please?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:51 schreef peaceman het volgende:
hintje?
ben jij onze redder?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef Berkery het volgende:
Ja, de vorige vraag had ik wel geweten. Maar ja, tuin enzo![]()
Aha, weten we iig dat het een band is. Scheelt weer...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef ranja het volgende:
meisje op de foto heeft niks met de band te maken
denk shoegazer/indie
Don't waste my time?quote:
Heb je superman nog gezien?quote:
Fok! Muziek Rebusia deel CDLVIIquote:
Dat is wel een teken van ultieme afkickverschijnselenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Fok! Muziek Rebusia deel CDLVII
Ja Bartrid geloof ik....vanochtend..quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
ranja is de laatste tijd weer wel lekker in vorm. Had iemand trouwens nog ooit die andere vraag van een paar dagen terug opgelost?
quote:
Ah, okay. Ik had het antwoord uit nieuwsgierigheid een paar dagen geleden al een paar dagen geleden opgezocht; maar alhoewel haar normale band uiteraard meer dan bekend is (Ash), had ik nog nooit van haar eigen naam gehoord, noch geweten dat ze solo aan de weg timmerde. En ik weet niet meer precies wat haar naam was - erg makkelijk te onthouden was het in ieder geval niet, voor zover ik me kan herinneren (of dus juist nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja Bartrid geloof ik....vanochtend..
Hahaha uitgehuwelijkt..... dat is toch niet meer modern tegenwoording. Maar we moeten het maar even in de gaten houden... ruim 2 jaar verschil... moet kunnen toch? Hoe moeten we zo'n stel noemen, stelvanFokouders?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoë is al uitgehuwlijkt, maar als dat niks wordt moeten die twee maar eens wat afspreken over een jaar of 15
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is wel een teken van ultieme afkickverschijnselen![]()
Ranja maakt er wel een cliffhanger van zeg....quote:
Gefeliciteerd, mijn 5599 stequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ranja maakt er wel een cliffhanger van zeg....
dit is by the way mijn 4.000 ste post![]()
quote:
waaromquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
misschien kan Ranja nog een hintje doen, zodat er op zijn minst een gokje komt....?
owquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom? ik heb niet gezegd wie gaat trakteren.. jij of ik....
![]()
Charlotte Heatherley toch? Of daaromtrent.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik had het antwoord uit nieuwsgierigheid een paar dagen geleden al een paar dagen geleden opgezocht; maar alhoewel haar normale band uiteraard meer dan bekend is (Ash), had ik nog nooit van haar eigen naam gehoord, noch geweten dat ze solo aan de weg timmerde. En ik weet niet meer precies wat haar naam was - erg makkelijk te onthouden was het in ieder geval niet, voor zover ik me kan herinneren (of dus juist niet).
Jan Lama-manquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
A musician of near-legendary prowess,for a time eclipsed Eric Clapton, Jimmy Page, and Jeff Beck among reader polls in England as the top guitarist in the world.
was born in Amsterdam, Holland, and showed his musical inclinations early, taking up the guitar while still in grade school. His taste and interests were extraordinarily wide-ranging, from pop-rock to classical, with room for blues, Latin, and other influences.
wie?
natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:36 schreef GLO het volgende:
Jan Akkerman
Charlotte Hatherly, ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Charlotte Heatherley toch? Of daaromtrent.
Tikkie terug:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |