en dat voelt niet prettig.quote:op maandag 20 juni 2005 01:59 schreef murray het volgende:
ik heb blijkbaar wat raar gezeten het afgelopen uur en nu heb ik een gevoelige linkerbal.
oververhitting, mogelijke uitschakeling van afweersysteem en "warmtegeleidingssysteem", dood tot gevolg.quote:
wat ga je doen dan?quote:op maandag 20 juni 2005 02:07 schreef evertje het volgende:
zit in hopeloos verkeerd ritme dus kan nog lang niet slapen....
wordt spannend weekje. hoor binnen paar dagen of ik een nieuwe baan heb
maar verder voel ik me verschrikkelijk happy
ouch......quote:op maandag 20 juni 2005 02:10 schreef murray het volgende:
ow, speciaal voor lazz.
ik was 't niews aan het kijken. beelden van een dodelijk ongeluk, een auto echt verschrikkelijk in de prak. "wat een sukkel, krijg je er van als je te hard rijdt" denk je dan.
dag later krijg ik te horen dat iemand waar ik vaak mee werk, en vaak mee carpool, dood is. was hij het op het nieuws.
nou dan sta je raar te kijken.
precies, voor even sta je raar te kijken, is even minder zoiets. maargoed, zo is het leven, mensen gaan dood, mensen neuken, mensen krijgen kinderen etc.quote:op maandag 20 juni 2005 02:10 schreef murray het volgende:
ow, speciaal voor lazz.
ik was 't niews aan het kijken. beelden van een dodelijk ongeluk, een auto echt verschrikkelijk in de prak. "wat een sukkel, krijg je er van als je te hard rijdt" denk je dan.
dag later krijg ik te horen dat iemand waar ik vaak mee werk, en vaak mee carpool, dood is. was hij het op het nieuws.
die van het balletje eten om 5 uur 's nachts?quote:op maandag 20 juni 2005 02:10 schreef murray het volgende:
ow, speciaal voor lazz.
ik was 't nieuws aan het kijken. beelden van een dodelijk ongeluk, een auto echt verschrikkelijk in de prak. "wat een sukkel, krijg je er van als je te hard rijdt" denk je dan.
nee, dat was een ander.quote:op maandag 20 juni 2005 02:13 schreef biancavia het volgende:
[..]
die van het balletje eten om 5 uur 's nachts?
wehkamp?quote:op maandag 20 juni 2005 08:23 schreef darkelf het volgende:
theorie examen gedaan en in 1 x gehaald.
ja hoor, zij weer wel airco in de slaapkamerquote:op maandag 20 juni 2005 09:11 schreef morwen het volgende:
door de airco op de slaapkamer nog wel wat uurtjes kunnen slapen gelukkig![]()
nou.. pfff.. wat een hitte al, zo vroeg!quote:op maandag 20 juni 2005 08:30 schreef actress het volgende:
zo heerlijk is dat zeg, wakker worden met een zonnetje!!
die dingen zijn gewoon te koop, hoor, het is geen fabergé eiquote:op maandag 20 juni 2005 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja hoor, zij weer wel airco in de slaapkamer![]()
ook die zijn gewoon te koop hoorquote:op maandag 20 juni 2005 09:57 schreef morwen het volgende:
[..]
die dingen zijn gewoon te koop, hoor, het is geen fabergé ei![]()
gecondoleerdquote:op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef blinky het volgende:
zaterdag is mijn oom overleden. het voelt raar, want aan de ene kant is dat pijnlijk, aan de andere kant ben ik blij voor hem. hij had geruime tijd kanker (op meerdere plaatsen) en gebruikte veel morfine, dat niet eens echt goed hielp. nu heeft hij geen pijn meer. donderdag wordt hij gecremeerd.
ja vervelend. met de pijn liggen is ook maar niks. sterkte.quote:op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef blinky het volgende:
zaterdag is mijn oom overleden. het voelt raar, want aan de ene kant is dat pijnlijk, aan de andere kant ben ik blij voor hem. hij had geruime tijd kanker (op meerdere plaatsen) en gebruikte veel morfine, dat niet eens echt goed hielp. nu heeft hij geen pijn meer. donderdag wordt hij gecremeerd.
dank je wel.quote:op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef mirjamke het volgende:
sterkte blinky..
ik voel me wel goed..alleen is er een hoofdpijn op komst. (zo voelt het tenminste)
soms heb ik het idee dat je manisch bent..quote:op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef dromenvanger het volgende:
heel sterk. ik ga nog sterker worden. bouwen bouwen bouwen en nog eens bouwen, dat is 4 keer bouwen. sterker, breder en met nog beter zicht. ik word een echt beest nog. onverslaanbaar en nooit meer klein te krijgen.
awww.. blinkyquote:op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef blinky het volgende:
leuk om te lezen releaze dat je een nieuw vriendje hebt.quote:op maandag 20 juni 2005 17:22 schreef releaze het volgende:
goed!
ik ben verschrikkelijk verbrand vanwege het feest gisteren... een uurtje in de zon gestaan, maar zonder bescherming... vuurrood, blaasjes op mn schouders en al, heel heftig.
maar dat kan de pret niet drukkeneen hele week doorgebracht met het nieuwe vriendje en oook vanacht blijft ie nog slapen
het is onwijs vreemd hoe ik me zo verbonden kan voelen met iemand. het gevoel hebben dat je bij elkaar hoort.. vaag! (maar wel lekker
)
trusten!quote:op maandag 20 juni 2005 21:34 schreef mirjamke het volgende:
ik ben moe..ik ga maar proberen om wat te slapen
quote:op maandag 20 juni 2005 18:10 schreef darkelf het volgende:
op het terras met laptop, lekkere kan water met ijs, glas vinho verde met ijs, sigaretje erbij....goed dus
heb ik geen last van met een zwembad binnen handbereik. heerlijk dagje vrij gehad en morgen ook lekker vroeg naar huis om in de zon te gaan liggen.quote:op maandag 20 juni 2005 23:39 schreef qyroz het volgende:
ik word agressief en labiel van die kankerhitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |