Tellen die ook??quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:08 schreef Skyscape het volgende:
geslaagd: feb 2004![]()
Aantal km vanaf moment behalen rijbewijs: 15.000
Near-crashes: 2
Oepsquote:Op zondag 19 juni 2005 00:13 schreef alwaysthebest het volgende:Tha_T CE-rijbewijs (25 mei)
Kemania (27 mei)
Dj-delphi (2 juni)
_The_General_ (6 juni)
3 (7 juni)
marciemarcs (8 juni)
Sterke_Yerke (9 juni)
pieter_pontiac C-rijbewijs (14 juni)
Silverado (15 juni)
Tarak (16 juni)
ben je vergeten
Succesquote:Op zondag 19 juni 2005 14:43 schreef RATMEN het volgende:
Hey tof:
Geslaagd: RATMEN (1 juli 2005)
aantal km's: geen id ergens rond de 30 lessen in 4 weken.
aantal crashes: 0
Aantal schadeacties: 0
Aantal near crashes: 0
Ik had mijn theorie 2 dagen voor mijn praktijk examen en had eigenlijk geen tijd om het te leren, dus ben een uur voor het examen naar het CBR gegaan en heb daar het boek in mijn hoofd gestampt. Uiteindelijk 5 fouten, voor mij teveel, maar genoeg om te slagenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Succes.
Maar vertel es, heb je bij zo'n theorieexamen vantevoren nog plek om te hangen en ff t boekje door te bladeren?
Ik doe dan: gas los - koppeling in - pook naar de 4 - koppeling los - gas geven. Maar wat is dan tiptoe'en??quote:Op zondag 19 juni 2005 19:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Maar als je bijv op de snelweg zit, en er zit voor de een bejaarde in een suzuki alto die 100 rijd, je kunt er even niet omheen omdat andere auto's je aan het inhalen zijn. Dan wil je vet snel die suzukie alto in halen, dus schakel je even terug van de 5 naar de 3, als je dat zonder tiptoe'en doet krijg je dan een dikke opdonder. Maar dit is mijn situatie waar ik het nodig acht![]()
mja, je verleert 't niet zomaar hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 19:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik had 4 weken niet meer gereden en had geen enkel probleem om er weer in te komen.. ging perfect! Morgen heb ik weer les
Heel and toe? Remmen met tenen gassen met hiel ?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:40 schreef Sterke_Yerke het volgende:
succes morge!
Ik ben nu aan het oefenen om te tip toe'en oid, dat is gas geven terwijl je terug schakeld, dan remt ie niet zo op de motor af, doen de echte rally coureurs ook![]()
Balen...quote:
Das kut {quote:Op maandag 20 juni 2005 19:27 schreef Boink het volgende:
Morgen rijden, lekker zweten in de auto want kheb geen airco in die corsa van me
Het lijkt op doublecluching, deden ze vroeger omdat versnellingsbakken niet gesynchroniseerd waren.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:57 schreef Fwnk het volgende:
of
Koppeling - op het gas stampen - naar drie - koppeling omhoog - planken -
Gaat goed hoor, ik moet nog eventjes wachtenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:25 schreef marsterretje het volgende:
Evengoed: er moesten mensen gisteren en vandaag op, en kiwi ook bijna. Hoe is het daarmee?
jij zit op een voorangsweg en de fietser niet, dus jij hebt voorang. maar rechtdoor gaat idd voor, vreemde vraag...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Niowskie het volgende:
Ben ook begonnen met de rijlessen, inmiddels 1 echte les gehad van 4 uur en de komende 9 weken, iedere vrijdag van 08:00 - 12:00.
Uiteraard ook aan de theorie begonnen, en heb net dus even een proef examen gemaakt en had 3 van de 49 fout. (1 vraag kwam niet goed door, zag geen plaatje dus kon niks zien)
1 vraag snap ik niet.
[afbeelding]
Waarom moet ik de fiets voorrang geven? ik zie dat het een afbuigende voorrangsweg is, en de rechtdoor op de zelfde weg gaat voor regel gaat dus niet op (het is immers niet dezelfde weg)
Maar waarop word nu gebaseerd dat hij en niet ik voorrang heeft?
boeie, jij had alsnog de scpeciale verrichtingen kunen afkeuren:Pquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Niet zo gek, als je bijzondere verrichtingen goed gaan haal je het heh, al rij je overal door rood, bij wijze van...
Ik kan vanalles afkeuren, maar dat helpt vrij weinig over het algemeenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
boeie, jij had alsnog de scpeciale verrichtingen kunen afkeuren:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |