Vast wel!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:21 schreef DearPrudence het volgende:
21.15 toch?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:21 schreef DearPrudence het volgende:
21.15 toch?
Niet zeuren, jij hebt een baanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:34 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Voor dat eerste schop ik niels ookdat Frans intresseert me niet
Ik vergeef het jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik ben het ook vergeten te vragen met duits..![]()
Ja, ik moet even een foto hebben... Groter is altijd beter, maar het maakt niet zo gek veel uit, zolang hij maar niet a la pasfoto is, dan wordt het een beetje lastig vergroten enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Maar moest je nog een leuke foto? Hoe groot? Bladieblaaa...?
Godver, sta ik om half negen op, om half tien op de atletiekbaan (Jelle was er niet, Henk was boodschappen doen, JP was er niet), niemand te bekennen. Lig ik daar zo te wachten, was ook een beetje vroeg, bedenk ik me: 'hoorde ik Jasper donderdag niet zeggen: 'Zaterdag ben ik er toch nooit, dan slaa ik uit!'... waarschijnlijk heeft Wolbert daarvoor dus gezegt dat de training niet doorging, heb ik even gemistquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:07 schreef MrAli het volgende:
Slapen, morgen eindelijk eens een beetje uitslapen.
Ja na die schop pasquote:
Nogsteeds geen mail gehad, klopt dat?quote:
*page request*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nogsteeds geen mail gehad, klopt dat?
En jij wel: terugmailen![]()
Gezien, 6 juli bij Leon is wat mij betreft prima.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:29 schreef errrrr het volgende:
Goed, Interrailmail weg: Niels / Kees check mail
Ik mag geen zwart want thuis hebben we de volgende verdelingquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net trouwens eventjes kleding bijgekocht. Kon geen kwaad, aangezien m'n broertje er met m'n kleding van vorig jaar vandoor is gegaan.
Onder andere zwem/sportbroek, spijkerbroek, 2x overhemd/blouse geval en sokken (zwart, voor de verandering) gekocht.![]()
Vooralsnog ben ik de enige met zwarte hier, geloof ik. Dus das wel makkelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik mag geen zwart want thuis hebben we de volgende verdeling
wiite stokken = niels
zwarte sportsokken = bart
zwarte 'normale' sokken = pa
En als we een andere kleur willen jatten we ze maar uit iemand anders z'n kast![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik de enige met zwarte hier, geloof ik. Dus das wel makkelijk.
Nouja, m'n vader heeft inderdaad wel wat zwarte/beige sokken, maar voor de rest niet zoveel kleur te bekennen, ben ik bang.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
Stelletje mode onbewuste mannen bij jullie thuis![]()
Maargoed dat we naar Italie gaan, dan kan je nog wat leren![]()
Geen slechte keuze.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:53 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, mijn ouders' beslissing voor een nieuwe auto is gevallen op de Mercedes, C-klasse 180 Elegance.
[afbeelding] [afbeelding]
In deze kleur. (rood-achtig)
(omdat onze oude auto niet door de keuring van de APK is gekomen23 jaar oud, dus net niet de 25 gehaald. En hij was nog wel van m'n opa. *auw*)
Ik had het meer over komende donderdagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik mag geen zwart want thuis hebben we de volgende verdeling
wiite stokken = niels
zwarte sportsokken = bart
zwarte 'normale' sokken = pa
En als we een andere kleur willen jatten we ze maar uit iemand anders z'n kast![]()
Zo, luxe wagen. Wat hadden jullie voor vorige auto, eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:53 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, mijn ouders' beslissing voor een nieuwe auto is gevallen op de Mercedes, C-klasse 180 Elegance.
[afbeelding] [afbeelding]
In deze kleur. (rood-achtig)
(omdat onze oude auto niet door de keuring van de APK is gekomen23 jaar oud, dus net niet de 25 gehaald. En hij was nog wel van m'n opa. *auw*)
Ik vind het eigenlijk wel een typische Jacque-auto. Vooral dat kleurtjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zo, luxe wagen. Wat hadden jullie voor vorige auto, eigenlijk?
Hoezo? Wat is er zo special met dat kleurtje dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een typische Jacque-auto. Vooral dat kleurtje
Behalve dat auto's kleuren hebben weet je ook niets van die klompen metaalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een typische Jacque-auto. Vooral dat kleurtje
Jacques heeft ook altijd zo'n gekleurd jasje aan, toch? Iig, ik vind het bij hem passenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er zo special met dat kleurtje dan?
hehe.. okee dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jacques heeft ook altijd zo'n gekleurd jasje aan, toch? Iig, ik vind het bij hem passen(wel een mooie auto hoor, en ook niks mis met die kleur)
"You can only use this car when it's hot 'n sunny outside, because of the racing slick tires. And when it is hot and sunny you will melt, because there is no airconditioning. And if rain is under way, you won't know, because you can't hear the weatherforcast, because there is no radio. Not the most practical in the world then..."quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zo, luxe wagen. Wat hadden jullie voor vorige auto, eigenlijk?
Is het trouwens al een definitieve keuze? Anders kun je natuurlijk altijd nog even proberen of je vader niet toevallig een m3 csl wil rijden.
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 juni 2005 03:54 schreef NerdoNielso het volgende:
Kees, waar was je
Roos was er ook al niet
Wat oneerlijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:45 schreef MrAli het volgende:
Ey, nu heeft mijn hotmailaccount de beschikking over 250 MB aan opslagruimte.
Dat vind ik eerlijk gezegt ook wel behoorlijk vreemd ja.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat oneerlijk.Die van mij blijft nog steeds op 2 mb hangen.
Heb al zo'n 6 maanden 250 mb.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegt ook wel behoorlijk vreemd ja.
Hoe zit het met de andere Hotmailgebruikers hier?
Via zo'n een of ander trucje, wat was het ook alweer, uh, je postcode / land veranderen toch?quote:
Aye.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Via zo'n een of ander trucje, wat was het ook alweer, uh, je postcode / land veranderen toch?
Of niet?
Daar hadden we het natuurlijk niet over, dat snap je zelf ook wel.quote:
Nouja, ik weet niet hoe jij aan de 250 mb bent gekomen. Dus.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar hadden we het natuurlijk niet over, dat snap je zelf ook wel.
Dat is automatisch opgewaardeerd, ik heb er iig niets voor gedaan. Laatst werd het zomaar 25 MB, en nu net zie ik dat het 250 MB is, was het gisteravond nog niet.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet hoe jij aan de 250 mb bent gekomen. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |