Begin ajb niet over shoppenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat heb je goed overgenomen dan.
* methodmich hoefde slechts 5 winkels te zien voor mevrouw MM een goed shirtje had gevonden om te kopen.
gisteren overdag de hele dag gewerkt, daarna op bed ff liggen maffen en daarna avondje pokerenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:49 schreef pascalheister het volgende:
Wat heb je allemaal uitgespookt eend?
animaties e.d.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Had ze mooie kunst ja? Beetje abstract?
idd stond er zelf van te kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ziet er best leuk uit eend!
Dan ben je me kwijt man.quote:
Jij krijgt m'n video ook, misschien vind je me ook wel leuk.quote:
BBQ is net klaar, even doosje tandenstokers pakken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:21 schreef Maquiladora het volgende:
Het is weer veels te rustig
Allemaal bij die bbq vandaan en posten![]()
En was de bbq lekker?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
BBQ is net klaar, even doosje tandenstokers pakken.
*Burp*
... en bier!
Satéquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
jep, zelf sate gemaakt (zootje varkenshaas van werk meegenomen) en zelf knoflooksaus gemaakt
Niet mijn knoflooksaus..quote:
Ik gooi altijd satésaus op alles wat van de bbq komtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Niet mijn knoflooksaus..
Nog een oud recept van m'n oma
Je moet em niet in de koelkast zetten, want die lucht krijg je er noooit meer uit
Gooi jij ook altijd satesaus op de bloemkool en de sperziebonen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:44 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik gooi altijd satésaus op alles wat van de bbq komt
Die komen niet van de bbqquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gooi jij ook altijd satesaus op de bloemkool en de sperziebonen?
Nee, was gewoon een vraag die niet specifiek met de BBQ te maken hadquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi jij ook sperziebonen en bloemkool op de BBQ Tolk?
Ja, best jaloersch is dat ik eerst het boek en nu ook de video niet te zien krijgtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
Jij krijgt m'n video ook, misschien vind je me ook wel leuk.
SCH stuurt hem naar julliequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, best jaloersch is dat ik eerst het boek en nu ook de video niet te zien krijgt![]()
Las ik dus verkeerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een vraag die niet specifiek met de BBQ te maken had
Heb je nog een speciaal onderwerp in gedachtenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:56 schreef johannes1986 het volgende:
Het niveau is duidelijk gedaald...
dat betekent dat ik ook wel even wat kan posten![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:44 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik gooi altijd satésausappelmoes op alles wat van de bbq komt
Ik mag van mijn zus niet meer barbequen, nadat ik als onschuldige peuter eens had gezegd dat ik had ge-barbie-quedquote:
Appelmoes is voor kleine kinderenquote:
Diep in ons hart zijn we allemaal nog kinderenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:59 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Appelmoes is voor kleine kinderen![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Diep in ons hart zijn we allemaal nog kinderen![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:59 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Appelmoes is voor kleine kinderen![]()
Eigenlijk eet je dus elke dag appelmoes, en krijg je er soms wat ander eten bijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt eet gemiddeld twee potten per week, soms 3
Bij echt alles, behalve pasta, chinees en dergelijke; maar vlees, aardappels, patat, groenten. Mijn broer doet het zelfs op pannekoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |