Misschien gaan ze op alfabetische volgorde.quote:
BBQ gister was lekker, ook al ging niet alles even soepeltjesquote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heet niet SMSmee
En de Bilder vond ik wel oke, er was af en toe wel leuke muziek en er waren leuke mensen daarbinnen.Veel beter dan de Blauwe Piste, waar af en toe zelfs een wachtrij stond..
(zou je dat wel aan Niels overlaten?)quote:[..]Ja, maak er maar wat leuks van!
Ik vond het ook niet zoveel aan gisteren hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
BBQ gister was lekker, ook al ging niet alles even soepeltjesIn De Koog vond ik het niet echt leuk, ook alleen maar in de blauwe piste geweest
. Daarna nog even pannekoeken gebakken bij Van Vliet
.
Aber naturlich!quote:[..]
(zou je dat wel aan Niels overlaten?)
Nein, schoolwerk roept.quote:En gaan er vandaag nog mensen naar het strand? De hemel ziet er goed uit, ga zo eten en buiten even temperatuur voelen
Tsja, hier eigenlijk ook, maar ik weigerquote:
De Blauwe Piste vind ik wel een hele verbetering met een jaar geleden. De Toekomst is veel te duur, en de Wijsneus is te druk. Leuke middenweg, dat Bilder heb ik trouwens nog maar nauwelijks gezien, eens een keer een rondje gemaakt, en toen sprak het me niet echt aan. Maar misschien nog maar eens wat meer te tijd ervoor nemen.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heet niet SMSmee
En de Bilder vond ik wel oke, er was af en toe wel leuke muziek en er waren leuke mensen daarbinnen.Veel beter dan de Blauwe Piste, waar af en toe zelfs een wachtrij stond..
[..]Ja, maak er maar wat leuks van!
Maar ik kan die é niet maken als ik dronken benquote:
Uhm, okeyquote:En de Bilder vond ik wel oke, er was af en toe wel leuke muziek en er waren leuke mensen daarbinnen.Veel beter dan de Blauwe Piste, waar af en toe zelfs een wachtrij stond..
Yeah, vertrouwen!quote:Ja, maak er maar wat leuks van!
Daar nietquote:Op zondag 26 juni 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
(zou je dat wel aan Niels overlaten?)
ik zal me gedragenquote:
quote:En gaan er vandaag nog mensen naar het strand? De hemel ziet er goed uit, ga zo eten en buiten even temperatuur voelen
Same here, ik zou misschien met broeders gaan, maar die moest gisteren ineens werken (spoedgeval) en dus moet hij nu z'n school werk doen.. maandag inleveren, en dinsdag horen dat ie is geslaagdquote:Op zondag 26 juni 2005 13:27 schreef DearPrudence het volgende:
Nein, schoolwerk roept.
Daar heb ik ook zin in... Ik gaat Erwin ff bellen straksquote:Op zondag 26 juni 2005 13:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja, hier eigenlijk ook, maar ik weiger
Ach ja.. ik hoop dat het genoeg is.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Esmé:
ik heb een taart van 40 stukjes met een ouwel print erop besteld
en een taart van 16 stukjes. Alles slagroomtaart; wordt over het algemeen wel gegeten.
Dat geeft een totaal van 56 stukjes. Taart is niet gesneden, maar ik vraag wel even of ze zo aardig willen zijn om aan te geven waar hij gesneden moet worden e.d., is wat makkelijker.
Ik kan tot vanavond een uur of 2 aangeven of de taart kleiner moet worden of groter. Wat vind jij ervan?
Right, ich gehe nach beach
We hebben het met superkleine ijsjes moeten doen omdat jij er niet stondquote:Op zondag 26 juni 2005 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:
*Uitgewerkt.
Zo, nu eten, heb btw een mooi lichtblauwe Paal17 trui gescoord.
Ik dacht dat ik wel wat hoorde, waarom vroeg je niet even dat ze mij moesten halen?quote:Op zondag 26 juni 2005 19:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
We hebben het met superkleine ijsjes moeten doen omdat jij er niet stond
Nog hard 'Ruben' en 'Maas' lopen brullen, maar je reageerde niet
Verder was het nogal winderig, niet echt warm dus. Nog wel even het water ingeweest, omdat de vriendin van Marit (raar vrouwtje uit de tweede wat op Niels valt) hem onder de ice-tea had gegooit. Maar dat was wel lekker, als je er eenmaal in lag
Nog niet, heb wel het onderdeel van de betrokkenheid van de VS af.quote:Op zondag 26 juni 2005 19:05 schreef DearPrudence het volgende:
Wie heeft zijn Vietnam verslag voor geschiedenis al af?
Ik kreeg deze nog maar net weg hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 19:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
We hebben het met superkleine ijsjes moeten doen omdat jij er niet stond
Nog hard 'Ruben' en 'Maas' lopen brullen, maar je reageerde niet
Damn, your smartquote:Verder was het nogal winderig, niet echt warm dus.
Dat water was echt relaxed ja....(ongelovelijk lekker!) Bovenstaande gaat trouwens niet over Marit Rute! En hans, waarom moest dat er nou weer bij staan?quote:Nog wel even het water ingeweest, omdat de vriendin van Marit (raar vrouwtje uit de tweede wat op Niels valt) hem onder de ice-tea had gegooit. Maar dat was wel lekker, als je er eenmaal in lag
Ik dacht hij hoort me wel, en anders is hij druk bezigquote:Op zondag 26 juni 2005 19:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel wat hoorde, waarom vroeg je niet even dat ze mij moesten halen?.
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee joh, ik vervloekte de Smart (auto) van hans![]()
![]()
What more do you want from them?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Top Gear was okay.
In ieder geval geen watskeburtquote:Op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef errrrr het volgende:
Heb trouwens de muziek wat aangepast, wat andere 'party' nummers, en wat spul van Kees... (over de vakantie-mp3-speler)... Niels nog nummers die er perse op moeten?
De vakantie-mp3-spelerquote:Op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef errrrr het volgende:
Heb trouwens de muziek wat aangepast, wat andere 'party' nummers, en wat spul van Kees... (over de vakantie-mp3-speler)... Niels nog nummers die er perse op moeten?
En nu niet gaan zeuren dat de westerse wereld te rijk is he, we hebben maar een 128M dingetjequote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De vakantie-mp3-speler
De vakantie-mp3-speler!![]()
![]()
.
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De vakantie-mp3-speler
De vakantie-mp3-speler!![]()
![]()
.
Dat was niet echt m'n punt, maargoedquote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En nu niet gaan zeuren dat de westerse wereld te rijk is he, we hebben maar een 128M dingetje![]()
256, maar dat maakt verder niet zoveel uit.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En nu niet gaan zeuren dat de westerse wereld te rijk is he, we hebben maar een 128M dingetje![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:32 schreef schwa78 het volgende:
[..]
Ben er 2 jaar geleden geweest.
Heb er een prima tijd gehad. Op uitgaansgebied is het best gezellig. Er is niet heel erg veel keus dus misschien dat het snel gaat vervelen. Na 8 dagen had ik het iig wel een beetje gehad.
Nadeel vond ik wel dat er 90% Engelsen rondlopen. Niet dat ze heel vervelend waren maar het zijn niet mijn favoriete mede vakantiegangers.
Het strand van Laganas beviel trouwens goed. Wel effe opletten dat je die schildpadden niet voor de voeten loopt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 | 100888 Adriaan de Boer 5VA 100808 Anne Mattner 5VA 100747 Anouschka Maas 5VA 100313 Bart Speckmann 5VA 100865 Berit Lagerveld 5VA 100497 Bonnie Vredevoort 5VA 100965 Channah Tromp 5VA 100581 Edgar Werkman 5VA 100862 Ellie Duinker 5VA 101578 Esmé Deppe 5VA 102371 Gail Murray 5VA 100783 Hanneke Lemstra 5VA 101004 Hendrik Tromp 5VA 100600 Irene Terpstra 5VA 100914 Jasper de Boer 5VA 100362 Kim van der Vliet 5VA 100852 Lisanne Verduijn 5VA 100824 Marieke Wuis 5VA 100499 Martine Berbée 5VA 100657 Mascha Nooij 5VA 100649 Merijn de Steur 5VA 100876 Patrick Witte 5VA 100970 Petra van Es 5VA 100596 Rian Westdorp 5VA 100805 Romke Milder 5VA 101017 Suzanne Posthumus 5VA 100761 Suzanne Schagen 5VA 100952 Tessa Trap 5VA 100731 Ariane Standaart 5VB 100396 Bart Riegman 5VB 100633 Bob Smit 5VB 100708 Eduard Terpstra 5VB 100772 Ellen Blom 5VB 100480 Esther Lap 5VB 100855 Gerco Eelman 5VB 100778 Hans van Franeker 5VB 100823 Hedwig Ens 5VB 100902 Inge van den Bent 5VB 100972 Jakolien van der Meer 5VB 100950 Joep Wijnand 5VB 100837 Joram Tromp 5VB 100874 Kees Olthof 5VB 100445 Martijn Kooiman 5VB 100748 Niels Boom 5VB 100897 Rick Dijker 5VB 100425 Robert Zijm 5VB 100938 Roma Brouwer 5VB 100780 Ruben Maas 5VB 100870 Sarah van der Vis 5VB 100637 Tim Riegman 5VB |
Me liky liky, goed voor m'n engelsquote:Op zondag 26 juni 2005 23:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
256, maar dat maakt verder niet zoveel uit.
Overigens, voor de Italië/Griekenlandgangers nog even dit over Zakinthos:
[..].
danku.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[ code verwijderd ]
Morgen neem ik wel even een goede lijst, mee, maar voor als ik dat zou vergeten, voila![]()
Ik heb 'm hier helemaal liggen, laatst gedownload. Moet 'm nog 's gaan kijken, maar de vakantie komt eraanquote:Op maandag 27 juni 2005 00:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Eerste deel van Steven Spielberg's Taken gezien, facked up opletten, die geezer heeft wel een manier van filmen zeg, constant over te springen. Nifty.
edit:
dat was dus deel 4 van een 10 delige serie, vandaar.
Graag gedaan, je moet m'n broer in de kroeg maar eens omhelsen (vind ie leukquote:Op maandag 27 juni 2005 14:36 schreef DearPrudence het volgende:Danku Niels voor alles. Mijn vader vond het erg leuk.
quote:Ali, waar was je?
Ah vandaarquote:Was nog een beetje op het laatst een lokaal wijziging, want Adriaan wilde de piano gebruiken.
Uhm, ja sorry.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:36 schreef DearPrudence het volgende:Danku Niels voor alles. Mijn vader vond het erg leuk.
Ali, waar was je?
Was nog een beetje op het laatst een lokaal wijziging, want Adriaan wilde de piano gebruiken.
Nou en, ik wil ze wel hebben.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier helemaal liggen, laatst gedownload. Moet 'm nog 's gaan kijken, maar de vakantie komt eraanEn Ali, het is SF, niks voor jou
reminder aan Niels: Frans & werk voor donderdag
reminder aan film-kijkers: woensdag gaan we dus om 19:00 naar War of the Worlds: wie gaan er mee?
dank aan Esmé: was een leuke pauze
Tijd om te lezen en DVD-tje voor Hans Frank te testen, hij moet het nu geloof ik 'ns doen
a) fakequote:Op maandag 27 juni 2005 15:57 schreef -Mzraki- het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/ufosighting.wmv
Eerst zit het net naast de wolkenkrabber, dan in het midden, boven de stad, en dan schiet het rakelings langs de chopper.
Wat is het?.
b) valt sowieso af, je kunt het twee keer stil zien hangen, verder kan zo'n raket niet zo snel accelereren.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
a) fake
b) een soort van (zelfgemaakte), kleine raket die getest wordt ofzo
Was geen site, was een docu van 1 of 2 uur die ze op winamp hadden...quote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Niels? Wat was die site die je hier laatst postte over dat de aanval op de WTC niet mogelijk was?
Heb iig iets over Pentagon:
http://www.pentagonstrike.co.uk/flash.htm#Main
http://www.serendipity.li/wot/pentagon/spencer05.htm
Eerste is flash animatie, tweede is een interessant artikel.
The Great Illusion dusquote:(15:52:41) Rick: waarop?
(15:52:55) Rick: tv?
(15:52:56) Rick: radio?
(15:52:58) Ik: winamp
(15:53:06) Rick: okee
(15:53:54) Ik: wtf, de toren viel in 8.4 seconden maar volgens de natuurkunde zou het 9.1 seconden in beslag nemen!
(15:54:02) Ik: en dat 9.1 is in een vacuum!
(15:54:12) Ik: (noord toren)
(15:54:28) Rick: jeezh :S
(15:54:34) Rick: lekker snel dan
(15:55:03) Ik: "This defies the laws of gravity"
dus
a) hoogte gebouw klopt niet
b) natuurkunde is fout
c) metingen zijn fout
d) iets trok het omlaag
(15:55:26) Rick: hmmm ja lekker
(15:56:00) Ik: wtf, ze hebben nu iets over het kristaliseren van cement enzo, kan niet met ontploffing / kerosine
(15:56:15) Ik: wel met: nucliare bommen of geaffenceerde bommen!
(15:56:32) Ik: hmm engels luisteren nederlands typen gaat brak
(15:57:12) Rick: hahaha ja zal best
(15:57:19) Rick: waarop is dat bij winamp
(15:57:24) Rick: dan luister ik ook
(15:57:41) Ik: SHOUTcastTV
(15:58:11) Ik: 1.911 - The Great Illusion Part 1 www.truthstream.org oid
(15:59:59) Ik: 1000 graden farenheid op 5 dagen na de brand!!!!
HTF kan het dat het na miljoenen liters water nog steeds zo warm waren...
Uhm, dat was een vertaling van dat programma hoor, Trouwens, het is niet erg objectiefquote:Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef errrrr het volgende:
Niels, waar zou het op slaan dat ze het zelf naar beneden zouden trekken? Als ze er dan al zelf vliegtuigen in laten vliegen, waarom dan ooit nog 'helpen'
Jawohl, maar dit was op tekst mode, maar die blaadjes zijn gewoon brak, ik moet op mijn versie al wat kloten, dus je kan nu langs komen om het zelf beter te doen of het morgen kopierenquote:En die teksten van Frans zijn best slecht te lezen, kan jullie scanner nie beter?
Om er zeker van te zijn dat het zou instorten.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef errrrr het volgende:
Niels, waar zou het op slaan dat ze het zelf naar beneden zouden trekken? Als ze er dan al zelf vliegtuigen in laten vliegen, waarom dan ooit nog 'helpen'
En die teksten van Frans zijn best slecht te lezen, kan jullie scanner nie beter?
Pure Russian logicquote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Om er zeker van te zijn dat het zou instorten.
Oooeh... heel interessant om te zien wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Niels? Wat was die site die je hier laatst postte over dat de aanval op de WTC niet mogelijk was?
Heb iig iets over Pentagon:
http://www.pentagonstrike.co.uk/flash.htm#Main
Yups. Met 850 km/h 60 cm boven het gras vliegen met een vliegtuig van 60.000 kilo? Right, en dan geen vleugels, geen staartpunten, geen sporen op het gras, ramen op de 3e verdieping recht boven de inslag nog intact en geen immense vuurbal van de duizenden liters kerosine.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oooeh... heel interessant om te zien wel.
if you can read this you really need to get laid, leetspeak is as old as the hills brotherquote:Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Fok!weblog is leuk
Jaja, wat staat er nou
Niet bepaald moeilijk idd.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Fok!weblog is leuk
Jaja, wat staat er nou
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
if you can read this you really need to get laid, leetspeak is as old as the hills brother![]()
En ik vond het nog moelijk ookquote:
Hey, wat heb je gedaan?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Uhm, dat was een vertaling van dat programma hoor, Trouwens, het is niet erg objectief![]()
9/11 The Great Illusion by George Humphrey
[..]
Jawohl, maar dit was op tekst mode, maar die blaadjes zijn gewoon brak, ik moet op mijn versie al wat kloten, dus je kan nu langs komen om het zelf beter te doen of het morgen kopieren
Je moet op je laptop trouwens even:
rm /home/haqdaq/www/Niels/*
rmdir /home/haqdaq/www/Niels
Ze is trouwens echt ongezond wit, nog erger dan Keesquote:Op maandag 27 juni 2005 19:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
[..]
En ik vond het nog moelijk ookNouja, moeilijk, ff kijken welk cijfer welke letter is..
![]()
Gaaf!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hey, wat heb je gedaan?
Ben trouwens alleen thuis tot woensdag, lekker
kwart over negen engels, en ik werk... maar als jullie om 7 uur een filmpje willen kijken en zelf pils meenemen, ik vind het wel gezelligquote:Op maandag 27 juni 2005 20:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gaaf!
Morgenavond film/pils bij jou?(Hoeft niet laat te worden, weet niet hoe laat je je eerste pw heb (en je zei zelf dat de moeilijke (leer)proefwerken pas na het weekend waren, dus dat kan best.)
Nee, belangrijkere vraag:quote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
kwart over negen engels, en ik werk... maar als jullie om 7 uur een filmpje willen kijken en zelf pils meenemen, ik vind het wel gezellig
Maar ik denk niet dat er veel willen, wie zou willen?
Trailer net bekeken en ziet er veelbelovend uit.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, belangrijkere vraag:
[afbeelding]
Wie gaat er woensdagavond mee naar de premiere van War of the Worlds, verfilming van het wereldberoemde boek van HG Wells, waarvan het geproduceerde hoorspel een volksmanie veroorzaakte. 19:00, als we een even aantal personen hebben kunnen we de kosten precies halveren ivm film weken van AH!
so far:
Ruben
Hans
Ik heb gewoon twee kantjes, wat je nou allemaal er oeverloos over moet lullenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef NerdoNielso het volgende:
Ruub ik ga niet mee. Ben waarschijnlijk tot volgende week dinsdagmiddag constant bezig. Of met werk, of met leren. Whoot, gezellig nachtjes doortrekken enzo
Oh Hans, Kees, Rick, 9 kantjes vol met documentatie. Heb 5 sets geprint, is toch genoeg?
Reminder to self: documentatie voor osg de hogeberg rooster upload script schijven
Ik niet, anders krijg ik ruzie met Abdu.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, belangrijkere vraag:
[afbeelding]
Wie gaat er woensdagavond mee naar de premiere van War of the Worlds, verfilming van het wereldberoemde boek van HG Wells, waarvan het geproduceerde hoorspel een volksmanie veroorzaakte. 19:00, als we een even aantal personen hebben kunnen we de kosten precies halveren ivm film weken van AH!
so far:
Ruben
Hans
Waarom zet je dat eigenlijk allemaal om naar DVD?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb gewoon twee kantjes, wat je nou allemaal er oeverloos over moet lullen![]()
En ik ben nu de DVD van Hans aan het branden, hopelijk lukt het nu
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:42 schreef errrrr het volgende:
Straks informaticabespreking, leuk![]()
Voor Ali: vanavond film heeft geen zin, niemand wilIk vermaak me zelf wel, kan ik misschien ook nog wat doen voor school.
En Esmé, je moet Jacques even vertellen dat ik Moby Dick heus wel gelezen heb, hij zei van 'het kán niet dat je hem helemaal hebt gelezen.' Ach, hij accepteerde het wel. Het klopt btw dat ik er nogal lang over gedaan heb, vaak even gestopt, een maand later weer verder, en dan raak je er helemaal uit. Maar uiteindelijk heb ik het wel helemaal gelezen
Netjes, daar had ik een 5 voor, vorig jaar. Maarja, geslaagd, doesn't matter anymore.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef -Mzraki- het volgende:
9,5 die 20% meetelt voor Wiskunde... dope.
Ben benieuwd of je je gelijk krijg, ik vind dit nogal overdreven, om hiervoor een boete uit te delen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:37 schreef NerdoNielso het volgende:
Juist mijn, niet zo positieve, gevoel ten opzichte van politie agenten is zojuist behoorlijk achteruit gegaan. Ik reed net uit school vandaan richting de rotonde, maar officeel moeten scooters daar - bij uitzondering - 100 meter over een fiets- brompad rijden. Ik werd aangehouden, gelukkig zat er een auto voor me, die ik niet in kon halen, anders had ik nog een bekeuring voor te hard rijden gehad ook.
Nu: ik krijg over 5 weken een boete van 40 euro thuis gestuurd. Hier maak ik bezwaar tegen omdat:
a) Een beledigende opmerking van oom agent bij aanhouding nadat ik opperde om de motor & scooter even stil te zetten op een oprit en niet midden op de weg. "Oh, doen we nu wel ineens voorzichtig?"
Dit zal hem nog duur komen te staan omdat nog geen 2 minuten later er 10 fietsers bijna op ons reden en diverse auto's voor ons moesten remmen. We stonden daar gewoon gevaarlijk.
b) Ik ben van mening dat de verkeerssituatie verbeterd wordt door op dat punt direcht de weg op te rijden. Nu moet ik maximaal 100 meter - volgens mij nog minder- tuffen achter fietsers die niet kunnen fietsen en waar geregeld mensen vallen. Daarna moet ik alsnog de weg op rijden op een punt waar het niet wordt verwacht en zeker net zo onoverzichtelijk is.
=> Aanvraag tot verandering van de verkeerssituatie
Voor die gevaarlijke situatie heb ik trouwens nog een getuige ook, broeders allmighty reed toevallig langs![]()
Oh, de belasting betaler gaat genoeg geld verliezen door deze boete hoor... Ik zal het onrecht dat politie heet even bestrijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je je gelijk krijg, ik vind dit nogal overdreven, om hiervoor een boete uit te delen.
Maarja, oom agent moet nu eenmaal zoveel aan boetes uitdelen binnen een bepaalde tijd, anders wordt z'n functie gedevalueerd.
Ik zoek een verklaring of eigenlijk meer medestander op de fiets, 1 op de brommer en 1 in de auto die een brief wil ondertekenen dat de huidige verkeerssituatie niet toerijkend is en dat het rijden op de weg de situatie derwege verbeterd in het oog van veiligheid, milieuverontreiniging en geluidsoverlast dat een verandering van de huidige situatie niet aan te raden maar bijna vereiste is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Groot gelijk dat je protest aantekend Niels, ik wens je veel succes!
Give 'em hell.
Gaat dit over dat stuk net na die bocht als je Den Burg uitrijdt over schilderend?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zoek een verklaring of eigenlijk meer medestander op de fiets, 1 op de brommer en 1 in de auto die een brief wil ondertekenen dat de huidige verkeerssituatie niet toerijkend is en dat het rijden op de weg de situatie derwege verbeterd in het oog van veiligheid, milieuverontreiniging en geluidsoverlast dat een verandering van de huidige situatie niet aan te raden maar bijna vereiste is.
m.a.w. Wil je m'n briefje ondertekenen?![]()
Ik wil best meewerken hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zoek een verklaring of eigenlijk meer medestander op de fiets, 1 op de brommer en 1 in de auto die een brief wil ondertekenen dat de huidige verkeerssituatie niet toerijkend is en dat het rijden op de weg de situatie derwege verbeterd in het oog van veiligheid, milieuverontreiniging en geluidsoverlast dat een verandering van de huidige situatie niet aan te raden maar bijna vereiste is.
m.a.w. Wil je m'n briefje ondertekenen?![]()
Dat is idd heel waardeloos, echt in elkaar gezet door de grootste kneus ter wereld.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gaat dit over dat stuk net na die bocht als je Den Burg uitrijdt over schilderend?
Dat zit verkeertechnisch echt zo knullig in elkaar.
Standaard opgestelde bezwaarschriften kijken ze al niet eens meer naar, en terecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:18 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.listenbedrog.nl/bezwaarschrift_bos.htm
Oh yeah, it's war! Hier kan ik zeker wat mee
Let op het woordje "mag"quote:http://www.3vo.nl/nl/vragen/vragen.htm#Anchor-Waa-63601
Waar moeten bromfietsers rijden?
(..)
Staat er naast de witte fiets ook een witte brommer op het bord, dan mag de bromfiets wel op het fietspad. Rode rechthoekige borden, voorzien van bromfiets en pijl, geven aan wanneer een bromfiets de weg op moet, of juist het fietspad op.
Het gaat me meer om de vorm... Alsof ik die kan insturenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Standaard opgestelde bezwaarschriften kijken ze al niet eens meer naar, en terecht.
Verder wens ik je veel succes.
Er zijn genoeg standaard bezwaarschriften te vinden die dus linea recta de prullenbak ingaan, dus ik waarschuw maar even.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de vorm... Alsof ik die kan insturen![]()
Ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Er zijn genoeg standaard bezwaarschriften te vinden die dus linea recta de prullenbak ingaan, dus ik waarschuw maar even.
Dat er een minimaal aantal boetes per agent is, betekent niet dat er in de gemeente Amsterdam net zoveel boetes uitgeschreven moeten worden als op Texel. Het is gelukkig nog wel net iets genuanceerder. Al blijft het natuurlijk wel belachelijk. Nu staat er aan het begin van het jaar al vast hoeveel mensen er een snelheidsoverbetreding begaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:35 schreef errrrr het volgende:
Jezus, dat is wel weer een rotstreek. Het slaat trouwens ook nergens op dat de politie atm een bepaald aantal boete's moet uitdelen per jaar: dat zou betekenen dat als een gebied gewoon weinig misdaad heeft de politie het daar slecht doet
Ja, je zegt het dus zelf alquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat er een minimaal aantal boetes per agent is, betekent niet dat er in de gemeente Amsterdam net zoveel boetes uitgeschreven moeten worden als op Texel. Het is gelukkig nog wel net iets genuanceerder. Al blijft het natuurlijk wel belachelijk. Nu staat er aan het begin van het jaar al vast hoeveel mensen er een snelheidsoverbetreding begaan.
Op een dvd staan in de map VIDEO_TS echt geen .mpg-files hoor Hans.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, je zegt het dus zelf al
En Ali, het idee van een DVD is dat dat MPG formaat is. Dus tsja, als ik het dan toch moet omzetten naar MPG, waarom niet gelijk een DVD-compatible format doen, staat altijd wat netter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |