quote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:03 schreef newsman het volgende:
Waarom stop je niet met dit soort acties.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:20 schreef displission het volgende:
Dus qu63 zat onder twee nicks? de ene was een vrouw van rond de 30 als ik me niet vergis op zoek naar een lover? qu63 wil je hier nog wat over kwijt? Je weet het he..now is the time
Qu is geen kloonquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:44 schreef nokwanda het volgende:
![]()
ahhhhhh... echt???? Ik ben zooooo dom in die dingen. Ik herken een kloon nog niet als je mijn neus erin duwde.
Ah oldbie's! Puik!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:20 schreef BaajGuardian het volgende:
laang niet gezien qu...
hoe is het met elyenora , dat was de nick toch?
Kun je vanavond na 20:00 naar IRC komenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:03 schreef newsman het volgende:
Waarom stop je niet met dit soort acties.
Okay..... maar ik zou zijn kloons ook niet herkennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Qu is geen kloonQu heeft ze wel maar dit is het hoofdaccount
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je vanavond na 20:00 naar IRC komen![]()
Is ook niet te doen op kloons van enkele users na. Mijn laatste kloon heeft een enkel reltopic in R&P gehad en die is compleet gedeletequote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Okay..... maar ik zou zijn kloons ook niet herkennen.
Mja meer iets tussen mij en hem dat ik even helder wil hebbenquote:
Doe nou maar gewoon copy-pasten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja meer iets tussen mij en hem dat ik even helder wil hebben![]()
Die PM dingen op irc worden toch automatisch op internet gemirrored?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:58 schreef jogy het volgende:
Doe nou maar gewoon copy-pasten.
Was dat maar mogelijk, dan had ik allang gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:42 schreef BaajGuardian het volgende:
nee ,tenzij je chips met coctail saus en druiven(groene)sap in pak nuttigen , werken noemt
Gaat z'n gangetje BG, en met jou? Er moet een keer een truthmeet komen, dan gaan we biertjes doen, lijkt me tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:45 schreef BaajGuardian het volgende:
jogyyy , hoe ist
wanneer gaan we eens een pul bier drinken
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
im in for it , zolang het niet 100 kilometer rjden is , vooral niet met dit weer
als er ooit eens een meet in ...nou pick it , leeuwarden ofzo komt , doe ik wel mee , heerenveen is dichtbij , maar naar midden nederland :I
eek!
quote:Routeplanner zegt dit
159.3 km 01:55:03
Is het nou echt vreemd als ik dat als een perfect leventje zie?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:54 schreef BaajGuardian het volgende:
hoe het met me is , nou , ik zit op de bank voor de pc , met het zweet op mn voorhoofd , gordjnzeil naar beneden ,
dmiddag naar de stad geweest om *weer drinken in te slaan , had een opgezwollen strot van de hitte , is nu weer een stuk minder , drinken he
het enige wat ik vandaag kan doen is pcen , drinken , en pcen , en soms even drinken
uiteindelijk eten en slapen , en dan pcen drinken , enne , drinken , en pcen
zoals het bekende spreekwoord gaat :
als de zon schijnt , is het dag
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het nou echt vreemd als ik dat als een perfect leventje zie?
als je alleen bent misschien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het nou echt vreemd als ik dat als een perfect leventje zie?
Ik ben dan ook niet van plan om een kleine op de wereld te zetten, ik koop wel een hond ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je alleen bent misschien.
"mama mag ik een ijsje ? "
"mama, Merlyn eet de hondebrokjes !"
"mama, ik wil op schoot" plak plak.....broei broei, ai... je handen zitten nog onder het ijs !
"mama, Merlyn heeft de vingerverf gevonden" *blauwe hondenpootjes door het hele huis vind"
enzoooo![]()
tja je had natuurlijk ook met mij kunnen trouwenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je alleen bent misschien.
"mama mag ik een ijsje ? "
"mama, Merlyn eet de hondebrokjes !"
"mama, ik wil op schoot" plak plak.....broei broei, ai... je handen zitten nog onder het ijs !
"mama, Merlyn heeft de vingerverf gevonden" *blauwe hondenpootjes door het hele huis vind"
enzoooo![]()
oh die doet gewoon mee hoor !quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet van plan om een kleine op de wereld te zetten, ik koop wel een hond ofzo.
Ze zeggen dat ik op hem lijk dus veel verandering zal het niet opleveren ben ik bangquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:30 schreef BaajGuardian het volgende:
btw jogy , wat een verschrikkelijke avatar heb je trouwens , doet eens een pllaatje van jezelf ofzo
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
oh die doet gewoon mee hoor !
Wie denk je dat ín het potje verf is gaan staan ? Het monster heeft hem alleen geopend.
Wie denk je dat met zijn neus je emmer met sop als je dweilt probeert om te gooien... hij moet en zál de onderkant even bekijken
Neem in ieder geval geen rottweiler.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik op hem lijk dus veel verandering zal het niet opleveren ben ik bang.
[..]! Okay, ik doe wel een blindegeleidehond ofzo, die zijn tenminste opgevoed.
Zo'n kleintje is lief, maar ze blijven gewoon groeien en gaan nog kwijlen ookquote:
Had jij ook niet ergens een foto waarbij je een bak water over je donder gooitquote:
Zoja, paste u maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Had jij ook niet ergens een foto waarbij je een bak water over je donder gooit![]()
Deze dan? Zonder bierglas heb ik niet meerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
die bedoelde ik niet maar die is ook tof
Ja, ergens wel. maar dat topic ga ik niet zoeken, ik moet nog 3 opdrachten uitvoerenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Had jij ook niet ergens een foto waarbij je een bak water over je donder gooit![]()
Hup werken jijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:22 schreef jogy het volgende:
Ja, ergens wel. maar dat topic ga ik niet zoeken, ik moet nog 3 opdrachten uitvoeren.
Stoute kindertjes krijgen de boeman op bezoekquote:
Stoute Boemannetjes krijgen een gratis castratie van ome jogyquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stoute kindertjes krijgen de boeman op bezoek![]()
8 jaar te vroeg mên, nog even geduld.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:45 schreef UncleScorp het volgende:
De aarde vergaat dit weekend misschien wel
en ?
nee zekers ?
Het is toch geen weer om de wereld te laten vergaan...
Alhoewel die aardbevingen in de US wel zorgwekkend worden, vele kleintjes voorbode van iets groters ?
ja die!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Deze dan? Zonder bierglas heb ik niet meer.
Nope, not me. Ookal vliegt er een kudde soken door m'n kamer ik zal er weinig van merkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:47 schreef livEliveD het volgende:
Wie vindt hier van zichzelf dat ie paranormaal begaafd is?
Spoken dus in het Nederlandsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
een kudde soken (dat is trouwens Jogiaans voor de leken)
Arme Anos.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Spoken dus in het Nederlands. Typed een beetje moeilijk met het toetsenbord opm'n bed
.
Uhm.. Doe es op m'n fotoboek klikkenquote:
Ik mocht niet meer internetten op m'n werk, te weiig tijd dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:46 schreef BaajGuardian het volgende:
jogyyy waarom ben je geen mod meer eigenlijk :I
was je te goed om mod te zijn?
noujazeg , maar jij bent for the win!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer internetten op m'n werk, te weiig tijd dus.. Jammer genoeg
.
Ach misschien komt het nog wel een keer!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
noujazeg , maar jij bent for the win!
Nou sokken willen nog wel eens spontaan verwijnenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:05 schreef jogy het volgende:
Nope, not me. Ookal vliegt er een kudde soken door m'n kamer ik zal er weinig van merken. Al heb ik wel op m'n twaalfde mijn moeders pijnlijke schouder drie maanden goedgestraald, dat wel
.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
[@@@]!!!
Freemasons eat your heart out, Biatch!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah de Fok crew conspiracy symboliek!![]()
Toch vraag ik me dat wel eens af. Stel je wordt rijk (hypothetisch ej). Leert wat invloedrijke oude mannetjes kennen die whisky zuipen en een sigaar roken. Het klikt en je gaat een keertje mee golfen en lekker nep doen op van die statische feestjes. Je koopt wat pats dingen. Kortom het worden vrienden zolang je geld hebt. Komt er dan een moment dat je een mooie naam gaat verzinnen voor je club?quote:
Mja, het blijven mensen. het groepsgevoel is een tof gevoel, daarom is het geloof ook zo groot als het isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toch vraag ik me dat wel eens af. Stel je wordt rijk (hypothetisch ej). Leert wat invloedrijke oude mannetjes kennen die whisky zuipen en een sigaar roken. Het klikt en je gaat een keertje mee golfen en lekker nep doen op van die statische feestjes. Je koopt wat pats dingen. Kortom het worden vrienden zolang je geld hebt. Komt er dan een moment dat je een mooie naam gaat verzinnen voor je club?
Op zich kun je dit best wel opvatten als de geboorte van een nieuwe conspiracy club: Machtig zijn ze zeker (De laatste blanke zoon van een rijk persoon die ik veroordeeld heb zien worden tot een zware straf in Amerika is een hele tijd geleden)
Ze hebben soms dus een eigen naam (ook goed voor het groepsgevoel)
Spelen politieke spelletjes en hebben een uitgebreid netwerk op tig niveaus
Door de drang naar geld en invloed zullen ze een ‘verborgen agenda’ hebben
Oftewel: Is het niet aannemelijk dat er tig van die clubs bestaan en dat sommige misschien zelfs een beroemde clubnaam aannemen. Immers mocht de Illuminati (of andere beroemde club) echt bestaan dan kunnen ze er niet openlijk voor uitkomen en een rechtzaak krijg je dus niet aan je broek.
Fascinerende info idd. Ik had er nooit van gehoord maar het lijkt heel realistisch. Ik ben erg benieuwd waarom dat spul verboden is. Geld doet de wereld soms weinig goed. Bv mensen die kunst gaan kopen om hun geld op te maken terwijl het voor geen meter staatquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef jogy het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld eng vind aan het topic over kanker is dat het hoe langer hoe geloofwaardiger uit ziet dat B17 echt werkt maar niet erkend wordt door de grote bobo's omdat vitamines geen geld opleveren, dus wordt het tegen gehouden door de mensen met geld en hun politieke maatjes!
Mja je hebt kans dat het heel vervelend kan gaan lopen jaquote:Een rechtzaak krijg je misschien niet aan je broek als je een naam jat, maar je moet wel bedenken dat wanneer de echte groep meer macht heeft als jouw groep ze het je heel moeilijk kunnen maken op andere manieren, lijkt me.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:57 schreef Enyalius het volgende:
ik zie paarse olifantjes met gele stippen rondvliegen van tijd tot tijd
En iedereen die het tegen wil gaan wordt ook van hogerhand genaaid. Maar dan anders.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Fascinerende info idd. Ik had er nooit van gehoord maar het lijkt heel realistisch. Ik ben erg benieuwd waarom dat spul verboden is. Geld doet de wereld soms weinig goed. Bv mensen die kunst gaan kopen om hun geld op te maken terwijl het voor geen meter staat
Zo wordt Afrika ook al jaren genaaid op tig gebieden. Heel spijtig. En wat doe je eraan?
[..]
Mja je hebt kans dat het heel vervelend kan gaan lopen ja
Geld heeft zijn nut gehad in deze wereld , nu is het niet meer dan een lode last die we moeten dragen. Het idee is opzich wel goed hoor, maar de menselijke trek hebberigheid komt hier weer naar voren, dat is het verneukeratieve ervan. Zonder dat zouden we een stuk lekkerder leven vermoed ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Fascinerende info idd. Ik had er nooit van gehoord maar het lijkt heel realistisch. Ik ben erg benieuwd waarom dat spul verboden is. Geld doet de wereld soms weinig goed. Bv mensen die kunst gaan kopen om hun geld op te maken terwijl het voor geen meter staat
Zo wordt Afrika ook al jaren genaaid op tig gebieden. Heel spijtig. En wat doe je eraan?
Het is immers 1 groot spel.quote:Mja je hebt kans dat het heel vervelend kan gaan lopen ja
Tis complex allemaal. Geld zelf is uiteraard slechts een vervanging van ruilhandel. Hierdoor verwacht ik wel dat het afmeten van vermogen onder elkaar makkelijker wordt en dat lijkt me nadelig. Immers, de spullen die je hebt zijn leuk totdat de buurman er meer heeft. Als geld wegvalt dan heb je een andere drang nodig om iets voor ‘het algemene belang’ te doen lijkt me. Of je zult wel moeten omdat je geen eten hebt ofzo maar dat resulteert in een ieder-voor-zich maatschappij. Een die volgens mij dichter bij de dieren zou staan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:27 schreef jogy het volgende:
Geld heeft zijn nut gehad in deze wereld , nu is het niet meer dan een lode last die we moeten dragen. Het idee is opzich wel goed hoor, maar de menselijke trek hebberigheid komt hier weer naar voren, dat is het verneukeratieve ervan. Zonder dat zouden we een stuk lekkerder leven vermoed ik.
Yup. Vroeger speelde generaals (ik gok rond 1750-1800) levend Stratego met hun manschappen om de tijd te verdrijvenquote:Het is immers 1 groot spel.
Nietus..... ik ben niet lesbischquote:
Ah de ontkenningsfase. Puik!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 17:05 schreef BaajGuardian het volgende:
heb je een toverpot dan?
quote:
Me aura, wat doe jequote:
LOLquote:
Heb ik hier vanmiddag ook best veel staan doen. Zingen en dansen. Opladen.quote:
Nee nee geen trance..quote:Op zondag 26 juni 2005 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:
hopelijk geen trance want dat is wel zon takkeherrie
zoals het bekende spreekwoord gaat :
als je danst , zit je niet op de bank
* BaajGuardian dans ook even mee , toch niks te doen atm
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee nee geen trance..
de nummers van de Lion King !
![]()
ppssst, is er een niet nader te noemen manier ivm de policyquote:Op zondag 26 juni 2005 23:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kheb de originele van Lebo M
Meezing materiaal in Zulu en Sesotho. Zelf een redelijke, doch nog steeds Engels verkrachtte versie van Mbube (when the lion sleeps tonight).
* Mirage valt in zwijm en weet nog net uit te brengen je hebt mailquote:Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian geeft Mirage een aai over de bol en een kopje thee op de bank
Sufferd..... dan mail je mij toch.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
ppssst, is er een niet nader te noemen manier ivm de policydat ik daar aan zou kunnen komen ?
dat is de "/me"-tag..quote:Op maandag 27 juni 2005 00:47 schreef merlin693 het volgende:
hoe doen jullie dat in het rood doen schrijven nu ?
Het staat nog even in de ijskastquote:Op zondag 26 juni 2005 18:17 schreef nokwanda het volgende:
O ja, aura.....Heb je trouwens nog wat aan die subsidie gedaan?
zo kan het ook nog btw:quote:Op maandag 27 juni 2005 01:52 schreef merlin693 het volgende:
* merlin693 ik ik weet van niks
ah weruukt.. bedankt mijn freddy fan
1 2 3 | [me=merlin693] ik ik weet van niks[/me] of [me=kneus]ik ook niet[/me] |
Ach ja.... zomerreces. Da's waar ook.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:01 schreef ReCreative het volgende:
Even een leuk tipje voor het ouwehoertopic:
Bergen (NH) : Mysterie Tour in Bergen
VVV Bergen organiseert i.s.m. Sichting Pelgrimspad op zaterdag 2 juli 2005 een mystrieus wandelarrangement. De wandeling begint om 10.30 uur bij de VVV, Plein 1 te Bergen en eindigt om 15.30 uur ook bij de VVV. Tijdens deze spannende mysterieuze wandeltocht gaat u samen met paragnost Chris Zoet en beeldend kunstenaar Gerrit Sijpheer - gewapend met wichelroeden - op zoek naar leylijnen en andere postieve energieën. Ook wordt er geprobeerd in contact te komen met kabouters. Voor dit unieke arrangement betaalt u slechts ¤ 10,- per persoon.
Vooraf reserveren en betalen bij de VVV in Bergen is noodzakelijk.
Meer info...
Ik wil nog steeds met je trouwen hoor. Astraal dan wel te verstaanquote:Op maandag 27 juni 2005 10:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik was gewoon even bang dat dat ook niet meer door kon gaan omdat onze bruiloft oook niet door gaat.
Hej grappig. Ergens ben ik best benieuwd. We kunnen het omdopen tot kleinschalige meet.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:01 schreef ReCreative het volgende:
VVV Bergen organiseert i.s.m. Sichting Pelgrimspad op zaterdag 2 juli 2005 een mystrieus wandelarrangement. De wandeling begint om 10.30 uur bij de VVV, Plein 1 te Bergen en eindigt om 15.30 uur ook bij de VVV. Tijdens deze spannende mysterieuze wandeltocht gaat u samen met paragnost Chris Zoet en beeldend kunstenaar Gerrit Sijpheer - gewapend met wichelroeden - op zoek naar leylijnen en andere postieve energieën. Ook wordt er geprobeerd in contact te komen met kabouters. Voor dit unieke arrangement betaalt u slechts ¤ 10,- per persoon.
Astraal ben ik al getrouwd. En ook daar ben ik erg monogaamquote:Op maandag 27 juni 2005 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds met je trouwen hoor. Astraal dan wel te verstaan
Is leuk.... maar dan zit je tegelijk wel met kweet nie hoeveel andere mensen die geen fok!humor hebben.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej grappig. Ergens ben ik best benieuwd. We kunnen het omdopen tot kleinschalige meet.
Alsof die anderen ooit mijn chakra's kunnen aantastenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef nokwanda het volgende:
Is leuk.... maar dan zit je tegelijk wel met kweet nie hoeveel andere mensen die geen fok!humor hebben.
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:36 schreef nokwanda het volgende:
Astraal ben ik al getrouwd. En ook daar ben ik erg monogaam![]()
Ik weet nog niet of ik wel kan, maar ik denk ik tip evenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:33 schreef livEliveD het volgende:
Hej grappig. Ergens ben ik best benieuwd. We kunnen het omdopen tot kleinschalige meet.
Ik ben echt zo benieuwd of ik, en ja dan leggen we de lat erg hoogquote:Op maandag 27 juni 2005 10:42 schreef ReCreative het volgende:
Ik weet nog niet of ik wel kan, maar ik denk ik tip even. Een wichelmeet kunnen we natuurlijk altijd wel es houden
.
quote:
Ik was en ben er ook vrij nuchter mee. Maar het is erg fascinerend als je de smaak te pakken hebtquote:Op maandag 27 juni 2005 10:51 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd of ik, en ja dan leggen we de lat erg hoog, wat voel met zo'n roede. Lijkt me heel interessant om een keer te doen.
Ik geloof dat zoiets toch ook in de planning lag ?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd of ik, en ja dan leggen we de lat erg hoog, wat voel met zo'n roede. Lijkt me heel interessant om een keer te doen.
Ik gebruik de L-roede, dat zijn twee metalen staafjes die in een L-vorm gebogen zijn. Je houdt ze in je handen, in beide handen één, en vervolgens concentreer je je op iets (leylijnen, water, fundamenten, enzovoort...) en ga je lopen. Op een bepaald moment zie je dat de twee staafjes naar elkaar toe gaan draaien of elkaar kruisen, dan heb je een 'hit', oftewel iets te pakken waar je je op concentreert (bijvoorbeeld een leycentrum of een waterleiding).quote:Op maandag 27 juni 2005 11:02 schreef Mirage het volgende:
Kan iemand me heel rustig uitleggen hoe dit in zijn werk gaat ?
Wat voor gereedschap moet ik hier voor zoeken ( verplicht een bepaald soort hout ? ), en hoe werk je ermee.
Gewoon stap voor stap op de kleuter manier uitleggen...
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:52 schreef nokwanda het volgende:
*aait troostend over bolletje. Niet te hard i.v.m eventueel haarverlies.*
Beide instrumenten hebben hun vòòr en nadelenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:18 schreef Enyalius het volgende:
ik neem me pendel wel mee stuk makkelijker
En, klopte het?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef ReCreative het volgende:
Om te controleren of ik mezelf niet voor de gek aan het houden was heb ik wel eens gezocht naar fundamenten op kerkterreinen en dergelijke, die ik later met kaart of tekening kon controleren.
ligt er aan welke pendel ik gebruik. 1 van de 2 heeft nog wel es de neiging om te liegenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Beide instrumenten hebben hun vòòr en nadelen.
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef Mirage het volgende:
shit.. ik had net een lange post getypt..... klik ik op reageer ipv invoeren
Ja, fascinerend genoeg wel jaquote:
Dit is uit te sluiten door het bed te verschuiven. Als er dan nog op dezelfde plek zo'n reactie komt dan weet je dat het niet aan het metalen bed ligt.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef Mirage het volgende:
Wat ik denk dat ze meten ? Nog geen idee.
misshcien een aardstraal, misschien een waterleiding.. misschien reageren ze wel op lading die hetbed opgenomen heeft.. het is een metalenhoogslaper ( denk aan de schok van het autoportier dat ik eerder noemde ).
Denk dat je iets heel anders op je dak krijgt voor er politie aan te pas komt.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:51 schreef Mirage het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ik de politie op mijn dak heb als ik met die gevallen midden over de autoweg loop ( vreemde voorstellingen krijgt)
Dat zijn dus ook dingen waar ik verder mee wil.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is uit te sluiten door het bed te verschuiven. Als er dan nog op dezelfde plek zo'n reactie komt dan weet je dat het niet aan het metalen bed ligt.
"opgehitst door truthers liep deze jonge vrouw, moeder van 2 kinderen, recht op een vrachtwagen af die met 100 km / uur kwam aandenderen. "quote:Op maandag 27 juni 2005 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Denk dat je iets heel anders op je dak krijgt voor er politie aan te pas komt.![]()
Krijg nu een beeld van Front page. Een nieuwsbericht waarin staat dat er en vrouw is omgekomen op en of andere snelweg en dat de reden van haar aanwezigheid daar niet bekend is.
Splash......... Beter van niet!!!![]()
Opgehitst!!!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
"opgehitst door truthers liep deze jonge vrouw, moeder van 2 kinderen, recht op een vrachtwagen af die met 100 km / uur kwam aandenderen. "
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Opgehitst!!!!!
Ik schrijf nog : Beter van niet !!! (ken je die serie van Eric van Muiswinkel? Was zoooo leuk)
Ik dacht dat het iets was van vorig jaar want er werden actuele zaken behandeld. Toen was het iig wel op tv. Hoop dat het nog eens herhaald wordt.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:03 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Ik weet welke twee mannen het programma maken, maar volgens mij waren de originele uitzendingen van voor mijn tijd ?
Met het betalen van rekeningenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:04 schreef Mirage het volgende:
Veel plezier !
dat moet je als bijzaak zien.quote:
Hahahaha, goed zo !quote:Probeer het leed te verzachten door me voor de gelegenheid dan maar leuk aan te kleden alsof ik naar een feestje ga
Hee, wat leuk dat je je ervaring meteen even neerzet!!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef Mirage het volgende:
Ik zei dus
Jéétje dit had ik niet verwacht.
de rest weet ik niet meer
...
Heel grappig !
Vooral omdat het helemaal geen richtingloos gezwieber was, maarr juist zeer stabiel en doelbewust aanvoelde.
Omdat je van alles kunt opsporen, eigenlijk alles wat je wilt, moet je je idd concentreren op iets. Water of leylijnen, of goudquote:Op maandag 27 juni 2005 13:49 schreef livEliveD het volgende:
Is het gewoon lopen met die roedes of moet je je ook concentreren?
En dat "doordraaien", waar duidt dat op ?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Omdat je van alles kunt opsporen, eigenlijk alles wat je wilt, moet je je idd concentreren op iets. Water of leylijnen, of goud, wat je wilt
. Hou hetgeen je zoekt in gedachten terwijl je je concentreert op de wichelroeden en langzaam vooruit loopt. Als je 'beet' hebt, dan draaien de wichels naar elkaar toe
.
open jij dan eens even een Wichelroede topicje.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
heejoh het is een ouwehoer topic , niet serieus gaan discuseren joh!!!!
mn fotoboek staan weer plaatjes in btw
ga maar snel kijken allemaal
No tits ?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
heejoh het is een ouwehoer topic , niet serieus gaan discuseren joh!!!!
mn fotoboek staan weer plaatjes in btw
ga maar snel kijken allemaal
Dat zijn bwostjes volgens mijn spruit.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef UncleScorp het volgende:
hehe
Mijn 2 jongens spreken nu al van "sexy borsten" ... ze zijn 4 en 6 ...
Naar mijn ervaring is dat een enthousiaste of sterke 'ja' van de roedes. Dan wil hij nog wel eens 'doordraaien'.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
En dat "doordraaien", waar duidt dat op ?
Dat je er eigenljik al voorbij bent of dat je precies goed zit.
Zie de reactie van Geartsjuhquote:Op maandag 27 juni 2005 14:14 schreef Mirage het volgende:
En dat "doordraaien", waar duidt dat op ?
Dat je er eigenljik al voorbij bent of dat je precies goed zit.
Als jij je concentreerde op aardstralen dan heb je een aardstraal gevonden denk ik, hoewel ik helemaal geen verstand van aardstralen heb hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 14:17 schreef Mirage het volgende:
en wat is jouw eerste gok wat dat iets onder het bed betreft ?
Zou dat daadwerkelijk duiden op een aardstraal ( die zocht ik namelijk) of op de waterleiding ( ik weet echter dat die aan de andere kant het huis binnen komt en wc, douche, keuken.. is eigenlijk alles waar water is, de slpk ligt aan de andere kant en het is dus zeer onwaarschijnlijk lijkt mij dat de waterleiding een toeristische route neemt ).. of door dat metalen bed wat ik opperde.
Ben ook al bezig met een wicheltopic, maar weet niet of het vandaag nog luktquote:Op maandag 27 juni 2005 14:42 schreef Mirage het volgende:
open jij dan eens even een Wichelroede topicje.
Ik quote dan een paar posts uit dit topic wel daar naar toe.
Kletsen we daar serieus verder
Toen mijn offspring een jaar of 2,5 was en nog niet duidelijk kon praten (was ie ook vrij laat mee) zaten we een keer bij een bushalte. Er liep een vrouw vorbij in een heel kort en sexy jurkje.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef UncleScorp het volgende:
hehe
Mijn 2 jongens spreken nu al van "sexy borsten" ... ze zijn 4 en 6 ...
Male tits kunnen heel sexy zijn hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 15:19 schreef BaajGuardian het volgende:
scorp...tits?...ik ben een man , waarom wil je tits zien in mijn fotoboek :I
Pfrfff, what's new. Sta ik om bekend.quote:
En natuurlijk heb ik de pijn van de rekeningen wel weer gecompenseerd met wat andere zaken. Wij vrouwen weten hoe dat moet.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat moet je als bijzaak zien.
Geniet van het weer !
[..]
Hahahaha, goed zo !
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Male tits kunnen heel sexy zijn hoor
Oook leuk af en toe. maar in dit geval was het lang leve de kruidenwinkel en despirituele boekwinkel. Heb zojuist eindelijk een hangertje van barnsteen gekocht. Wilde ik al jaren maar ik kon er nooit een vinden met de juiste kleur en structuur voor mij. Nu kwam ik die bij 'toeval' tegen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:44 schreef UncleScorp het volgende:
Leve de shoppingcentra !
*mental shutdownquote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef nokwanda het volgende:
Male tits kunnen heel sexy zijn hoor
Niet voor mannen nee. maar misschien willen wij vrouwen ook wel eens onze ogen de kost geven.quote:
En ik maar denken dat vrouwen niet zo visueel ingesteld zijn ...quote:Op maandag 27 juni 2005 16:09 schreef nokwanda het volgende:
Niet voor mannen nee. maar misschien willen wij vrouwen ook wel eens onze ogen de kost geven.
oei ? wot happened ?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:11 schreef Mirage het volgende:
als alternatief voor het bellen van de politie....
Wat nam meneer mee als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:11 schreef Mirage het volgende:
We kwamen niet verder dan de supermarkt.. nu zit meneer voor straf op zijn bed...
Oudste of jongste?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:11 schreef Mirage het volgende:
Ben eerst naar de supermarkt geweest... had brood en van alles bij me zodat we naderhand eendjes konden voeren en lekker hangen in de speeltuin ofzo....
We kwamen niet verder dan de supermarkt.. nu zit meneer voor straf op zijn bed...
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen niet zo visueel ingesteld zijn ...![]()
![]()
Nah..... later..... veeeel later.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:15 schreef Enyalius het volgende:
mischien vindt ie het wel lekker en doet het dan nog een keer
hihi ...quote:Op maandag 27 juni 2005 16:17 schreef nokwanda het volgende:
Nah..... later..... veeeel later.
kid ruined for life by their mothers....typicalquote:
Je mankeert vast iets aan je ogen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:22 schreef Enyalius het volgende:
ik stapte net uit de trein, en de trein aan de overkant stond op het punt te vertrekken. er kwam een bloed mooie meid aangerend. haar grote...uhm...oorlellen gingen heen en weer in dat strakke truitje. de conducteur stak zijn tong uit en deed de deur dicht. ik moest wel even lachen daar. en die meid weer naar beneden rennen en ik kijken natuurlijk. alle andere mannen draaide ook hun hoofd.
wij kijken een beetje te opvallend heb ik zo het idee of ligt dat aan mij?
helaas was dat het enige leuke wat te zien was vandaag. 2 uur rond dwalen in r'dam, met dit weer, en niks lekkers. waar zijn ze *huil huil*
ik kijk naar alles. maar wat lekker is kijk ik langer naarquote:Op maandag 27 juni 2005 16:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je mankeert vast iets aan je ogen.
Je zoekt alleen naar lekkers.
Ik lach me suf als ik een uurtje door de stad hobbel.
Stond straks bij de bank, staat er een broodmagere vent met zijn O-benen in een te strakke spijkerbroek die zo over zijn net iets te lange overhemd uitkwamen. Zag het gelijk in de vorm van een striptekening. Of een vrouw die een net iets te kleine bh draagt..... geweldig.... om helemaal om in een deuk te liggen.
Op een terrasje zittend mensen kijken....... heerlijk.
Vraag me ook altijd af wat voor een lijpe gedachten en commentaren mensen in hun hoofd krijgen als ik zelf voorbij loop![]()
Dit is werkelijk te zot voor woorden.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:31 schreef Enyalius het volgende:
eerlijkheid duurt het langst. alhoewel ik dat niet te hard moet zeggen.
in dordrecht was een vrouw die vergeten was iets af te reken wat onder in de buggy lag. ze kwam trug om het alsnog te betalen. de eigenaar van de c1000 noemde haar dief en alles en weigerde haar om te laten betalen. ipv betalen belde hij de politie die de vrouw met buggy en al in het openbaar in hun busje zette en afvoerde. die vrouw mag voor een jaar geen boodschappen meer doen in die winkel. ik vind dat echt een kut manager die zoiets doet. ze deed het immers niet expres en kwam trug om alsnog af te rekenen.
meeste ouders weten niet hoe hun kind op te voeden. ze denken te veel aan "vrije" opvoeding wat al bewezen heeft niet te werken.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:31 schreef Mirage het volgende:
Ik vond dat ik beheerst maar wel heel streng (zonder schreeuwen) naar Brian toe was, toch keken sommige mensen alsof ik het kind te streng aanpakte...helemaal toen ik de snoepjes weigerde aan hem te geven.![]()
Het zal mij overigens worst wezen wat men denkt, maar ik vond het heel frappant.
Dan wil je echt graag weten wat er in zijn hoofd omgaat en hoe dat denkproces werkt.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:28 schreef Mirage het volgende:
trouwens, zijn vissenzijn van zijn bureau gehaald zo ook zijn laptop... en hij zit zonder speelgoed op zijn bed.
vrije opvoeding.. wat houdt dat in dan ?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:35 schreef Enyalius het volgende:
[..]
meeste ouders weten niet hoe hun kind op te voeden. ze denken te veel aan "vrije" opvoeding wat al bewezen heeft niet te werken.
Heb ik nooit in geloofd. Nu hij groter is krijgt ie meer vijheden en vertrouwen van mij en kunnen we soms als vrienden praten. We zijn wel heel open. maar ik ben ook streng. Naar Nederlandse maatstaven tenminste.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:35 schreef Enyalius het volgende:
[..]
meeste ouders weten niet hoe hun kind op te voeden. ze denken te veel aan "vrije" opvoeding wat al bewezen heeft niet te werken.
weggooien voor mijn part of aan een ander kind geven, maar je beloont een kind toch niet door het snoep dat hij wilde jatten dan maar aan hem te geven ?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:36 schreef Enyalius het volgende:
wat moest die vent dan doen? trug in de schappen zetten gaat niet meer.
afrekenen van een fout van het kind is een optie, maar dan straf je de ouders..die dan zakgeld of zo moeten inhouden wat dan wel weer goed is
iig was dit ondermijnend. Dat zal ie niet expres hebben gedaan. Maar ik zou als volwassene toch wel ff meedenken. Legt ie die snoepjes in de kantine of zo. Of hij geeft ze wel mee aan de moeder maar zonder dat de kids het zien zodat ze niet het idee krijgen dat ze worden beloond voor iets stouts.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:36 schreef Enyalius het volgende:
wat moest die vent dan doen? trug in de schappen zetten gaat niet meer.
afrekenen van een fout van het kind is een optie, maar dan straf je de ouders..die dan zakgeld of zo moeten inhouden wat dan wel weer goed is
Dat is dus ook het vreemde... in pincipe zeurt hij nooit in winkels.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:42 schreef Enyalius het volgende:
vrij zoals het kind laten doen wat het wil. weinig tot geen regels. niet straffen. geen discipline leren en dat soort dingen.
hoe vaak kom je iemand tegen met kind in een supermarkt en dat kind dramt door en krijgt gewoon dat wat het wil? bijna niemand houd zijn voet stijf en zeker niet in het publiek omdat ze bang zijn dat iedereen denkt dat ze het kind te kort doen. ik zou me kind helemaal verrot trappen (bij wijze van spreken) als ie een grote mond gaat geven en gaat zeuren.
Die van mij ging met enige regelmaat over de knie. Hij luisterde toen ie klein was niet met de oortjes maar met het kontje. Bij hem bleek een minder drastische maatregen niet te werken. Nu niet meer. Hij's easygoing. Maar daar maken we wel eens grapjes over.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:42 schreef Enyalius het volgende:
vrij zoals het kind laten doen wat het wil. weinig tot geen regels. niet straffen. geen discipline leren en dat soort dingen.
hoe vaak kom je iemand tegen met kind in een supermarkt en dat kind dramt door en krijgt gewoon dat wat het wil? bijna niemand houd zijn voet stijf en zeker niet in het publiek omdat ze bang zijn dat iedereen denkt dat ze het kind te kort doen. ik zou me kind helemaal verrot trappen (bij wijze van spreken) als ie een grote mond gaat geven en gaat zeuren.
was idd ondermijnend,.maar je moet het van meerdere kanten bekijkenquote:Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
iig was dit ondermijnend. Dat zal ie niet expres hebben gedaan. Maar ik zou als volwassene toch wel ff meedenken. Legt ie die snoepjes in de kantine of zo. Of hij geeft ze wel mee aan de moeder maar zonder dat de kids het zien zodat ze niet het idee krijgen dat ze worden beloond voor iets stouts.
Hoe doe je dat ?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij ging met enige regelmaat over de knie. Hij luisterde toen ie klein was niet met de oortjes maar met het kontje. Bij hem bleek een minder drastische maatregen niet te werken. Nu niet meer. Hij's easygoing. Maar daar maken we wel eens grapjes over.
Laatst waren we aan het dollen en ik zei dat als ie een bepaald iets zou doen een schop onder zijn kont van me zou krijgen. Zegt ie grinnikend: Alsof ik dat nog voel.... de helft van het vlees dat daar zit is eelt van die billekoek van jou.![]()
nou zelfs als ik het niet eens ben met de maatregel van mijn man zeg ik dat nog niet waar de kinderen bij zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:50 schreef Enyalius het volgende:
[..]
was idd ondermijnend,.maar je moet het van meerdere kanten bekijken
Volkomen herkenbaarquote:Op maandag 27 juni 2005 16:54 schreef Mirage het volgende:
Ik sleur hem de keuken in of werp hem mijn vuile krengen blik toe... en de zaken zijn weer duidelijk.
Ja daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:54 schreef Enyalius het volgende:
is lastig. hangt van het kind af.
dat wat bij nok's kind werktte had een averechts effect op mij toen het gedaan werd. ik werd juist rebelser en kreeg meer tikken etc etc de viceuze cirkel
Soms is dat ook een uiting van je eigen onmacht. Het laatste redmiddel omdat je er met andere maatregelen niet uitkomt. En dan werd dat wel eens een flinke tik, ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ?
Ik stel me wel eens voor of dat een praktische manier zou zijn. ( afgezien van of ik wel of geen vorostander van de "opvoedkundige" tik ben)
Ik stel me dan voor dat ik hem met mijn verstand over de knie leg om hem een paar tikken te verkopen... ik denk dat dat niet aan zou komen. (ik straf hem bewust)
Op het moment dat ik wél emotioneel... echt boos ben dan lijkt het mij niet verstandig zoiets te doen want dan heb je denk ik toch zin om hem écht voor zijn billen te slaan (zoals ik nu wel eens denk "ik gooi je het trappenhuis in en doe de deur op slot ").
En op het moment dat je in een echt boze bui hem over je knie legt sla je dan niet veel te hard ?
hoe moet ik dit voor me zien ?
heeft het wel effect als je het beheerst doet ?
Duidelijke en eerlijke post waar ik wat mee kan.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms is dat ook een uiting van je eigen onmacht. Het laatste redmiddel omdat je er met andere maatregelen niet uitkomt. En dan werd dat wel eens een flinke tik, ja.
En dat heeft ook alleen effect als dat niet een dagelijks iets is.
Enyalius....
Wat je zegt is ook waar. het ligt aan het kind. Op een gegeven moment had ik ook de neiging om door te gaan en mijn zoon voelde zich daar natuurlijk ook niet goed bij.
Dat merkte ik en hij gaf het aan. Hij was toen een jaar of 8. Toen zijn we eens goed gaan praten en heb ik toch echt ook wel even moeten slikken. was heel moeilijk om aan mezelf toe te geven dat ik fout bezig was. met de beste bedoelingen maar wel fout. Zijn we samen wel uitgekomen en het heeft onze band enorm versterkt. Nu mep ik niet en hij luistert naar woorden, met zijn oren welteverstaan.
Toch kan ik niet zeggen dat ik tegen de opvoedkundige tik ben. Je bent als ouder ook geen ubermensch. Je kind mag ook best leren dat je als ouder ook wel eens over je toeren kunt raken en dat dat niet fijn is. Oorzaak/gevolg enzo. Vooral als dat kind ook wel ziet dat die tik die het net gekregen heeft de ouder ook pijn doet. Dat die dat niet voor zijn/haar lol doet.
quote:
Ik kreeg laatst een mailtje van een Zuid Afrikaanse kennis van me die het afkorte als Kwandiquote:
dat werkt meestal alleen met het linker oortje.. En het plugje moet wel passen natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:
even iets anders...
klopt het dat je oordopjes ook kan gebruiken als microfoon als je ze in de microfoon ingang steekt ?
Als dat idd mogeljik is... wrom doet iet het dan niet!!!!
waar komt jouw nick eigenlijk vandaan en wat betekent het ?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje van een Zuid Afrikaanse kennis van me die het afkorte als KwandiOok zo erg.
het plugje past prima.. en in de winkel zeiden ze dat je het stereo opnam op die manier.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat werkt meestal alleen met het linker oortje.. En het plugje moet wel passen natuurlijk
De naam komt uit Zuid Afrika. Uit het Xhosa. Betekend: zij die uitbreidt- de uitbreidende factor. En tevens spreekt het de wens uit van degene die me die naam gaven dat alles wat ik doe zal uitbreiden. Ik breidde iig hun familie uit en dat was de eerste reden voor hen om me zo te noemen. Is een gebruikelijke maar niet verschrikkelijk vaak voorkomende vrouwennaam.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
waar komt jouw nick eigenlijk vandaan en wat betekent het ?
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
het plugje past prima.. en in de winkel zeiden ze dat je het stereo opnam op die manier.
Wrom mijn vent niet gewoon een mic mee kon nemen toen ik daarom vroeg.. ik weet het niet.
Volgens mij is het gewoon een dwangmatig iets van mannen dat ze altijd aan je vragen/ eisen willen voldoen maar dan wel op hún manier.. nét ffe anders...
Kwam ooit voor het eerst in ONZ en maakte een opmerking. Kreeg ik iets terug als: NOKquote:Op maandag 27 juni 2005 17:22 schreef Enyalius het volgende:
nok nok...who is there
maar ik kort het ook af als Nok maar in zins opbouw kwam er een 's achter
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:27 schreef Enyalius het volgende:
probeer het hier eens? wij zijn van een ander niveau
mischien kunnen we het zo twisten dat je genomen word door aliens met meerdere tentakels![]()
Mwoah..... zolang je de gore details van jullie liefdesleven niet post valt het nog best mee, denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef Mirage het volgende:
gelukkig heb ik humor.
ik hoop hij ook als hij dit leest
sappige details nokwanda.. sappig.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah..... zolang je de gore details van jullie liefdesleven niet post valt het nog best mee, denk ik.
Zo ver was ik natuurlijk al, maar wát heb je gevonden en wat moet je met die wetenschap en hoe interpreteer je die dingen (zo veel verschillende standen) exact en wat doen anderen ermee etc etc....quote:Op maandag 27 juni 2005 17:45 schreef Enyalius het volgende:
google.com al geprobeerd?
als ik het goed heb werken ze hetzelfde als een pendel. vasthouden, ontspannen en alleen aan je vraag denken....met een roede moet je ook lopen...lastig heh multi-tasken?maar als die dingen naar elkaar toe bewegen kom je dichter in de beurt, als ze kruisen ben je er, als ze uit elkaar gaan ga je juist te ver weg. denk ik zo
Dan hoop ik dat de gemiddelde fokker korter is dan 1,70 ( zo hoog is de hoogslaper geloof ik )quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef Enyalius het volgende:
je weet wat je gevonden hebt omdat je naar op zoek was. ik bedoel je moet wel zeggen naarwat je op zoek wil gaan, ergo de vraagstelling waarop dat ding gaat bewegen.
als je het gevonden heb gaan die dingen kruisen en je hebt gewonnen. wat je met die kennis doet moet je zelf weten. geef een fok feestje op die plek ofzo
Jeezzzz.... daar zitten zoveel aspecten aan dat het moeilijk in een post te bevatten is.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:41 schreef Enyalius het volgende:
wat is jullie visie over religies als ik zo frank en frey mag zijn?
Soms denk ik weleens....... Tis gewoon uitgevonden omdat hoop nu eenmaal doet leven. maar dat vind ik ook weer een depressieve gedachte. Ik vind het ook te kort door de bocht.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef Enyalius het volgende:
tja nooit gedaan dus kan je er niet verder bij helpen
maar trug komend op mijn vraag...was is jullie visie over geloofsvormen (religien) in het algemeen?
*zweet,scheld,vloek* doe maar niet reagerenquote:
Shak it like there's no tomorrow doek alleen als ik aan het dansen ben.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:43 schreef Enyalius het volgende:
oohhh vibranok-nok
shake it like there's no tomorrow![]()
Tis een hele dikke massieve ouwe deur (mag ook vast niet van de woningbouwvereiniging maar die kunnen mijn rug opquote:Op maandag 27 juni 2005 18:50 schreef Mirage het volgende:
nokwanda, zat er geen doosje met verschillende zaagjes bij de decoupeerzaag ?
Wat is het materiaal waar je in probeert te zagen ?
Als het niet zo heel dik is en de decoupeerzaag écht niet lukt kan je misschien met een bijtel of brede platte schroeven draaien en hamer een gat er in maken.
Als je eenmaal een gat hebt kan je de rest verder vijlen met een grove (metaal)vijl
quote:
Hey.... is dat niet van ver voor jouw tijd?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:56 schreef Enyalius het volgende:
so what ik heb al 3 grijze haren op me 21e
Ik heb wel een website die een vriend voor me heeft opgezet. Maar ik weet niet of ik die hier mag pimpen.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
Grappig wel deze conversatie tussen de ladies over de decoupeerzaag enzo
btw nokwanda, mijn vrouwtje is ook van '71, en nu pas lees ik dat je schildert, dat je niks online krijgt weet ik al dus moet ik nie vragen of ik ergens iets kan zien zekers ? ^^
Grijs haar is ook mijn nieuwe kweek tegenwoordig ...
Best wel. Ligt aan de kop onder dat haar.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:08 schreef UncleScorp het volgende:
Grijs is sexy ?
Mail em dan maar unclescorp@telenet.bequote:Op maandag 27 juni 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb wel een website die een vriend voor me heeft opgezet. Maar ik weet niet of ik die hier mag pimpen.
ho ho niet zo denegrerend !quote:Op maandag 27 juni 2005 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
Grappig wel deze conversatie tussen de ladies over de decoupeerzaag enzo
btw nokwanda, mijn vrouwtje is ook van '71, en nu pas lees ik dat je schildert, dat je niks online krijgt weet ik al dus moet ik nie vragen of ik ergens iets kan zien zekers ? ^^
Grijs haar is ook mijn nieuwe kweek tegenwoordig ...
Van hem mag het vast welquote:Op maandag 27 juni 2005 20:38 schreef Mirage het volgende:
Of het van je vriend mag weet ik niet, maar van ons mag het wel
Tuurlijk welquote:Op maandag 27 juni 2005 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van hem mag het vast wel
maar ik weet niet of dat kan binnen de fok policy
Ow ja.... die had je toen afgebroken om hem weer op te bouwen. Ging vast iets helemaal mis waardoor ie in het ziekenhuis belandde. Ha die klusser. Zeker ook zelf aan de leidingen zitten om vervolgens de eerstehulp loodgieter te moeten bellen, he!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
ho ho niet zo denegrerend !
je hebt het wel tegen een vrouw die een decoupeerzaag, een goeie boormnachine, een set vijlen, twee magische sleutels waar je alles mee open krijgt (vervanging van oa waterpomp tang), hamer schroeven, schroevendraaiers, kroonsteentjes, waterpas etc heeft hoor.
En ja.. alles is van mij.
Oversight heeft 2 linkerhanden.
Ik heb zelfs nog een muurtje gebouwd toen ik 7 maanden zwanger was van de laatste.
Nog niet zo lang geleden heb ik een volledige keuken gestript en weer opgebouwd.. betegelen, afvoer leggen... kastjes in elkaar zetten.. stucken !!, door het héle huis laminaat gelegd.
En wat deed Oversight.. juist met zijn gebroken pootje in het ziekenhuis liggen en later op de bank.
![]()
![]()
Okay. Just for once then.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:46 schreef Mirage het volgende:
precies qu63
Zag dat ik een foutje maakte.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:59 schreef Enyalius het volgende:
die site doet het niet
Ndebele schilderstijl natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 21:07 schreef Enyalius het volgende:
cursussen en workshops? over wat ?
neequote:Op maandag 27 juni 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:
En toen was het stil..... wilde niemand meer iets met me te maken hebben![]()
![]()
het liefst op een muur. maar kan op vanalles. ook op doek maar ook op meubelsquote:Op maandag 27 juni 2005 21:26 schreef Enyalius het volgende:
forum was traag dus ging even wat anders doen
ndbele schilderstijl. dat is op een doek met verf en een kwest? of is hetmeer met je vingers op een doek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |