quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Montell Jordan?
(die heeft iig zo'n baardje)
Oh ja, dat soort dingen hou ik niet bij, zelfs niet van zwarte artiestenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die heeft in Nederland ook geen nummer 1-hits gehad, volgens mij.
Mag best, ik weet dat ik heel veel misquote:
Zelfs de naam doet geen belletje rinkelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:46 schreef Grobbel het volgende:
Sterker nog, hij stond 2 weken op nummer 1 in 1993.
Het is dan ook een loepzuivere one hit wonder... Ik vraag me af of je dit alleen maar kunt weten als je toen de hitlijsten volgde.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zelfs de naam doet geen belletje rinkelen
Da's toch wel iets meer dan een one-day-flyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:54 schreef GLO het volgende:
Philip Bailey?
Ik kan het belletje niet eens vindenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zelfs de naam doet geen belletje rinkelen
Dat is het nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:55 schreef peaceman het volgende:
It Keep raining van tja... wie ook al weer en wat een baggernummer was het ook!
Jazeker. Ik dacht gewoon ff dat hij het was op die foto...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's toch wel iets meer dan een one-day-fly
The one and only.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:58 schreef GLO het volgende:
Bitty MacLean!
* brother52 zoekt nog steeds naar het belletjequote:
Dat is spanning van Triviaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:05 schreef Grobbel het volgende:
Tijd om even te douchen, trouwens. Het lijkt alleen maar warmer te worden, zo later op de avond.
Bezworen? Ik wil niet weten wat er straks uit die zak komt gevlogenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:05 schreef Grobbel het volgende:
Kwam er net trouwens achter dat m'n raam nog openstond op een kier, was er een volledige vliegenkolonie mijn kamer binnengevlogen.Een creatief moment met een stofzuiger later was de crisis echter bezworen.
![]()
quote:Tijd om even te douchen, trouwens. Het lijkt alleen maar warmer te worden, zo later op de avond.
Dat belletje was blijkbaar minder moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:06 schreef brother52 het volgende:
Eddie
Die zak wordt linea recta weggewerkt; is toch vol.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Bezworen? Ik wil niet weten wat er straks uit die zak komt gevlogen
Niet zoveel typen Grobbel...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:06 schreef Grobbel het volgende:
Plaatje komt me zeer bekend voor... Het zal zeker niet Eddy zijn van Iron Maiden?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat belletje was blijkbaar minder moeilijk te vinden![]()
brother52 +1
Hmmm, ik moet eens andere plaatjes kiezen, niet van bands die we beiden gezien hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:14 schreef peaceman het volgende:
Maynard van Tool/A perfect circle
Hoeft niet perse hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet eens andere plaatjes kiezen, niet van bands die we beiden gezien hebben.
Peaceman +1
Gokje: Pet?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:15 schreef brother52 het volgende:
Weet je ook onder welk nummer dit is?
Jullie zijn vrienden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet eens andere plaatjes kiezen, niet van bands die we beiden gezien hebben.
Peaceman +1
Weet je ook onder welk nummer dit is?
Steve Harleyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeft niet perse hoorvooral dat scherm was erg herkenbaar.... (013)
een makkie voor ik een poging ga doen om te pitten:
[afbeelding]
wie?
goh, valt het op of zo?quote:
Nee, die kwam erna, dit was onder Vanishingquote:
hmm je zegt het met vertwijfeling?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:21 schreef GLO het volgende:
Was me nog niet opgevallen nee...
Het is inmiddels vetquote:
It ain't over till the fat lady sings, wat me gelijk on topic brengt: geen idee, groet Neleos nog even (see you at Rockin' Park) en zwaait nu echt af....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |