Tís zeker balen, geweldige liveband... had ze ook zullen zien op Rock Werchter, doodzonde!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef Neleos het volgende:
Mars Volta afgezegd. Dat vind ik wel jammer, had ze best een keer willen zien.
Geen idee wie ze vervangt.
He!quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:54 schreef belsen het volgende:
Mötley Crue, die hebben toch niets beters te doen.
quote:
staat al een hint en een leuke hint al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:03 schreef GLO het volgende:
Misschien moet je ff een hintje geven peaceman
Iets in de trant van dat je de vervangende act deze zomer niet kunt mislopen...
Iemand die "In de here" is of gewoon een lollig persoonquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:58 schreef peaceman het volgende:
al aangepast hoor Mark![]()
Hint: Het is een 'geestige' jongen![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat al een hint en een leuke hint al zeg ik het zelf![]()
precies....quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:14 schreef BeRightBack het volgende:
Admiral Freebee .. (maar wat heeft dat met geestig te maken dus het is em niet)
Bart Veldkamp?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:13 schreef peaceman het volgende:
Het is een belg (alhoewel je daar een discussie over zou kunnen voeren)en makkelijker ga ik het niet maken...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:17 schreef peaceman het volgende:
jullie moeten veel meer in festivalbands denken...
nou dacht t niet..... Rock Werchter, Low Landsquote:
Daar word niemand vrolijk van live, ik snap niet dat ze die nog steeds halen.quote:
ah je had je post aangepast... Big Shadow +1quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:25 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Daar word niemand vrolijk van live, ik snap niet dat ze die nog steeds halen.
Maar dat had ik ook gezegd. Anders misschien Gabriel Rios
BrEeZaH- meisjesquote:Toen Gabriel Rios vorig jaar op Lowlands stond, was zijn ster nog klein. Nu schittert hij zelfs bij Broad Daylight, de Puertoricaan uit Gent die inmiddels door menig festivalganger in het hart gesloten is. Geen wonder, met zulke zonnige liedjes waarin pop, salsa en andere latinmuziekjes zich vrijelijk door elkaar bewegen en die in het hoofd blijven plakken als vliegen in de stroop. Van bReEZah-meisjes tot stoere dudes, iedereen gaat plat voor deze charmante bastaardneef van Enrique Iglesias en Manu Chao.
Ja, die is ook hot tegenwoordig, die porta belgquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah je had je post aangepast... Big Shadow +1
Nou, ik wil natuurlijk weten wat ze zo lekker vindenquote:Seal en Heide Klum houden van Duits![]()
Uitgegeven op 23 juni 2005 om 11:47 uur
(Novum) - Hetin Duitsland is zo lekker dat Heidi Klum en Seal hebben laten weten dat dit de reden is dat ze in Duitsland gaan wonen. "Zo veel verschillende soorten
. Waar anders ter wereld heb je dat?", zegt Seal in een interview met Brigitte Magazine. Bovendien vertelt de zanger dat het
goed is voor zijn gezondheid.
Nee joh, dat is niet goed voor de gezondheidquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:32 schreef peaceman het volgende:
Bier?
Dat zei ik eerder ook al: dat je 'm niet kunt mislopen deze zomer. Maar als je het woord 'bands' gebruikt gaat iedereen bands op zitten noemen bedoelde ik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dacht t niet..... Rock Werchter, Low Lands
Noppe, het heeft wel te maken met voedselquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:34 schreef BeRightBack het volgende:
fietsen?
sinds wanneer dat?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee joh, dat is niet goed voor de gezondheid![]()
Sinds ik laatst op de weegschaal stondquote:
quote:Seal en Heide Klum houden van Duits brood
Uitgegeven op 23 juni 2005 om 11:47 uur
(Novum) - Het brood in Duitsland is zo lekker dat Heidi Klum en Seal hebben laten weten dat dit de reden is dat ze in Duitsland gaan wonen. "Zo veel verschillende soorten brood. Waar anders ter wereld heb je dat?", zegt Seal in een interview met Brigitte Magazine. Bovendien vertelt de zanger dat het brood goed is voor zijn gezondheid.
Seal zijn favoriete boord is 'Scharzbrot mit leberwurst', een donker brood belegd met leverworst. "Dat is echt geweldig voor mijn zang. Ik heb een voedselallergie waardoor ik de meeste graansoorten niet kan eten omdat mijn keel ervan kapotgaat", zegt de zanger. "Dit is goed voor mijn stem."
natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
Kaiser Chiefs
quote:
Nee. De groep begon als punkband, maar werd bekend met andere muziek.quote:
ja ik denk ook wel dat dit een Oh-ja-vraag is...quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:11 schreef GLO het volgende:
Als je de recensie goed leest, weet je ook wat meer over hun afkomst...
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik denk ook wel dat dit een Oh-ja-vraag is...![]()
En al helemaal niet in '77... (ook iets wat je uit de recensie kunt halen, aan welke periode je moet denken - ik plaats dat ding niet voor niets).quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Schotse band, maar ik zie Belle & Sebastian nog geen punk spelen
1977... toen was ik nog maar 3 jaar jong....quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:15 schreef GLO het volgende:
[..]
En al helemaal niet in '77... (ook iets wat je uit de recensie kunt halen, aan welke periode je moet denken - ik plaats dat ding niet voor niets).
Probleem voor jou is de hints goed lezenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:16 schreef peaceman het volgende:
Probleem voor mij is: welke bands uit die tijd zijn schots....
Hmm je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Probleem voor jou is de hints goed lezen
Beroemde Bekende Schotse band en voorafgaand aan de vraag zat ook nog een joekel van een hint...
ik heb net boontjes, gehaktballen en aardappelen op en simpel nadenken lukte me ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:29 schreef GLO het volgende:
Ik ga eten jongeluilekker simpel: bloemkool, gehaktballen en aardappelen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Probleem voor jou is de hints goed lezen
Beroemde Schotse band en voorafgaand aan de vraag zat ook nog een joekel van een hint...
Het kwam simpelweg niet in me opquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik heb net boontjes, gehaktballen en aardappelen op en simpel nadenken lukte me ook niet![]()
Ik heb net een shoarmapizza op en heb 'm opgezocht omdat ik zeker wist dat ik zou moeten weten, maar er niet op kwam, ik ben dus simpelquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik heb net boontjes, gehaktballen en aardappelen op en simpel nadenken lukte me ook niet![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Off topic maar op verzoek van TSE een foto van mijn kleine superman... het is niet zo'n mooie foto als die van Zoë maar dat komt nog wel een keer
[afbeelding]
Wat een poepiequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Off topic maar op verzoek van TSE een foto van mijn kleine superman... het is niet zo'n mooie foto als die van Zoë maar dat komt nog wel een keer
[afbeelding]
TSE Jacksonquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat is geen kleine superman, maar een kleine superTwan!!
![]()
GLO +quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat een poepie
Hoe oud is-ie? Een jaar of drie?
vanwege het hartje.. heel flauw..... i know.... komt door de warmte...quote:
Ja, ik ben een vrouw, weet je nog? Die schijnen doorgaans een zwak voor kinderen te hebben (en niet op de Jackson-manier...).quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
vanwege het hartje.. heel flauw..... i know.... komt door de warmte...![]()
Ja dat weet ik, met een zwak voor het lichaam van iemand waarvan ik de naam alweer vergeten benquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vrouw, weet je nog? Die schijnen doorgaans een zwak voor kinderen te hebben (en niet op de Jackson-manier...).
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat is geen kleine superman, maar een kleine superTwan!!
![]()
Dank je .. ik ben maar een bofkont: ik heb twee leuke kerelsquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:17 schreef dolle_hond het volgende:
leuke kerel diaan
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dank je .. ik ben maar een bofkont: ik heb twee leuke kerels![]()
Hihi. Vroeger had ik daar totaal geen kijk op, kinderleeftijden, maar als je zelf eenmaal kinderen hebt komt dat vanzelf.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
en GLO hij is idd 3 jaar. (en 3 maanden) maar ik zie dat Peaceman daarop antwoord heeft gegeven.
please?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:51 schreef peaceman het volgende:
hintje?
ben jij onze redder?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef Berkery het volgende:
Ja, de vorige vraag had ik wel geweten. Maar ja, tuin enzo![]()
Aha, weten we iig dat het een band is. Scheelt weer...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef ranja het volgende:
meisje op de foto heeft niks met de band te maken
denk shoegazer/indie
Don't waste my time?quote:
Heb je superman nog gezien?quote:
Fok! Muziek Rebusia deel CDLVIIquote:
Dat is wel een teken van ultieme afkickverschijnselenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Fok! Muziek Rebusia deel CDLVII
Ja Bartrid geloof ik....vanochtend..quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
ranja is de laatste tijd weer wel lekker in vorm. Had iemand trouwens nog ooit die andere vraag van een paar dagen terug opgelost?
quote:
Ah, okay. Ik had het antwoord uit nieuwsgierigheid een paar dagen geleden al een paar dagen geleden opgezocht; maar alhoewel haar normale band uiteraard meer dan bekend is (Ash), had ik nog nooit van haar eigen naam gehoord, noch geweten dat ze solo aan de weg timmerde. En ik weet niet meer precies wat haar naam was - erg makkelijk te onthouden was het in ieder geval niet, voor zover ik me kan herinneren (of dus juist nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja Bartrid geloof ik....vanochtend..
Hahaha uitgehuwelijkt..... dat is toch niet meer modern tegenwoording. Maar we moeten het maar even in de gaten houden... ruim 2 jaar verschil... moet kunnen toch? Hoe moeten we zo'n stel noemen, stelvanFokouders?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoë is al uitgehuwlijkt, maar als dat niks wordt moeten die twee maar eens wat afspreken over een jaar of 15
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is wel een teken van ultieme afkickverschijnselen![]()
Ranja maakt er wel een cliffhanger van zeg....quote:
Gefeliciteerd, mijn 5599 stequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ranja maakt er wel een cliffhanger van zeg....
dit is by the way mijn 4.000 ste post![]()
quote:
waaromquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
misschien kan Ranja nog een hintje doen, zodat er op zijn minst een gokje komt....?
owquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom? ik heb niet gezegd wie gaat trakteren.. jij of ik....
![]()
Charlotte Heatherley toch? Of daaromtrent.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik had het antwoord uit nieuwsgierigheid een paar dagen geleden al een paar dagen geleden opgezocht; maar alhoewel haar normale band uiteraard meer dan bekend is (Ash), had ik nog nooit van haar eigen naam gehoord, noch geweten dat ze solo aan de weg timmerde. En ik weet niet meer precies wat haar naam was - erg makkelijk te onthouden was het in ieder geval niet, voor zover ik me kan herinneren (of dus juist niet).
Jan Lama-manquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
A musician of near-legendary prowess,for a time eclipsed Eric Clapton, Jimmy Page, and Jeff Beck among reader polls in England as the top guitarist in the world.
was born in Amsterdam, Holland, and showed his musical inclinations early, taking up the guitar while still in grade school. His taste and interests were extraordinarily wide-ranging, from pop-rock to classical, with room for blues, Latin, and other influences.
wie?
natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:36 schreef GLO het volgende:
Jan Akkerman
Charlotte Hatherly, ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Charlotte Heatherley toch? Of daaromtrent.
Tikkie terug:quote:
Keurige gok!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef Neleos het volgende:
Gabriel Rios
REM
Admiral Freebee
The Tears
Queens Of The Stoneage
Ozark Henry
Eagles Of Death Metal
Keane
Jamie Cullum
Interpol
Deze staan op Rockin Park, hopen dat ze ook op Werchter staan.
Ik was een beetje de Nederlandse bands van Rockin Park aan het wegstrepenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Keurige gok!
Verder kon je nog Simple Plan, Nine Inch Nails en Feeder noemen...
Neleos +1
quote:Sitting on a park bench
eyeing little girls with bad intent.
Snot running down his nose
greasy fingers smearing shabby clothes.
Dat zijn er maar 2quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik was een beetje de Nederlandse bands van Rockin Park aan het wegstrepen![]()
Lyrics, welk nummer van wie?
[..]
quote:Drying in the cold sun
Watching as the frilly panties run.
Feeling like a dead duck
spitting out pieces of his broken luck.
Dan wordt het voor mij ongetwijfeld een Aha-Erlebnis. Maar de tekst zegt me geen d fuck...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:11 schreef Neleos het volgende:
Album uit 1971.
Correctquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:17 schreef GLO het volgende:
Foto = een bijna onherkenbare Jethro Tull. Zal dan wel Aqualung zijn.
Ja, maar ziet eruit als een hele recente foto, met alleen Ian Anderson als origineel lid.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Correct![]()
GLO + 1
en die foto heb ik gewoon van AllMusic.
Zou goed kunnen. Ze zien er inderdaad wel wat oud uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, maar ziet eruit als een hele recente foto, met alleen Ian Anderson als origineel lid.
Slaap lekker (? met deze hitte...)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ze zien er inderdaad wel wat oud uit.
Verder heb ik geen idee op je vraag. Ik ga slapen. Truste![]()
Says whoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:33 schreef ranja het volgende:
Ha, en dit moet makkelijker zijn dan mijn vraag
Da's waar. Maar het is wel hun bestverkochte... (nummer 1 in Amerika en Engeland, nummer 3 in NL).quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:38 schreef ranja het volgende:
nou ja, je moet toch minimaal 1 Jethro tull albumtitel kennen
Haloquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:14 schreef Jappr het volgende:
hola
Yayy! Très bienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:37 schreef Jappr het volgende:
De a-la kranten cover's uiteraard
en jethro tull past er naadloos tussen met zn thick as a brick
New Yorkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:47 schreef Jappr het volgende:
Wat is mijn zojuist bedachte link tussen Nancy Sinatra en Lydia Lunch?
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:55 schreef Jappr het volgende:
die van ranja kan ik trouwens echt helemaal geen wijs uit
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:54 schreef Jappr het volgende:
nee..
LL heeft These Boots Are Made For Walking gecoverd?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:03 schreef Jappr het volgende:
neezoek het in de muziek
tis te simpel voor woorden
Mmm. Bang Bang dan? O nee, ik weet het: Some Velvet Morning! Met die gast van Einstürzende Neubauten of The Bad Seeds. You know.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:11 schreef Jappr het volgende:
nee.. maar je komt wel redelijk in de buurt
Ho, stop. Guck mal oben!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:18 schreef Jappr het volgende:
ik ga slapen
morgen heb je misschien wel een punt te pakken
truste!
Je moet soms wat geluk hebben in het levenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:28 schreef Jappr het volgende:
je treft het dat ik nog even kwam buurten na de tandenflush
GLO +1
Nee joh, niet Cave zelf. Nu ga ik het nazoeken ook.quote:Some Velvet Morning uiteraardgeschreven door Lee Hazlewood, samen met Nancy uitgevoerd, en gecovered door 'die gast' aka Nick Cave
samen met Lydia dus
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:33 schreef GLO het volgende:
Ik weet het alweer: Rowland S. Howard. Van The Bad Seeds dus
Ach het was zo'n: Ik heb werkelijk geen enkel idee-gokquote:
Niet thuis in de electronica?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach het was zo'n: Ik heb werkelijk geen enkel idee-gok
neen, al ken ik wel wat bekende namen natuurlijk, maar dan nog zou ik echt niet weten welke het zou kunnen zijn, ik geloof het bij allemaalquote:
Dat wordt dan weer lastig met deze naam. Stukje bio dan maar:quote:
quote:As both a solo artist and as a member of groups includingand
,
emerged among the founding fathers of contemporary electronic music, his epic, meditative soundscapes a key influence on the subsequent rise of the new age aesthetic. Born in Berlin on August 4, 1947,
began his performing career during the 1960s, playing guitar, bass and drums in a variety of local bands; by 1969, he was drumming in
, appearing a year later on their debut LP
Born in Berlin ?????quote:
quote:
da's wel een bekende hoes ja...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:18 schreef cafca het volgende:
[..]Auch nicht
vraag blijkt weer eens moeilijker dan ik dacht
Dit is de hoes van zo'n beetje zijn bekendste album:
[afbeelding]
Als je de bio leest, zie je dat hij in Berlijn geboren isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij ziet er frans of duits uit
Op zich had je ook gewoon even goed kunnen oplettenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij ziet er frans of duits uit
quote:
quote:Dedicated to Richard Wagner,is a 60-minute electronic expedition that is broken up into two half-hour tracks, "Bayreuth Return" and "Wahnfried 1883." The first 30 minutes involves icy pulsations and lengthy tonal flights that unnoticeably converge into each other. While one rhythm gains momentum, the other one slowly fades into a bubbly electronic bath of bright swirls and meandering keyboard waves. Similar to early
, the music here rises and falls above a distant sonic horizon, and the effect is truly mesmerizing. One specific flow can last for minutes, while small, detailed noises adhere themselves to the main electronic run.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Klaus Doldinger? Van Das Boot?
he, hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Klaus Schultze?
O ja, met zonnebril zie ik het inderdaad gelijkquote:
Dat valt me wel een beetje tegen van jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
O ja, met zonnebril zie ik het inderdaad gelijk
Same herequote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
O ja, met zonnebril zie ik het inderdaad gelijk
Vette jaren '70 disco. Voornamelijk als producer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef timbob het volgende:
hij lijkt mij het type dat van die lazy jones muziek maakt
Ik ook nietquote:david whittaker?
geen idee hoe die eruit ziet
zal ik ff een makkelijke doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:06 schreef Berkery het volgende:
Dat was een hit & run post voor mij, Ik heb niet tijd voor een vraag
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:12 schreef DaisyDuke het volgende:
drum rythm'?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Gokje op 1999.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:22 schreef bartrid het volgende:
steve albini?
Noppe, deze word zo wel geraden, deel het punt namens mij maar uitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:41 schreef cafca het volgende:
extince?
Namens BS:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Goldie
Deze jongen gaat overigens nu naar het strand, dus geen vraag van mij!
hij leek er wel een beetje op, sorryquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef timbob het volgende:
ja, die wist ik ook wel!
extince
hoe durf je
Kijk, de Zware Jongens komen weer voor de dagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:05 schreef bartrid het volgende:
megadeth
voor een metalhead wel jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:19 schreef Mark het volgende:
Dat was wel heeeeeeel makkelijk. Iets heel anders dan maar:
Wie was volgens de Stichting ter Exploitatie van Naburige rechten dit jaar de meest gedraaide artiest?
Marco Borsato meest gedraaide artiestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Marco Borsato
Yepquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:33 schreef dolle_hond het volgende:
randy crawford?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |