Omdat je van alles kunt opsporen, eigenlijk alles wat je wilt, moet je je idd concentreren op iets. Water of leylijnen, of goudquote:Op maandag 27 juni 2005 13:49 schreef livEliveD het volgende:
Is het gewoon lopen met die roedes of moet je je ook concentreren?
En dat "doordraaien", waar duidt dat op ?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Omdat je van alles kunt opsporen, eigenlijk alles wat je wilt, moet je je idd concentreren op iets. Water of leylijnen, of goud, wat je wilt
. Hou hetgeen je zoekt in gedachten terwijl je je concentreert op de wichelroeden en langzaam vooruit loopt. Als je 'beet' hebt, dan draaien de wichels naar elkaar toe
.
open jij dan eens even een Wichelroede topicje.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
heejoh het is een ouwehoer topic , niet serieus gaan discuseren joh!!!!
mn fotoboek staan weer plaatjes in btw
ga maar snel kijken allemaal
No tits ?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
heejoh het is een ouwehoer topic , niet serieus gaan discuseren joh!!!!
mn fotoboek staan weer plaatjes in btw
ga maar snel kijken allemaal
Dat zijn bwostjes volgens mijn spruit.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef UncleScorp het volgende:
hehe
Mijn 2 jongens spreken nu al van "sexy borsten" ... ze zijn 4 en 6 ...
Naar mijn ervaring is dat een enthousiaste of sterke 'ja' van de roedes. Dan wil hij nog wel eens 'doordraaien'.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
En dat "doordraaien", waar duidt dat op ?
Dat je er eigenljik al voorbij bent of dat je precies goed zit.
Zie de reactie van Geartsjuhquote:Op maandag 27 juni 2005 14:14 schreef Mirage het volgende:
En dat "doordraaien", waar duidt dat op ?
Dat je er eigenljik al voorbij bent of dat je precies goed zit.
Als jij je concentreerde op aardstralen dan heb je een aardstraal gevonden denk ik, hoewel ik helemaal geen verstand van aardstralen heb hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 14:17 schreef Mirage het volgende:
en wat is jouw eerste gok wat dat iets onder het bed betreft ?
Zou dat daadwerkelijk duiden op een aardstraal ( die zocht ik namelijk) of op de waterleiding ( ik weet echter dat die aan de andere kant het huis binnen komt en wc, douche, keuken.. is eigenlijk alles waar water is, de slpk ligt aan de andere kant en het is dus zeer onwaarschijnlijk lijkt mij dat de waterleiding een toeristische route neemt ).. of door dat metalen bed wat ik opperde.
Ben ook al bezig met een wicheltopic, maar weet niet of het vandaag nog luktquote:Op maandag 27 juni 2005 14:42 schreef Mirage het volgende:
open jij dan eens even een Wichelroede topicje.
Ik quote dan een paar posts uit dit topic wel daar naar toe.
Kletsen we daar serieus verder
Toen mijn offspring een jaar of 2,5 was en nog niet duidelijk kon praten (was ie ook vrij laat mee) zaten we een keer bij een bushalte. Er liep een vrouw vorbij in een heel kort en sexy jurkje.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef UncleScorp het volgende:
hehe
Mijn 2 jongens spreken nu al van "sexy borsten" ... ze zijn 4 en 6 ...
Male tits kunnen heel sexy zijn hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 15:19 schreef BaajGuardian het volgende:
scorp...tits?...ik ben een man , waarom wil je tits zien in mijn fotoboek :I
Pfrfff, what's new. Sta ik om bekend.quote:
En natuurlijk heb ik de pijn van de rekeningen wel weer gecompenseerd met wat andere zaken. Wij vrouwen weten hoe dat moet.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat moet je als bijzaak zien.
Geniet van het weer !
[..]
Hahahaha, goed zo !
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Male tits kunnen heel sexy zijn hoor
Oook leuk af en toe. maar in dit geval was het lang leve de kruidenwinkel en despirituele boekwinkel. Heb zojuist eindelijk een hangertje van barnsteen gekocht. Wilde ik al jaren maar ik kon er nooit een vinden met de juiste kleur en structuur voor mij. Nu kwam ik die bij 'toeval' tegen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:44 schreef UncleScorp het volgende:
Leve de shoppingcentra !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |