quote:
Nee. De groep begon als punkband, maar werd bekend met andere muziek.quote:
ja ik denk ook wel dat dit een Oh-ja-vraag is...quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:11 schreef GLO het volgende:
Als je de recensie goed leest, weet je ook wat meer over hun afkomst...
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik denk ook wel dat dit een Oh-ja-vraag is...![]()
En al helemaal niet in '77... (ook iets wat je uit de recensie kunt halen, aan welke periode je moet denken - ik plaats dat ding niet voor niets).quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Schotse band, maar ik zie Belle & Sebastian nog geen punk spelen
1977... toen was ik nog maar 3 jaar jong....quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:15 schreef GLO het volgende:
[..]
En al helemaal niet in '77... (ook iets wat je uit de recensie kunt halen, aan welke periode je moet denken - ik plaats dat ding niet voor niets).
Probleem voor jou is de hints goed lezenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:16 schreef peaceman het volgende:
Probleem voor mij is: welke bands uit die tijd zijn schots....
Hmm je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Probleem voor jou is de hints goed lezen
Beroemde Bekende Schotse band en voorafgaand aan de vraag zat ook nog een joekel van een hint...
ik heb net boontjes, gehaktballen en aardappelen op en simpel nadenken lukte me ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:29 schreef GLO het volgende:
Ik ga eten jongeluilekker simpel: bloemkool, gehaktballen en aardappelen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Probleem voor jou is de hints goed lezen
Beroemde Schotse band en voorafgaand aan de vraag zat ook nog een joekel van een hint...
Het kwam simpelweg niet in me opquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik heb net boontjes, gehaktballen en aardappelen op en simpel nadenken lukte me ook niet![]()
Ik heb net een shoarmapizza op en heb 'm opgezocht omdat ik zeker wist dat ik zou moeten weten, maar er niet op kwam, ik ben dus simpelquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik heb net boontjes, gehaktballen en aardappelen op en simpel nadenken lukte me ook niet![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Off topic maar op verzoek van TSE een foto van mijn kleine superman... het is niet zo'n mooie foto als die van Zoë maar dat komt nog wel een keer
[afbeelding]
Wat een poepiequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Off topic maar op verzoek van TSE een foto van mijn kleine superman... het is niet zo'n mooie foto als die van Zoë maar dat komt nog wel een keer
[afbeelding]
TSE Jacksonquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat is geen kleine superman, maar een kleine superTwan!!
![]()
GLO +quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat een poepie
Hoe oud is-ie? Een jaar of drie?
vanwege het hartje.. heel flauw..... i know.... komt door de warmte...quote:
Ja, ik ben een vrouw, weet je nog? Die schijnen doorgaans een zwak voor kinderen te hebben (en niet op de Jackson-manier...).quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
vanwege het hartje.. heel flauw..... i know.... komt door de warmte...![]()
Ja dat weet ik, met een zwak voor het lichaam van iemand waarvan ik de naam alweer vergeten benquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vrouw, weet je nog? Die schijnen doorgaans een zwak voor kinderen te hebben (en niet op de Jackson-manier...).
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat is geen kleine superman, maar een kleine superTwan!!
![]()
Dank je .. ik ben maar een bofkont: ik heb twee leuke kerelsquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:17 schreef dolle_hond het volgende:
leuke kerel diaan
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dank je .. ik ben maar een bofkont: ik heb twee leuke kerels![]()
Hihi. Vroeger had ik daar totaal geen kijk op, kinderleeftijden, maar als je zelf eenmaal kinderen hebt komt dat vanzelf.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
en GLO hij is idd 3 jaar. (en 3 maanden) maar ik zie dat Peaceman daarop antwoord heeft gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |