Ikke iets later... Damn, de ex van karel heeft een obsessie volgens mij, een obsessie met buikjes....quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam een eind verder gaan fietsen als je ook gewoon naar paal 15 kunt?
Maar goed, rond twee uur zijn we daar wel, hoop ik.
quote:
Het kan nog wel leuk blijven.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ninja Buub ís niet aardig.
Deze slowchat mag pas gevuld worden met nieuwelingetjes als wij op de drempel staan de echte wereld in te stappen en dit communicatiemedium niet meer nodig hebben.
Rond deeltje 50 ofzo ergens ja.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee.. Buub the menace.
Tja.. ooit.. maar Ali was ook een nieuweling..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar Ali staat ook ergens in de top van de OSG leerlingen hiërarchie. Dat rechtvaardigt zijn aanwezigheid.
Hoezo? Computers hebben ze aan de overkant ook wel hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
vielleicht.
Maar ik heb wel een vermoeden dat mijn aanwezigheid zich zal verminderen.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij ken je Joost niet.
Doh, maar gewoon genoegen nemen met mindere kwaliteit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:21 schreef errrrr het volgende:
Hmm, er past eigenlijk best weinig muziek op 256mb... hoe red jij (as in Kees) het ooit met 128?
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Alwin, we gaan zo, om 1 uur weg naar Paal 17, links. Je bent nu nog aan het werk waarschijnlijk, kom als je klaar bent er maar naar toe, we zien je daar.
Preciesquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik kom eraan.
Btw, de temp van mijn nForce4 chipset is nu tegen de 50 graden, en er staan maar 2 cijfers, een punt en nog een cijfer op het display, dus 110 kan het niet geweest zijn gister, was ook wel héél veel. Vast verkeerd gelezen omdat het al donderder was en vanwege de lichtinval ofzo.
En Ruub, leuk van je dat je het ook even in je msn-naam zet.![]()
Owja, je bent een watje als je Paal 17 te ver vind, en daarom naar 15 gaat.
quote:
quote:Kees is een betere player dan Hans
Flink geplayed Kees?quote:
Niels overdrijft een beetje, niets bijzonders.quote:
En nu ben ik benieuwd! Vertel!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niels overdrijft een beetje, niets bijzonders.
Niets. Werkelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En nu ben ik benieuwd! Vertel!![]()
Idd, morgen weer!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Flink geplayed Kees?.
Strand was über, skimmen ging goed, nu barbecuen, honger.
Kees heeft flink gescoord natuurlijk!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat zie je bij dat soort landen, en nog meer bij Afrikaanse landen, heel vaak. De Afrikaanse landen winnen ook vaak toernooien van onder de zoveel, omdat er gewoon niet precies bekend is wanneer ze geboren zijn, en dan vaak spelen in een team waar ze niet in mogen spelen omdat ze te oud zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wel opmerkelijk overigens dat er 7 (!) Syrische spelers van het wk-20 exact op 1 januari 1986 geboren zijn.
http://www.nos.nl/noswktot20/teams/syrie.html
Ik heb ook wel een paar E3 muziek bestanden, maar niet met de film clip erbij enzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef DearPrudence het volgende:
Muziek:
D: 529 files, 32 folders
F: 1.480 files, 137 folders
F2: 2.259 files, 257 folders.
En ik heb al wat gebrand![]()
Kees spotte vette chicks die naar ons aan het zwaaien warenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, ja het lijkt me inderdaad vrij sterk dat ze daar aan geboortecertificaten doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zie je bij dat soort landen, en nog meer bij Afrikaanse landen, heel vaak. De Afrikaanse landen winnen ook vaak toernooien van onder de zoveel, omdat er gewoon niet precies bekend is wanneer ze geboren zijn, en dan vaak spelen in een team waar ze niet in mogen spelen omdat ze te oud zijn.
Jaja, zo kan ie wel weer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kees spotte vette chicks die naar ons aan het zwaaien waren![]()
Verder gingen ze dood en vonden ze het water koud, maar gelukkig heeft Keesje ze (met z'n goddelijke lichaam) kunnen opwarmen
Ik ook niet met filmclip.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:25 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een paar E3 muziek bestanden, maar niet met de film clip erbij enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |