abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32166983
Ik ben al een tijd mijn ov kaart kwijt, maar moest steeds nog dingen hebben om me nieuwe aan te kunnen vragen.
Maar nu kreeg ik vorige week eindelijk een reactie dat ik mijn nieuwe op kan halen van 2006, maar kan deze pas vanaf 1 januari gebruikt worden of ik kan ik er al gelijk gebruik van maken?
anders moet ik toch die nieuwe aanvragen.
pi_32167025
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:46 schreef bamihap het volgende:
Ik ben al een tijd mijn ov kaart kwijt, maar moest steeds nog dingen hebben om me nieuwe aan te kunnen vragen.
Maar nu kreeg ik vorige week eindelijk een reactie dat ik mijn nieuwe op kan halen van 2006, maar kan deze pas vanaf 1 januari gebruikt worden of ik kan ik er al gelijk gebruik van maken?
Vanaf 2006 pas..
sig verwijderd door FA
pi_32167055
Je zou denken dat het jaartal op het ding al één en ander uit de doeken doet...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32167076
Dat was dus ook mijn gedachte, maar er waren meerdere personen die zeiden dat het al gelijk gebruikt kon worden.

moet ik toch nog die andere aanvragen
pi_32167104
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou denken dat het jaartal op het ding al één en ander uit de doeken doet...
Zo droog, ik dacht hetzelfde
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32167108
1 januari is trouwens een zondag (en 'n feestdag) dus dan kan je 'm alleen gebruiken (voor gratis reizen) als het een weekendkaart is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32167447
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:52 schreef Jordy-B het volgende:
1 januari is trouwens een zondag (en 'n feestdag) dus dan kan je 'm alleen gebruiken (voor gratis reizen) als het een weekendkaart is.
je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan, dat ie pas vanaf 2006 te gebruiken is.

als je probeerd lollig te zijn dan is dat een slechte poging
pi_32167473
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:52 schreef Jordy-B het volgende:
Volgens mij is een weekendkaart dan ook niet geldig.
sig verwijderd door FA
pi_32167490
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:08 schreef bamihap het volgende:

[..]

je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan, dat ie pas vanaf 2006 te gebruiken is.

als je probeerd lollig te zijn dan is dat een slechte poging
Lollig? Waarom zou ik dat willen doen...

Veel grappiger dan de openingspost wordt het toch niet...
pi_32167507
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:09 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Volgens mij is een weekendkaart dan ook niet geldig.
jawel...
Linkje
pi_32168137
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:10 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

jawel...
Linkje
Als je serieus bent verdien je een ban...
pi_32170259
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:39 schreef Kjew het volgende:

[..]

Als je serieus bent verdien je een ban...
hoezo?

't is dan wel niet de site van informatiebeheer (en de info is van 2005), maar volgend jaar is de weekendkaart nog altijd te gebruiken voor gratis reizen in het weekend en op feestdagen... En 1 januari is ook volgend jaar nog gewoon 'n feestdag...

Deze site komt gewoon bovenaan op google...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 november 2005 @ 08:27:13 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32170526
denk toch echt dat je de kaart op de kop houd. die is pas geldig in 9005
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_32172365
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 07:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

hoezo?

't is dan wel niet de site van informatiebeheer (en de info is van 2005), maar volgend jaar is de weekendkaart nog altijd te gebruiken voor gratis reizen in het weekend en op feestdagen... En 1 januari is ook volgend jaar nog gewoon 'n feestdag...

Deze site komt gewoon bovenaan op google...
Als jij hier serieus bent zou je 2 dingen kunnen doen:

1.Je schoolgeld terug vragen van de afgelopen jaren en opnieuw naar school gaan om te leren lezen.

2. Naar de opticien gaan en een goeie bril laten aanmeten.

Ik vraag toch duidelijk vanaf wanneer ik de NIEUWE ov kan geruiken, dat is dus pas vanaf 2006.
Maar ik vraag toch duidelijk NIET of ik hem in het weekeind kan gebruiken of niet, en welke uren ik hem kan gebruiken overdag
pi_32172401
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:21 schreef bamihap het volgende:

[..]

Als jij hier serieus bent zou je 2 dingen kunnen doen:

1.Je schoolgeld terug vragen van de afgelopen jaren en opnieuw naar school gaan om te leren lezen.

2. Naar de opticien gaan en een goeie bril laten aanmeten.

Ik vraag toch duidelijk vanaf wanneer ik de NIEUWE ov kan geruiken, dat is dus pas vanaf 2006.
Maar ik vraag toch duidelijk NIET of ik hem in het weekeind kan gebruiken of niet, en welke uren ik hem kan gebruiken overdag
De vraag is nu of je 'm vanaf 1 of 2 januari kunt gebruiken. Dus wel degelijk een antwoord op jouw vraag.
sig verwijderd door FA
pi_32172582
Het is niet mijn vraag of ik hem OP 1 of 2 januari kan gebruiken want dat weet ik wel.
pi_32172620
Mijn vraag is of mijn nieuwe ov pas vanaf 2006 geldig is of dat ik hem al eerder mag gebruiken.
Er staat toch nergens in mijn vraag of ik de ov wel of niet kan gebruiken op 1 januari omdat dit een feestdag is.

Dat is dus beetje nutteloze informatie
pi_32172982
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef bamihap het volgende:
Mijn vraag is of mijn nieuwe ov pas vanaf 2006 geldig is of dat ik hem al eerder mag gebruiken.
Er staat toch nergens in mijn vraag of ik de ov wel of niet kan gebruiken op 1 januari omdat dit een feestdag is.

Jij vraagt wanneer de OV2006 geldig is. Dat is dus 1 of 2 januari 2006. Maar daar gaat het niet om vind jij, dan moet je de domme vraag ook niet stellen.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:52:10 #19
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32173040
TS, wat een debiel ben jij.
pi_32173144
Krijgt tegenwoordig iedereen een OV ofzo, je gaat mij niet vertellen dat je een opleiding volgt. Laat staan van enkel niveau.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_32173216
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:51 schreef bamihap het volgende:
Dat was dus ook mijn gedachte, maar er waren meerdere personen die zeiden dat het al gelijk gebruikt kon worden.

moet ik toch nog die andere aanvragen
Zo'n aanvraag duurt wel een aantal weken en kost een euro of 40. Wat dat betrefd moet je even kijken of het uit kan dat ding nog aan te vragen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32173650
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef bamihap het volgende:

quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:46 schreef bamihap het volgende:
Je vraagt letterlijk of je het ding vanaf 1 januari kan gebruiken...
Je kan 'm alleen vanaf 1 januari gebruiken om gratis te reizen als je een weekend-OV neemt, anders is het vanaf 2 januari...

Prima gelezen... prima antwoord...

Dat jij nou niet in staat bent om op te schrijven wat je nou eigenlijk bedoelt, is natuurlijk niet mijn schuld...

Sowieso raar dat je zo lomp doet na zelf een van de stomste vragen allertijden gesteld te hebben...

[ Bericht 10% gewijzigd door Jordy-B op 11-11-2005 11:23:44 ]
pi_32174019
Ik ben hier niet de debiel.
Ik dacht precies hetgene wat iedereen hier nu ook zegt, HIJ IS VANAF 2006 TE GEBRUIKEN.
Maar er waren 3 andere die zeiden dat je hem na het ophalen al gelijk kan gebruiken dus daarom ging ik twijfelen omdat ze er heilig van overtuigd waren. Dus ben ik het hier maar es gaan vragen.

Goed we zijn er dus uit dat je hem pas januari mag gebruiken, maar dan komen er mensen die zeggen ja 1 januari kan je hem niet gebruiken want dan is het zondag.
1 januari is de eerste dag van 2006 dus is de ov vanaf 1 januari geldig.
Ik ben zelf heus niet zo achterlijk dat ik met een weekov ga reizen op zondag, dus dacht ik dat die reactie een geintje moest zijn.

Hebben mensen die zomaar uit het niks met de ractie "TS wat een debiel ben jij" komen zelf geen goed leven ofzo dat ze andere mensen alleen maar af kunnen zeiken
pi_32174282
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:16 schreef Jordy-B het volgende:
Je vraagt letterlijk of je het ding vanaf 1 januari kan gebruiken...
Je kan 'm alleen vanaf 1 januari gebruiken om gratis te reizen als je een weekend-OV neemt, anders is het vanaf 2 januari...
Het is altijd vanaf 2 januari, ongeacht of je een week- of weekend-OV hebt. 1 januari is immers een feestdag, dus is een OV-kaart niet geldig.

Het antwoord op de slimme vraag is dus: 2 januari 2006 (week) of 6 januari 2006 (weekend).
sig verwijderd door FA
pi_32174313
Ik bedoelde er dus mee dat 1 januari de eerste dag van 2006 is, dan is ie dus vanaf die dag geldig.
Dat het een zondag is en een feestdag ff niet meegerekend dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')