Stoute kindertjes krijgen de boeman op bezoekquote:
Stoute Boemannetjes krijgen een gratis castratie van ome jogyquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stoute kindertjes krijgen de boeman op bezoek![]()
8 jaar te vroeg mên, nog even geduld.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:45 schreef UncleScorp het volgende:
De aarde vergaat dit weekend misschien wel
en ?
nee zekers ?
Het is toch geen weer om de wereld te laten vergaan...
Alhoewel die aardbevingen in de US wel zorgwekkend worden, vele kleintjes voorbode van iets groters ?
ja die!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Deze dan? Zonder bierglas heb ik niet meer.
Nope, not me. Ookal vliegt er een kudde soken door m'n kamer ik zal er weinig van merkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:47 schreef livEliveD het volgende:
Wie vindt hier van zichzelf dat ie paranormaal begaafd is?
Spoken dus in het Nederlandsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
een kudde soken (dat is trouwens Jogiaans voor de leken)
Arme Anos.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Spoken dus in het Nederlands. Typed een beetje moeilijk met het toetsenbord opm'n bed
.
Uhm.. Doe es op m'n fotoboek klikkenquote:
Ik mocht niet meer internetten op m'n werk, te weiig tijd dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:46 schreef BaajGuardian het volgende:
jogyyy waarom ben je geen mod meer eigenlijk :I
was je te goed om mod te zijn?
noujazeg , maar jij bent for the win!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer internetten op m'n werk, te weiig tijd dus.. Jammer genoeg
.
Ach misschien komt het nog wel een keer!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
noujazeg , maar jij bent for the win!
Nou sokken willen nog wel eens spontaan verwijnenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:05 schreef jogy het volgende:
Nope, not me. Ookal vliegt er een kudde soken door m'n kamer ik zal er weinig van merken. Al heb ik wel op m'n twaalfde mijn moeders pijnlijke schouder drie maanden goedgestraald, dat wel
.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
[@@@]!!!
Freemasons eat your heart out, Biatch!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah de Fok crew conspiracy symboliek!![]()
Toch vraag ik me dat wel eens af. Stel je wordt rijk (hypothetisch ej). Leert wat invloedrijke oude mannetjes kennen die whisky zuipen en een sigaar roken. Het klikt en je gaat een keertje mee golfen en lekker nep doen op van die statische feestjes. Je koopt wat pats dingen. Kortom het worden vrienden zolang je geld hebt. Komt er dan een moment dat je een mooie naam gaat verzinnen voor je club?quote:
Mja, het blijven mensen. het groepsgevoel is een tof gevoel, daarom is het geloof ook zo groot als het isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toch vraag ik me dat wel eens af. Stel je wordt rijk (hypothetisch ej). Leert wat invloedrijke oude mannetjes kennen die whisky zuipen en een sigaar roken. Het klikt en je gaat een keertje mee golfen en lekker nep doen op van die statische feestjes. Je koopt wat pats dingen. Kortom het worden vrienden zolang je geld hebt. Komt er dan een moment dat je een mooie naam gaat verzinnen voor je club?
Op zich kun je dit best wel opvatten als de geboorte van een nieuwe conspiracy club: Machtig zijn ze zeker (De laatste blanke zoon van een rijk persoon die ik veroordeeld heb zien worden tot een zware straf in Amerika is een hele tijd geleden)
Ze hebben soms dus een eigen naam (ook goed voor het groepsgevoel)
Spelen politieke spelletjes en hebben een uitgebreid netwerk op tig niveaus
Door de drang naar geld en invloed zullen ze een ‘verborgen agenda’ hebben
Oftewel: Is het niet aannemelijk dat er tig van die clubs bestaan en dat sommige misschien zelfs een beroemde clubnaam aannemen. Immers mocht de Illuminati (of andere beroemde club) echt bestaan dan kunnen ze er niet openlijk voor uitkomen en een rechtzaak krijg je dus niet aan je broek.
Fascinerende info idd. Ik had er nooit van gehoord maar het lijkt heel realistisch. Ik ben erg benieuwd waarom dat spul verboden is. Geld doet de wereld soms weinig goed. Bv mensen die kunst gaan kopen om hun geld op te maken terwijl het voor geen meter staatquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef jogy het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld eng vind aan het topic over kanker is dat het hoe langer hoe geloofwaardiger uit ziet dat B17 echt werkt maar niet erkend wordt door de grote bobo's omdat vitamines geen geld opleveren, dus wordt het tegen gehouden door de mensen met geld en hun politieke maatjes!
Mja je hebt kans dat het heel vervelend kan gaan lopen jaquote:Een rechtzaak krijg je misschien niet aan je broek als je een naam jat, maar je moet wel bedenken dat wanneer de echte groep meer macht heeft als jouw groep ze het je heel moeilijk kunnen maken op andere manieren, lijkt me.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:57 schreef Enyalius het volgende:
ik zie paarse olifantjes met gele stippen rondvliegen van tijd tot tijd
En iedereen die het tegen wil gaan wordt ook van hogerhand genaaid. Maar dan anders.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Fascinerende info idd. Ik had er nooit van gehoord maar het lijkt heel realistisch. Ik ben erg benieuwd waarom dat spul verboden is. Geld doet de wereld soms weinig goed. Bv mensen die kunst gaan kopen om hun geld op te maken terwijl het voor geen meter staat
Zo wordt Afrika ook al jaren genaaid op tig gebieden. Heel spijtig. En wat doe je eraan?
[..]
Mja je hebt kans dat het heel vervelend kan gaan lopen ja
Geld heeft zijn nut gehad in deze wereld , nu is het niet meer dan een lode last die we moeten dragen. Het idee is opzich wel goed hoor, maar de menselijke trek hebberigheid komt hier weer naar voren, dat is het verneukeratieve ervan. Zonder dat zouden we een stuk lekkerder leven vermoed ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Fascinerende info idd. Ik had er nooit van gehoord maar het lijkt heel realistisch. Ik ben erg benieuwd waarom dat spul verboden is. Geld doet de wereld soms weinig goed. Bv mensen die kunst gaan kopen om hun geld op te maken terwijl het voor geen meter staat
Zo wordt Afrika ook al jaren genaaid op tig gebieden. Heel spijtig. En wat doe je eraan?
Het is immers 1 groot spel.quote:Mja je hebt kans dat het heel vervelend kan gaan lopen ja
Tis complex allemaal. Geld zelf is uiteraard slechts een vervanging van ruilhandel. Hierdoor verwacht ik wel dat het afmeten van vermogen onder elkaar makkelijker wordt en dat lijkt me nadelig. Immers, de spullen die je hebt zijn leuk totdat de buurman er meer heeft. Als geld wegvalt dan heb je een andere drang nodig om iets voor ‘het algemene belang’ te doen lijkt me. Of je zult wel moeten omdat je geen eten hebt ofzo maar dat resulteert in een ieder-voor-zich maatschappij. Een die volgens mij dichter bij de dieren zou staan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:27 schreef jogy het volgende:
Geld heeft zijn nut gehad in deze wereld , nu is het niet meer dan een lode last die we moeten dragen. Het idee is opzich wel goed hoor, maar de menselijke trek hebberigheid komt hier weer naar voren, dat is het verneukeratieve ervan. Zonder dat zouden we een stuk lekkerder leven vermoed ik.
Yup. Vroeger speelde generaals (ik gok rond 1750-1800) levend Stratego met hun manschappen om de tijd te verdrijvenquote:Het is immers 1 groot spel.
Nietus..... ik ben niet lesbischquote:
Ah de ontkenningsfase. Puik!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 17:05 schreef BaajGuardian het volgende:
heb je een toverpot dan?
quote:
Me aura, wat doe jequote:
LOLquote:
Heb ik hier vanmiddag ook best veel staan doen. Zingen en dansen. Opladen.quote:
Nee nee geen trance..quote:Op zondag 26 juni 2005 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:
hopelijk geen trance want dat is wel zon takkeherrie
zoals het bekende spreekwoord gaat :
als je danst , zit je niet op de bank
* BaajGuardian dans ook even mee , toch niks te doen atm
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee nee geen trance..
de nummers van de Lion King !
![]()
ppssst, is er een niet nader te noemen manier ivm de policyquote:Op zondag 26 juni 2005 23:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kheb de originele van Lebo M
Meezing materiaal in Zulu en Sesotho. Zelf een redelijke, doch nog steeds Engels verkrachtte versie van Mbube (when the lion sleeps tonight).
* Mirage valt in zwijm en weet nog net uit te brengen je hebt mailquote:Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian geeft Mirage een aai over de bol en een kopje thee op de bank
Sufferd..... dan mail je mij toch.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
ppssst, is er een niet nader te noemen manier ivm de policydat ik daar aan zou kunnen komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |