Och, foto's maken, video's maken het is een mp3-speler en FM radio. Het hele internet gebeuren met email en MMS..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Pimp je phone hier Noca![]()
Wat kan je er allemaal mee doen?
je kunt er nog net geen kinderen mee makenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:02 schreef Noca het volgende:
Tering zeg, gister een nieuw telefoontje gehaald...een Samsung E730...wat kunnen ze toch veel met die dingen tegenwoordig.
Typisch weer Pascal om een mobieltje gelijk weer aan sex te relaterenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kunt er nog net geen kinderen mee maken
ja kom trilfunctie en dan zeggen dat hat voor het bellen is geloof jij datquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Typisch weer Pascal om een mobieltje gelijk weer aan sex te relateren
Laat maar.. ik wil niet weten wat jij allemaal met je telefoon doetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja kom trilfunctie en dan zeggen dat hat voor het bellen is geloof jij dat
ik doel op vrouwen, een kind maken doe je ook niet alleenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat maar.. ik wil niet weten wat jij allemaal met je telefoon doet![]()
Joh!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik doel op vrouwen, een kind maken doe je ook niet alleen![]()
sooow strak dingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Och, foto's maken, video's maken het is een mp3-speler en FM radio. Het hele internet gebeuren met email en MMS..
En ik kan er natuurlijk nog mee bellen
[afbeelding]
[pimpmode uit]
SCHerp johquote:
Dacht dat het vanavond was, kan ik mooi wat anders gaan doen vanavond.quote:
quote:
je hebt zeker meegedaan met het ballroomdancen of nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dacht dat het vanavond was, kan ik mooi wat anders gaan doen vanavond.
Het voetbal bij de Gay Games was naadje, het volleybal van zeer hoog niveau.
Mijn jurkje zat te strakquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:45 schreef mitt het volgende:
[..]
je hebt zeker meegedaan met het ballroomdancen of niet![]()
Chinees.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt honger heeft, maar geen zin om te koken
Gister al patat, dag ervoor pizza. Iemand nog een tip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |