Vanaf 2006 pas..quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:46 schreef bamihap het volgende:
Ik ben al een tijd mijn ov kaart kwijt, maar moest steeds nog dingen hebben om me nieuwe aan te kunnen vragen.
Maar nu kreeg ik vorige week eindelijk een reactie dat ik mijn nieuwe op kan halen van 2006, maar kan deze pas vanaf 1 januari gebruikt worden of ik kan ik er al gelijk gebruik van maken?
anders moet ik toch die nieuwe aanvragen.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou denken dat het jaartal op het ding al één en ander uit de doeken doet...
je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan, dat ie pas vanaf 2006 te gebruiken is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:52 schreef Jordy-B het volgende:
1 januari is trouwens een zondag (en 'n feestdag) dus dan kan je 'm alleen gebruiken (voor gratis reizen) als het een weekendkaart is.
Volgens mij is een weekendkaart dan ook niet geldig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:52 schreef Jordy-B het volgende:
1 januari is trouwens een zondag (en 'n feestdag) dus dan kan je 'm alleen gebruiken (voor gratis reizen) als het een weekendkaart is.
Lollig? Waarom zou ik dat willen doen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:08 schreef bamihap het volgende:
[..]
je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan, dat ie pas vanaf 2006 te gebruiken is.
als je probeerd lollig te zijn dan is dat een slechte poging![]()
jawel...quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij is een weekendkaart dan ook niet geldig.
hoezo?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:39 schreef Kjew het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je serieus bent verdien je een ban...
Als jij hier serieus bent zou je 2 dingen kunnen doen:quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hoezo?
't is dan wel niet de site van informatiebeheer (en de info is van 2005), maar volgend jaar is de weekendkaart nog altijd te gebruiken voor gratis reizen in het weekend en op feestdagen... En 1 januari is ook volgend jaar nog gewoon 'n feestdag...
Deze site komt gewoon bovenaan op google...
De vraag is nu of je 'm vanaf 1 of 2 januari kunt gebruiken. Dus wel degelijk een antwoord op jouw vraag.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:21 schreef bamihap het volgende:
[..]
Als jij hier serieus bent zou je 2 dingen kunnen doen:
1.Je schoolgeld terug vragen van de afgelopen jaren en opnieuw naar school gaan om te leren lezen.
2. Naar de opticien gaan en een goeie bril laten aanmeten.
Ik vraag toch duidelijk vanaf wanneer ik de NIEUWE ov kan geruiken, dat is dus pas vanaf 2006.
Maar ik vraag toch duidelijk NIET of ik hem in het weekeind kan gebruiken of niet, en welke uren ik hem kan gebruiken overdag![]()
![]()
Jij vraagt wanneer de OV2006 geldig is. Dat is dus 1 of 2 januari 2006. Maar daar gaat het niet om vind jij, dan moet je de domme vraag ook niet stellen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef bamihap het volgende:
Mijn vraag is of mijn nieuwe ov pas vanaf 2006 geldig is of dat ik hem al eerder mag gebruiken.
Er staat toch nergens in mijn vraag of ik de ov wel of niet kan gebruiken op 1 januari omdat dit een feestdag is.
Dat is dus beetje nutteloze informatie![]()
Zo'n aanvraag duurt wel een aantal weken en kost een euro of 40. Wat dat betrefd moet je even kijken of het uit kan dat ding nog aan te vragen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:51 schreef bamihap het volgende:
Dat was dus ook mijn gedachte, maar er waren meerdere personen die zeiden dat het al gelijk gebruikt kon worden.
moet ik toch nog die andere aanvragen![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef bamihap het volgende:
Mijn vraag is of mijn nieuwe ov pas vanaf 2006 geldig is of dat ik hem al eerder mag gebruiken.
Er staat toch nergens in mijn vraag of ik de ov wel of niet kan gebruiken op 1 januari omdat dit een feestdag is.
Dat is dus beetje nutteloze informatie![]()
Je vraagt letterlijk of je het ding vanaf 1 januari kan gebruiken...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:46 schreef bamihap het volgende:
Ik ben al een tijd mijn ov kaart kwijt, maar moest steeds nog dingen hebben om me nieuwe aan te kunnen vragen.
Maar nu kreeg ik vorige week eindelijk een reactie dat ik mijn nieuwe op kan halen van 2006, maar kan deze pas vanaf 1 januari gebruikt worden of ik kan ik er al gelijk gebruik van maken?
anders moet ik toch die nieuwe aanvragen.![]()
Het is altijd vanaf 2 januari, ongeacht of je een week- of weekend-OV hebt. 1 januari is immers een feestdag, dus is een OV-kaart niet geldig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:16 schreef Jordy-B het volgende:
Je vraagt letterlijk of je het ding vanaf 1 januari kan gebruiken...
Je kan 'm alleen vanaf 1 januari gebruiken om gratis te reizen als je een weekend-OV neemt, anders is het vanaf 2 januari...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |