Schooluniformen had ik de vorige keer dus, kan nu nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Ik deed het ook eerst over gratis openbaar vervoer. Vond het een beetje te moeilijk info vinden ja. Dus nu maar schooluniformen.
Joost, dit is voor grote mensen, scheer je weg.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:43 schreef WolitiCoco het volgende:
:|
Ja?quote:
Oeh, kan ik je documap inkijken s.v.p?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:30 schreef errrrr het volgende:
[..]
Schooluniformen had ik de vorige keer dus, kan nu niet
Aaargh! Joost van B. checkt of we wel aan onze Documap zitten!quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:43 schreef WolitiCoco het volgende:
:|
TVPquote:
Niet van B, maar die Joost van vrijdagmiddag, counter strike Joost.quote:En wat doet Joost hier in godsnaam?
Die had ik toen heel slecht, en ik kan 'm hier niet vinden... misschien op school, maar dat is waarschijnlijk al weg...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oeh, kan ik je documap inkijken s.v.p?
Oh.. die...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
TVP.
[..]
Niet van B, maar die Joost van vrijdagmiddag, counter strike Joost.
ooh.. oki, nevermind dan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
Die had ik toen heel slecht, en ik kan 'm hier niet vinden... misschien op school, maar dat is waarschijnlijk al weg...
You're missing the point here Joost.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:48 schreef WolitiCoco het volgende:
counter strike al een jaar niet meer![]()
nu bezig aan bf2![]()
Jeetje.. dat is niet erg aardig Buub.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
You're missing the point here Joost.
Je moest weggaan.
Ah, bedankt, had ik nog niet gekekenquote:
Ninja Buub ís niet aardigquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jeetje.. dat is niet erg aardig Buub.
Nee.. Buub the menace.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ninja Buub ís niet aardig.
Deze slowchat mag pas gevuld worden met nieuwelingetjes als wij op de drempel staan de echte wereld in te stappen en dit communicatiemedium niet meer nodig hebben.
Nieuwelingen mogen wel, maar Joost nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deze slowchat mag pas gevuld worden met nieuwelingetjes als wij op de drempel staan de echte wereld in te stappen en dit communicatiemedium niet meer nodig hebben.
True, maar Ali staat ook ergens in de top van de OSG leerlingen hiërarchie. Dat rechtvaardigt zijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee.. Buub the menace.
Tja.. ooit.. maar Ali was ook een nieuweling..
vielleicht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nieuwelingen mogen wel, maar Joost niet
En juist als we studeren is dit toch juist leuk, misschien een nieuwe naam, maar wel leuk om 'contact' te houden
Van iedereen welquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
vielleicht.
Maar ik heb wel een vermoeden dat mijn aanwezigheid zich zal verminderen.
Oh gelukkig maar, voelde me bijna buiten geslotenquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nieuwelingen mogen wel, maar Joost niet
En juist als we studeren is dit toch juist leuk, misschien een nieuwe naam, maar wel leuk om 'contact' te houden
quote:Ethics
* Evolution is the foundation of an immoral worldview
o Crime rates etc. have increased since evolution began to be taught
* Survival of the fittest implies might makes right
o Evolution leads to social darwinism
o Marx admired and corresponded with Darwin
+ Marx offered to dedicate Das Kapital to Darwin
* Evolution is racist
o Darwin himself was racist
o Darwin's work refers to preservation of favoured races
* Evolution encourages eugenics
o Hitler based his views on Darwinism
* Evolution encourages promiscuity and lust
* Evolution teaches that we are animals and to behave as such
* Homosexuality receives approval from evolutionists
* Evolutionists are intellectual snobs
* Biology can reasonably be taught without evolution
* Scientists lie if they talk about an old earth and evolution
o There was nothing prehistoric. That word was created to brainwash us
+ People who say dinosaurs lived 145 million years ago have been brainwashed
* Evolution asserts that human thoughts and behaviors are dictated by our biology and environment
Volgens mij ken je Joost niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jeetje.. dat is niet erg aardig Buub.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..].
Wat voor argumenten zíjn dit echt?![]()
![]()
http://www.evowiki.org/index.php/List_of_creationist_arguments.
Het scheelt dat ik niet zoveel muziek heb en ook niet zo vaak m'n mp3-speler meeneem, maar onder andere daarom wil ik em niet meenemen op vakantie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:21 schreef errrrr het volgende:
Hmm, er past eigenlijk best weinig muziek op 256mb... hoe red jij (as in Kees) het ooit met 128?
Gewoon cd'tjes branden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik niet zoveel muziek heb en ook niet zo vaak m'n mp3-speler meeneem, maar onder andere daarom wil ik em niet meenemen op vakantie.
Op zich hebben we al genoeg mee te slepen, bovendien lijkt het me een beetje overbodig.quote:
Same here, ben nog steeds niet klaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, bedankt, had ik nog niet gekeken
Heb nu alleen wat van twee steden die als proef wat gratis busdiensten hebben...
Blijf gerust nog even buurten hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:20 schreef WolitiCoco het volgende:
phoeeeeeewwwwwwww nou word ie helemaal mooi
Toen je hier even was durfde ik mijn pc eigenlijk niet aan te zetten, maar hij stond toch aan. Vlak nadat je weg was, en vlak voordat ik weg ging drukte ik nog ff op F5 en las ik nog net dat ie het niet zou doen, ik me dus de hele avond zitten bedenken wat het zou kunnen zijn. Want de laatste keer dat ik hem gebruikt heb, dat was toen hier een derde pc stond die gerepareert moest worden, deed ie het prima. Alleen moet je de spacebar af en toe iets harder indrukken, maar daar wen je wel aan.quote:DearPrudence - woensdag 22 juni 2005 @ 18:43
Despacebardoethetniet.;(
edit- nu wel!
Hoera!
Alwin! I owe you.
Waarom zou je in vredesnaam een eind verder gaan fietsen als je ook gewoon naar paal 15 kunt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:16 schreef NerdoNielso het volgende:
Kees, Hans en ik gaan ons vertoefen op het strand bij paal 15. 17 was "te ver fietsen"![]()
Ikke iets later... Damn, de ex van karel heeft een obsessie volgens mij, een obsessie met buikjes....quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam een eind verder gaan fietsen als je ook gewoon naar paal 15 kunt?
Maar goed, rond twee uur zijn we daar wel, hoop ik.
quote:
Het kan nog wel leuk blijven.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Rond deeltje 50 ofzo ergens ja.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee.. Buub the menace.
Tja.. ooit.. maar Ali was ook een nieuweling..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar Ali staat ook ergens in de top van de OSG leerlingen hiërarchie. Dat rechtvaardigt zijn aanwezigheid.
Hoezo? Computers hebben ze aan de overkant ook wel hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
vielleicht.
Maar ik heb wel een vermoeden dat mijn aanwezigheid zich zal verminderen.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij ken je Joost niet.
Doh, maar gewoon genoegen nemen met mindere kwaliteit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:21 schreef errrrr het volgende:
Hmm, er past eigenlijk best weinig muziek op 256mb... hoe red jij (as in Kees) het ooit met 128?
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Alwin, we gaan zo, om 1 uur weg naar Paal 17, links. Je bent nu nog aan het werk waarschijnlijk, kom als je klaar bent er maar naar toe, we zien je daar.
Preciesquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik kom eraan.
Btw, de temp van mijn nForce4 chipset is nu tegen de 50 graden, en er staan maar 2 cijfers, een punt en nog een cijfer op het display, dus 110 kan het niet geweest zijn gister, was ook wel héél veel. Vast verkeerd gelezen omdat het al donderder was en vanwege de lichtinval ofzo.
En Ruub, leuk van je dat je het ook even in je msn-naam zet.![]()
Owja, je bent een watje als je Paal 17 te ver vind, en daarom naar 15 gaat.
quote:
quote:Kees is een betere player dan Hans
Flink geplayed Kees?quote:
Niels overdrijft een beetje, niets bijzonders.quote:
En nu ben ik benieuwd! Vertel!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niels overdrijft een beetje, niets bijzonders.
Niets. Werkelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En nu ben ik benieuwd! Vertel!![]()
Idd, morgen weer!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Flink geplayed Kees?.
Strand was über, skimmen ging goed, nu barbecuen, honger.
Kees heeft flink gescoord natuurlijk!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat zie je bij dat soort landen, en nog meer bij Afrikaanse landen, heel vaak. De Afrikaanse landen winnen ook vaak toernooien van onder de zoveel, omdat er gewoon niet precies bekend is wanneer ze geboren zijn, en dan vaak spelen in een team waar ze niet in mogen spelen omdat ze te oud zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wel opmerkelijk overigens dat er 7 (!) Syrische spelers van het wk-20 exact op 1 januari 1986 geboren zijn.
http://www.nos.nl/noswktot20/teams/syrie.html
Ik heb ook wel een paar E3 muziek bestanden, maar niet met de film clip erbij enzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef DearPrudence het volgende:
Muziek:
D: 529 files, 32 folders
F: 1.480 files, 137 folders
F2: 2.259 files, 257 folders.
En ik heb al wat gebrand![]()
Kees spotte vette chicks die naar ons aan het zwaaien warenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, ja het lijkt me inderdaad vrij sterk dat ze daar aan geboortecertificaten doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zie je bij dat soort landen, en nog meer bij Afrikaanse landen, heel vaak. De Afrikaanse landen winnen ook vaak toernooien van onder de zoveel, omdat er gewoon niet precies bekend is wanneer ze geboren zijn, en dan vaak spelen in een team waar ze niet in mogen spelen omdat ze te oud zijn.
Jaja, zo kan ie wel weer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kees spotte vette chicks die naar ons aan het zwaaien waren![]()
Verder gingen ze dood en vonden ze het water koud, maar gelukkig heeft Keesje ze (met z'n goddelijke lichaam) kunnen opwarmen
Ik ook niet met filmclip.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:25 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een paar E3 muziek bestanden, maar niet met de film clip erbij enzo![]()
sick!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kees spotte vette chicks die naar ons aan het zwaaien waren![]()
Verder gingen ze dood en vonden ze het water koud, maar gelukkig heeft Keesje ze (met z'n goddelijke lichaam) kunnen opwarmen
Safir Alatasiquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wel opmerkelijk overigens dat er 7 (!) Syrische spelers van het wk-20 exact op 1 januari 1986 geboren zijn.
http://www.nos.nl/noswktot20/teams/syrie.html
Dus jou zus is 5 dagen voor jou jarig, als ik het wel hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Safir Alatasi
geboren: 11 april 1985
Precies zelfde dag en jaartal als mijn zus
Dat en er waren vele honderden kwallen met de grote van een voetbal he Keesjequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat en er waren vele honderden kwallen met de grote van een voetbal he Keesje![]()
2 meiden gaan het water in, wij lopen achter ze aan... Dat ziet een stelletje van een jaar of 30, dus we zijn net het water in roept die 30-man: "Daar zitten veel kwallen hoor, als ik jullie was zou ik hier zwemmen"
Hans: "Neehoor, ik zie ze niet"
Hij: "Maar je voelt ze straks wel"
Die gast met een gigantische big smile, had hansje dus niet door dat het een simpele truc van hem was om ons naast die meiden te laten zwemmen*aardige man*
Een ander persoon heeft trouwens een klein half uur lopen zoeken naar kwallen![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:10 schreef NerdoNielso het volgende:
Music Video Collection:
Number of songs: 72
Number of bands: 43
Total size: 4.3GB
(61MB per song)
Het wordt al groter...
Muziek @ HDD's:quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef DearPrudence het volgende:
Muziek:
D: 529 files, 32 folders
F: 1.480 files, 137 folders
F2: 2.259 files, 257 folders.
En ik heb al wat gebrand![]()
Volgens mij ook ja, april = feestmaand @ familie Deppe.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus jou zus is 5 dagen voor jou jarig, als ik het wel heb![]()
Kwallen zijn hier grofweg gezien alleen bij een aantal dagen wind uit het Oosten, en aan de Waddenzee-kant na een aantal dagen na wind uit het Westen. En er stond niet bepaald veel wind, de laatste tijd ook niet, dus kwallen had je niet hoeven verwachten, zeker niet in grote aantallen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat en er waren vele honderden kwallen met de grote van een voetbal he Keesje![]()
2 meiden gaan het water in, wij lopen achter ze aan... Dat ziet een stelletje van een jaar of 30, dus we zijn net het water in roept die 30-man: "Daar zitten veel kwallen hoor, als ik jullie was zou ik hier zwemmen"
Die gast met een gigantische big smile, had hansje dus niet door dat het een simpele truc van hem was om ons naast die meiden te laten zwemmen*aardige man*
Een ander persoon heeft trouwens een klein half uur lopen zoeken naar kwallen![]()
Dat jij ze nou net misgelopen bent omdat je een uur later arriveert..quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal dat de politie binnen kwam zetten bij een LAN-party van 2000 man, en toen zat iedereen meteen met z'n ene hand aan de power-cable, en met de andere kant bij alle mogelijke molex- en IDE-stekkers / kabels.quote:Reclame voor warez nekt LAN-party
Naar deze week bekend is geworden heeft de Belgische politie op zes mei jongstleden een inval gedaan op een LAN-party in Gent. De lange arm der wet nam dertien pc's en twee externe harde schijven mee, waarop 40.000 mp3'tjes en 1500 films waren aangetroffen. Hoewel een LAN-party doorgaans primair op gamen gericht is, is het niet ongewoon dat de aanwezigen de gelegenheid te baat nemen om op elkaars harde schijf rond te neuzen. In dit geval werd echter ook reclame gemaakt voor de aanwezigheid van servers waarvan de 'op illegale wijze gereproduceerde' content kon worden gedownload. De SABAM en de Belgische afdeling van de IFPI dienden daarop samen een klacht tegen de organisatie in, waaraan de Gerechtelijke Dienst Arrondissement Gent, sectie zwendel en namaak, en de Computer Crime Unit Gent middels de inval gehoor gaven.
De SABAM en de IFPI maakten bekend dat ze in de komende maanden organisatoren van LAN-party's zullen voorlichten over de problematiek rond de illegale distributie van media. Ook zouden de nodige maatregelen worden genomen om de verboden verspreiding terug te dringen. Of deze zaak een afschrikwekkend voorbeeld zal leveren valt vooralsnog te bezien: nog onlangs werd een 35-jarige man uit het Belgische Bilzen wegens handel in illegale waar tot een relatief lage straf veroordeeld. De rechtbank van Tongeren was toen van mening dat de omvang van door illegale kopieën geleden schade geen maat voor de hoogte van de straf mocht zijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet de man met de big smile, maar dat weten de leuke dames nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kwallen zijn hier grofweg gezien alleen bij een aantal dagen wind uit het Oosten, en aan de Waddenzee-kant na een aantal dagen na wind uit het Westen. En er stond niet bepaald veel wind, de laatste tijd ook niet, dus kwallen had je niet hoeven verwachten, zeker niet in grote aantallen.![]()
Ik heb wel kwallen gezien vandaag! 2! Serieus.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kwallen zijn hier grofweg gezien alleen bij een aantal dagen wind uit het Oosten, en aan de Waddenzee-kant na een aantal dagen na wind uit het Westen. En er stond niet bepaald veel wind, de laatste tijd ook niet, dus kwallen had je niet hoeven verwachten, zeker niet in grote aantallen.![]()
Dat heeft u wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus jou zus is 5 dagen voor jou jarig, als ik het wel heb![]()
Weet je toevallig ook hoe dat komt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet de man met de big smile, maar dat weten de leuke dames niet.
Ik heb ook niet gezegt dat ze er helemaal niet zullen zijn, er zijn altijd wat verdwaalde sukkels. Er spoelen toch ook wel eens potvissen en meer van dat soort spul aan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb wel kwallen gezien vandaag! 2! Serieus.
[..]
Dat heeft u wel.
Neen.. deel jouw wijsheid met ons.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoe dat komt?
En niet even snel Google o.i.d. gebruiken.
Gaarne.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Neen.. deel jouw wijsheid met ons.
Niet overdrijven, eens een keer gehoord op tv meen ik, en anders ergens gelezen. En dingen die ik intressant vind onthoud ik graag.quote:
Dat je dat nodig heb.quote:En meer mensen zouden zulke opmerkingen moeten maken, kan het leven heel wat makkelijker maken
ach so.. trés interessant.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gaarne.
Bij wind vanuit het Oosten staat er aan de Noordzeekant een aflandse wind, zodat het water in de bovenste laag van het land afgeblazen wordt, maar de onderste laag met water gaat precies de andere kant op. En daar zitten nou juist die kwallen in, die dus naar het strand stromen.
En aan de Waddenzeekant is dat dus precies hetzelfde, maar omdat je dan bij een Westen wind aflandse wind heb heb je daar bij Westen wind kwallen.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb wel kwallen gezien vandaag! 2! Serieus.
Dat jij nou roept: "Niels je moet toch beter weten" als er een leuk dames voetbalteam rondloopt en ik zin heb om met de hele groep af te gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niet overdrijven, eens een keer gehoord op tv meen ik, en anders ergens gelezen. En dingen die ik intressant vind onthoud ik graag.
[..]
Dat je dat nodig heb.![]()
Ja ik was een beetje traag, maar even wat feitjes:quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mijn vader is oceanograaf, ik heb dat soort shit vanaf mijn zesde te horen gekregen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gaarne.
Bij wind vanuit het Oosten staat er aan de Noordzeekant een aflandse wind, zodat het water in de bovenste laag van het land afgeblazen wordt, maar de onderste laag met water gaat precies de andere kant op. En daar zitten nou juist die kwallen in, die dus naar het strand stromen.
En aan de Waddenzeekant is dat dus precies hetzelfde, maar omdat je dan bij een Westen wind aflandse wind heb heb je daar bij Westen wind kwallen.
Kwallen zijn gewoon niet tof. Punt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja ik was een beetje traag, maar even wat feitjes:
1. Nadat ik mijn domme reactie had geplaatst snapte ik het wel, zoals altijd, twee seconde te laat.
2. De meisjes waren 14, niet echt super interessant...
3. Kees was al bang voor kwallen, wat wij tegen hem aan het zeggen waren dat hij zich niet moest aanstellen, en toen begon die man erover... Kees zat nog vijf minuten 'wat zei hij nou, over kwallen?'(Kees, je voelt zo'n kwal even prikken, brandnetel zegmaar, echt niet veel last van
)
De kwallen in de spongebob film zijn cowl!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Kwallen zijn gewoon niet tof. Punt.
Ja, maar dit waren dus hele andere kwallen. Van die glibberige slijmerige beesten die elke kans grijpen om hun ellenlange tentakels aan jouw benen vast te klampen zonder ooit weer los te laten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
De kwallen in de spongebob film zijn cowl!
Aantal van de kwallen die hier in zee zitten prikken nie eensquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Totdat ze je prikken, want dan wil je ze gewoon doodmaken!
Die situatie kan ik me niet herinneren.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:37 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat jij nou roept: "Niels je moet toch beter weten" als er een leuk dames voetbalteam rondloopt en ik zin heb om met de hele groep af te gaan![]()
1.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja ik was een beetje traag, maar even wat feitjes:
1. Nadat ik mijn domme reactie had geplaatst snapte ik het wel, zoals altijd, twee seconde te laat.
2. De meisjes waren 14, niet echt super interessant...
3. Kees was al bang voor kwallen, wat wij tegen hem aan het zeggen waren dat hij zich niet moest aanstellen, en toen begon die man erover... Kees zat nog vijf minuten 'wat zei hij nou, over kwallen?'(Kees, je voelt zo'n kwal even prikken, brandnetel zegmaar, echt niet veel last van
)
Ah, ok.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn vader is oceanograaf, ik heb dat soort shit vanaf mijn zesde te horen gekregen.
Dus ja, dat wist ik.
Mee eens.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Kwallen zijn gewoon niet tof. Punt.
Je kan ook overdrijven hoor Kees.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ja, maar dit waren dus hele andere kwallen. Van die glibberige slijmerige beesten die elke kans grijpen om hun ellenlange tentakels aan jouw benen vast te klampen zonder ooit weer los te laten.
[afbeelding]
Dat type dus, alleen deze is toevallig met ingetrokken sliertjes, waarschijnlijk vanwege een lagere cw-waarde tijdens het rondcruisen.
Ik vond hem prachtig, hoe kun je het een goed verhaal vinden zonder dat het kwaliteit is? Ik vond het plot prima uitgewerkt, een spel met de menselijke emoties.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:48 schreef MrAli het volgende:
Net Saw gezien, wel een aardige film met een goed verhaal. Alleen niet bepaald een kwaliteitsverhaal ofzo.
Die vrijdagavond dat er niet was... en zaterdagavond is hij erop af gegaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die situatie kan ik me niet herinneren.
En sinds wanneer ga je voor je plezier af voor een heel dames voetbalelftal?
2. Zo zagen ze eruit, hoogstends 15quote:[..]
1.
2. Hoe weet je dat ze 14 waren, gevraagd? Maar wat vind jij dan wel intressant?Hoor ik je nooit over.
En trouwens, niet meteen te hoog inzetten he Hans.
3. Er zijn er ook waarbij je na het steken / de aanraking je afscheidsspeech niet langer kan duren dan een minuutje hoor.
Misschien een beetje vreemd omschreven, hij was goed in de zin van origineel verhaal, goed uitgewerkt en leuk om naar te kijken. Maar als je het gaat vergelijken met echt goede films (IMDb-top bijv.) verliest ie het toch echt heel duidelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vond hem prachtig, hoe kun je het een goed verhaal vinden zonder dat het kwaliteit is? Ik vond het plot prima uitgewerkt, een spel met de menselijke emoties.
Heb inmiddels alles met de persoon in kwestie doorgenomen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
Die vrijdagavond dat er niet was... en zaterdagavond is hij erop af gegaan
Moet je misschien wel eens doen.quote:[..]
2. Zo zagen ze eruit, hoogstends 15Maar het is niet zo dat als ik twee uurtjes op het strand ligt en er een redelijk leuk uitzient meisje is, ik er gelijk vol op af ga ofzo
Zo über is dat spel nou ook weer niet hoor, al dagen, misschien zelfs al wel bijna een week, niet meer gespeeld.quote:3. Tsja, maar hier iig niet... en het was dus een beestje van 5 cm doorsnee wat Kees zag
GTA SA is te verslavend in de avonduurtjes, nu toch maar 's lezen en slapen
Voor Kees: in dat auto-beuken heb ik de 1 minuut geredKrijg je 10.000
Die van mij is gewoon nog steeds 2 mb.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:44 schreef MrAli het volgende:
Ey, mijn Hotmailaccount is zojuist opgewaardeert tot 25 MB zie ik net.
Toch echt wel minstens 10 cm hoor. Bovendien had het best een babykwalletje kunnen zijn en dat er dan verderop nog opa en oma kwallen van 30 cm rondzwemmen, weet jij veel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:33 schreef errrrr het volgende:
3. Tsja, maar hier iig niet... en het was dus een beestje van 5 cm doorsnee wat Kees zag
Das netjes. Ga het ook nog maar eens proberen dan.quote:GTA SA is te verslavend in de avonduurtjes, nu toch maar 's lezen en slapen
Voor Kees: in dat auto-beuken heb ik de 1 minuut geredKrijg je 10.000
Dat hangt er vanaf, wie waren die dames?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:19 schreef MrAli het volgende:
Goed, wordt ik net door twee dames gebelt. Ze hadden gewoon zin om me te bellen, en of ik nog even langs kwam, maar toen ik zei dat ik om 8 uur weer moest werken mocht ik ook wel gaan slapen.
Wat ik dus nu zal doen,.
Haha, een solicitatie mail sturen en dan afgewezen worden op je leeftijd en de tip krijgen om volgend jaar eerder de soliciteren maar ondertussen wel een opdracht krijgen om een website voor ze te makenquote:Beste Niels,
Ik denk dat je aan mij gevraagd hebt of er nog mensen nodig waren. Mijn naam
is Stefan van 't Noordende en ben als DJ in beide bedrijven werkzaam waarbij
ik de de Blauwe Piste ook wel achter de bar sta.
Het personeelsbeleid van Danze en de Blauwe Piste is gescheiden. De Danze is
van dhr. P. van Dijk (tevens eigenaar Toekomst en SamSam) en de Blauwe Piste
van M. de Groot.
Bij deze kan ik je wel zeggen dat er op dit moment de roosters voor beide
bedrijven ingevuld zijn.
In februari is de sollicitatieperiode voor de Danze en Toekomst gestart en
uit vele honderden sollicitaties is reeds een team gemaakt.
De Blauwe Piste is ook reeds ingepland.
Tevens is ook je leeftijd een probleem. Als 17 jarige mag je volgens de wet
nog geen alcohol verkopen. Dit aangezien je het ook nog niet mag drinken(op
bier en andere licht-alcoholische dranken na natuurlijk).
Mocht je nog op zoek gaan naar een baan dan adviseer ik je om even langs
Start uitzendbureau te gaan in het gemeentehuis. Daar hangen nog vele banen
in de horeca van de Koog.
Voor volgend jaar zomer adviseer ik je om ergens in februari de Toekomstsite
te bezoeken (www.toekomsttexel.nl) en via de site te solliciteren voor een
baan in de Toekomst of Danze...
.....en mochten we nog iemand te kort komen dit jaar....ik heb je emailadres!
En dan heb ik nog een kleine vraag aan je: Kun je een schatting maken wat
het ons kost om de site van de Blauwe Piste te laten maken door jou?
Gaarne reactie op dit hotmail adres stefanvantnoordende@hotmail.com
Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stefan van 't Noordende
Discotheek Danze/ Apres Ski Bar "De Blauwe Piste"
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ja, maar dit waren dus hele andere kwallen. Van die glibberige slijmerige beesten die elke kans grijpen om hun ellenlange tentakels aan jouw benen vast te klampen zonder ooit weer los te laten.
[afbeelding]
Dat type dus, alleen deze is toevallig met ingetrokken sliertjes, waarschijnlijk vanwege een lagere cw-waarde tijdens het rondcruisen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Toch echt wel minstens 10 cm hoor. Bovendien had het best een babykwalletje kunnen zijn en dat er dan verderop nog opa en oma kwallen van 30 cm rondzwemmen, weet jij veel.
Yo, Niel's jongen,quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Yo Esm'e meid, zullen wij morgen even tellen wie van de mensen interesse heeft om maandag te komen? Is wat makkelijker met taart bestellen e.d.
Ik tel 5Vb wel even
kan jij 5Va doen?
en zijn er nog andere klassen?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Haha, een solicitatie mail sturen en dan afgewezen worden op je leeftijd en de tip krijgen om volgend jaar eerder de soliciteren maar ondertussen wel een opdracht krijgen om een website voor ze te maken
Ik zal ze even een mailtje terug sturen![]()
Het was niet echt een vraag.. Eerder een mededeling dat ie ging slapen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wie waren die dames?
Rond juli zou alles 25 MB zijn meen ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon nog steeds 2 mb.
M & C.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wie waren die dames?
Ik begrijp je niet, wat moet je daar nou achter de bar?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Haha, een solicitatie mail sturen en dan afgewezen worden op je leeftijd en de tip krijgen om volgend jaar eerder de soliciteren maar ondertussen wel een opdracht krijgen om een website voor ze te maken
Ik zal ze even een mailtje terug sturen![]()
Wanneer was dat nou precies? Dan kom ik misschien ook ff langs als ik niet moet werken. (Of was het de bedoeling het bij 5VA en 5VB te laten?)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yo, Niel's jongen,
Ik vind het een goed idee. Ik denk dat het wel alleen 5Va en 5Vb zijn, maar misschien kun je even aan Inge vragen of ze wel of niet de mentor klas had gevraagd..
Ik zal straks bij Duits wel even iedereen vragen van 5Va.
Hopen dat het voorspelde onweer niet komt, dan lig ik van het weekend ook weer lekker op het strand... ga dus nu even huiswerk doen, is dat gebeurdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:19 schreef MrAli het volgende:
Nu, strand.
Paal 15 rechts hoorde ik van Thomas en JP die ik op de weg van de haven naar huis nog tegen kwam. (Alleen is Joost schijnbaar bij Paal 17 links.)
Vaagjes genoeg ben ik het met gym (enige gezamelijke uur) dus vergeten, maar ik heb zo'n vermoeden dat iedereen komt, zit ik fout, dan betaal ik wel een paar extra eurotjes. Verder wil Ali komen en Wim Hoekman had ook zin om een stukje taart te halen, dus inkomsten genoegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:02 schreef DearPrudence het volgende:
Yo, Niel's jongen,
Ik vind het een goed idee. Ik denk dat het wel alleen 5Va en 5Vb zijn, maar misschien kun je even aan Inge vragen of ze wel of niet de mentor klas had gevraagd..
Ik zal straks bij Duits wel even iedereen vragen van 5Va.
Ben ik nu nog steeds de enige die weet wie dit zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:18 schreef MrAli het volgende:
M & C.
a) Hoe vaak heb jij achter de bar gestaan?quote:Ik begrijp je niet, wat moet je daar nou achter de bar?
Het enige leuke zou zijn dat ik altijd gratis kon drinken.![]()
a.s. maandag in de middagpause (right?). Iedereen die betaalt mag komen. (in mijn ogen)quote:Wanneer was dat nou precies? Dan kom ik misschien ook ff langs als ik niet moet werken. (Of was het de bedoeling het bij 5VA en 5VB te laten?)
Ik ben het ook vergeten te vragen met duits..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Vaagjes genoeg ben ik het met gym (enige gezamelijke uur) dus vergeten, maar ik heb zo'n vermoeden dat iedereen komt, zit ik fout, dan betaal ik wel een paar extra eurotjes. Verder wil Ali komen en Wim Hoekman had ook zin om een stukje taart te halen, dus inkomsten genoeg
Hoe zat het in de a klas?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
a.s. maandag in de middagpause (right?). Iedereen die betaalt mag komen. (in mijn ogen)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo 3 nieuwe (zwem)broeken gekocht, ze zijn iig kort.
1 met bloemetjesmotief, een met bloemetjes en egaal wit en een helemaal zwart, ben wel geslaagd.
Dope, van klein piepstemmetje naar volwassen vent?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
aaaah.. ik praat dus met een vriendin van sxm van mij via skype, en nu heeft ze een oude klasgenoot/vriend toegevoegd, hij klinkt echt zoooo anders. Hij is ook zeg maar 'uit de kast gekomen', en het is duidelijk te horen.![]()
Wel zo gaaf dat alles zo goed verstaanbaar is.. nog duidelijker dan via de telefoon. Geweldig.
uhuh.. en ook een soort van gay stem..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dope, van klein piepstemmetje naar volwassen vent?. Jij hebt wel zin in de vakantie zeker of niet?
.
Oeh, als er iets is wat jullie diggen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
uhuh.. en ook een soort van gay stem..
Hell yeah!![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oeh, als er iets is wat jullie diggen....
Voor dat eerste schop ik niels ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:13 schreef errrrr het volgende:
*schopt Niels voor TESO werk en kopieetjes Frans
Is dat niet zo dan he? Zeg eens dat ik ongelijk heb!quote:
Je hebt ongelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan he? Zeg eens dat ik ongelijk heb!
Damn right, I knew it.
Nooooooquote:
Dope beatsquote:D-men - Ren
De duivel:
Ik ben de duivel piktor vertel het maar jongen hoe kom je hier?
Big 2:
Ej jow ik rende door de deur na binnen handen in de lucht
ik voel die blikken van die bange klanten branden in me rug
fuck it ej jow ik moet me doekoe maken ik ben blut gast
jij daar snel doe al het geld in deze rugtas
anders krijg je slag en door je darm gepaft
ej jow wat druk je op die knop man het alarm gaat af
pof pof hij weet nog niet wie deze vent is
ik blaas die kogels in zen bek alsof het focking 50 cents is
een kill begint te janken dit is wat ik in zen oor lach
je moet je bek houden anders pleeg ik nog een moord gast
pak me tas van de grond en begint gelijk te rennen
smeris maakt me dood want ik weet dat ze mij wel kennen
van ze …….. na die lange weg ……..plein
trouwens fock dat die smerisse zullen daro wel zijn
ren een steeg in kweetniet waar de fock ik ben kanker man
was ik maar weer terug in alkmaar ik haat amsterdam
wat moet ik doen ik blijf maar staan het is dom
maar plosting voel ik iets brandends in me kanis gepomt
blouww een volle kogel van die fuckers recht door me nek
en voor ik val zie ik die schutter met zen gore bek
refrein:
ren als die smeris nouw achter je aan zit
ren dus wat ga je doen je blijf niet staan bitch
ren …… ren smeris die vuile tieves leiers man je weet dat ik die bitches ken
ren of al als jij niks dee maar erbij was je vlucht dit is donderdag
dus geen goede vrijdag
ren vertrapt naar je spring over banken ze knallen zonder dat ze weten wat er aan de hand is
ren … ren smeris
de duivel:
oke jij ben dom maar eeh willy jullie antilianen
zijn meestal beter in dit soort dingen hoe kom jij hierheen
Willy:
Haa het was die avond chillen met me maten op straat
we dronken rakies als water praatend over dames toen daar
Opeens 2 wagens van de hoek van de straat ons naderde
Greep naar me wapen maar het was al te laat
Ik hoorde 1 schot viel op de grond ik d8 owh nee Fock
Dit is nii me tijd om te gaan keek naar me been fock
Niks meer geen gevoel ik keek naar beneden kbegon te hoesten als een gek
Kspuugde bloed op de tegels 0owh shit nee het is tog niet me broertje zonder hoofd daar
Hoe de fuck moet ik dit straks vertellen aan me oma
Piepende banden en auto ree recht in me richting
Deze raampje open hoorde de mac ring ring
Het laatste wat ik zag voordat die homo me doodschoot
Was de auto die weg reed ik was gedood door de pow pow
Refrein:
ren als die smeris nouw achter je aan zit
ren dus wat ga je doen je blijf niet staan bitch
ren …… ren smeris die vuile tieves leiers man je weet dat ik die bitches ken
ren of al als jij niks dee maar erbij was je vlucht dit is donderdag
dus geen goede vrijdag
ren vertrapt naar je spring over banken ze knallen zonder dat ze weten wat er aan de hand is
ren … ren smeris
De duivel:
stelletjes flapdrollen zogenaamde gangsters en dan willen jullie bij mij chillen
daar is het te warm voor bitches luister
Biggy je eerste fout is dat je jezelf als een gangster zag je kom uit ……….
Eerlijk je ben maar een wacker gast je weet het ook gappie roven is niet je ding
Ja had beter kunnen soliciteren bij burger king als slimme boef gappie die hoeft nii te rennen
Biggy 2: joowww waarom niet dan
Sukkel omdat ze hun shit plannen
Je tuig leven gozer het heeft geen zin en donder de fuck op man je kom de hel niet eens in
En wille jij het moeten doen wat je homie niet kon niet renne als ze op je schieten gappie is gewoon dom en met die vrienden van jouw kom je egt niet verder man je bent de eerste neger die simpel weg niet rennen kan
Als ik naar jullie 2 kijk shitt word ik gewoon boos waarom zaten jullie niet thuis voor de buis met wat ho’s jullie zijn zo dom dat ik jullie nii eens de hel in kan laten
Ga maar lekker terug en probeer en nu wat van te maken
Stelletjes flapdrollen ik weet jullie hadden beter focking tasjes kunnen roven ofs0w
Dan g-unit gangster spelen fock it man jullie zijn nog geen eens 30 cent
Stelletje afgelikte klootzakken en dan beetje mijn tijd komen verspillen
Gast ik hang hier met hitler met focking leipos focking freddy V freddy b en de dominee lul
En dan krijg ik 1 of andere blanke gast en halve Antilliaan die stoer doen
kanker
Tja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Noooooo
Jij digged gay stemmen niet? Jij, jij, jij uitzondering!
Drie? Ik doe het gewoon met eentje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo 3 nieuwe (zwem)broeken gekocht, ze zijn iig kort.
1 met bloemetjesmotief, een met bloemetjes en egaal wit en een helemaal zwart, ben wel geslaagd.
Twee dames uit mijn klas, nouja, voormalige klas.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Ohja, Ali? Wie zijn M en C?
Vast wel!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:21 schreef DearPrudence het volgende:
21.15 toch?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:21 schreef DearPrudence het volgende:
21.15 toch?
Niet zeuren, jij hebt een baanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:34 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Voor dat eerste schop ik niels ookdat Frans intresseert me niet
Ik vergeef het jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik ben het ook vergeten te vragen met duits..![]()
Ja, ik moet even een foto hebben... Groter is altijd beter, maar het maakt niet zo gek veel uit, zolang hij maar niet a la pasfoto is, dan wordt het een beetje lastig vergroten enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Maar moest je nog een leuke foto? Hoe groot? Bladieblaaa...?
Godver, sta ik om half negen op, om half tien op de atletiekbaan (Jelle was er niet, Henk was boodschappen doen, JP was er niet), niemand te bekennen. Lig ik daar zo te wachten, was ook een beetje vroeg, bedenk ik me: 'hoorde ik Jasper donderdag niet zeggen: 'Zaterdag ben ik er toch nooit, dan slaa ik uit!'... waarschijnlijk heeft Wolbert daarvoor dus gezegt dat de training niet doorging, heb ik even gemistquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:07 schreef MrAli het volgende:
Slapen, morgen eindelijk eens een beetje uitslapen.
Ja na die schop pasquote:
Nogsteeds geen mail gehad, klopt dat?quote:
*page request*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nogsteeds geen mail gehad, klopt dat?
En jij wel: terugmailen![]()
Gezien, 6 juli bij Leon is wat mij betreft prima.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:29 schreef errrrr het volgende:
Goed, Interrailmail weg: Niels / Kees check mail
Ik mag geen zwart want thuis hebben we de volgende verdelingquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net trouwens eventjes kleding bijgekocht. Kon geen kwaad, aangezien m'n broertje er met m'n kleding van vorig jaar vandoor is gegaan.
Onder andere zwem/sportbroek, spijkerbroek, 2x overhemd/blouse geval en sokken (zwart, voor de verandering) gekocht.![]()
Vooralsnog ben ik de enige met zwarte hier, geloof ik. Dus das wel makkelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik mag geen zwart want thuis hebben we de volgende verdeling
wiite stokken = niels
zwarte sportsokken = bart
zwarte 'normale' sokken = pa
En als we een andere kleur willen jatten we ze maar uit iemand anders z'n kast![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik de enige met zwarte hier, geloof ik. Dus das wel makkelijk.
Nouja, m'n vader heeft inderdaad wel wat zwarte/beige sokken, maar voor de rest niet zoveel kleur te bekennen, ben ik bang.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
Stelletje mode onbewuste mannen bij jullie thuis![]()
Maargoed dat we naar Italie gaan, dan kan je nog wat leren![]()
Geen slechte keuze.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:53 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, mijn ouders' beslissing voor een nieuwe auto is gevallen op de Mercedes, C-klasse 180 Elegance.
[afbeelding] [afbeelding]
In deze kleur. (rood-achtig)
(omdat onze oude auto niet door de keuring van de APK is gekomen23 jaar oud, dus net niet de 25 gehaald. En hij was nog wel van m'n opa. *auw*)
Ik had het meer over komende donderdagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik mag geen zwart want thuis hebben we de volgende verdeling
wiite stokken = niels
zwarte sportsokken = bart
zwarte 'normale' sokken = pa
En als we een andere kleur willen jatten we ze maar uit iemand anders z'n kast![]()
Zo, luxe wagen. Wat hadden jullie voor vorige auto, eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:53 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, mijn ouders' beslissing voor een nieuwe auto is gevallen op de Mercedes, C-klasse 180 Elegance.
[afbeelding] [afbeelding]
In deze kleur. (rood-achtig)
(omdat onze oude auto niet door de keuring van de APK is gekomen23 jaar oud, dus net niet de 25 gehaald. En hij was nog wel van m'n opa. *auw*)
Ik vind het eigenlijk wel een typische Jacque-auto. Vooral dat kleurtjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zo, luxe wagen. Wat hadden jullie voor vorige auto, eigenlijk?
Hoezo? Wat is er zo special met dat kleurtje dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een typische Jacque-auto. Vooral dat kleurtje
Behalve dat auto's kleuren hebben weet je ook niets van die klompen metaalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een typische Jacque-auto. Vooral dat kleurtje
Jacques heeft ook altijd zo'n gekleurd jasje aan, toch? Iig, ik vind het bij hem passenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er zo special met dat kleurtje dan?
hehe.. okee dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jacques heeft ook altijd zo'n gekleurd jasje aan, toch? Iig, ik vind het bij hem passen(wel een mooie auto hoor, en ook niks mis met die kleur)
"You can only use this car when it's hot 'n sunny outside, because of the racing slick tires. And when it is hot and sunny you will melt, because there is no airconditioning. And if rain is under way, you won't know, because you can't hear the weatherforcast, because there is no radio. Not the most practical in the world then..."quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zo, luxe wagen. Wat hadden jullie voor vorige auto, eigenlijk?
Is het trouwens al een definitieve keuze? Anders kun je natuurlijk altijd nog even proberen of je vader niet toevallig een m3 csl wil rijden.
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 juni 2005 03:54 schreef NerdoNielso het volgende:
Kees, waar was je
Roos was er ook al niet
Wat oneerlijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:45 schreef MrAli het volgende:
Ey, nu heeft mijn hotmailaccount de beschikking over 250 MB aan opslagruimte.
Dat vind ik eerlijk gezegt ook wel behoorlijk vreemd ja.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat oneerlijk.Die van mij blijft nog steeds op 2 mb hangen.
Heb al zo'n 6 maanden 250 mb.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegt ook wel behoorlijk vreemd ja.
Hoe zit het met de andere Hotmailgebruikers hier?
Via zo'n een of ander trucje, wat was het ook alweer, uh, je postcode / land veranderen toch?quote:
Aye.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Via zo'n een of ander trucje, wat was het ook alweer, uh, je postcode / land veranderen toch?
Of niet?
Daar hadden we het natuurlijk niet over, dat snap je zelf ook wel.quote:
Nouja, ik weet niet hoe jij aan de 250 mb bent gekomen. Dus.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar hadden we het natuurlijk niet over, dat snap je zelf ook wel.
Dat is automatisch opgewaardeerd, ik heb er iig niets voor gedaan. Laatst werd het zomaar 25 MB, en nu net zie ik dat het 250 MB is, was het gisteravond nog niet.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet hoe jij aan de 250 mb bent gekomen. Dus.
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is automatisch opgewaardeerd, ik heb er iig niets voor gedaan. Laatst werd het zomaar 25 MB, en nu net zie ik dat het 250 MB is, was het gisteravond nog niet.
Maar Kees heeft dat niet, vind ik vreemd.
Ik heet niet SMSmeequote:Op zondag 26 juni 2005 03:54 schreef NerdoNielso het volgende:
SMSmee was van de partij en kwam uit de Builder
quote:Op zondag 26 juni 2005 04:06 schreef NerdoNielso het volgende:
supppppppppppppperDeppie, moest er nog een tekst op de foto => op de taart? iets van "Big J, 25 jaar Respect dude" ofzo
Misschien gaan ze op alfabetische volgorde.quote:
BBQ gister was lekker, ook al ging niet alles even soepeltjesquote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heet niet SMSmee
En de Bilder vond ik wel oke, er was af en toe wel leuke muziek en er waren leuke mensen daarbinnen.Veel beter dan de Blauwe Piste, waar af en toe zelfs een wachtrij stond..
(zou je dat wel aan Niels overlaten?)quote:[..]Ja, maak er maar wat leuks van!
Ik vond het ook niet zoveel aan gisteren hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
BBQ gister was lekker, ook al ging niet alles even soepeltjesIn De Koog vond ik het niet echt leuk, ook alleen maar in de blauwe piste geweest
. Daarna nog even pannekoeken gebakken bij Van Vliet
.
Aber naturlich!quote:[..]
(zou je dat wel aan Niels overlaten?)
Nein, schoolwerk roept.quote:En gaan er vandaag nog mensen naar het strand? De hemel ziet er goed uit, ga zo eten en buiten even temperatuur voelen
Tsja, hier eigenlijk ook, maar ik weigerquote:
De Blauwe Piste vind ik wel een hele verbetering met een jaar geleden. De Toekomst is veel te duur, en de Wijsneus is te druk. Leuke middenweg, dat Bilder heb ik trouwens nog maar nauwelijks gezien, eens een keer een rondje gemaakt, en toen sprak het me niet echt aan. Maar misschien nog maar eens wat meer te tijd ervoor nemen.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heet niet SMSmee
En de Bilder vond ik wel oke, er was af en toe wel leuke muziek en er waren leuke mensen daarbinnen.Veel beter dan de Blauwe Piste, waar af en toe zelfs een wachtrij stond..
[..]Ja, maak er maar wat leuks van!
Maar ik kan die é niet maken als ik dronken benquote:
Uhm, okeyquote:En de Bilder vond ik wel oke, er was af en toe wel leuke muziek en er waren leuke mensen daarbinnen.Veel beter dan de Blauwe Piste, waar af en toe zelfs een wachtrij stond..
Yeah, vertrouwen!quote:Ja, maak er maar wat leuks van!
Daar nietquote:Op zondag 26 juni 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
(zou je dat wel aan Niels overlaten?)
ik zal me gedragenquote:
quote:En gaan er vandaag nog mensen naar het strand? De hemel ziet er goed uit, ga zo eten en buiten even temperatuur voelen
Same here, ik zou misschien met broeders gaan, maar die moest gisteren ineens werken (spoedgeval) en dus moet hij nu z'n school werk doen.. maandag inleveren, en dinsdag horen dat ie is geslaagdquote:Op zondag 26 juni 2005 13:27 schreef DearPrudence het volgende:
Nein, schoolwerk roept.
Daar heb ik ook zin in... Ik gaat Erwin ff bellen straksquote:Op zondag 26 juni 2005 13:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja, hier eigenlijk ook, maar ik weiger
Ach ja.. ik hoop dat het genoeg is.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Esmé:
ik heb een taart van 40 stukjes met een ouwel print erop besteld
en een taart van 16 stukjes. Alles slagroomtaart; wordt over het algemeen wel gegeten.
Dat geeft een totaal van 56 stukjes. Taart is niet gesneden, maar ik vraag wel even of ze zo aardig willen zijn om aan te geven waar hij gesneden moet worden e.d., is wat makkelijker.
Ik kan tot vanavond een uur of 2 aangeven of de taart kleiner moet worden of groter. Wat vind jij ervan?
Right, ich gehe nach beach
We hebben het met superkleine ijsjes moeten doen omdat jij er niet stondquote:Op zondag 26 juni 2005 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:
*Uitgewerkt.
Zo, nu eten, heb btw een mooi lichtblauwe Paal17 trui gescoord.
Ik dacht dat ik wel wat hoorde, waarom vroeg je niet even dat ze mij moesten halen?quote:Op zondag 26 juni 2005 19:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
We hebben het met superkleine ijsjes moeten doen omdat jij er niet stond
Nog hard 'Ruben' en 'Maas' lopen brullen, maar je reageerde niet
Verder was het nogal winderig, niet echt warm dus. Nog wel even het water ingeweest, omdat de vriendin van Marit (raar vrouwtje uit de tweede wat op Niels valt) hem onder de ice-tea had gegooit. Maar dat was wel lekker, als je er eenmaal in lag
Nog niet, heb wel het onderdeel van de betrokkenheid van de VS af.quote:Op zondag 26 juni 2005 19:05 schreef DearPrudence het volgende:
Wie heeft zijn Vietnam verslag voor geschiedenis al af?
Ik kreeg deze nog maar net weg hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 19:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
We hebben het met superkleine ijsjes moeten doen omdat jij er niet stond
Nog hard 'Ruben' en 'Maas' lopen brullen, maar je reageerde niet
Damn, your smartquote:Verder was het nogal winderig, niet echt warm dus.
Dat water was echt relaxed ja....(ongelovelijk lekker!) Bovenstaande gaat trouwens niet over Marit Rute! En hans, waarom moest dat er nou weer bij staan?quote:Nog wel even het water ingeweest, omdat de vriendin van Marit (raar vrouwtje uit de tweede wat op Niels valt) hem onder de ice-tea had gegooit. Maar dat was wel lekker, als je er eenmaal in lag
Ik dacht hij hoort me wel, en anders is hij druk bezigquote:Op zondag 26 juni 2005 19:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel wat hoorde, waarom vroeg je niet even dat ze mij moesten halen?.
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee joh, ik vervloekte de Smart (auto) van hans![]()
![]()
What more do you want from them?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Top Gear was okay.
In ieder geval geen watskeburtquote:Op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef errrrr het volgende:
Heb trouwens de muziek wat aangepast, wat andere 'party' nummers, en wat spul van Kees... (over de vakantie-mp3-speler)... Niels nog nummers die er perse op moeten?
De vakantie-mp3-spelerquote:Op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef errrrr het volgende:
Heb trouwens de muziek wat aangepast, wat andere 'party' nummers, en wat spul van Kees... (over de vakantie-mp3-speler)... Niels nog nummers die er perse op moeten?
En nu niet gaan zeuren dat de westerse wereld te rijk is he, we hebben maar een 128M dingetjequote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De vakantie-mp3-speler
De vakantie-mp3-speler!![]()
![]()
.
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De vakantie-mp3-speler
De vakantie-mp3-speler!![]()
![]()
.
Dat was niet echt m'n punt, maargoedquote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En nu niet gaan zeuren dat de westerse wereld te rijk is he, we hebben maar een 128M dingetje![]()
256, maar dat maakt verder niet zoveel uit.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En nu niet gaan zeuren dat de westerse wereld te rijk is he, we hebben maar een 128M dingetje![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:32 schreef schwa78 het volgende:
[..]
Ben er 2 jaar geleden geweest.
Heb er een prima tijd gehad. Op uitgaansgebied is het best gezellig. Er is niet heel erg veel keus dus misschien dat het snel gaat vervelen. Na 8 dagen had ik het iig wel een beetje gehad.
Nadeel vond ik wel dat er 90% Engelsen rondlopen. Niet dat ze heel vervelend waren maar het zijn niet mijn favoriete mede vakantiegangers.
Het strand van Laganas beviel trouwens goed. Wel effe opletten dat je die schildpadden niet voor de voeten loopt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 | 100888 Adriaan de Boer 5VA 100808 Anne Mattner 5VA 100747 Anouschka Maas 5VA 100313 Bart Speckmann 5VA 100865 Berit Lagerveld 5VA 100497 Bonnie Vredevoort 5VA 100965 Channah Tromp 5VA 100581 Edgar Werkman 5VA 100862 Ellie Duinker 5VA 101578 Esmé Deppe 5VA 102371 Gail Murray 5VA 100783 Hanneke Lemstra 5VA 101004 Hendrik Tromp 5VA 100600 Irene Terpstra 5VA 100914 Jasper de Boer 5VA 100362 Kim van der Vliet 5VA 100852 Lisanne Verduijn 5VA 100824 Marieke Wuis 5VA 100499 Martine Berbée 5VA 100657 Mascha Nooij 5VA 100649 Merijn de Steur 5VA 100876 Patrick Witte 5VA 100970 Petra van Es 5VA 100596 Rian Westdorp 5VA 100805 Romke Milder 5VA 101017 Suzanne Posthumus 5VA 100761 Suzanne Schagen 5VA 100952 Tessa Trap 5VA 100731 Ariane Standaart 5VB 100396 Bart Riegman 5VB 100633 Bob Smit 5VB 100708 Eduard Terpstra 5VB 100772 Ellen Blom 5VB 100480 Esther Lap 5VB 100855 Gerco Eelman 5VB 100778 Hans van Franeker 5VB 100823 Hedwig Ens 5VB 100902 Inge van den Bent 5VB 100972 Jakolien van der Meer 5VB 100950 Joep Wijnand 5VB 100837 Joram Tromp 5VB 100874 Kees Olthof 5VB 100445 Martijn Kooiman 5VB 100748 Niels Boom 5VB 100897 Rick Dijker 5VB 100425 Robert Zijm 5VB 100938 Roma Brouwer 5VB 100780 Ruben Maas 5VB 100870 Sarah van der Vis 5VB 100637 Tim Riegman 5VB |
Me liky liky, goed voor m'n engelsquote:Op zondag 26 juni 2005 23:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
256, maar dat maakt verder niet zoveel uit.
Overigens, voor de Italië/Griekenlandgangers nog even dit over Zakinthos:
[..].
danku.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[ code verwijderd ]
Morgen neem ik wel even een goede lijst, mee, maar voor als ik dat zou vergeten, voila![]()
Ik heb 'm hier helemaal liggen, laatst gedownload. Moet 'm nog 's gaan kijken, maar de vakantie komt eraanquote:Op maandag 27 juni 2005 00:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Eerste deel van Steven Spielberg's Taken gezien, facked up opletten, die geezer heeft wel een manier van filmen zeg, constant over te springen. Nifty.
edit:
dat was dus deel 4 van een 10 delige serie, vandaar.
Graag gedaan, je moet m'n broer in de kroeg maar eens omhelsen (vind ie leukquote:Op maandag 27 juni 2005 14:36 schreef DearPrudence het volgende:Danku Niels voor alles. Mijn vader vond het erg leuk.
quote:Ali, waar was je?
Ah vandaarquote:Was nog een beetje op het laatst een lokaal wijziging, want Adriaan wilde de piano gebruiken.
Uhm, ja sorry.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:36 schreef DearPrudence het volgende:Danku Niels voor alles. Mijn vader vond het erg leuk.
Ali, waar was je?
Was nog een beetje op het laatst een lokaal wijziging, want Adriaan wilde de piano gebruiken.
Nou en, ik wil ze wel hebben.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier helemaal liggen, laatst gedownload. Moet 'm nog 's gaan kijken, maar de vakantie komt eraanEn Ali, het is SF, niks voor jou
reminder aan Niels: Frans & werk voor donderdag
reminder aan film-kijkers: woensdag gaan we dus om 19:00 naar War of the Worlds: wie gaan er mee?
dank aan Esmé: was een leuke pauze
Tijd om te lezen en DVD-tje voor Hans Frank te testen, hij moet het nu geloof ik 'ns doen
a) fakequote:Op maandag 27 juni 2005 15:57 schreef -Mzraki- het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/ufosighting.wmv
Eerst zit het net naast de wolkenkrabber, dan in het midden, boven de stad, en dan schiet het rakelings langs de chopper.
Wat is het?.
b) valt sowieso af, je kunt het twee keer stil zien hangen, verder kan zo'n raket niet zo snel accelereren.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
a) fake
b) een soort van (zelfgemaakte), kleine raket die getest wordt ofzo
Was geen site, was een docu van 1 of 2 uur die ze op winamp hadden...quote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Niels? Wat was die site die je hier laatst postte over dat de aanval op de WTC niet mogelijk was?
Heb iig iets over Pentagon:
http://www.pentagonstrike.co.uk/flash.htm#Main
http://www.serendipity.li/wot/pentagon/spencer05.htm
Eerste is flash animatie, tweede is een interessant artikel.
The Great Illusion dusquote:(15:52:41) Rick: waarop?
(15:52:55) Rick: tv?
(15:52:56) Rick: radio?
(15:52:58) Ik: winamp
(15:53:06) Rick: okee
(15:53:54) Ik: wtf, de toren viel in 8.4 seconden maar volgens de natuurkunde zou het 9.1 seconden in beslag nemen!
(15:54:02) Ik: en dat 9.1 is in een vacuum!
(15:54:12) Ik: (noord toren)
(15:54:28) Rick: jeezh :S
(15:54:34) Rick: lekker snel dan
(15:55:03) Ik: "This defies the laws of gravity"
dus
a) hoogte gebouw klopt niet
b) natuurkunde is fout
c) metingen zijn fout
d) iets trok het omlaag
(15:55:26) Rick: hmmm ja lekker
(15:56:00) Ik: wtf, ze hebben nu iets over het kristaliseren van cement enzo, kan niet met ontploffing / kerosine
(15:56:15) Ik: wel met: nucliare bommen of geaffenceerde bommen!
(15:56:32) Ik: hmm engels luisteren nederlands typen gaat brak
(15:57:12) Rick: hahaha ja zal best
(15:57:19) Rick: waarop is dat bij winamp
(15:57:24) Rick: dan luister ik ook
(15:57:41) Ik: SHOUTcastTV
(15:58:11) Ik: 1.911 - The Great Illusion Part 1 www.truthstream.org oid
(15:59:59) Ik: 1000 graden farenheid op 5 dagen na de brand!!!!
HTF kan het dat het na miljoenen liters water nog steeds zo warm waren...
Uhm, dat was een vertaling van dat programma hoor, Trouwens, het is niet erg objectiefquote:Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef errrrr het volgende:
Niels, waar zou het op slaan dat ze het zelf naar beneden zouden trekken? Als ze er dan al zelf vliegtuigen in laten vliegen, waarom dan ooit nog 'helpen'
Jawohl, maar dit was op tekst mode, maar die blaadjes zijn gewoon brak, ik moet op mijn versie al wat kloten, dus je kan nu langs komen om het zelf beter te doen of het morgen kopierenquote:En die teksten van Frans zijn best slecht te lezen, kan jullie scanner nie beter?
Om er zeker van te zijn dat het zou instorten.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef errrrr het volgende:
Niels, waar zou het op slaan dat ze het zelf naar beneden zouden trekken? Als ze er dan al zelf vliegtuigen in laten vliegen, waarom dan ooit nog 'helpen'
En die teksten van Frans zijn best slecht te lezen, kan jullie scanner nie beter?
Pure Russian logicquote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Om er zeker van te zijn dat het zou instorten.
Oooeh... heel interessant om te zien wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Niels? Wat was die site die je hier laatst postte over dat de aanval op de WTC niet mogelijk was?
Heb iig iets over Pentagon:
http://www.pentagonstrike.co.uk/flash.htm#Main
Yups. Met 850 km/h 60 cm boven het gras vliegen met een vliegtuig van 60.000 kilo? Right, en dan geen vleugels, geen staartpunten, geen sporen op het gras, ramen op de 3e verdieping recht boven de inslag nog intact en geen immense vuurbal van de duizenden liters kerosine.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oooeh... heel interessant om te zien wel.
if you can read this you really need to get laid, leetspeak is as old as the hills brotherquote:Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Fok!weblog is leuk
Jaja, wat staat er nou
Niet bepaald moeilijk idd.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Fok!weblog is leuk
Jaja, wat staat er nou
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
if you can read this you really need to get laid, leetspeak is as old as the hills brother![]()
En ik vond het nog moelijk ookquote:
Hey, wat heb je gedaan?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Uhm, dat was een vertaling van dat programma hoor, Trouwens, het is niet erg objectief![]()
9/11 The Great Illusion by George Humphrey
[..]
Jawohl, maar dit was op tekst mode, maar die blaadjes zijn gewoon brak, ik moet op mijn versie al wat kloten, dus je kan nu langs komen om het zelf beter te doen of het morgen kopieren
Je moet op je laptop trouwens even:
rm /home/haqdaq/www/Niels/*
rmdir /home/haqdaq/www/Niels
Ze is trouwens echt ongezond wit, nog erger dan Keesquote:Op maandag 27 juni 2005 19:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
[..]
En ik vond het nog moelijk ookNouja, moeilijk, ff kijken welk cijfer welke letter is..
![]()
Gaaf!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hey, wat heb je gedaan?
Ben trouwens alleen thuis tot woensdag, lekker
kwart over negen engels, en ik werk... maar als jullie om 7 uur een filmpje willen kijken en zelf pils meenemen, ik vind het wel gezelligquote:Op maandag 27 juni 2005 20:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gaaf!
Morgenavond film/pils bij jou?(Hoeft niet laat te worden, weet niet hoe laat je je eerste pw heb (en je zei zelf dat de moeilijke (leer)proefwerken pas na het weekend waren, dus dat kan best.)
Nee, belangrijkere vraag:quote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
kwart over negen engels, en ik werk... maar als jullie om 7 uur een filmpje willen kijken en zelf pils meenemen, ik vind het wel gezellig
Maar ik denk niet dat er veel willen, wie zou willen?
Trailer net bekeken en ziet er veelbelovend uit.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, belangrijkere vraag:
[afbeelding]
Wie gaat er woensdagavond mee naar de premiere van War of the Worlds, verfilming van het wereldberoemde boek van HG Wells, waarvan het geproduceerde hoorspel een volksmanie veroorzaakte. 19:00, als we een even aantal personen hebben kunnen we de kosten precies halveren ivm film weken van AH!
so far:
Ruben
Hans
Ik heb gewoon twee kantjes, wat je nou allemaal er oeverloos over moet lullenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef NerdoNielso het volgende:
Ruub ik ga niet mee. Ben waarschijnlijk tot volgende week dinsdagmiddag constant bezig. Of met werk, of met leren. Whoot, gezellig nachtjes doortrekken enzo
Oh Hans, Kees, Rick, 9 kantjes vol met documentatie. Heb 5 sets geprint, is toch genoeg?
Reminder to self: documentatie voor osg de hogeberg rooster upload script schijven
Ik niet, anders krijg ik ruzie met Abdu.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, belangrijkere vraag:
[afbeelding]
Wie gaat er woensdagavond mee naar de premiere van War of the Worlds, verfilming van het wereldberoemde boek van HG Wells, waarvan het geproduceerde hoorspel een volksmanie veroorzaakte. 19:00, als we een even aantal personen hebben kunnen we de kosten precies halveren ivm film weken van AH!
so far:
Ruben
Hans
Waarom zet je dat eigenlijk allemaal om naar DVD?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb gewoon twee kantjes, wat je nou allemaal er oeverloos over moet lullen![]()
En ik ben nu de DVD van Hans aan het branden, hopelijk lukt het nu
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:42 schreef errrrr het volgende:
Straks informaticabespreking, leuk![]()
Voor Ali: vanavond film heeft geen zin, niemand wilIk vermaak me zelf wel, kan ik misschien ook nog wat doen voor school.
En Esmé, je moet Jacques even vertellen dat ik Moby Dick heus wel gelezen heb, hij zei van 'het kán niet dat je hem helemaal hebt gelezen.' Ach, hij accepteerde het wel. Het klopt btw dat ik er nogal lang over gedaan heb, vaak even gestopt, een maand later weer verder, en dan raak je er helemaal uit. Maar uiteindelijk heb ik het wel helemaal gelezen
Netjes, daar had ik een 5 voor, vorig jaar. Maarja, geslaagd, doesn't matter anymore.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef -Mzraki- het volgende:
9,5 die 20% meetelt voor Wiskunde... dope.
Ben benieuwd of je je gelijk krijg, ik vind dit nogal overdreven, om hiervoor een boete uit te delen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:37 schreef NerdoNielso het volgende:
Juist mijn, niet zo positieve, gevoel ten opzichte van politie agenten is zojuist behoorlijk achteruit gegaan. Ik reed net uit school vandaan richting de rotonde, maar officeel moeten scooters daar - bij uitzondering - 100 meter over een fiets- brompad rijden. Ik werd aangehouden, gelukkig zat er een auto voor me, die ik niet in kon halen, anders had ik nog een bekeuring voor te hard rijden gehad ook.
Nu: ik krijg over 5 weken een boete van 40 euro thuis gestuurd. Hier maak ik bezwaar tegen omdat:
a) Een beledigende opmerking van oom agent bij aanhouding nadat ik opperde om de motor & scooter even stil te zetten op een oprit en niet midden op de weg. "Oh, doen we nu wel ineens voorzichtig?"
Dit zal hem nog duur komen te staan omdat nog geen 2 minuten later er 10 fietsers bijna op ons reden en diverse auto's voor ons moesten remmen. We stonden daar gewoon gevaarlijk.
b) Ik ben van mening dat de verkeerssituatie verbeterd wordt door op dat punt direcht de weg op te rijden. Nu moet ik maximaal 100 meter - volgens mij nog minder- tuffen achter fietsers die niet kunnen fietsen en waar geregeld mensen vallen. Daarna moet ik alsnog de weg op rijden op een punt waar het niet wordt verwacht en zeker net zo onoverzichtelijk is.
=> Aanvraag tot verandering van de verkeerssituatie
Voor die gevaarlijke situatie heb ik trouwens nog een getuige ook, broeders allmighty reed toevallig langs![]()
Oh, de belasting betaler gaat genoeg geld verliezen door deze boete hoor... Ik zal het onrecht dat politie heet even bestrijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je je gelijk krijg, ik vind dit nogal overdreven, om hiervoor een boete uit te delen.
Maarja, oom agent moet nu eenmaal zoveel aan boetes uitdelen binnen een bepaalde tijd, anders wordt z'n functie gedevalueerd.
Ik zoek een verklaring of eigenlijk meer medestander op de fiets, 1 op de brommer en 1 in de auto die een brief wil ondertekenen dat de huidige verkeerssituatie niet toerijkend is en dat het rijden op de weg de situatie derwege verbeterd in het oog van veiligheid, milieuverontreiniging en geluidsoverlast dat een verandering van de huidige situatie niet aan te raden maar bijna vereiste is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Groot gelijk dat je protest aantekend Niels, ik wens je veel succes!
Give 'em hell.
Gaat dit over dat stuk net na die bocht als je Den Burg uitrijdt over schilderend?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zoek een verklaring of eigenlijk meer medestander op de fiets, 1 op de brommer en 1 in de auto die een brief wil ondertekenen dat de huidige verkeerssituatie niet toerijkend is en dat het rijden op de weg de situatie derwege verbeterd in het oog van veiligheid, milieuverontreiniging en geluidsoverlast dat een verandering van de huidige situatie niet aan te raden maar bijna vereiste is.
m.a.w. Wil je m'n briefje ondertekenen?![]()
Ik wil best meewerken hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zoek een verklaring of eigenlijk meer medestander op de fiets, 1 op de brommer en 1 in de auto die een brief wil ondertekenen dat de huidige verkeerssituatie niet toerijkend is en dat het rijden op de weg de situatie derwege verbeterd in het oog van veiligheid, milieuverontreiniging en geluidsoverlast dat een verandering van de huidige situatie niet aan te raden maar bijna vereiste is.
m.a.w. Wil je m'n briefje ondertekenen?![]()
Dat is idd heel waardeloos, echt in elkaar gezet door de grootste kneus ter wereld.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gaat dit over dat stuk net na die bocht als je Den Burg uitrijdt over schilderend?
Dat zit verkeertechnisch echt zo knullig in elkaar.
Standaard opgestelde bezwaarschriften kijken ze al niet eens meer naar, en terecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:18 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.listenbedrog.nl/bezwaarschrift_bos.htm
Oh yeah, it's war! Hier kan ik zeker wat mee
Let op het woordje "mag"quote:http://www.3vo.nl/nl/vragen/vragen.htm#Anchor-Waa-63601
Waar moeten bromfietsers rijden?
(..)
Staat er naast de witte fiets ook een witte brommer op het bord, dan mag de bromfiets wel op het fietspad. Rode rechthoekige borden, voorzien van bromfiets en pijl, geven aan wanneer een bromfiets de weg op moet, of juist het fietspad op.
Het gaat me meer om de vorm... Alsof ik die kan insturenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Standaard opgestelde bezwaarschriften kijken ze al niet eens meer naar, en terecht.
Verder wens ik je veel succes.
Er zijn genoeg standaard bezwaarschriften te vinden die dus linea recta de prullenbak ingaan, dus ik waarschuw maar even.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de vorm... Alsof ik die kan insturen![]()
Ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Er zijn genoeg standaard bezwaarschriften te vinden die dus linea recta de prullenbak ingaan, dus ik waarschuw maar even.
Dat er een minimaal aantal boetes per agent is, betekent niet dat er in de gemeente Amsterdam net zoveel boetes uitgeschreven moeten worden als op Texel. Het is gelukkig nog wel net iets genuanceerder. Al blijft het natuurlijk wel belachelijk. Nu staat er aan het begin van het jaar al vast hoeveel mensen er een snelheidsoverbetreding begaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:35 schreef errrrr het volgende:
Jezus, dat is wel weer een rotstreek. Het slaat trouwens ook nergens op dat de politie atm een bepaald aantal boete's moet uitdelen per jaar: dat zou betekenen dat als een gebied gewoon weinig misdaad heeft de politie het daar slecht doet
Ja, je zegt het dus zelf alquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat er een minimaal aantal boetes per agent is, betekent niet dat er in de gemeente Amsterdam net zoveel boetes uitgeschreven moeten worden als op Texel. Het is gelukkig nog wel net iets genuanceerder. Al blijft het natuurlijk wel belachelijk. Nu staat er aan het begin van het jaar al vast hoeveel mensen er een snelheidsoverbetreding begaan.
Op een dvd staan in de map VIDEO_TS echt geen .mpg-files hoor Hans.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, je zegt het dus zelf al
En Ali, het idee van een DVD is dat dat MPG formaat is. Dus tsja, als ik het dan toch moet omzetten naar MPG, waarom niet gelijk een DVD-compatible format doen, staat altijd wat netter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |