lolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:29 schreef BobRooney het volgende:
42 graden....das ook het advies van de arbo
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:36 schreef avotar het volgende:
niet
Kan ik me voorstellen als je nog nooit sex hebt gehad....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
Te warm voor sex? ttssssk! Daar heb ik wel een beetje zweet voor over hoor!
of wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:40 schreef Blinky het volgende:
Het zal niet te gauw te warm zijn. Met deze hitte zijn ijsblokjes misschien dan juist de oplossing, of een lauw bad... of...
als je overgaat op ijsblokjes denk ik dat je wat andere problemen met de hardheid gaat krijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:40 schreef Blinky het volgende:
Het zal niet te gauw te warm zijn. Met deze hitte zijn ijsblokjes misschien dan juist de oplossing, of een lauw bad... of...
Same here, alleen vind ik sex onder de douche een beetje onhandig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:41 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het nu idd wel erg warm om in bed te neuken, maar onder de douche is ook lekker hoor
Nee hoor! Het zit 'm in de afwisselingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef Fester het volgende:
[..]
als je overgaat op ijsblokjes denk ik dat je wat andere problemen met de hardheid gaat krijgen.
Sex is het goorst met een goor wijf...wat ben jij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:54 schreef SHE het volgende:
Beter weer voor copulatie kun je niet treffen! Als het zweet langs je rug sijpelt, is sex het lekkerst en het goorst![]()
Je zusjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef berenboot het volgende:
[..]
Sex is het goorst met een goor wijf...wat ben jij?![]()
Gaan we t over familie hebben?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef berenboot het volgende:
[..]
Gaan we t over familie hebben?
Ik woon je kankermoer uit hoer. En nu je bek houden.
Van de ijsblokjes ja! Want die smelten!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef Fester het volgende:
[..]
als je overgaat op ijsblokjes denk ik dat je wat andere problemen met de hardheid gaat krijgen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:10 schreef Haemorrhage het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lekker om tegen mijn vriendje aan te liggen als we allebei wat klam zijn van het zweet
dat kan dan er weer uitvloeien jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef Lempicka het volgende:
of sex onder de douche?
*pakt zn OV kaart.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:55 schreef Karina het volgende:
NU vind ik het veel te warm (niet dat er iemand in de buurt is om het mee te doen, maar dat is een ander verhaal).
of te droogquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:50 schreef lange_Daan het volgende:
als het gaat ruiken naar brandend rubber, dan is t te warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |