Wat zullen we er van maken?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:10 schreef Suijk het volgende:
Zo, ik ben de beroerdste niet. Nu alleen nog een kuttitel.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:13 schreef zapsel het volgende:
ik tikte ff door naar je webpagina , en ik zie dat daar iemand vermist word..
ik hoop dat diegene die haar zoekt haar ook vinden
je kind verliezen sux mega!
owkee, maar ik begreep even niet op welke post ze/hij doelde.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
ik denk dat ze dit bedoeld http://www.gerwinv.nl/
Trusteh.quote:
Leuk tochquote:Finse damesvoetballers gaan naakt na zege
Het bereiken van de halve finale bij de Europese kampioenschappen damesvoetbal was voor het nationale team van Finland reden om volledig uit het dak te gaan. Een onverwachte winst op Denemarken afgelopen zaterdag leidde ertoe dat tien dames van de selectie bij terugkeer in het hotel uit de kleren gingen en het zwembad indoken.
"Tien speelsters renden naakt rond een fontein, en één legde alles op video vast", verklaarde verdedigster Eveliina Saranpaa in de Finse krant Helsingin Sanomat. Aanvoerster Sanna Valkonen ontkent het gebeuren. "De meisjes liepen op te scheppen. Er is niets voorgevallen, en er is ook geen video", liet ze weten aan de media. Een Fins televisiestation claimt echter de video in handen te hebben.
Of het aan de opwinding rond het wilde feestje lag is niet bekend, maar de halve finale werd tevens het eindstation voor de Finse voetbalsters. Woensdag werd de ploeg met 4-1 verslagen door Duitsland. De andere finalist op het EK, dat in Engeland wordt gehouden, is Noorwegen, dat met 3-2 won van buurland Zweden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:50 schreef just me het volgende:
Mogguh
dat mooie weer moet hier nog komen!
Amsterdam is ondertussen ook zonovergotenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:02 schreef 9christensen het volgende:
kom in twente wonen, hier schijnt de zon al volop!![]()
![]()
Inderdaad, goeiemorgen!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:02 schreef 9christensen het volgende:
kom in twente wonen, hier schijnt de zon al volop!![]()
![]()
Dat zekerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
En goed om je heen kijken zeker!
Ik heb nog geen koffie gehadquote:
ik ook niet, maar daar ga ik nu wat aan doen, ik verkas met koffie naar de tuin!quote:
Hier wel, plat dak. Zon vol op de huiskamer.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Koffie voor Tong, zo warm is het binnen toch niet?
Oke, vandaar. Hier is het binnen beter uit te houden dan buiten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wel, plat dak. Zon vol op de huiskamer.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
@ Clau, ondanks die paar uurtjes slaap is Noca toch wel te harden als er een vrolijk nichtje aan z'n bed verschijnt?
MoH Pacific Assault en Civilization IIIquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
welke games?
Zou je je partner niet meenemen voor een 'ritje' in de duinen...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Mooi kassie JM
Noca zou een goeie vader zijn Clau
Tis zomaar strandweer!
*straks fietsje pakt en ritje duinen maakt*
Mijn partner gaat vast wel mee rijden hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
Zou je je partner niet meenemen voor een 'ritje' in de duinen...
Ach het voetballen begint zo Golfert.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:25 schreef golfer het volgende:
Pfoe.. het is gewoon te warm om in de tuin de zitten.
in het stadion zal het ook wel lekker zijn, Westafrikaanse temperaturenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach het voetballen begint zo Golfert.
Misschien dat het helpt om Icetea te vragen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondertussen heb ik mijn Icethea nog niet
Kun je dan meteen voor mij en Vaduz 2 pilsjes meenemen ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt dan maar een icethea pakt
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien dat het helpt om Icetea te vragen?
Nu vraag je om Ijs Thea
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je dan meteen voor mij en Vaduz 2 pilsjes meenemen ?
Pimp je phone hier Nocaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:02 schreef Noca het volgende:
Tering zeg, gister een nieuw telefoontje gehaald...een Samsung E730...wat kunnen ze toch veel met die dingen tegenwoordig.
Och, foto's maken, video's maken het is een mp3-speler en FM radio. Het hele internet gebeuren met email en MMS..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Pimp je phone hier Noca![]()
Wat kan je er allemaal mee doen?
je kunt er nog net geen kinderen mee makenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:02 schreef Noca het volgende:
Tering zeg, gister een nieuw telefoontje gehaald...een Samsung E730...wat kunnen ze toch veel met die dingen tegenwoordig.
Typisch weer Pascal om een mobieltje gelijk weer aan sex te relaterenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kunt er nog net geen kinderen mee maken
ja kom trilfunctie en dan zeggen dat hat voor het bellen is geloof jij datquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Typisch weer Pascal om een mobieltje gelijk weer aan sex te relateren
Laat maar.. ik wil niet weten wat jij allemaal met je telefoon doetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja kom trilfunctie en dan zeggen dat hat voor het bellen is geloof jij dat
ik doel op vrouwen, een kind maken doe je ook niet alleenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat maar.. ik wil niet weten wat jij allemaal met je telefoon doet![]()
Joh!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik doel op vrouwen, een kind maken doe je ook niet alleen![]()
sooow strak dingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Och, foto's maken, video's maken het is een mp3-speler en FM radio. Het hele internet gebeuren met email en MMS..
En ik kan er natuurlijk nog mee bellen
[afbeelding]
[pimpmode uit]
SCHerp johquote:
Dacht dat het vanavond was, kan ik mooi wat anders gaan doen vanavond.quote:
quote:
je hebt zeker meegedaan met het ballroomdancen of nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dacht dat het vanavond was, kan ik mooi wat anders gaan doen vanavond.
Het voetbal bij de Gay Games was naadje, het volleybal van zeer hoog niveau.
Mijn jurkje zat te strakquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:45 schreef mitt het volgende:
[..]
je hebt zeker meegedaan met het ballroomdancen of niet![]()
Chinees.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt honger heeft, maar geen zin om te koken
Gister al patat, dag ervoor pizza. Iemand nog een tip?
Je hebt niet veel gemist, op de goal van Maduro naquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dacht dat het vanavond was, kan ik mooi wat anders gaan doen vanavond.
Het voetbal bij de Gay Games was naadje, het volleybal van zeer hoog niveau.
Dan heb ik goed gekozen. Al die homo's die over de bal trapten, het was hilarischquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist, op de goal van Maduro na
SCH tochquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
Aanslag in Utrecht?
Vier hier met mij mijn terugkeer in POL/NWS
Tot het slotje
meeviertquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
Aanslag in Utrecht?
Vier hier met mij mijn terugkeer in POL/NWS
Tot het slotje
maar ik ga nu weer de tuin inquote:
pannekoeken?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
hamburgersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Shit - ik mis vandaag alles, zou het de warmte zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:05 schreef Vom het volgende:
SCH moet jij het kindersongfestival niet kijken?
ik kijk confederations cupquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:05 schreef Vom het volgende:
SCH moet jij het kindersongfestival niet kijken?
Hup Tunesiëquote:
zoow, bej a dikke?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:57 schreef Dos37 het volgende:
Ben er ook weer van het lageveld. Het was warm
vanavond verjaardag
quote:
quote:
Daar is geen woord tukkers aanquote:
Nee maar ook geen ABNquote:
Boerenbankquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan..
Rabobank
Racistquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:17 schreef Vom het volgende:
Ze hebben trouwens een negroide versie van Cullina nu bij Tunesië-Duitsland![]()
Homoquote:
Kloptquote:
We hebben het toevallig net over paardelullenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo net heerlijk vlees van de BBQ gegegeten.
Ja ik kan het ook niet helpen dat je daar achterkwam toen ik ontgroend moest worden in het keldertjequote:
Met wie heb je het gedaan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo net heerlijk vlees van de BBQ gegegeten.
Godver, zit ik ff niet op te letten staan ze ineens voorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:31 schreef Maquiladora het volgende:
Mag ik een teiltje, 1-0 voor Duitsland
Die vliegen alle kanten op tijdens het braden, dus die hebben we er maar niet opgegooid.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben het toevallig net over paardelullen![]()
Ballack dook weer richting het gras en kreeg een pingel als cadeauquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Godver, zit ik ff niet op te letten staan ze ineens voor
Kutduitsersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:32 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ballack dook weer richting het gras en kreeg een pingel als cadeau
Tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Gezellig! Allerlei soorten vlees?
En 2-0quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Kutduitsers
Men wat zijn die gasten vervelend zeg
Weer op het moment dat ik niet zit op te lettenquote:
wat gooi je er allemaal opquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:38 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is bezig met de spulletjes voor op de BBQ![]()
"Latijns droppie" nog geprobeerd?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:38 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is bezig met de spulletjes voor op de BBQ![]()
Tanden poetsenquote:
Veel plezier en feliciteer de jarige namens onsquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Latijns droppie" nog geprobeerd?
Mooi zo! Kreeg je zelfs een kus?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jaen ben er zonder blauwe ogen vanaf gekomen
Ik heb net zelf een paar shaslicks gemaakt met kip, ui, paprika, champignons en verder nog worst, burgers en visquote:
Ze vond het eigenlijk wel een koosnaampjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mooi zo! Kreeg je zelfs een kus?
klinkt goedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb net zelf een paar shaslicks gemaakt met kip, ui, paprika, champignons en verder nog worst, burgers
Begin ajb niet over shoppenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat heb je goed overgenomen dan.
* methodmich hoefde slechts 5 winkels te zien voor mevrouw MM een goed shirtje had gevonden om te kopen.
gisteren overdag de hele dag gewerkt, daarna op bed ff liggen maffen en daarna avondje pokerenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:49 schreef pascalheister het volgende:
Wat heb je allemaal uitgespookt eend?
animaties e.d.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Had ze mooie kunst ja? Beetje abstract?
idd stond er zelf van te kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ziet er best leuk uit eend!
Dan ben je me kwijt man.quote:
Jij krijgt m'n video ook, misschien vind je me ook wel leuk.quote:
BBQ is net klaar, even doosje tandenstokers pakken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:21 schreef Maquiladora het volgende:
Het is weer veels te rustig
Allemaal bij die bbq vandaan en posten![]()
En was de bbq lekker?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
BBQ is net klaar, even doosje tandenstokers pakken.
*Burp*
... en bier!
Satéquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
jep, zelf sate gemaakt (zootje varkenshaas van werk meegenomen) en zelf knoflooksaus gemaakt
Niet mijn knoflooksaus..quote:
Ik gooi altijd satésaus op alles wat van de bbq komtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Niet mijn knoflooksaus..
Nog een oud recept van m'n oma
Je moet em niet in de koelkast zetten, want die lucht krijg je er noooit meer uit
Gooi jij ook altijd satesaus op de bloemkool en de sperziebonen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:44 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik gooi altijd satésaus op alles wat van de bbq komt
Die komen niet van de bbqquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gooi jij ook altijd satesaus op de bloemkool en de sperziebonen?
Nee, was gewoon een vraag die niet specifiek met de BBQ te maken hadquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi jij ook sperziebonen en bloemkool op de BBQ Tolk?
Ja, best jaloersch is dat ik eerst het boek en nu ook de video niet te zien krijgtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
Jij krijgt m'n video ook, misschien vind je me ook wel leuk.
SCH stuurt hem naar julliequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, best jaloersch is dat ik eerst het boek en nu ook de video niet te zien krijgt![]()
Las ik dus verkeerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een vraag die niet specifiek met de BBQ te maken had
Heb je nog een speciaal onderwerp in gedachtenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:56 schreef johannes1986 het volgende:
Het niveau is duidelijk gedaald...
dat betekent dat ik ook wel even wat kan posten![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:44 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik gooi altijd satésausappelmoes op alles wat van de bbq komt
Ik mag van mijn zus niet meer barbequen, nadat ik als onschuldige peuter eens had gezegd dat ik had ge-barbie-quedquote:
Appelmoes is voor kleine kinderenquote:
Diep in ons hart zijn we allemaal nog kinderenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:59 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Appelmoes is voor kleine kinderen![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Diep in ons hart zijn we allemaal nog kinderen![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:59 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Appelmoes is voor kleine kinderen![]()
Eigenlijk eet je dus elke dag appelmoes, en krijg je er soms wat ander eten bijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt eet gemiddeld twee potten per week, soms 3
Bij echt alles, behalve pasta, chinees en dergelijke; maar vlees, aardappels, patat, groenten. Mijn broer doet het zelfs op pannekoeken
Zoiets ja. Zelfde met suiker en thee. Een kop suiker met wat waterquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:06 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Eigenlijk eet je dus elke dag appelmoes, en krijg je er soms wat ander eten bij![]()
Leuk.quote:
Golfert vergist zich omdat ie jaloers is op mijn uitstraling charisma en aantrekkingskracht. Hij baggitaliseerd mijn schoonheid.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:16 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Beweer jij nu dat je 10 jaar geleden even oud was als je 7 jaar geleden was?![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Golfert vergist zich omdat ie jaloers is op mijn uitstraling charisma en aantrekkingskracht. Hij baggitaliseerd mijn schoonheid.
Dit is dan weer pure poëziequote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Sinds jij weg bent bij de Bagwan bagataliseer ik uw bachanalen.
Staaltje alliteratie.quote:
Dat haal ik nooit meer inquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:48 schreef Maquiladora het volgende:
Mijn 800e post op Fok! in 18 dagen tijd
Een rondje van mij
Als Yvonne niet in een keer als een achtelijke gaat postenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Nog een paar maandjes dan staat Tong nummer één van alle 80.000 fokusers
Dat doet ze nu alquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Yvonne niet in een keer als een achtelijke gaat posten
Daar is ze deze week alweer mee begonnen. Nadat ik haar op MSN uitdaagdequote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Yvonne niet in een keer als een achtelijke gaat posten
80.000 usersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Nog een paar maandjes dan staat Tong nummer één van alle 80.000 fokusers
Ja zoiets zijn er geregistreerd. Wist je niet ?quote:
nopequote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zoiets zijn er geregistreerd. Wist je niet ?
Als je alle views zou zien ook met de frontpage erbij weet je niet wat je ziet. Ik reäliseerde me dat ook nooit. Er is een topic over.quote:
Nee die zijn er niet. Er zijn wel users die 60.000 posts hebben of zo en niet meer posten. Die gingen een jaar lang als een gek te keer en kwamen niet meer terug.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:12 schreef DeTolk het volgende:
zijn er ook mensen die meer dan Yvonne hebben gepost, maar nu niet meer een account hebben?
Ik in december 2000 heb altijd veel gepost maar zit veel in kwis en associatietopics dat tikt aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:13 schreef DeTolk het volgende:
Ikzelf ben sinds april vorig jaar geregistreerd, maar post pas echt sinds februari dit jaar...
Klopt, ik lurkte vanaf augustus 1999 op Fok! vooral voor BB1 en heb mij tijdens BB2 in oktober 2000 geregistreerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
Golfer was geloof ik twee maanden voor mij foklid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |