en dat voelt niet prettig.quote:op maandag 20 juni 2005 01:59 schreef murray het volgende:
ik heb blijkbaar wat raar gezeten het afgelopen uur en nu heb ik een gevoelige linkerbal.
oververhitting, mogelijke uitschakeling van afweersysteem en "warmtegeleidingssysteem", dood tot gevolg.quote:
wat ga je doen dan?quote:op maandag 20 juni 2005 02:07 schreef evertje het volgende:
zit in hopeloos verkeerd ritme dus kan nog lang niet slapen....
wordt spannend weekje. hoor binnen paar dagen of ik een nieuwe baan heb
maar verder voel ik me verschrikkelijk happy
ouch......quote:op maandag 20 juni 2005 02:10 schreef murray het volgende:
ow, speciaal voor lazz.
ik was 't niews aan het kijken. beelden van een dodelijk ongeluk, een auto echt verschrikkelijk in de prak. "wat een sukkel, krijg je er van als je te hard rijdt" denk je dan.
dag later krijg ik te horen dat iemand waar ik vaak mee werk, en vaak mee carpool, dood is. was hij het op het nieuws.
nou dan sta je raar te kijken.
precies, voor even sta je raar te kijken, is even minder zoiets. maargoed, zo is het leven, mensen gaan dood, mensen neuken, mensen krijgen kinderen etc.quote:op maandag 20 juni 2005 02:10 schreef murray het volgende:
ow, speciaal voor lazz.
ik was 't niews aan het kijken. beelden van een dodelijk ongeluk, een auto echt verschrikkelijk in de prak. "wat een sukkel, krijg je er van als je te hard rijdt" denk je dan.
dag later krijg ik te horen dat iemand waar ik vaak mee werk, en vaak mee carpool, dood is. was hij het op het nieuws.
die van het balletje eten om 5 uur 's nachts?quote:op maandag 20 juni 2005 02:10 schreef murray het volgende:
ow, speciaal voor lazz.
ik was 't nieuws aan het kijken. beelden van een dodelijk ongeluk, een auto echt verschrikkelijk in de prak. "wat een sukkel, krijg je er van als je te hard rijdt" denk je dan.
nee, dat was een ander.quote:op maandag 20 juni 2005 02:13 schreef biancavia het volgende:
[..]
die van het balletje eten om 5 uur 's nachts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |