Vertel dit tegen hem.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:22 schreef Muis_81 het volgende:
Het gaat me er ook niet om dat hij mastrubeert maar ik kreeg echt zo`n gevoel van: 'jij wil niet meer dus doe ik het zelf maar' en daar vind ik dus niks aan.
Stijlvolquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:30 schreef jogy het volgende:
Wat een lompe aap, wel stijlvol in zijn absurdheid eigenlijk!
in zijn absurdheid zeg ik toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:31 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Stijlvolin jouw bizzarroworld ja
Precies. Ik moet er niet aan denken met blauwe ballen te gaan slapen. Je maakt af waar je mee bezig bent toch? En van rukken ga je toch niet dood? Laat hem dan lekker...quote:
En wat is daar mis mee als ik vragen mag?quote:'jij wil niet meer dus doe ik het zelf maar'
als ie dat niet had gedaan had ze hier lopen huilen over bukakkaquote:[b]Op vrijdag 17 juni 2005 19:59
Dat hij geil wordt van jouw lichaam tegen zich aan, begrijpelijk. Maar dat hij zich gewoon om draait en gaat rukken, ja dááág,
kat op het spek binden en verwachten dat ie wacht todat je weg bent is a. heel gemeen, b heel naief en c heel preutsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:59 schreef innovative het volgende:
Dat hij geil wordt van jouw lichaam tegen zich aan, begrijpelijk
[]
Maar ik verwacht wel [] even mee te wachten
Ha Ruckson in de bocht weerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef R2cksson het volgende:
Wat is nou je probleem, frigide trut... Laat jij die gast klaarkomen of laat hem dat zelf doen, maar ga niet liggen zeiken erover. Ik hoop dat hij de volgende keer gewoon een ander wijf pakt.
Waarom gok ik dat hij vrijgezel isquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef coz het volgende:
[..]
als ie dat niet had gedaan had ze hier lopen huilen over bukakka![]()
Er is he-le-maal niets schattigs aan knuffelen. Ik ben toch geen teddybeer? Dat domme gehang om je heen als je tv wilt kijken, rete irritant is het...quote:
Sorryquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:37 schreef Xebrozius het volgende:
Wtf? Als jij geil bent en zij niet dan is er niks mis met je afrukken in hetzelfde bed waarin je vriendin ligt. Het is toch godverdomme je eigen lichaam? En ze heeft je al naakt gezien, je hebt d'r al geneukt, over d'r heen gespoten en wat al niet meer en dan mag rukken opeens niet meer?
Ik vind het jammer dat je me dit duidelijk probeert te maken onder een anonieme kloon, maar dat ellenlange geknuffel is niet mijn ding en als jij naakt tegen me aanligt heb ik zo weer een Jaap Stam. Dat heb ik je toen ook al uitgelegd. [afbeelding]
Jij niet, maar mijn ex was dat welquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is he-le-maal niets schattigs aan knuffelen. Ik ben toch geen teddybeer?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:37 schreef Xebrozius het volgende:
Wtf? Als jij geil bent en zij niet dan is er niks mis met je afrukken in hetzelfde bed waarin je vriendin ligt. Het is toch godverdomme je eigen lichaam? En ze heeft je al naakt gezien, je hebt d'r al geneukt, over d'r heen gespoten en wat al niet meer en dan mag rukken opeens niet meer?
Ik vind het jammer dat je me dit duidelijk probeert te maken onder een anonieme kloon, maar dat ellenlange geknuffel is niet mijn ding en als jij naakt tegen me aanligt heb ik zo weer een Jaap Stam. Dat heb ik je toen ook al uitgelegd. [afbeelding]
wat een OP zegquote:
het is ook onfatsoendelijk om alleen maar te willen knuffelenquote:Ik vind het onfatsoenlijk van je vriend om zich van je af te wenden en dan maar te gaan rukken wanneer jij aangeeft op dat moment alleen te willen knuffelen.
quote:
hoewel ik het daar mee eens ben ...quote:Je vriend had wel aan kunnen geven dat hij nog wat wilde.
Ja, je bent preuts en je moet leren typenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:22 schreef Muis_81 het volgende:
Bij ik inderdaad preuts of is dit inderdaad iets waar meer mensen moeite mee zouden houden.
stop right there ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:50 schreef erodome het volgende:
Helowwwwwwww, het gaat toch niet om het rukken zelf, het gaat erom dat ze aan het knuffelen zijn, hij meer wil, zij niet
jij vind het vast wél leuk vinden als je bijna klaar komt tijdens de sex en mr zegt .. ik heb geen zin meer .. zullen we voetbal kijken ... ?quote:en dat hij zich gewoon omdraait om te gaan rukken, zou ik ook niet zo leuk vinden hoor...
ohquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:12 schreef Nickthedick het volgende:
'T is een beetje een trieste actie, maar om je daar nu beledigd om te gaan voelen? Volgens mij was het ook bedoeld om kenbaar te maken dat 'ie het liever niet heeft dat je hem eerst opgeilt en daarna niet verder gaat.
Knuffelen is sowieso iets voor op de bank of na middag-seks. Niet voor 's avonds op bed; daar krijg je als man zijnde slapeloze nachten van.
Ik las toch duidelijk: knuffelen EN strelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Ze had toch aangegeven dat ze niet wilde, is niet alsof ze eerst hem helemaal gek had gemaakt om hem daarna te laten zitten van nu heb ik geen goesting meer hoor...
Dat is een ander verhaal, als dat zo is, dus seks hebben op wat voor manier dan ook en er dan voortijdig mee kappen dan vind ik het vrij normaal dat het even afgemaakt wordt, wat zeg ik, dat doe ik dan wel....
Dit gaat om puur knuffelen, je bent aan het knuffelen, meneer wordt daar geil van en meneer draait zich zonder pardon om om naast je te gaan liggen rukken, dat vind ik persoonlijk een beetje stijlloos, zou ik erg vreemd van opkijken.
-Vriend en ik brachten laatst een zondag in bed door. (ik neem aan dat er geknuffeld werd)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Ze had toch aangegeven dat ze niet wilde, is niet alsof ze eerst hem helemaal gek had gemaakt om hem daarna te laten zitten van nu heb ik geen goesting meer hoor...
Dat is een ander verhaal, als dat zo is, dus seks hebben op wat voor manier dan ook en er dan voortijdig mee kappen dan vind ik het vrij normaal dat het even afgemaakt wordt, wat zeg ik, dat doe ik dan wel....
Dit gaat om puur knuffelen, je bent aan het knuffelen, meneer wordt daar geil van en meneer draait zich zonder pardon om om naast je te gaan liggen rukken, dat vind ik persoonlijk een beetje stijlloos, zou ik erg vreemd van opkijken.
Ja, maar jij wordt er ook voor betaaldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef kastanova het volgende:
Mijn vrouwen vinden het juist geil als ze me zien trekken.
In natura ja... Rijk zal ik er nooit van wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, maar jij wordt er ook voor betaald![]()
DAT IS toch HETZELFDE ... DOODDOENER op het VERKEERDE momentquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:40 schreef MS09Dom het volgende:
@Coz:
Moet je wel GOED samenvatten:
- Ik gaf dat (ik wil SOMS TUSSENDOOR alleen EVEN knuffelen) aan
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Croupouque het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het "plaatje" wel heel erg humoristisch; twee personen in één bed, waarvan de een probeert te slapen terwijl de ander als een opgevoerd Duracellkonijntje onder de lakens zijn sexuele behoefte probeert te bevredigen.
Uit welk science-fiction boek komt dit?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou nou heren wat een taal
Stel :
Jij bent helemaal afgeragd door je vriendin en je kunt echt niet meerTong op je grote tenen, en je denkt nog een keer sex enne
![]()
![]()
En dan komt ze je nog een keer vragen, onverzadigbaar als ze is, 'den slet',![]()
LOL Mooie caps. Ik bedoelde het niet om te schreeuwen, maar om aan te geven waar ik aangepast had.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:47 schreef coz het volgende:
[..]
DAT IS toch HETZELFDE ... DOODDOENER op het VERKEERDE moment
Waarom zou die gozer daarna niet even rustig z'n totempaal mogen poetsen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef MS09Dom het volgende:
waarom zou ze niet ook even mogen willen knuffelen tussen al dat erotieke geweld door?
De wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef coz het volgende:
het is ook onfatsoendelijk om alleen maar te willen knuffelen
Ok, het zijn de rollen omgedraaid, maar ik weet uit ervaring dat het toch geen zin heeftquote:alsin .. geef hem dan iig nog de hoop dat ie je zo geil kan maken dat het wel wat wordt
Wat een vergelijkingquote:dude tegen wijf "ga je mee winkelen schat"
wijf.:9~...
dude "oh maar je mag niets kopen"
wijf(draait om en....)
vergelijkbaar he , zie je het al voor je dat een kerel het voor elkaar krijgt om te zeggen dat ze niets mag kopen laat staan dat het gebeurt,
Niks kat op het spek binden. Is het dan echt teveel gevraagd van je partner om niet altijd botergeil te zijn als je naakt naast hem in bed ligt? En ja, dit komt uit mijn mond, als salon-nymfoquote:nogmaals , kat op het spek binden en verwachten dat ie netjes wacht totdat je weg bent is behoorlijk lomp en dan kun je lompe dingen verwachten , ga dan niet lopen miepen
Ze moet niet zeiken; als hij wil masturberen moet hij dat lekker zelf weten...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:57 schreef MS09Dom het volgende:
@Kasta
Dude, ze zei toch al dat ze geen problemnen heeft met het feit dat hij masturbeert... het gaat om de manier waarop hij zich gedroeg.
Uit TS' verhaal op te maken hadden ze daarvoor ook al seks gehad. Zoals ik het lees:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze moet niet zeiken; als hij wil masturberen moet hij dat lekker zelf weten...
Als ze eens wat minder zou zeiken, zou hij minder afgeleid worden en wat sneller klaar zijn en kunnen ze weer mooi verder gaan met hun sufkutten leven....
was met editquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef MS09Dom het volgende:
LOL Mooie caps. Ik bedoelde het niet om te schreeuwen, maar om aan te geven waar ik aangepast had.![]()
zoals ik zei , ik neem aan dat dit niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt alleen de uitbarsting (quote:Maar nee, ben het niet met je eens. Het is niet hetzelfde, omdat "dooddoener" klinkt alsof de TS schuld had aan iets. Zoals o.a. Aventura aangaf, het komt op deze manier over alsof TS iets verplicht is, alsof zij de slechterik is. Wat natuurlijk niet zo is, waarom zou ze niet ook even mogen willen knuffelen tussen al dat erotieke geweld door?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef MS09Dom het volgende:
[..]
Uit TS' verhaal op te maken hadden ze daarvoor ook al seks gehad. Zoals ik het lees:
Man: "Ik wil nog meer seks."
Vrouw: "Ik wil nu eigenlijk alleen even knuffelen..."
Man: "Nee ik wil seks. Fok jou." *draait om en begint te rukken*
Da's toch bot of niet?![]()
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:51 schreef kastanova het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet helemaal.
Als ik wil trekken moet ik dat toch lekker helemaal zelf weten? Het is toch mijn pik?
Of is hij plotseling ook deels van m'n vriendin als ik een relatie heb ofzo?
Als ik zin heb om te masturberen doe ik het, meestal zeg ik het ook nog gewoon tegen m'n vriendin.
En als ze geil is mag ze meehelpen, maar het hoeft niet ofzo, ik red mezelf ook wel...
En andersom idem dito, als zij geil is en behoefte aan een orgasme heeft en ik ben iets anders aan het doen, dan gaat ze toch fijn ff met de vibo of douchekop spelen?
Damn, ik weet dat de meeste mensen vrij jaloers zijn, maar jaloers worden op een hand of een hulpstuk; het moet niet gekker worden....
Euuuh, ik lees nergens iets over sex...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef MS09Dom het volgende:
Uit TS' verhaal op te maken hadden ze daarvoor ook al seks gehad. Zoals ik het lees:
Man: "Ik wil nog meer seks."
Vrouw: "Ik wil nu eigenlijk alleen even knuffelen..."
Man: "Nee ik wil seks. Fok jou." *draait om en begint te rukken*
Da's toch bot of niet?![]()
Gezien het verhaal van de TS was hij al enkele keren aan de beurt geweest.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef DOGMAN het volgende:
ik geloof dat een hoop vrouwen nog steeds maar niet willen begrijpen dat het een vreselijke pijn gaat doen als de man niet frequent ejaculeert, bovendien is het erg slecht voor de testikels de zaadproductie en kunnen de zaadleiders dichtslibben wat tot het scheuren of zelfs springen hiervan kan leiden
lekker egoistisch dus
@Cozquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef coz het volgende:
[..]
was met edit![]()
[..]
zoals ik zei , ik neem aan dat dit niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt alleen de uitbarsting () bleef dan achterwege ..
dooddoener ja, maar niet dat ze schuldig is ...
nogmaals
hij .. "kom we gaan winkelen"
zij "ja tof"
* zij vrolijk kleren past ... 3 truitjes in de paskamer heeft hangen en aan het uitzoeken is wat in de queu komt
hij "oh , had ik al verteld dat we alleen gaan kijken maar niets , helemaal niet , echt echt echt helemaal niets *NU* gaan kopen"
zij "
wat zou jouw volgende reactie zijn ? .. vul eens in
Een hork die er zo over denkt zou ik niet eens in mijn bed laten belanden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:06 schreef kastanova het volgende:
Ze mag blij zijn dat hij haar niet dwingt of hem gewoon ff in een ander hangt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef MS09Dom het volgende:
[..]
@Coz
Je analogie klopt niet. Ze waren al in meer winkels geweest en ze had al spullen gekocht maar ze wilde perse nog meer. En toen hij dat niet wilde werd ze kwaad en begon ze in d'r eentje te kopen.
nee, wacht dat moet je lezen als ..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
De wat?
Nee, ik vind het zeker niet onfatsoenlijk,
ja ...quote:Niks kat op het spek binden. Is het dan echt teveel gevraagd van je partner om niet altijd botergeil te zijn als je naakt naast hem in bed ligt?
ex ? .. knuffelen ?quote:En ja, dit komt uit mijn mond, als salon-nymfo![]()
Mwooah, als ik de rest van het verhaal zo lees, denk ik eerder dat het een zo'n preutse zoutzak is die het knuffelen en strelen zelf al als ultieme extatische belevenis ziet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:07 schreef MS09Dom het volgende:
"Heel gezellig en lekker maar af en toe wil ik tussendoor ook gewoon even knuffelen en strelen zonder dat we weer verder gaan. "
Ik maak hieruit op dat er weldegelijk seks plaatsvond die zondag in bed...
Nee dat waren alleen de boeren en horken die dat dedenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef LarZje het volgende:
Toen men nog een schaap nam als de vrouw niet wou
Subtiel zijn is wel je sterke puntquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:36 schreef SHE het volgende:
ik vind dat wel geil...en moet kunnen ook.
je vriendje heeft gelijk...je bent preuts
Jawelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef MS09Dom het volgende:
Mijn god Kastanova, waar haal je het vandaan... wees nou eerlijk, da's toch helemaal nergens op gebaseerd?
Maar je doet dat toch niet als je ligt te knuffelen(en ja strelen is ook knuffelen, als je een bil aanraakt hoef je niet gelijk te neuken), je wil wat meer, ze zegt wil nu even lekker knuffelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:51 schreef kastanova het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet helemaal.
Als ik wil trekken moet ik dat toch lekker helemaal zelf weten? Het is toch mijn pik?
Of is hij plotseling ook deels van m'n vriendin als ik een relatie heb ofzo?
Als ik zin heb om te masturberen doe ik het, meestal zeg ik het ook nog gewoon tegen m'n vriendin.
En als ze geil is mag ze meehelpen, maar het hoeft niet ofzo, ik red mezelf ook wel...
En andersom idem dito, als zij geil is en behoefte aan een orgasme heeft en ik ben iets anders aan het doen, dan gaat ze toch fijn ff met de vibo of douchekop spelen?
Damn, ik weet dat de meeste mensen vrij jaloers zijn, maar jaloers worden op een hand of een hulpstuk; het moet niet gekker worden....
Een timide soepkip die dat al als een lompe opmerking beschouwt, zou ik nog niet eens van 2 meter afstand in het gezicht spuiten als ik al een half jaar droog stondquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Een hork die er zo over denkt zou ik niet eens in mijn bed laten belanden.
Wij vrouwen hebben die keuze altijdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef DOGMAN het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:06 schreef kastanova het volgende:
Ze mag blij zijn dat hij haar niet dwingt of hem gewoon ff in een ander hangt .
alsof jij uberhaupte die keuze hebt
Wie wil jou nu?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een timide soepkip die dat al als een lompe opmerking beschouwt, zou ik nog niet eens van 2 meter afstand in het gezicht spuiten als ik al een half jaar droog stond.
dat had ik er niet uitgehaald maarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef MS09Dom het volgende:
[..]
@Coz
Je analogie klopt niet. Ze waren al in meer winkels geweest en ze had al spullen gekocht maar ze wilde perse nog meer. En toen hij dat niet wilde werd ze kwaad en begon ze in d'r eentje te kopen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:05 schreef Nickthedick het volgende:
In dat geval moest ze nog blij zijn dat 'ie wakker was.
Dus als zij aangeeft dat ze niet wil neuken, maar knuffelen is dat de normaalste zaak van de wereld...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef erodome het volgende:
Maar je doet dat toch niet als je ligt te knuffelen(en ja strelen is ook knuffelen, als je een bil aanraakt hoef je niet gelijk te neuken), je wil wat meer, ze zegt wil nu even lekker knuffelen.
Dan knuffel je gewoon nog wat ofzo en ga je daarna maar ff lekker rukken.
Je draait je niet zomaar om om te gaan rukken dan, dat staat echt stom.
Het gaat niet zozeer om het wel of niet rukken, het gaat om het moment, bad timing...
En je mag alles, het is jou lichaam, maar of het op prijs gesteld wordt is een ander verhaal
Ach gos, het heeft een gat en twee vetophopingen op borsthoogte en denkt dat ze alles voor elkaar krijgt...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben die keuze altijd![]()
Nogmaals, het is "onfatsoenlijk"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:13 schreef coz het volgende:
[..]
nee, wacht dat moet je lezen als ..
"ik vind het onfatsoendelijk om [tijdens het knuffelen] te zeggen dat je alleen wilt knuffelen
Ik vond wat Dom ervan maakte een goeiequote:vind je hem nu beter ?
Soms dacht ik daar ook zo over hoorquote:ja .....
Enige tact is in omdraaien en rukken niet te bespeuren nee.quote:maar point is een beetje dat ze zitten te kleffen en zij zegt , ik wil nu alleen kleffen
tja , nou neemt hij het wel erg vreemd op (zal wel zo'n emmer druppel ding zijn..zie deopmerking ) dat dat gewoon niet tactisch is ...
Neequote:ex ? .. knuffelen ?
nou, das net zoiets als dat christenen beste gezellig lui zijn, marokanen eerlijk en negers hard werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef MS09Dom het volgende:
Mijn god Kastanova, waar haal je het vandaan... wees nou eerlijk, da's toch helemaal nergens op gebaseerd?
ik neem aan dat ie vaak genoeg blauwe ballen ergens aan over gehouden heeft , en daarom zo reageerdequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar je doet dat toch niet als je ligt te knuffelen(en ja strelen is ook knuffelen, als je een bil aanraakt hoef je niet gelijk te neuken), je wil wat meer, ze zegt wil nu even lekker knuffelen.
Dan knuffel je gewoon nog wat ofzo en ga je daarna maar ff lekker rukken.
Je draait je niet zomaar om om te gaan rukken dan, dat staat echt stom.
Het gaat niet zozeer om het wel of niet rukken, het gaat om het moment, bad timing...
En je mag alles, het is jou lichaam, maar of het op prijs gesteld wordt is een ander verhaal
het feit dat je een fatsoenlijke penis ontbeertquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben die keuze altijd![]()
Niet alleen jouw god hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef MS09Dom het volgende:
Mijn god Kastanova
Die keuze heb ik zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef DOGMAN het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:06 schreef kastanova het volgende:
Ze mag blij zijn dat hij haar niet dwingt of hem gewoon ff in een ander hangt .
alsof jij uberhaupte die keuze hebt
Hoe stel je je dat voor, speels en luchtig, met als einddoel toch nog even rukken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef Aventura het volgende:
Ben het wel met Ero eens. Het is de manier waarop, waar het hier om gaat. Als iemand zich naast me ineens omdraait en begint te trekken, vind ik hem een lompe autist. Hij kan dat ook op een andere (luchtiger, speelser?) manier aanpakken.
Euuh nou, ik wil niet lullig doen ofzo, maar na het bekijken van je fotoboek moet ik je toch echt teleurstellen hoorquote:
nee hoor die graag mee gaan winkelen, uren met je moeder aan de foon hangen, zelf kleding maken, gezellig mee gaan naar Thermen2000....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:28 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Die keuze heb ik zekerGelukkig zijn niet alle mannen zulke klootzakken
![]()
Dat is dan mooi, heb ook totaal geen behoefte om zo'n hork die de neiging heeft vreemd te gaan en dat nog normaal vindt ook in mijn gezicht te laten spuitenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een timide soepkip die dat al als een lompe opmerking beschouwt, zou ik nog niet eens van 2 meter afstand in het gezicht spuiten als ik al een half jaar droog stond.
Startrek conferenties eerderquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef DOGMAN het volgende:
geen bartypes zeker?
ohquote:
mijne ook , maar ik ruk me liever als ik botergeil ben ipv een opmerking te horen die hetzelfde effect heeft als een gezellig gesprek over erica terpstra ... during sexquote:En nee, ik vind van niet, dat is juist duidelijk. Anders ga je nog hopen op meer en word je teleurgesteld als je al botergeil bentTenminste, dat is mijn ervaring.
bedoelde van haarquote:
[..] Ik vond wat Dom ervan maakte een goeie
[..]Soms dacht ik daar ook zo over hoor
[..]Enige tact is in omdraaien en rukken niet te bespeuren nee.
quote:[..]Nee
Ach ja... keuze is zwaar afhankelijk van de eisen die je steltquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh nou, ik wil niet lullig doen ofzo, maar na het bekijken van je fotoboek moet ik je toch echt teleurstellen hoor.
intimiteit om je (seksuele) onzekerheid te maskerenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:27 schreef Zielsverrückt het volgende:
knip
Intimiteit en pure liefde is waar we uiteindelijk allemaal naar op zoek zijn.
Nou, die mag je dan even uitleggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:33 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
intimiteit om je (seksuele) onzekerheid te maskeren
how sad
ik denk dat ze dat dan niet tussendoor had moeten zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:27 schreef Zielsverrückt het volgende:
Oh nee?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh nou, ik wil niet lullig doen ofzo
Goh, Kasta, wat denk je dat ik betrouwbaarder vind, mijn eigen levenservaring of de mening van een Fokker?quote:maar na het bekijken van je fotoboek moet ik je toch echt teleurstellen hoor.
Uhh.. Geen van allen. Bespaar je de moeite Dogman.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
nee hoor die graag mee gaan winkelen, uren met je moeder aan de foon hangen, zelf kleding maken, gezellig mee gaan naar Thermen2000....
geen bartypes zeker?
Euuuh... mening van 2 FOK!kers?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef Black_Tulip het volgende:
Goh, Kasta, wat denk je dat ik betrouwbaarder vind, mijn eigen levenservaring of de mening van een Fokker?
Dus als je ligt te knuffelen en je partner zegt nu even niet verder dan draai je je zo weg en hoppa?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:07 schreef SHE het volgende:
Ook dat is niet bot. Ik maak het sinds kort weleens mee dat ik een beetje moeite heb met ...ehm...mate en dus er gewoon weer bovenop kruip. Als dat niet mag, dan moet ik wel alsnog even afkoelen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar dan een probleem van zou maken. Sterker nog, ik zou goed pissig worden. Mijn lijf, mijn geilheid en als ik daar wat mee wil doen, dan doe ik dat
Mannen gaan vreemd met een reden...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:31 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat is dan mooi, heb ook totaal geen behoefte om zo'n hork die de neiging heeft vreemd te gaan en dat nog normaal vindt ook in mijn gezicht te laten spuiten
18jr in een hol onder de grond, levenservaring?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh nee?Kan jij ook niet lullig doen dan?
[..]
Goh, Kasta, wat denk je dat ik betrouwbaarder vind, mijn eigen levenservaring of de mening van een Fokker?
Dat ze niet direct wegrennen betekent nog niet dat ze je sexueel aantrekkelijk vinden hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef Black_Tulip het volgende:
Geeft niet hoor.quote:
Eenschquote:mijne ook , maar ik ruk me liever als ik botergeil ben ipv een opmerking te horen die hetzelfde effect heeft als een gezellig gesprek over erica terpstra ... during sex
duidelijkheid prima .... maar dan wel vooraf
Ik vraag me af op wat voor moment ze het zei, al kan het best zijn dat haar timing vreselijk fout was inderdaad.quote:bedoelde van haar
of omdat ze een eng wijf hebben zitten waardoor ze "sperma thuis" maar vies vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mannen gaan vreemd met een reden...
En hoewel veel mannen dat zullen ontkennen en met sneue "ik miste. warmte
." smoesjes komen, is het toch echt in 99% van de gevallen omdat ze thuis op seksueel gebied niet bevredigd werden.
Omdat ze thuis een wijf hebben zitten die sperma maar eng en vies vindt bijvoorbeeld.
sorry je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, kunnen jullie íets minder lullig doen tegen Black_Tulip? Vind dit geen stijl. Beetje de hork uithangen is grappig, maar dit vind ik gewoon laag eigenlijk.
Zij beweert dingen, wij ontkrachten het, zo gaat dat in "discussies"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, kunnen jullie íets minder lullig doen tegen Black_Tulip? Vind dit geen stijl. Beetje de hork uithangen is grappig, maar dit vind ik gewoon laag eigenlijk.
Ad hominem hoort niet thuis in een discussie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef kastanova het volgende:
Zij beweert dingen, wij ontkrachten het, zo gaat dat in "discussies".
Ik vind sperma niet eng en vies en ik kan je verzekeren dat mijn ex zeker aan zijn trekken is gekomen. Oh ja. En ik heb het uitgemaakt, mocht je de neiging hebben daar op voort te borduren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mannen gaan vreemd met een reden...
En hoewel veel mannen dat zullen ontkennen en met sneue "ik miste. warmte
." smoesjes komen, is het toch echt in 99% van de gevallen omdat ze thuis op seksueel gebied niet bevredigd werden.
Omdat ze thuis een wijf hebben zitten die sperma maar eng en vies vindt bijvoorbeeld.
Zij betrok het op zichzelf, dus ik ga daar logischerwijs op in; lijkt me op zich niet zo heel vreemd...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ad hominem hoort niet thuis in een discussie.
Beweringen dienen getoetst te worden Lupus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ad hominem hoort niet thuis in een discussie.
Levendige fantasie heb jijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:37 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
18jr in een hol onder de grond, levenservaring?
Er is een verschil tussen een man zijn zak leeg te laten spuiten in je en daadwerkelijk goede sex.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:42 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik vind sperma niet eng en vies en ik kan je verzekeren dat mijn ex zeker aan zijn trekken is gekomen.
Maar zagen ze er ook een beetje redelijk uit? Of waren het van die lui waarvan je je afvraagt als ze naast een zwerver lopen: "welke is nu de zwerver?"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:44 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Levendige fantasie heb jijIk heb seksuele ervaring met mannen die niet zulke complete klootzakken zijn.
en buiten je familie om?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:44 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Levendige fantasie heb jijIk heb seksuele ervaring met mannen die niet zulke complete klootzakken zijn.
tss zeg hallo we zijn geen vuilnisbak voor enkel en alleen maar jullie lusten?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach gos, het heeft een gat en twee vetophopingen op borsthoogte en denkt dat ze alles voor elkaar krijgt...
Nou, poehpoeh, wees er maar trots op dat mannen je als zaadreservoir willen gebruiken...
Mag ik voor de duidelijkheid even weten waar deze "discussie" ofwel verbale knokpartij precies over gaat? Welke beweringen zijn voor jou/jullie blijkbaar zo beledigend/jaloersmakend/ongeloofwaardig dat je de neiging hebt mijn vermoeden te bewijzen dat je inderdaad een complete hork bent?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zij betrok het op zichzelf, dus ik ga daar logischerwijs op in; lijkt me op zich niet zo heel vreemd...
Je hebt gelijk...jullie worden ook erg gewaardeerd als het op koken en schoonmaken aankomt hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tss zeg hallo we zijn geen vuilnisbak voor enkel en alleen maar jullie lusten?
Nee, vuilnisbakken kunnen immers niet afwassen en stofzuigen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Truequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een man zijn zak leeg te laten spuiten in je en daadwerkelijk goede sex.
Het is geen neiging, het is m'n karakterquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:48 schreef Black_Tulip het volgende:
Mag ik voor de duidelijkheid even weten waar deze "discussie" ofwel verbale knokpartij precies over gaat? Welke beweringen zijn voor jou/jullie blijkbaar zo beledigend/jaloersmakend/ongeloofwaardig dat je de neiging hebt mijn vermoeden te bewijzen dat je inderdaad een complete hork bent?
wat jullie onderscheid is schoonmaakwerk en kookkunstquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar idd dat er zo gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef MS09Dom het volgende:
@Zielsverrückt
Amen. Ik begin pijn in m'n kop te krijgen van die muur van onbegrip waar ik maar tegenaan blijf lopen hier...![]()
Het is geen vermoeden, het is een oordeel gebaseerd op je uitspraken en meningen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:50 schreef Black_Tulip het volgende:
TrueMaar Kasta, wat doet jou vermoeden dat ik een dweil ben in bed?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar zagen ze er ook een beetje redelijk uit? Of waren het van die lui waarvan je je afvraagt als ze naast een zwerver lopen: "welke is nu de zwerver?"
zo vat ik de OP op ja .. en ik denk dat ik er niet ver vanaf zitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:38 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.
[..]
Eensch
[..]
Ik vraag me af op wat voor moment ze het zei, al kan het best zijn dat haar timing vreselijk fout was inderdaad.
JIJ bent een ECHTE MAN!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
nee hoor die graag mee gaan winkelen, uren met je moeder aan de foon hangen, zelf kleding maken, gezellig mee gaan naar Thermen2000....
geen bartypes zeker?
Omdat ik me al enige tijd afvroeg waar sloebers en losers aan hun trekken kwamen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]Ja hoor. Ze zagen er op zijn zachtst gezegd redelijk uit
Maarre, Nick, wat boeit het jou om te weten hoe mijn vriendjes eruit zagen?
homosexuelen hebben over het algemeen minder problemen met frigiditeit bij vrouwen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:51 schreef Zielsverrückt het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar idd dat er zo gereageerd wordt.
Ik word er oprecht triest van.
Misschien door de herkenbaarheid.
Ik heb een tijd geleden een langdurige relatie beëindigd om verschillende redenen, dacht ik.
De enige echte reden, weet ik sinds kort, is het schreeuwende gemis aan intimiteit.
Ik heb m'n portie 'platte seks' wel gehad.
Gelukkig heb ik nu een relatie met een man die wel begrijpt wat intimiteit met je doet.
om reflectie van je vader te voorkomenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JIJ bent een ECHTE MAN!!!
Je weet wel die ene die zo graag boert tijdens het drinken van een biertje, die ene die
een griet vind zeiken en haar dan maar een klap op de bek verkoopt.
Die ene die vindt dat zij alle boodschappen moet doen, die ene die vindt dat het eten klaar moet staan,..die ene die vindt dat zij de benen moet spreiden als hij wil...
Sorry maar ik hoef geen zogeheten 'echte man', die denkt het te zijn door enorm bot te reageren tegen alles wat vrouw is
Ik hou nml van stijl en klasse en niet van stijlloze reacties en gedrag
Welke?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is geen vermoeden, het is een oordeel gebaseerd op je uitspraken en meningen.
hm je draagt zeker een gouden ketting en een haiwai shirt? hahahahaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:50 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
wat jullie onderscheid is schoonmaakwerk en kookkunst
als gezelschapsdier prefreer ik toch wel een hond kat of goudvis (al was het alleen maar om de intelligentie)
Dat een man meegaat winkelen en dat soort dingen komt heus niet voort uit stijl en klasse. Een man weet dat hij dan makkelijker in je slipje kan komen. Het is gewoon een slimme methode, en gelukkig zijn vrouwens zoals jij nog zo naief om te denken dat de zon om jou heen draait.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JIJ bent een ECHTE MAN!!!
Je weet wel die ene die zo graag boert tijdens het drinken van een biertje, die ene die
een griet vind zeiken en haar dan maar een klap op de bek verkoopt.
Die ene die vindt dat zij alle boodschappen moet doen, die ene die vindt dat het eten klaar moet staan,..die ene die vindt dat zij de benen moet spreiden als hij wil...
Sorry maar ik hoef geen zogeheten 'echte man', die denkt het te zijn door enorm bot te reageren tegen alles wat vrouw is
Ik hou nml van stijl en klasse en niet van stijlloze reacties en gedrag
Als je gelijk hebt over de timing ik misschien ook...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef coz het volgende:
[..]
zo vat ik de OP op ja .. en ik denk dat ik er niet ver vanaf zit
als het echt zo'n fout getimede opmerking is als ik denk dat het is geef ik hem groot gelijk![]()
persoonlijk komt bij mij niemand iets te kort aan intimiteit , maar zoals ik de OP lees was het een erg verkeerd getimede opmerking , en dan mag ze intiem denken over hoe het overkwamquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:51 schreef Zielsverrückt het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar idd dat er zo gereageerd wordt.
Ik word er oprecht triest van.
Misschien door de herkenbaarheid.
Ik heb een tijd geleden een langdurige relatie beëindigd om verschillende redenen, dacht ik.
De enige echte reden, weet ik sinds kort, is het schreeuwende gemis aan intimiteit.
Ik heb m'n portie 'platte seks' wel gehad.
Gelukkig heb ik nu een relatie met een man die wel begrijpt wat intimiteit met je doet.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Als je gelijk hebt over de timing ik misschien ook...
Niet hierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat ik me al enige tijd afvroeg waar sloebers en losers aan hun trekken kwamen.
Dat is een subjectieve meningquote:
Is dat meteen je reactie op de quote hieronder?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
homosexuelen hebben over het algemeen minder problemen met frigiditeit bij vrouwen ja
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Zielsverrückt het volgende:
[..]
Nou, die mag je dan even uitleggen.
Als je dat kunt.
Net zoals een ongetrouwde vrijgezel hm?quote:
En mijn leuter, dus ik mag afrukken wanneer ik wil.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat een vrouw jou in haar lichaam toelaat en dat soort dingen komt heus niet voort uit stijl en klasse. Een vrouw weet dat zij dan makkelijker aan je pinpas kan komen. Het is gewoon een slimme methode, en gelukkig zijn mannen zoals jij nog zo naief om te denken dat de zon om jou heen draait.
Primaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En mijn leuter, dus ik mag afrukken wanneer ik wil.![]()
Wat is dan het probleem?quote:
Bestaan er ook getrouwde vrijgezellen dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:03 schreef Black_Tulip het volgende:
Net zoals een ongetrouwde vrijgezel hm?
Jazeker dat zijn mannen die net doen of ze nog alleen wonen alleen ze hebben een vrouw als huisdierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bestaan er ook getrouwde vrijgezellen dan?
quote:
Als het inderdaad 'verkeerd getimed' was, had hij ook gewoon kunnen zeggen dat hij zijn hoogtepunt naderde en het af wilde maken om daarna fijn te knuffelen, in plaats van meteen om te draaien en te gaan masturberen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:57 schreef coz het volgende:
[..]
persoonlijk komt bij mij niemand iets te kort aan intimiteit , maar zoals ik de OP lees was het een erg verkeerd getimede opmerking , en dan mag ze intiem denken over hoe het overkwam![]()
Precies het is de toon die de muziek maaktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:11 schreef Zielsverrückt het volgende:
[..]
Als het inderdaad 'verkeerd getimed' was, had hij ook gewoon kunnen zeggen dat hij zijn hoogtepunt naderde en het af wilde maken om daarna fijn te knuffelen, in plaats van meteen om te draaien en te gaan masturberen.
Net zoveel als objectieve meningenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bestaan er ook getrouwde vrijgezellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |