Ik waarschuw alleen eventjes, ik vind het niet enorm beledigend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef Billy_Mack het volgende:
Deetch post een beledigende en niet ter zake doende post in
[Poll / onderzoek] Welk opleidingsniveau doe jij?
Dit is feedback... niet "haal hier alsnog je gelijk als het kuttopic dicht is"...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Jordy-B het volgende:
Wanneer is OV 2006 te gebruiken?
Ambrosius... een weekend-OV is geldig in het weekend èn op feestdagen.
Jij hebt het kuttopic dichtgegooid, terwijl diegene die ongelijk had, het laatste woord heeft gekregen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit is feedback... niet "haal hier alsnog je gelijk als het kuttopic dicht is"...
Is toch ook goed zo? 't Ging om de OP, en die heb je overgenomen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:35 schreef Renesite het volgende:
O![]()
Nou, euh, ik heb de eerste topic genomen![]()
Die had ik er nog niet bij geteld nee. Maar waarom is het sluiten van die topics toen niet doorgegaan?quote:Op zondag 27 november 2005 12:24 schreef Renesite het volgende:
Kan je wel vertellen dat het bij ons reeds bekend is, want je moet niet vergeten dat we dan ook nog de centrale opleiding topics hebben
Toendertijd was ik geen mod, misschien weet JDude het?quote:Op zondag 27 november 2005 19:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die had ik er nog niet bij geteld nee. Maar waarom is het sluiten van die topics toen niet doorgegaan?![]()
René, doe eens creatief doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:32 schreef coz het volgende:
anyway , het zou helemaal tof zijn als jullie een plaatje van 200x200 kunnen 'inleveren' (lees hier posten ros ik het er wel op )
Doe gelijk even een spoedcursus tags danquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef coz het volgende:
creabeaën .... waar heb ik dat groene boekje gelaten![]()
![]()
[sub] mental note maakt , niet meer flauw doen [sub]
Die bovenste is wel onscherp.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die met Mathclass het liefst, bij trv zie ik dat die ene ook breder is dan 200px![]()
Kieskeurig kereltjequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Die bovenste is wel onscherp.
Ik vind die onderste wel wat... bij voorkeur nog met iets van "SES" er in verwerkt.
klopt , maar die is op de (TRV) hoofdpagina zo groot (en dat is legale eigen keuze) , op de (wiki) hoofdpagina staat alles netjes 200x200quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef Renesite het volgende:
bij trv zie ik dat die ene ook breder is dan 200px![]()
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 01:50 schreef coz het volgende:
nog even dus een toelichting op die wiki (ook al gedaan per email) , die is geheel voor jullie en/of de de users van SES
het is een opzetje, met name voor de achterliggende structuren en niet de pagina zelf
invullen naar eigen inzicht er staat wel tekst en uitleg op de wiki maar mocht je er allemaal niet uitkomen hoor ik het vanzelf
en natuurlijk zoals gemerkt, het is reeds overal SES .. , excuus
& imhoquote:Op zondag 11 december 2005 19:29 schreef coz het volgende:
hoe zit het nou precies met die naamgeving
volluit School & Studie
afgekort SES
of volluit ook graag School en Studie , ondanks dat het op het forum School & Studie heet
(anders blijven Plant en ik elkaar corrigeren! )
Stuur me er een mailtje over ofzo, ik kan je alleen wel melden dat ik er een taart voor gekocht hebquote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef -Angel- het volgende:
Hoe boos is de kloon van Dr. Flash?
Je mag het evt. vragen in het Alfa topic, of eventueel je spaanse tekst daar neer'plempen'quote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[GEZ] Spaans sprekende fok!ker!
Dit topic had ik geopend in V&A maar volgens ElisaB moest ik hier vragen of zoiets hier wel kon. Dus mag dat? Plz?
Ja, ik was vandaag hele dag aan het werkquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:08 schreef teigan het volgende:
kan deze niet beter in de centrale beta vragen topic?
limiet berekenen
Daar is dit topic toch voor? Jou er alvast op wijzen, zodat je het gelijk kan veranderen??quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik was vandaag hele dag aan het werk![]()
beeeetje druk![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:14 schreef Koewam het volgende:
Wieeeeeee, wordt de volgende mod....Ik gok mij
quote:
Schijnheilquote:
Ik moet toch wat, Idols is bijna afgelopen...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:16 schreef Koewam het volgende:
Jij wordt het toch niet?Jij hebt hemal geen afefefeefinniitieit met het forum
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet toch wat, Idols is bijna afgelopen...
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet toch wat, Idols is bijna afgelopen...
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef Svensational het volgende:
Svensational vervangt JDude op SES
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef Svensational het volgende:
Ik trapte erin.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef Svensational het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ook gesolliciteerd?
echt een stoere avatar
daggut niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
Ha, ik ben het nóg niet, maar ben wel door naar de tweede sollicitatieronde
Hij praat poepquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:15 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dat jij zegt: "daggut niet'.
Vond ik nogal "![]()
".
Bij dezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef woutabest het volgende:
Ik heb even zin om te klagen.
Bij deze.
Oh, Ja, daar heb je wel gelijk in, maar er word niet de hele tijd gebruik van gemaakt ( de sticky topics )quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef leonieke het volgende:
De discussie ging bij mij niet over de slowchattopics, maar wel over de sticky-topics. Of is het niet nodig om daar een antwoord op te geven Renesite?
Maar spiek anders eens bij jullie 'verre' buren in SEX (kom kom, als goeie leerkracht doe ik het ff voor: Alles over SEX!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, Ja, daar heb je wel gelijk in, maar er word niet de hele tijd gebruik van gemaakt ( de sticky topics )
Ik kan wel een topic maken met ALLE CENTRALE TOPICS! LEZEN!! of Huiswerktopics ALFA BETA GAMMA en ik laat het kamertopic staan.
Kan het wel eventjes in de groep gooien bij IJsmeis, maar ik blijf er wel bij dat dit een betere oplossing is om het onder de aandacht te brengen
O, ik kan wel zeggen dat (achteraf gezienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar spiek anders eens bij jullie 'verre' buren in SEX (kom kom, als goeie leerkracht doe ik het ff voor: Alles over SEX!)
Dit vind ik echt een betere oplossing dan 7 sticky's.
Oke, in SEX staat er nu ook nog een sticky-SC-topic, maar ik kan me voorstellen dat jullie de SC-topics niet als sticky willen zetten
En het TVP-sticky topic in SEX zou voor mij ook weg mogen, maar gewoon, het lijkt mij een betere oplossing om een "alles over SES"-sticky topic te maken dan zoveel sticky's als er nu zijn
(ik denk dat ik nog nooit zo vaak het woord 'sticky' gebruikt heb in een post)
Ik ben trouwens nieuwsgierig naar de mening van ijsmeis ook![]()
En wat zou de eventuele (quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, ik kan wel zeggen dat (achteraf gezien) een eventuele oplossing komen gaat...
Moet eerst eventjes vragen als dat door kan gaan, anders ga ik denk ik jouw idee een beetje tot uitvoering brengen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat zou de eventuele () oplossing dan zijn?
Nee, dat SEX gedoetjequote:Op zondag 8 januari 2006 10:46 schreef leonieke het volgende:
En was dat nu de eventuele oplossing of was dat enkel de uitwerking van "mijn" (lees: SEX) idee?
Hihi, en nou zouten graagquote:Op zondag 8 januari 2006 11:07 schreef Casperrrr het volgende:
Ijsmeis is een lekker wijf! Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Graag gedaan en tot ziens!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef Insertusername. het volgende:
Kunnen de moderators ietwat meer aandacht besteden aan hun Nederlands? De vele taalfouten zijn erg storend. Bij voorbaat dank.
Mag ik vragen wat zo storend is aan taalfouten.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef Insertusername. het volgende:
Kan er iets vriendelijker met vriendelijke verzoeken omgegaan worden? Bij voorbaat dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |