al
Klopt, de enige negers uit de muziekwereld waar ik iets mee heb is Living Colourquote:
Nou dan mis je toch een hoop!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, de enige negers uit de muziekwereld waar ik iets mee heb is Living Colour
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Montell Jordan?
(die heeft iig zo'n baardje)
Oh ja, dat soort dingen hou ik niet bij, zelfs niet van zwarte artiestenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die heeft in Nederland ook geen nummer 1-hits gehad, volgens mij.
Mag best, ik weet dat ik heel veel misquote:
Zelfs de naam doet geen belletje rinkelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:46 schreef Grobbel het volgende:
Sterker nog, hij stond 2 weken op nummer 1 in 1993.
Het is dan ook een loepzuivere one hit wonder... Ik vraag me af of je dit alleen maar kunt weten als je toen de hitlijsten volgde.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zelfs de naam doet geen belletje rinkelen
Da's toch wel iets meer dan een one-day-flyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:54 schreef GLO het volgende:
Philip Bailey?
Ik kan het belletje niet eens vindenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zelfs de naam doet geen belletje rinkelen
Dat is het nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:55 schreef peaceman het volgende:
It Keep raining van tja... wie ook al weer en wat een baggernummer was het ook!
Jazeker. Ik dacht gewoon ff dat hij het was op die foto...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's toch wel iets meer dan een one-day-fly
The one and only.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:58 schreef GLO het volgende:
Bitty MacLean!
* brother52 zoekt nog steeds naar het belletjequote:
Dat is spanning van Triviaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:05 schreef Grobbel het volgende:
Tijd om even te douchen, trouwens. Het lijkt alleen maar warmer te worden, zo later op de avond.
Bezworen? Ik wil niet weten wat er straks uit die zak komt gevlogenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:05 schreef Grobbel het volgende:
Kwam er net trouwens achter dat m'n raam nog openstond op een kier, was er een volledige vliegenkolonie mijn kamer binnengevlogen.Een creatief moment met een stofzuiger later was de crisis echter bezworen.
![]()
quote:Tijd om even te douchen, trouwens. Het lijkt alleen maar warmer te worden, zo later op de avond.
Dat belletje was blijkbaar minder moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:06 schreef brother52 het volgende:
Eddie
Die zak wordt linea recta weggewerkt; is toch vol.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Bezworen? Ik wil niet weten wat er straks uit die zak komt gevlogen
Niet zoveel typen Grobbel...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:06 schreef Grobbel het volgende:
Plaatje komt me zeer bekend voor... Het zal zeker niet Eddy zijn van Iron Maiden?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat belletje was blijkbaar minder moeilijk te vinden![]()
brother52 +1
Hmmm, ik moet eens andere plaatjes kiezen, niet van bands die we beiden gezien hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:14 schreef peaceman het volgende:
Maynard van Tool/A perfect circle
Hoeft niet perse hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet eens andere plaatjes kiezen, niet van bands die we beiden gezien hebben.
Peaceman +1
Gokje: Pet?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:15 schreef brother52 het volgende:
Weet je ook onder welk nummer dit is?
Jullie zijn vrienden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet eens andere plaatjes kiezen, niet van bands die we beiden gezien hebben.
Peaceman +1
Weet je ook onder welk nummer dit is?
Steve Harleyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeft niet perse hoorvooral dat scherm was erg herkenbaar.... (013)
een makkie voor ik een poging ga doen om te pitten:
[afbeelding]
wie?
goh, valt het op of zo?quote:
Nee, die kwam erna, dit was onder Vanishingquote:
hmm je zegt het met vertwijfeling?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:21 schreef GLO het volgende:
Was me nog niet opgevallen nee...
Het is inmiddels vetquote:
It ain't over till the fat lady sings, wat me gelijk on topic brengt: geen idee, groet Neleos nog even (see you at Rockin' Park) en zwaait nu echt af....quote:
Waar is hier??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier begonnen met onweren. Nu nog regen
Tot zondagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings, wat me gelijk on topic brengt: geen idee, groet Neleos nog even (see you at Rockin' Park) en zwaait nu echt af....![]()
Werkt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Grobbel het volgende:
Cesaria Evoria.
Fris gedoucht, biertje erbij en Dizzy Gillespie op Newport opgezet.![]()
Ik hou het bij Elvis Costello op Glastonbury op BBC2quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Grobbel het volgende:
Fris gedoucht, biertje erbij en Dizzy Gillespie op Newport opgezet.![]()
Da's vreemd. 't Zou toch in het zuidwesten beginnen? Ik zit hier bij Den Haag en alles is nog even drukkend en zwoel...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier begonnen met onweren. Nu nog regen
Hey, kom eens terug onweer.quote:
Oh, hebben ze Jools dáárvoor opgeofferd? Daar heeft het trouwens ook flink gehoosd hoorde ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou het bij Elvis Costello op Glastonbury op BBC2
Art Blakey? die Bill Cosby nadoet?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:31 schreef Grobbel het volgende:
De naam heb ik daarstraks al een keer laten vallen, maar wie is deze meneer?
[afbeelding]
Art Blakeyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:31 schreef Grobbel het volgende:
De naam heb ik daarstraks al een keer laten vallen, maar wie is deze meneer?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:38 schreef Grobbel het volgende:
Was dat niet zo'n jazzcollectief? Heb er wel eens iets over gelezen, maar geen idee meer hoe die heette.
Zanderrr kent zijn "klassiekers"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:39 schreef Zanderrr het volgende:
De "Jazz Passengers" geloof ik. Originele naam..
Maar toch een goeie band hoorquote:The Jazz Passengers were founded in 1987 by Roy Nathanson and trombonist Curtis Fowlkes in order to bring lively humor and entertainment back into modern jazz. The name, a takeoff on Art Blakey's Jazz Messengers, signifies that the musicians are merely along for a wild ride.
Hier nog steeds nietsquote:
EPMD? Hoewel, die zouden dan opnieuw solo gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:52 schreef Zanderrr het volgende:
Het is hier nog steeds niet te harden van de hitte..
Dit duo maakte onlangs bekend dat ze de Kangol-hoedjes aan de wilgen hangen en solo verder zullen gaan:
[afbeelding]
Wie?
Ha, 't is al geraden...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:58 schreef Grobbel het volgende:
Gangstarr?
Jij praat met dubbele tongquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:14 schreef ranja het volgende:
volgens mij valt die race tegen de kolok wel mee.
Hmm... hier blijft het vooralsnog bij een hoop gebliksem en gerommel in de verte. Een hoop geschreeuw maar weinig wol. Hoe kan dat nou? Wel the real thing in A'dam en R'dam, maar niet in Den Haag...quote:
Yup. Goed genoeg, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:13 schreef brother52 het volgende:
Medulla? volgens mij was het het laatste album
Een race tegen de klok met name omdat ik gewoon naar bed toe wil, en ik waarschijnlijk bij elk enigszins goede antwoord wel Sinterklaas gespeeld zou hebben met mijn kostbare punt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:14 schreef ranja het volgende:
volgens mij valt die race tegen de kolok wel mee.
Het is hier nu weer rustig. Het heeft behoorlijk geregend en het is nu een stuk koeler. Even de ramen tegen elkaar open en dan m'n nest in.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Hmm... hier blijft het vooralsnog bij een hoop gebliksem en gerommel in de verte. Een hoop geschreeuw maar weinig wol. Hoe kan dat nou? Wel the real thing in A'dam en R'dam, maar niet in Den Haag...![]()
![]()
Volgens mij is er wel meer mis met zijn tong...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:17 schreef ranja het volgende:
Nou ja, hetregenmt hier nog niet,.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:19 schreef ranja het volgende:
doie ken ik niet.
Het flitsen is hier al wel druk bezig, maar volgens mij hebben ze het volume op 0 staanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:21 schreef ranja het volgende:
overigens, het is nou echt bgeonnen te diondren enzo hier.
Neem nog een ranjaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:21 schreef ranja het volgende:
overigens, het is nou echt bgeonnen te diondren enzo hier.
nou, gaat hier echt heftig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het flitsen is hier al wel druk bezig, maar volgens mij hebben ze het volume op 0 staan
en wat doet hij in MUZquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:26 schreef Zanderrr het volgende:
Hoe heet deze weerprofeet...
[afbeelding]
En weet hij ook of het hier nog echt los gaat barsten?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:26 schreef Zanderrr het volgende:
Hoe heet deze weerprofeet...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Salt 'N' Pepa?
Het zal wel de laatste zijn. Ik ben m'n tanden al aan het poetsen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:30 schreef GLO het volgende:
volgens mij al het achtste punt wat ik vandaag aan je uitdeel
Zoiets jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:35 schreef brother52 het volgende:
Glenn Madeiros of zoiets?
Dan kan ik net zo goed nog een biertje nemen.quote:
Van Slayerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:43 schreef Zanderrr het volgende:
Kerry King en Jeff Hanneman?
Een goede nacht heer Scrutquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om afscheid te nemen
Trusten luitjes
Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om afscheid te nemen
Trusten luitjes
Niet overdrijven Zanderrr. Volgens de laatste stand had je er al 6 in 6 maanden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:50 schreef Zanderrr het volgende:
Ha, mijn vijfde punt in zeven maanden. Tja, ik weet ook helemaal niks van muziek natuurlijk, en ik heb nu nog slaap ook.. dus.. wie is dit?
[afbeelding]
Ha, Mark mag de nachtploeg van een vraag voorzien!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:55 schreef Mark het volgende:
He, Tone Loc!
Ach, 5 in 7 of 6 in 6, gemiddeld klopt het.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet overdrijven Zanderrr. Volgens de laatste stand had je er al 6 in 6 maanden.
On topic: geen idee. Keith Sweat
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, 5 in 7 of 6 in 6, gemiddeld klopt het.
Euh... da's alvast géén inkopperquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:02 schreef Mark het volgende:
Ik kom vaker 's nachts langs: wat een inkoppers allemaal! Slayer, Eddie, Tone Loc, Cesaria Evora![]()
Anyway: welke hit?
Un jour je suis allé à la Place du Marché
Et j'ai vu qu'elle avait disparu
J'ai demandé tout le monde s'ils ont vu peut-être la fleuriste
Mais personne ne savait où elle se trouvait
J'étais très désespéré
Lijkt me niet onverstandig ranja. Je toetsenbord is ook al in dromenlandquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:07 schreef ranja het volgende:
ik gaslapenb. ;W
Die zal waarschijnlijk zijn:quote:
Enorme hint:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk zijn:
Komt uit frankrijk.
Kan ook nog jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:25 schreef brother52 het volgende:
Dan zou het wel eens iets van bzn kunnen zijn, maar welke...
GLO trapt de bal vanaf de doellijn binnen.....quote:
Ja, dat is eigenlijk ook de enige die ik ken.quote:
Dan heb ik gelijk het imago van een bzn-kenner, dat heb ik liever nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:31 schreef Mark het volgende:
Had het maar geroepen, ik zat te wachten tot je dat zou doen.....
D'oh.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb ik gelijk het imago van een bzn-kenner, dat heb ik liever niet![]()
Ach, ik heb tijdenlang de "ere-titel" gehad van Koning van Foute Vrijdag. Het heeft zijn charmequote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:32 schreef brother52 het volgende:
Dan heb ik gelijk het imago van een bzn-kenner, dat heb ik liever niet![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:38 schreef brother52 het volgende:
Jan smit
Piet Veerman
The Cats
Damn, ik weet er nog 3 ook
* brother52 gaat zich in een hoekje zitten schamen
Da's Suzi Quatro!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:44 schreef brother52 het volgende:
Die dame ken ik niet, maar die gast op de achtergrond is the Fonz![]()
![]()
En voor zover ik weet zitten er geen dames in Weezer
Da's lekker snel!quote:
Dat punt is al binnen, nog snel een nieuwe vraag, kan ik nog even een verkeerd antwoord gevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:46 schreef GLO het volgende:
Ik voel me trouwens ook wat sufjes onderhand, en het werk is allang af. Dus kom op met dat punt, dan breien we er een eind aan.
ff gecheckt,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:42 schreef dolle_hond het volgende:
48 crash?
Opgezocht,quote:
Leuk he festivals!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:57 schreef peaceman het volgende:
Glastonbury
Natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Wish You Were Here van Pink Floyd!
Ach in Engeland is het vragen om problemen als je daar naar een festival gaatquote:
haha precies ..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach in Engeland is het vragen om problemen als je daar naar een festival gaat![]()
ach zoveel verschilde die foto niet van Pukkelpop 2002quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach in Engeland is het vragen om problemen als je daar naar een festival gaat![]()
mwoahquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:10 schreef ranja het volgende:
gokje op Cracker
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:16 schreef MOVO het volgende:
Mijn Canadese collega zegt: Sloan.
Nope, de man zingt tegenwoordig graag met orkest maar is begonnen met een stevig bandje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:25 schreef peaceman het volgende:
Madness?
again: nope...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:28 schreef BeRightBack het volgende:
Brian Setzer?
and again....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:29 schreef BeRightBack het volgende:
of Brian Wilson?
punt voor Scrutinizer, new balls please!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Elvis Costello?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:45 schreef pyl het volgende:
Gokje op John Entwistle...........
quote:Ha die Scrut!
Zal wel onvergeefelijk zijn, maar The Who en Deep Purple zitten bij mij in dezelfde hersenhelft...........waarbij The Who natuurlijk stukken beter is, maar dat spreekt vanzelf....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:50 schreef BeRightBack het volgende:
hahah ja...
ja sorry maar als who-fan moest ik daarop reageren
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:54 schreef brother52 het volgende:
Cozey Powell?
haha dat maakt het alweer wat beterquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:54 schreef pyl het volgende:
[..]
waarbij The Who natuurlijk stukken beter is, maar dat spreekt vanzelf....![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:56 schreef BeRightBack het volgende:
Cesar Zuiderwijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |