Mmm. Bang Bang dan? O nee, ik weet het: Some Velvet Morning! Met die gast van Einstürzende Neubauten of The Bad Seeds. You know.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:11 schreef Jappr het volgende:
nee.. maar je komt wel redelijk in de buurt
Ho, stop. Guck mal oben!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:18 schreef Jappr het volgende:
ik ga slapen
morgen heb je misschien wel een punt te pakken
truste!
Je moet soms wat geluk hebben in het levenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:28 schreef Jappr het volgende:
je treft het dat ik nog even kwam buurten na de tandenflush
GLO +1
Nee joh, niet Cave zelf. Nu ga ik het nazoeken ook.quote:Some Velvet Morning uiteraardgeschreven door Lee Hazlewood, samen met Nancy uitgevoerd, en gecovered door 'die gast' aka Nick Cave
samen met Lydia dus
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:33 schreef GLO het volgende:
Ik weet het alweer: Rowland S. Howard. Van The Bad Seeds dus
Ach het was zo'n: Ik heb werkelijk geen enkel idee-gokquote:
Niet thuis in de electronica?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach het was zo'n: Ik heb werkelijk geen enkel idee-gok
neen, al ken ik wel wat bekende namen natuurlijk, maar dan nog zou ik echt niet weten welke het zou kunnen zijn, ik geloof het bij allemaalquote:
Dat wordt dan weer lastig met deze naam. Stukje bio dan maar:quote:
quote:As both a solo artist and as a member of groups includingand
,
emerged among the founding fathers of contemporary electronic music, his epic, meditative soundscapes a key influence on the subsequent rise of the new age aesthetic. Born in Berlin on August 4, 1947,
began his performing career during the 1960s, playing guitar, bass and drums in a variety of local bands; by 1969, he was drumming in
, appearing a year later on their debut LP
Born in Berlin ?????quote:
quote:
da's wel een bekende hoes ja...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:18 schreef cafca het volgende:
[..]Auch nicht
vraag blijkt weer eens moeilijker dan ik dacht
Dit is de hoes van zo'n beetje zijn bekendste album:
[afbeelding]
Als je de bio leest, zie je dat hij in Berlijn geboren isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij ziet er frans of duits uit
Op zich had je ook gewoon even goed kunnen oplettenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij ziet er frans of duits uit
quote:
quote:Dedicated to Richard Wagner,is a 60-minute electronic expedition that is broken up into two half-hour tracks, "Bayreuth Return" and "Wahnfried 1883." The first 30 minutes involves icy pulsations and lengthy tonal flights that unnoticeably converge into each other. While one rhythm gains momentum, the other one slowly fades into a bubbly electronic bath of bright swirls and meandering keyboard waves. Similar to early
, the music here rises and falls above a distant sonic horizon, and the effect is truly mesmerizing. One specific flow can last for minutes, while small, detailed noises adhere themselves to the main electronic run.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Klaus Doldinger? Van Das Boot?
he, hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Klaus Schultze?
O ja, met zonnebril zie ik het inderdaad gelijkquote:
Dat valt me wel een beetje tegen van jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
O ja, met zonnebril zie ik het inderdaad gelijk
Same herequote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
O ja, met zonnebril zie ik het inderdaad gelijk
Vette jaren '70 disco. Voornamelijk als producer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef timbob het volgende:
hij lijkt mij het type dat van die lazy jones muziek maakt
Ik ook nietquote:david whittaker?
geen idee hoe die eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |