wehkamp?quote:op maandag 20 juni 2005 08:23 schreef darkelf het volgende:
theorie examen gedaan en in 1 x gehaald.
ja hoor, zij weer wel airco in de slaapkamerquote:op maandag 20 juni 2005 09:11 schreef morwen het volgende:
door de airco op de slaapkamer nog wel wat uurtjes kunnen slapen gelukkig![]()
nou.. pfff.. wat een hitte al, zo vroeg!quote:op maandag 20 juni 2005 08:30 schreef actress het volgende:
zo heerlijk is dat zeg, wakker worden met een zonnetje!!
die dingen zijn gewoon te koop, hoor, het is geen fabergé eiquote:op maandag 20 juni 2005 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja hoor, zij weer wel airco in de slaapkamer![]()
ook die zijn gewoon te koop hoorquote:op maandag 20 juni 2005 09:57 schreef morwen het volgende:
[..]
die dingen zijn gewoon te koop, hoor, het is geen fabergé ei![]()
gecondoleerdquote:op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef blinky het volgende:
zaterdag is mijn oom overleden. het voelt raar, want aan de ene kant is dat pijnlijk, aan de andere kant ben ik blij voor hem. hij had geruime tijd kanker (op meerdere plaatsen) en gebruikte veel morfine, dat niet eens echt goed hielp. nu heeft hij geen pijn meer. donderdag wordt hij gecremeerd.
ja vervelend. met de pijn liggen is ook maar niks. sterkte.quote:op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef blinky het volgende:
zaterdag is mijn oom overleden. het voelt raar, want aan de ene kant is dat pijnlijk, aan de andere kant ben ik blij voor hem. hij had geruime tijd kanker (op meerdere plaatsen) en gebruikte veel morfine, dat niet eens echt goed hielp. nu heeft hij geen pijn meer. donderdag wordt hij gecremeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |