Nee hoor! Het zit 'm in de afwisselingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef Fester het volgende:
[..]
als je overgaat op ijsblokjes denk ik dat je wat andere problemen met de hardheid gaat krijgen.
Sex is het goorst met een goor wijf...wat ben jij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:54 schreef SHE het volgende:
Beter weer voor copulatie kun je niet treffen! Als het zweet langs je rug sijpelt, is sex het lekkerst en het goorst![]()
Je zusjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef berenboot het volgende:
[..]
Sex is het goorst met een goor wijf...wat ben jij?![]()
Gaan we t over familie hebben?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef berenboot het volgende:
[..]
Gaan we t over familie hebben?
Ik woon je kankermoer uit hoer. En nu je bek houden.
Van de ijsblokjes ja! Want die smelten!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef Fester het volgende:
[..]
als je overgaat op ijsblokjes denk ik dat je wat andere problemen met de hardheid gaat krijgen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:10 schreef Haemorrhage het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lekker om tegen mijn vriendje aan te liggen als we allebei wat klam zijn van het zweet
dat kan dan er weer uitvloeien jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef Lempicka het volgende:
of sex onder de douche?
*pakt zn OV kaart.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:55 schreef Karina het volgende:
NU vind ik het veel te warm (niet dat er iemand in de buurt is om het mee te doen, maar dat is een ander verhaal).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |