Volgens mij kon je het wel opsturen naar de uitgever en kreeg je dan een nieuwe, dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik had in deel 4 een vraag gesteld over de DVD box. Bij seizoen 1 lopen de ondertitels niet altijd even synchroon. Is misschien een andere box waar dit niet het geval is?
quote:Een ander probleem is dat de discs ook last hebben van lijmvlekken, hierdoor is het mogelijk dat de DVD’s haperen in uw speler. Op alle vier de DVD’s van mijn exemplaar zaten lijmvlekken en bij 3 van de 4 disc’s bleef het beeld soms haperen. The Sales Company is hier goed mee omgegaan en heeft zelfs een omruilactie op touw gezet omdat er bij het productieproces iets is mis gegaan.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mocht je echt problemen hebben met je eigen deel 1, 2 & 3 stuur ze dan op aan:
Pride-DVD
Dorpsstraat 80
6871 AN Renkum
ze zullen dan per omgaande vervangen worden.
http://www.pride-dvd.nl
Wanneer komen seizoen 2 & 3 dan uit?quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:49 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
season 4 komt op 16 augustus uit op dvd
die zijn toch al lang verkrijgbaarquote:
US editions inderdaad, NL subs zuigen (vooral als het niet sunchroon looptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:14 schreef rena het volgende:
Je bedoelt zeker de engelse versie?
Dit staat op Bol.com:quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:39 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij kon je het wel opsturen naar de uitgever en kreeg je dan een nieuwe, dacht ik ergens gelezen te hebben.
Van een recensie vond ik dit:
[..]
Zal eens zoeken waar je het kan ruilen. Kan het niet vinden, ik zelf heb hem al best een tijdje in huis en ik zou hem ook wel willen laten ruilen, maar ik had hem bij de Fame in A'dam gekocht en daar kan ik ook niet zomaar even heen![]()
quote:29 april 2005 gerald@lime-lights.be
Uitgever Will & Grace
Ik zie bij het commentaar dat sommige mensen problemen hebben met het niet synchroon lopen van de ondertiteling. Dit was alleen het geval bij de eerste persing. Iedereen die dit probleem nog heeft kan zonder kosten nieuwe dvd's ontvangen. maik even dan lossen we het opPs: seizoen 2 komt in augustus uit op dvd.
That is the first line in the moviequote:
Dank jequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:27 schreef Mark het volgende:
Voor quotes: http://amazon.imdb.com/title/tt0157246/quotes
Ik zeg niksquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef ioor het volgende:
ik vind het niet leuk dat grace getrouwd is, nou heeft ze niet zulke leuke dingen meer met will over die dates enzo
duuuudequote:
Wow, doetie goed. Ik had gedacht dat W&G meer zouden verdienenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:11 schreef d.n3rd het volgende:
op imdb kun je de salarissen van de acteurs zien..
per aflevering;
will 250.000
grace 250.000
jack 400.000
karen 80.000
Die Jack
Ja, ik werk bij de frs. Is inderdaad een andere verpakking geworden. Lelijke verpakking..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:44 schreef slindenau het volgende:
Op FRS zie ik nu een ander plaatje bij W&G Seizoen 1, ik mag toch hopen dat ze nu niet opeens met nieuw artwork komen...anders past mn groenbruine seizoen 1 er niet meer tussen.
Dat is inmiddels wel al een tijdje zo hoor. De bedragen die hier gepost zijn zijn achterhaald.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:22 schreef karoltje het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet allemaal hetzelfde verdienen.
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef LennyKravitz het volgende:
http://www.instyle.com/in(...)404,475943_1,00.html
wel grappig...
Aan de laatste twee foto's te zien: zeker iets met die neus gebeurd jaquote:Op zondag 10 juli 2005 15:06 schreef Nory het volgende:
[..]
Zij heeft ook wel iets gesleuteld aan haar neus en misschien nog wel meer..
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:54 schreef slindenau het volgende:
Deze is trouwens jammie:
http://img.timeinc.net/instyle/read/images/bt/bt_2cpop_190903.jpg
Botox doet wonderen!quote:Op maandag 11 juli 2005 04:04 schreef Facies het volgende:
`Wow!!
Zij is veranderd. In 1986 zag ze er niet uit..![]()
Wel cool dat ze er 20 jaar later mooier en jonger uitziet![]()
Ja, daar is iedereen het wel mee eens denk ikquote:Op maandag 11 juli 2005 07:51 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Botox doet wonderen!![]()
Wel een geweldige serie, al zijn Jack en Karen de echte helden van de serie![]()
Gedurfd? Waarom dan welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zag net trouwens dat die Will (Eric McCormack) gewoon een vrouw en een zoon heeft. Gedurfd om dan zo'n rol te spelen![]()
Als heteroman altijd als homo gezien te worden, ik denk dat een hoop mensen daar moeite mee zouden hebben.quote:
Gewaagd?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als heteroman altijd als homo gezien te worden, ik denk dat een hoop mensen daar moeite mee zouden hebben.
Mischien is gedurfd niet het goede woord, ik kom er even niet op.
Ja maar van de 4 hoofdrolspelers alleen Grace geen nominatie, dat is wel een beetje lullig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
15 nominaties voor Will&Grace bij de Emmy's!
Maar Jim Carrey is ook gewoon leuk. Dan mag dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef Litpho het volgende:
Debra Messing heeft, net als Lucille Ball waarmee ze tegenwoordig om de haverklap vergeleken wordt, een heel fysieke manier van comedy. Een aantal van haar bewegingen en gezichtsuitdrukkingen zouden prima werken op het toneel, maar op camera (met de nodige closeups) komt het al gauw heel gemaakt over wat mij betreft. Daarnaast krijg ik bij haar heel erg de indruk dat ze zichzelf grappig vindt, en dat is een vermeende eigenschap die ik bij geen enkele komiek kan hebben (zie ook bijv. Jim Carrey).
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef Apfel het volgende:
Zag laatst een aflevering waarbij Kristin Davis te gast was. Ze speelde de beste vriendin van Will´s nieuwe vriendje. Hilarisch gewoon in de scene´s met Grace![]()
![]()
Ja ik ook wel, wanneer gaat Net 5 eindelijk eens verder waar ze gebleven waren (weet je nog, tijdje geleden werden de nieuwe W&G-afleveringen abrupt van de buis gehaald wegens zogenaamd slechte kijkcijfers, terwijl het in werkelijkheid het best bekeken programma van heel Net 5 was).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kristin Davis én Grace in één scène?
Die moet ik zien![]()
![]()
Tja ze zullen tegen die tijd zo'n beetje aangekomen zijn bij wat er tot nu toe op primetime is uitgezonden, dus tenzij ze dan weer van voren af aan beginnen is er niet veel meer uit te zenden qua herhalingen...quote:
Ik zal eens even kijken hoe groot het filmpje isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Kristin Davis én Grace in één scène?
Die moet ik zien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:12 schreef Apfel het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken hoe groot het filmpje is
Hmm, jammerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:44 schreef Apfel het volgende:
212 MB![]()
Had gehoopt op 50 zodat ik hem nog relaxed op m'n server zou kunnen zetten.![]()
Ja, ze is hier zwanger. Debra Messing dan. Niet Grace.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Is die Grace nou zwanger in de aflevering van vandaag of zie ik het nou verkeerd (heb wat vorige afleveringen gemist). Haar buik zag er iig dik uit.
ah zo. Wist niet of het personage dan ineens zwanger was ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ze is hier zwanger. Debra Messing dan. Niet Grace..
Ik lees net t zelfdequote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:36 schreef Mike het volgende:
De eerste aflevering van het seizoen wordt niet opgenomen, maar live gespeeld in de VS.
de serie heeft al veel emmy's gewonnen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:09 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ja maar van de 4 hoofdrolspelers alleen Grace geen nominatie, dat is wel een beetje lullig.
quote:Sean Hayes(jack), who won an Emmy for Outstanding Supporting Actor in a Comedy Series in 2000 for “Will & Grace” -- and has been nominated every year since --
quote:After six seasons, six Golden Globe nominations, and an Emmy Award for Outstanding Lead Actor in a Comedy Series, Eric McCormack(will) feels he knows his character on Will & Grace pretty well
quote:Emmy Award winner Debra Messing (Outstanding Lead Actress in a Comedy Series) understands the unique bond of friendship that exists between her character, interior decorator Grace Adler, and the character of Will Truman.
quote:Megan Mullally(karen) can be seen weekly in her Emmy and 3-time SAG Award-winning role of “Karen Walker” on NBC’s Will & Grace.
quote:After a lengthy renewal negotiation, NBC and the producers and cast of "Will & Grace" have clasped hands on a deal for an eighth and probably final season of the Emmy-winning comedy series. Contrary to earlier speculation about the actors facing pay cuts, sources said the show's four key cast members -- Eric McCormack, Debra Messing, Sean Hayes and Megan Mullally -- secured significant salary bumps in the one-year deals that were hammered out late Friday. Each of the actors will pocket between $13 million and $15 million for the 2005-06 season, or about $600,000 per episode, compared to fees estimated at $400,000 per-episode this season. NBC has ordered at least 24 new episodes of the NBC Universal-produced series, plus a highlights clip show, probably in anticipation of a series finale in spring 2006. And for the first time since the series debuted in 1998, Mullally and Hayes will be brought up to full paycheck parity with Messing and McCormack, sources said.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zag net trouwens dat die Will (Eric McCormack) gewoon een vrouw en een zoon heeft. Gedurfd om dan zo'n rol te spelen![]()
voor zoveel geld zou ik ook wel een homo willen spelen hoor, geen probleem...quote:Op zondag 24 juli 2005 23:34 schreef liquid-orange het volgende:
Mischien is het alweer oud nieuws, maar ik kwam onderstaand bericht tegen op internet:
[*verhaal over salaris*]
voor dat geld zou ik het wordenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:54 schreef Hansnr8 het volgende:
voor zoveel geld zou ik ook wel een homo willen spelen hoor, geen probleem...
quote:
ik zat er op te wachten, ik denk binnen 5 min is beavje wakkerquote:
M'n alarm ging af.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zat er op te wachten, ik denk binnen 5 min is beavje wakker![]()
toch wel handig zo'n "alarm" voor jequote:
Kei handig mên.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
toch wel handig zo'n "alarm" voor je![]()
quote:After a lengthy renewal negotiation, NBC and the producers and cast of "Will & Grace" have clasped hands on a deal for an eighth and probably final season of the Emmy-winning comedy series.
Maar gaan ze niet verder met de nieuwe serie? dat zouden ze toch weer in augustus doen? Net 5 verkloot het keer op keer en zaait steeds verwarring. Om het over sommige verknipte afleveringen nog maar niet te hebben!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:49 schreef Proper_fucked het volgende:
zag in de gids dat vanaf donderdag will&grace niet meer komt! verdomme.. komt Roseane weer, wat een kutserie vind ik dat.. komt niet eens in de buurt bij will&grace...
Kutzooi!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:49 schreef Proper_fucked het volgende:
zag in de gids dat vanaf donderdag will&grace niet meer komt! verdomme.. komt Roseane weer, wat een kutserie vind ik dat.. komt niet eens in de buurt bij will&grace...
Er zijn genoeg afleveringen vanquote:Op maandag 25 juli 2005 16:56 schreef Dada het volgende:
[..]
Kutzooi!
Ben pas geleden (lees: eindelijk) begonnen met kijken en vind het erg leuk en nu kappen ze er mee. Nou ja het zal wel weer terugkomen. "Roseane" kan toch echt geen lang leven beschoren zijn
Dan moet Net5 ze wel uitzenden natuurlijkquote:
vanaf wanneer worden die uitgezonden en hoelaat enzo...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:08 schreef PowerPoes het volgende:
Eindelijk weer bijna nieuwe afleveringen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:08 schreef PowerPoes het volgende:
Gaat net5 in sept. dan nieuwe afl. uitzenden? Kutzender!
Zometstop etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:12 schreef PowerPoes het volgende:
Gaat weer lekker met posten! Ik dacht dat net5 nieuwe afl. zou uitzenden omdat nu het seizoen is wat ze eerder kapten. Maar toen las ik even in het topic dat vanaf donderdag Roseanne komt.
Gaat NET5 eens een serie normaal uitzenden? Echt niet leuk zo!!
Dat is nou de concurrentiestrijdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:55 schreef Nory het volgende:
Wel balen, want na de zomerstop beginnen veel zenders met nieuwe afleveringen van toffe series.. Zeker net allemaal op hetzelfde tijdstip..
I know. De serie Lost heb ik al bijna helemaal gezien, omdat Net 5 zo stom was om midden in het seizoen te stoppenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is nou de concurrentiestrijd
In Amerika volgen, scheelt zoveel tv-kijken stress
hehe ik ook ja...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:14 schreef Nory het volgende:
[..]
I know. De serie Lost heb ik al bijna helemaal gezien, omdat Net 5 zo stom was om midden in het seizoen te stoppen![]()
quote:LIME-LIGHTS PICTURES PRESENTEERT
Will & Grace Seizoen 2
vanaf 25 augustus op DVD (4 DVDbox)
Wie kent ze niet? Will & Grace, het ideale stel datals amoureus stel toch niet bij elkaar past. Want zij is hetero en hij is homo. En beiden op zoek naar de perfecte liefde!
Beleef de hilarische avonturen van Will (Eric McCormack) en Grace (Debra Messing). Will is een succesvolle advocaat in Manhattan, die net een relatie achter de rug heeft. Grace is een knappe binnenhuisarchitecte. Ze delen wel een huis en hun vrienden, maar hebben geen relatie.
De excentrieke en steenrijke assistente van Grace, Karen Walker (Megan Mullally), drijft haar vaak tot het uiterste. En Jack Mc Farland (Sean Hayes), de vriend van Will, zorgt altijd wel voor leven in de brouwerij.
Naar de populaire comedy Will & Grace, die (inmiddels) dagelijks wordt uitgezonden op Net 5, kijken maar liefst 500.000 kijkers. De show is ook wereldwijd een enorm succes. De serie werd al genomineerd voor 49 Emmy Awards, 24 Golden Globes en 6 People’s Choice Awards. Naast 12 Emmy Awards, won Will & Grace de prijs voor “Outstanding Comedy Series” in het jaar 2000. In 2002 en 2003 ontving de serie meer Emmy-nominaties dan welke andere comedyserie dan ook.
Op 14 juli jl. werden de Emmy nominaties 2004 bekend. Ook nu weer werd Will & Grace volop genomineerd:
Best Comedy
Best Actor: Eric McCormack
Best Supporting Actor: Sean Hayes
Best Supporting Actress: Megan Mullally
Outstanding Casting for a Comedy Series
Outstanding Directing for a Comedy Series
Outstanding Guest Actor in a Comedy Series (4 nominaties: Victor Garber & Jeff Golblum & Bobby Canavale & Alec Baldwin)
Outstanding Guest Actress in a Comedy Series (Blythe Danner)
De uitreiking van de Emmy’s vindt plaats op 18 september a.s.
Dat viel mij ook al opquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Op de site van Net5 staat dat de serie vanaf september weer wordt uitgezonden. Maar of dat serie 7 is?
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_overview&site=net5programma&progtype=2
Ja ik zit er aan te denken om die maar te kopen, heb wel al seizoen 1, maar die ondertitels lopen niet goed.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:37 schreef SunChaser het volgende:
Weet niet of t ergens staat, maar seizoen 1 is voor 15 euro te koop bij de FRS.
Ja, daarom heb ik ook nog geen DVD gekocht van W&G.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik zit er aan te denken om die maar te kopen, heb wel al seizoen 1, maar die ondertitels lopen niet goed.
Geen idee, maar volgens mij ligt het aan die uitgever van die DVD's niet aan de FRS.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:39 schreef SunChaser het volgende:
Maar zijn de OT ook een probleem bij de FRS-box van Will en Grace?
Ah, tof!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:37 schreef rena het volgende:
Het komt weer bijnaWoensdag alweer en ik heb er heel erg zin in.
Heb er weer zin inquote:Jack en Jennifer Lopez komen terug van hun zomertour om eindelijk een beetje te ontspannen, maar de pushende Karen sommeert Jack haar te helpen bij het onder de aandacht te brengen van haar eigen liedje bij Jennifer Lopez.
Ooo, leukquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef Nory het volgende:
Nu woensdag, 21.30 uur op Net 5!
[..]
Heb er weer zin in
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik kijk nu die dvd-box van 15 euro bij de FRS. Wat slecht ondertiteld zeg. Klopt geen zak van
Voorbeeld: Will heeft het over Grace stonerdays. Dat betekent haar tijd dat ze blowde. Maar het wordt vertaald als Grace relatie met Stoner.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:19 schreef Nory het volgende:
Ik heb er nu alweer zin in
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef Nory het volgende:
Heb er weer zin in
Ik heb min geld teruggekregen bij de Mediamarkt. Verder heb ik vernomen dat er met seizoen 2 ook weer problemen zijn. Ik heb met mijn collega afgesproken dat zij in november de eerste 3 boxen uit Engeland meeneemt en als ik januari ga koop ik de rest. Heb je trouwens ook 6 dvd's per box.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik kijk nu die dvd-box van 15 euro bij de FRS. Wat slecht ondertiteld zeg. Klopt geen zak van
Voorbeeld: Will heeft het over Grace stonerdays. Dat betekent haar tijd dat ze blowde. Maar het wordt vertaald als Grace relatie met Stoner.
Ik heb dit seizoen maar gedownload... als je op Net 5 moet wachten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef Nory het volgende:
[..]
Heb er weer zin in
quote:Op zondag 11 september 2005 14:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen maar gedownload... als je op Net 5 moet wachten.
Toch ga ik kijken, om de kijkcijfers een beetje hoog te houden zeg maar. Dat verdienen ze wel...
Omdat het geen "reguliere" ma/di/wo/do/vrij uitzending meer is..quote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cool.
Maar waarom wordt het rond 23:30 niet herhaald?
er zijn slechte versies inderdaad. ik had dit ook bij mijn bestelling bij BOL maar na een klacht kan ik deze omruilen en heb een goede versie gekregen van de distributeur in belgie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik neem aan dat je die ondertiteling uit kan zetten. Juist in deze comedy zijn woordgrapjes legio...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:32 schreef evert het volgende:
[..]
er zijn slechte versies inderdaad. ik had dit ook bij mijn bestelling bij BOL maar na een klacht kan ik deze omruilen en heb een goede versie gekregen van de distributeur in belgie.
Vooral als ze grappen met "straight" als "recht" gaan vertalen...heel jammer inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:32 schreef evert het volgende:
[..]
er zijn slechte versies inderdaad. ik had dit ook bij mijn bestelling bij BOL maar na een klacht kan ik deze omruilen en heb een goede versie gekregen van de distributeur in belgie.
Waar dan? Ik heb een keer een mailtje gestuurd maar daar amper antwoord op gehad. Ik heb overigens de bon nog kwam ik pas achter, maar heb de box al een tijdje.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:32 schreef evert het volgende:
[..]
Die was leuk jaquote:Op woensdag 14 september 2005 22:26 schreef Proper_fucked het volgende:
"I've find out that it's a great way to buy mari... battery's"![]()
Ze komt ook niet terug volgens mij. Maar ik vond het wel grappig en gedurfd dat ze de draak met zichzelf stakquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Van mij hadden ze JLO er eigenlijk wel uit mogen latenErgerde me kapot aan dat mens.
Net of ze wel een goede zangeres is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:53 schreef slindenau het volgende:
Voor mij is J. Lo gewoon een zangeres, en moet ze van het witte doek (of het tv scherm) afblijven. Vind dr niet echt een goede actrice.
quote:Op zondag 18 september 2005 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond de Emmy's :
Megan Mullally (Karen) gaat een duet doen met Donald Trump
Nee, in mijn TVgids zie ik nergens staan dat de Emmy's op tv komen. Wel jammer.quote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kan t niet vinden...
quote:
De Amerikaanse he?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk. Vooral het zelfmedelijden van Grace. En natuurlijk Janet Jackson en haar entree...
Volgende week begint het seizoen in Amerika weer..en die word dus 2x live gespeeld door de cast ipv vooropgenomenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef MadGuy het volgende:
Huh? Ik snap hem even niet geloof ik...
Oh nu snap ik hem. Je ging door op je vorige reactie waarvan ik dacht dat het op de afleveringen in Nederland sloeg...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week begint het seizoen in Amerika weer..en die word dus 2x live gespeeld door de cast ipv vooropgenomen
Ik vraag me ook steeds af hoe ze dat dan doen als Will bijvoorbeeld in een restaurant belt met Grace. Je ziet het steeds overschakelen naar Will in het restaurant en Grace in huis. Vooropgenomen is dit natuurlijk geen probleem, maar met het publiek erbij? Zien ze dan Will & Grace tegelijkertijd naast elkaar in 2 decors ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb em gemist
Live klinkt wel cool maar dan hebben ze wel een probleem als iemand zich verspreekt oid.
Sowieso worden die shows MET publiek opgenomenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik vraag me ook steeds af hoe ze dat dan doen als Will bijvoorbeeld in een restaurant belt met Grace. Je ziet het steeds overschakelen naar Will in het restaurant en Grace in huis. Vooropgenomen is dit natuurlijk geen probleem, maar met het publiek erbij? Zien ze dan Will & Grace tegelijkertijd naast elkaar in 2 decors ofzo?
Het lijkt me dan wel saaier als je in het publiek zit. Oke, het feit dat je de acteurs in het echt ziet niet meegerekend)quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sowieso worden die shows MET publiek opgenomen
Nu dus idd live op TV..en ben benieuwd hoe ze het doen.
Ze spelen trouwens maar 1 aflevering.
Maar 2x vanwege het tijdsverschil..kortom..er kunnen flink wat verschillen zitten tussen 1 en 2
quote:Woensdag 28 september: One Gay at a Time
Grace gaat naar een speciale bespreking, omdat ze daar gratis eten kan krijgen. Toevallig loopt ze Val tegen het lijf.
Die vervelende neurotische buurvrouw!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef rena het volgende:
[..]
Vanavond weerWie was Val ook alweer?
Ja, na afloop van het lopende seizoen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef Nory het volgende:
En komt dat ooit nog een keer op de Nederlandse tv?
Tss, niet als je geduldig bent dat je gewoon wacht totdat op de Nederlandse tv komt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Ja, na afloop van het lopende seizoen.
Wat een domme vraag trouwens.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:16 schreef rena het volgende:
Wat ziet Jack er uitDoe eens vertellen in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door shredder op 30-09-2005 21:40:53 (Tja) ]
't was meer bedoeld of ie ook bij nbc online te zien was, maar misscien dat dequote:Op vrijdag 30 september 2005 16:18 schreef Adelante het volgende:
-edit: jij moet toch weten dat we dat hier niet doen-
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
't was meer bedoeld of ie ook bij nbc online te zien was, maar misscien dat deje afleidde
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:29 schreef shredder het volgende:
Echt gaaf die live aflevering!
Zouden ze vaker moeten doen!
Grace en Jack die paar keer moesten giechelen. Ik vond het wel knap dat Karen goed met die scootmobiel kon omgaan.
http://www.durfee.net/will/0801.htm
Transcript komt later wel denk ik, aflevering was pas gisteren.grote spoiler op die siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het per ongeluk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
He ja...dat is best wel een grote spoiler voor NL kijkers.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef rena het volgende:
[..]
grote spoiler op die site
Ik las het per ongeluk![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je moet maar denken dat het 'maar' een comedy serie is waar het gaat op de grappen, en niet een '24' waar het gaat om de plottwists.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef slindenau het volgende:
30 euro...ik wacht wel tot de prijs is gehalveerd ofzo. Ohja, en er moet eerst maar eens fatsoenlijk artwork komen.
quote:
Woensdag 5 oktober: Company
Als Will en Grace met een onbekende man in de lift staan, beschuldigt Grace Will ervan dat hij veel te aardig doet tegen mensen die hij helemaal niet kent.
Seizoen 1 heb ik voor 15 euro gekocht, dus ik ga niet meer uitgeven aan seizoen 2quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:37 schreef rena het volgende:
[..]
22,50![]()
Had er lang op gewacht en werd hysterisch toen ik hem niet meer kon vinden in die winkel![]()
19,- tijdens de dwaze dagen in de Bijenkorfquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:37 schreef rena het volgende:
[..]
22,50![]()
Had er lang op gewacht en werd hysterisch toen ik hem niet meer kon vinden in die winkel![]()
Wat maakt dat artwork nou uit, je gaat hem toch niet tentoonstellen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Seizoen 1 heb ik voor 15 euro gekocht, dus ik ga niet meer uitgeven aan seizoen 2.
(en niet die nu voor 15 euro bij de frs te koop staat, bleh lelijk artwork)
Klopt, maar ik wil ze natuurlijk wel naast elkaar zetten...en dan komen de kleuren niet overeen. Dat is niet mooiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:01 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Wat maakt dat artwork nou uit, je gaat hem toch niet tentoonstellen?
Ik haat de dwaze dagen, dus dan maar ietsje meer betalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:45 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
19,- tijdens de dwaze dagen in de Bijenkorf![]()
![]()
quote:KAREN: Okay. Well, great. [LOOKS AROUND] Hey. Where's Cher?
JACK: Uh, I believe she's on tour.
KAREN: And was her first show on the road playing to an empty can of tuna and an apple core in a dumpster? Rosie!
[A DIRTY AND DISHEVELED ROSARIO ENTERS AND PLACES JACK'S CHER DOLL ON HIS DESK.]
ROSARIO: Shame on you, Jackie. I had to yank her out of a raccoon's mouth.
JACK: How did you find her? I threw her out yesterday.
KAREN: Luckily, this is the one day a month that I send Rosie out dumpster-diving in Midtown to look for scrap copper wire. It's always been my dream to amass the world's largest private collection of scrap copper wire. And make it into The Guinness Book of World Records.
ROSARIO: I guess World's Biggest Bitch was already taken.
quote:JIMMY: Ugh, that ridiculous plastic thing is back?
JACK: Yes, she's back! And she brought my Cher doll with her.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:16 schreef MadGuy het volgende:
JIMMY: Ugh, that ridiculous plastic thing is back?
JACK: Yes, she's back! And she brought my Cher doll with her.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:49 schreef karoltje het volgende:
Godverdegodverdegodver ik vergeet het steeds op te nemen.
Aangezien die '':D'' zal die wel erg leuk zijn. Wanneer komt die erop?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond hem een beetje saai deze keer, eigenlijk...
Ik kijk uti naar de episode Queens For A Day!
Ja, echt hilarischquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij de ondertiteling bij seizoen 1 nergens op lijkt?
In een aantal aflevering staat elke_zin__vol_met_underscores_ _enzo_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |