Heel and toe? Remmen met tenen gassen met hiel ?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:40 schreef Sterke_Yerke het volgende:
succes morge!
Ik ben nu aan het oefenen om te tip toe'en oid, dat is gas geven terwijl je terug schakeld, dan remt ie niet zo op de motor af, doen de echte rally coureurs ook![]()
Balen...quote:
Das kut {quote:Op maandag 20 juni 2005 19:27 schreef Boink het volgende:
Morgen rijden, lekker zweten in de auto want kheb geen airco in die corsa van me
Het lijkt op doublecluching, deden ze vroeger omdat versnellingsbakken niet gesynchroniseerd waren.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:57 schreef Fwnk het volgende:
of
Koppeling - op het gas stampen - naar drie - koppeling omhoog - planken -
Gaat goed hoor, ik moet nog eventjes wachtenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:25 schreef marsterretje het volgende:
Evengoed: er moesten mensen gisteren en vandaag op, en kiwi ook bijna. Hoe is het daarmee?
jij zit op een voorangsweg en de fietser niet, dus jij hebt voorang. maar rechtdoor gaat idd voor, vreemde vraag...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Niowskie het volgende:
Ben ook begonnen met de rijlessen, inmiddels 1 echte les gehad van 4 uur en de komende 9 weken, iedere vrijdag van 08:00 - 12:00.
Uiteraard ook aan de theorie begonnen, en heb net dus even een proef examen gemaakt en had 3 van de 49 fout. (1 vraag kwam niet goed door, zag geen plaatje dus kon niks zien)
1 vraag snap ik niet.
[afbeelding]
Waarom moet ik de fiets voorrang geven? ik zie dat het een afbuigende voorrangsweg is, en de rechtdoor op de zelfde weg gaat voor regel gaat dus niet op (het is immers niet dezelfde weg)
Maar waarop word nu gebaseerd dat hij en niet ik voorrang heeft?
boeie, jij had alsnog de scpeciale verrichtingen kunen afkeuren:Pquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Niet zo gek, als je bijzondere verrichtingen goed gaan haal je het heh, al rij je overal door rood, bij wijze van...
Ik kan vanalles afkeuren, maar dat helpt vrij weinig over het algemeenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
boeie, jij had alsnog de scpeciale verrichtingen kunen afkeuren:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |