Nieuwelingen mogen wel, maar Joost nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ninja Buub ís niet aardig.
Deze slowchat mag pas gevuld worden met nieuwelingetjes als wij op de drempel staan de echte wereld in te stappen en dit communicatiemedium niet meer nodig hebben.
True, maar Ali staat ook ergens in de top van de OSG leerlingen hiërarchie. Dat rechtvaardigt zijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee.. Buub the menace.
Tja.. ooit.. maar Ali was ook een nieuweling..
vielleicht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nieuwelingen mogen wel, maar Joost niet
En juist als we studeren is dit toch juist leuk, misschien een nieuwe naam, maar wel leuk om 'contact' te houden
Van iedereen welquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
vielleicht.
Maar ik heb wel een vermoeden dat mijn aanwezigheid zich zal verminderen.
Oh gelukkig maar, voelde me bijna buiten geslotenquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nieuwelingen mogen wel, maar Joost niet
En juist als we studeren is dit toch juist leuk, misschien een nieuwe naam, maar wel leuk om 'contact' te houden
quote:Ethics
* Evolution is the foundation of an immoral worldview
o Crime rates etc. have increased since evolution began to be taught
* Survival of the fittest implies might makes right
o Evolution leads to social darwinism
o Marx admired and corresponded with Darwin
+ Marx offered to dedicate Das Kapital to Darwin
* Evolution is racist
o Darwin himself was racist
o Darwin's work refers to preservation of favoured races
* Evolution encourages eugenics
o Hitler based his views on Darwinism
* Evolution encourages promiscuity and lust
* Evolution teaches that we are animals and to behave as such
* Homosexuality receives approval from evolutionists
* Evolutionists are intellectual snobs
* Biology can reasonably be taught without evolution
* Scientists lie if they talk about an old earth and evolution
o There was nothing prehistoric. That word was created to brainwash us
+ People who say dinosaurs lived 145 million years ago have been brainwashed
* Evolution asserts that human thoughts and behaviors are dictated by our biology and environment
Volgens mij ken je Joost niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jeetje.. dat is niet erg aardig Buub.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..].
Wat voor argumenten zíjn dit echt?![]()
![]()
http://www.evowiki.org/index.php/List_of_creationist_arguments.
Het scheelt dat ik niet zoveel muziek heb en ook niet zo vaak m'n mp3-speler meeneem, maar onder andere daarom wil ik em niet meenemen op vakantie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:21 schreef errrrr het volgende:
Hmm, er past eigenlijk best weinig muziek op 256mb... hoe red jij (as in Kees) het ooit met 128?
Gewoon cd'tjes branden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik niet zoveel muziek heb en ook niet zo vaak m'n mp3-speler meeneem, maar onder andere daarom wil ik em niet meenemen op vakantie.
Op zich hebben we al genoeg mee te slepen, bovendien lijkt het me een beetje overbodig.quote:
Same here, ben nog steeds niet klaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, bedankt, had ik nog niet gekeken
Heb nu alleen wat van twee steden die als proef wat gratis busdiensten hebben...
Blijf gerust nog even buurten hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:20 schreef WolitiCoco het volgende:
phoeeeeeewwwwwwww nou word ie helemaal mooi
Toen je hier even was durfde ik mijn pc eigenlijk niet aan te zetten, maar hij stond toch aan. Vlak nadat je weg was, en vlak voordat ik weg ging drukte ik nog ff op F5 en las ik nog net dat ie het niet zou doen, ik me dus de hele avond zitten bedenken wat het zou kunnen zijn. Want de laatste keer dat ik hem gebruikt heb, dat was toen hier een derde pc stond die gerepareert moest worden, deed ie het prima. Alleen moet je de spacebar af en toe iets harder indrukken, maar daar wen je wel aan.quote:DearPrudence - woensdag 22 juni 2005 @ 18:43
Despacebardoethetniet.;(
edit- nu wel!
Hoera!
Alwin! I owe you.
Waarom zou je in vredesnaam een eind verder gaan fietsen als je ook gewoon naar paal 15 kunt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:16 schreef NerdoNielso het volgende:
Kees, Hans en ik gaan ons vertoefen op het strand bij paal 15. 17 was "te ver fietsen"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |