quote:Op zondag 26 juni 2005 12:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is automatisch opgewaardeerd, ik heb er iig niets voor gedaan. Laatst werd het zomaar 25 MB, en nu net zie ik dat het 250 MB is, was het gisteravond nog niet.
Maar Kees heeft dat niet, vind ik vreemd.
Ik heet niet SMSmeequote:Op zondag 26 juni 2005 03:54 schreef NerdoNielso het volgende:
SMSmee was van de partij en kwam uit de Builder
quote:Op zondag 26 juni 2005 04:06 schreef NerdoNielso het volgende:
supppppppppppppperDeppie, moest er nog een tekst op de foto => op de taart? iets van "Big J, 25 jaar Respect dude" ofzo
Misschien gaan ze op alfabetische volgorde.quote:
BBQ gister was lekker, ook al ging niet alles even soepeltjesquote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heet niet SMSmee
En de Bilder vond ik wel oke, er was af en toe wel leuke muziek en er waren leuke mensen daarbinnen.Veel beter dan de Blauwe Piste, waar af en toe zelfs een wachtrij stond..
(zou je dat wel aan Niels overlaten?)quote:[..]Ja, maak er maar wat leuks van!
Ik vond het ook niet zoveel aan gisteren hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
BBQ gister was lekker, ook al ging niet alles even soepeltjesIn De Koog vond ik het niet echt leuk, ook alleen maar in de blauwe piste geweest
. Daarna nog even pannekoeken gebakken bij Van Vliet
.
Aber naturlich!quote:[..]
(zou je dat wel aan Niels overlaten?)
Nein, schoolwerk roept.quote:En gaan er vandaag nog mensen naar het strand? De hemel ziet er goed uit, ga zo eten en buiten even temperatuur voelen
Tsja, hier eigenlijk ook, maar ik weigerquote:
De Blauwe Piste vind ik wel een hele verbetering met een jaar geleden. De Toekomst is veel te duur, en de Wijsneus is te druk. Leuke middenweg, dat Bilder heb ik trouwens nog maar nauwelijks gezien, eens een keer een rondje gemaakt, en toen sprak het me niet echt aan. Maar misschien nog maar eens wat meer te tijd ervoor nemen.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heet niet SMSmee
En de Bilder vond ik wel oke, er was af en toe wel leuke muziek en er waren leuke mensen daarbinnen.Veel beter dan de Blauwe Piste, waar af en toe zelfs een wachtrij stond..
[..]Ja, maak er maar wat leuks van!
Maar ik kan die é niet maken als ik dronken benquote:
Uhm, okeyquote:En de Bilder vond ik wel oke, er was af en toe wel leuke muziek en er waren leuke mensen daarbinnen.Veel beter dan de Blauwe Piste, waar af en toe zelfs een wachtrij stond..
Yeah, vertrouwen!quote:Ja, maak er maar wat leuks van!
Daar nietquote:Op zondag 26 juni 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
(zou je dat wel aan Niels overlaten?)
ik zal me gedragenquote:
quote:En gaan er vandaag nog mensen naar het strand? De hemel ziet er goed uit, ga zo eten en buiten even temperatuur voelen
Same here, ik zou misschien met broeders gaan, maar die moest gisteren ineens werken (spoedgeval) en dus moet hij nu z'n school werk doen.. maandag inleveren, en dinsdag horen dat ie is geslaagdquote:Op zondag 26 juni 2005 13:27 schreef DearPrudence het volgende:
Nein, schoolwerk roept.
Daar heb ik ook zin in... Ik gaat Erwin ff bellen straksquote:Op zondag 26 juni 2005 13:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja, hier eigenlijk ook, maar ik weiger
Ach ja.. ik hoop dat het genoeg is.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Esmé:
ik heb een taart van 40 stukjes met een ouwel print erop besteld
en een taart van 16 stukjes. Alles slagroomtaart; wordt over het algemeen wel gegeten.
Dat geeft een totaal van 56 stukjes. Taart is niet gesneden, maar ik vraag wel even of ze zo aardig willen zijn om aan te geven waar hij gesneden moet worden e.d., is wat makkelijker.
Ik kan tot vanavond een uur of 2 aangeven of de taart kleiner moet worden of groter. Wat vind jij ervan?
Right, ich gehe nach beach
We hebben het met superkleine ijsjes moeten doen omdat jij er niet stondquote:Op zondag 26 juni 2005 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:
*Uitgewerkt.
Zo, nu eten, heb btw een mooi lichtblauwe Paal17 trui gescoord.
Ik dacht dat ik wel wat hoorde, waarom vroeg je niet even dat ze mij moesten halen?quote:Op zondag 26 juni 2005 19:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
We hebben het met superkleine ijsjes moeten doen omdat jij er niet stond
Nog hard 'Ruben' en 'Maas' lopen brullen, maar je reageerde niet
Verder was het nogal winderig, niet echt warm dus. Nog wel even het water ingeweest, omdat de vriendin van Marit (raar vrouwtje uit de tweede wat op Niels valt) hem onder de ice-tea had gegooit. Maar dat was wel lekker, als je er eenmaal in lag
Nog niet, heb wel het onderdeel van de betrokkenheid van de VS af.quote:Op zondag 26 juni 2005 19:05 schreef DearPrudence het volgende:
Wie heeft zijn Vietnam verslag voor geschiedenis al af?
Ik kreeg deze nog maar net weg hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 19:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
We hebben het met superkleine ijsjes moeten doen omdat jij er niet stond
Nog hard 'Ruben' en 'Maas' lopen brullen, maar je reageerde niet
Damn, your smartquote:Verder was het nogal winderig, niet echt warm dus.
Dat water was echt relaxed ja....(ongelovelijk lekker!) Bovenstaande gaat trouwens niet over Marit Rute! En hans, waarom moest dat er nou weer bij staan?quote:Nog wel even het water ingeweest, omdat de vriendin van Marit (raar vrouwtje uit de tweede wat op Niels valt) hem onder de ice-tea had gegooit. Maar dat was wel lekker, als je er eenmaal in lag
Ik dacht hij hoort me wel, en anders is hij druk bezigquote:Op zondag 26 juni 2005 19:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel wat hoorde, waarom vroeg je niet even dat ze mij moesten halen?.
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee joh, ik vervloekte de Smart (auto) van hans![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |