quote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Dan stel ik hier nog maar een keer mijn vraag,
Ik lees iets over importeren en exporteren van autos ofzo. Is dat een missie? Of moet je dat doen om 100% te halen?
Is geen missie. Kan je er gewoon bij doen om de 100% te halen.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Ik lees iets over importeren en exporteren van autos ofzo. Is dat een missie? Of moet je dat doen om 100% te halen?
Het is om je 100% van te makenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Dat is juist het mooie ervanquote:Op zondag 19 juni 2005 10:52 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik heb 'm bekeken, maar wat een teleurstelling... Vice City is veel overzichtelijker en prettiger. De missies in SA liggen ook veels te ver uit elkaar
Dan moet ik maar even in San Fierro gaan kijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het is om je 100% van te maken
Die auto's staan op een bord geschreven (die ze nodig hebben voor de export) te vinden in San Fierro
quote:
Begin hem ook te vervloeken.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef gigant het volgende:
IK haat zero, kun je hem niet vermoorden. Ik heb dat spel al 2 dagen links laten liggen vanwege die rotnerd. OK het is ook mooi weer, maar zijn er geen cheats om missies te skippen?
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef gigant het volgende:
IK haat zero, kun je hem niet vermoorden. Ik heb dat spel al 2 dagen links laten liggen vanwege die rotnerd. OK het is ook mooi weer, maar zijn er geen cheats om missies te skippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vandaag moet ik toch een keer die Lowrider Race uitrijden als winnaar...
Anders word ik G E K !
Bij mij draait ie op zn laagstquote:Op zondag 19 juni 2005 10:58 schreef knakworstje het volgende:
bij mij draait ie maar half op het allerlaagste hapert ie nog vaak maja het is speelbaar
WTF, die had ik in één keer, zó moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]Het is me gelukt
Een goede nachtrust deed wonderen.. in een pimpmobiel rij je zachter maar wel met een betere wegligging..
Nu ff ontbijten
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:15 schreef CybPraetorian het volgende:
ik snap iets niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:15 schreef CybPraetorian het volgende:
ik snap iets niet:Omdat dat er voor zorgt dat dat niet kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, zo zit het dus.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:19 schreef Burbo het volgende:
[..]
Omdat dat er voor zorgt dat dat niet kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |