Waar is hier??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier begonnen met onweren. Nu nog regen
Tot zondagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings, wat me gelijk on topic brengt: geen idee, groet Neleos nog even (see you at Rockin' Park) en zwaait nu echt af....![]()
Werkt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Grobbel het volgende:
Cesaria Evoria.
Fris gedoucht, biertje erbij en Dizzy Gillespie op Newport opgezet.![]()
Ik hou het bij Elvis Costello op Glastonbury op BBC2quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Grobbel het volgende:
Fris gedoucht, biertje erbij en Dizzy Gillespie op Newport opgezet.![]()
Da's vreemd. 't Zou toch in het zuidwesten beginnen? Ik zit hier bij Den Haag en alles is nog even drukkend en zwoel...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier begonnen met onweren. Nu nog regen
Hey, kom eens terug onweer.quote:
Oh, hebben ze Jools dáárvoor opgeofferd? Daar heeft het trouwens ook flink gehoosd hoorde ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou het bij Elvis Costello op Glastonbury op BBC2
Art Blakey? die Bill Cosby nadoet?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:31 schreef Grobbel het volgende:
De naam heb ik daarstraks al een keer laten vallen, maar wie is deze meneer?
[afbeelding]
Art Blakeyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:31 schreef Grobbel het volgende:
De naam heb ik daarstraks al een keer laten vallen, maar wie is deze meneer?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:38 schreef Grobbel het volgende:
Was dat niet zo'n jazzcollectief? Heb er wel eens iets over gelezen, maar geen idee meer hoe die heette.
Zanderrr kent zijn "klassiekers"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:39 schreef Zanderrr het volgende:
De "Jazz Passengers" geloof ik. Originele naam..
Maar toch een goeie band hoorquote:The Jazz Passengers were founded in 1987 by Roy Nathanson and trombonist Curtis Fowlkes in order to bring lively humor and entertainment back into modern jazz. The name, a takeoff on Art Blakey's Jazz Messengers, signifies that the musicians are merely along for a wild ride.
Hier nog steeds nietsquote:
EPMD? Hoewel, die zouden dan opnieuw solo gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:52 schreef Zanderrr het volgende:
Het is hier nog steeds niet te harden van de hitte..
Dit duo maakte onlangs bekend dat ze de Kangol-hoedjes aan de wilgen hangen en solo verder zullen gaan:
[afbeelding]
Wie?
Ha, 't is al geraden...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:58 schreef Grobbel het volgende:
Gangstarr?
Jij praat met dubbele tongquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:14 schreef ranja het volgende:
volgens mij valt die race tegen de kolok wel mee.
Hmm... hier blijft het vooralsnog bij een hoop gebliksem en gerommel in de verte. Een hoop geschreeuw maar weinig wol. Hoe kan dat nou? Wel the real thing in A'dam en R'dam, maar niet in Den Haag...quote:
Yup. Goed genoeg, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:13 schreef brother52 het volgende:
Medulla? volgens mij was het het laatste album
Een race tegen de klok met name omdat ik gewoon naar bed toe wil, en ik waarschijnlijk bij elk enigszins goede antwoord wel Sinterklaas gespeeld zou hebben met mijn kostbare punt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:14 schreef ranja het volgende:
volgens mij valt die race tegen de kolok wel mee.
Het is hier nu weer rustig. Het heeft behoorlijk geregend en het is nu een stuk koeler. Even de ramen tegen elkaar open en dan m'n nest in.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Hmm... hier blijft het vooralsnog bij een hoop gebliksem en gerommel in de verte. Een hoop geschreeuw maar weinig wol. Hoe kan dat nou? Wel the real thing in A'dam en R'dam, maar niet in Den Haag...![]()
![]()
Volgens mij is er wel meer mis met zijn tong...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:17 schreef ranja het volgende:
Nou ja, hetregenmt hier nog niet,.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:19 schreef ranja het volgende:
doie ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |