Boerenbankquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan..
Rabobank
Racistquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:17 schreef Vom het volgende:
Ze hebben trouwens een negroide versie van Cullina nu bij Tunesië-Duitsland![]()
Homoquote:
Kloptquote:
We hebben het toevallig net over paardelullenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo net heerlijk vlees van de BBQ gegegeten.
Ja ik kan het ook niet helpen dat je daar achterkwam toen ik ontgroend moest worden in het keldertjequote:
Met wie heb je het gedaan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo net heerlijk vlees van de BBQ gegegeten.
Godver, zit ik ff niet op te letten staan ze ineens voorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:31 schreef Maquiladora het volgende:
Mag ik een teiltje, 1-0 voor Duitsland
Die vliegen alle kanten op tijdens het braden, dus die hebben we er maar niet opgegooid.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben het toevallig net over paardelullen![]()
Ballack dook weer richting het gras en kreeg een pingel als cadeauquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Godver, zit ik ff niet op te letten staan ze ineens voor
Kutduitsersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:32 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ballack dook weer richting het gras en kreeg een pingel als cadeau
Tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Gezellig! Allerlei soorten vlees?
En 2-0quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Kutduitsers
Men wat zijn die gasten vervelend zeg
Weer op het moment dat ik niet zit op te lettenquote:
wat gooi je er allemaal opquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:38 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is bezig met de spulletjes voor op de BBQ![]()
"Latijns droppie" nog geprobeerd?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:38 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is bezig met de spulletjes voor op de BBQ![]()
Tanden poetsenquote:
Veel plezier en feliciteer de jarige namens onsquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Latijns droppie" nog geprobeerd?
Mooi zo! Kreeg je zelfs een kus?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jaen ben er zonder blauwe ogen vanaf gekomen
Ik heb net zelf een paar shaslicks gemaakt met kip, ui, paprika, champignons en verder nog worst, burgers en visquote:
Ze vond het eigenlijk wel een koosnaampjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mooi zo! Kreeg je zelfs een kus?
klinkt goedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb net zelf een paar shaslicks gemaakt met kip, ui, paprika, champignons en verder nog worst, burgers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |