Ja, je bent preuts en je moet leren typenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:22 schreef Muis_81 het volgende:
Bij ik inderdaad preuts of is dit inderdaad iets waar meer mensen moeite mee zouden houden.
.
stop right there ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:50 schreef erodome het volgende:
Helowwwwwwww, het gaat toch niet om het rukken zelf, het gaat erom dat ze aan het knuffelen zijn, hij meer wil, zij niet
jij vind het vast wél leuk vinden als je bijna klaar komt tijdens de sex en mr zegt .. ik heb geen zin meer .. zullen we voetbal kijken ... ?quote:en dat hij zich gewoon omdraait om te gaan rukken, zou ik ook niet zo leuk vinden hoor...
ohquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:12 schreef Nickthedick het volgende:
'T is een beetje een trieste actie, maar om je daar nu beledigd om te gaan voelen? Volgens mij was het ook bedoeld om kenbaar te maken dat 'ie het liever niet heeft dat je hem eerst opgeilt en daarna niet verder gaat.
Knuffelen is sowieso iets voor op de bank of na middag-seks. Niet voor 's avonds op bed; daar krijg je als man zijnde slapeloze nachten van.
Ik las toch duidelijk: knuffelen EN strelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Ze had toch aangegeven dat ze niet wilde, is niet alsof ze eerst hem helemaal gek had gemaakt om hem daarna te laten zitten van nu heb ik geen goesting meer hoor...
Dat is een ander verhaal, als dat zo is, dus seks hebben op wat voor manier dan ook en er dan voortijdig mee kappen dan vind ik het vrij normaal dat het even afgemaakt wordt, wat zeg ik, dat doe ik dan wel....
Dit gaat om puur knuffelen, je bent aan het knuffelen, meneer wordt daar geil van en meneer draait zich zonder pardon om om naast je te gaan liggen rukken, dat vind ik persoonlijk een beetje stijlloos, zou ik erg vreemd van opkijken.
-Vriend en ik brachten laatst een zondag in bed door. (ik neem aan dat er geknuffeld werd)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Ze had toch aangegeven dat ze niet wilde, is niet alsof ze eerst hem helemaal gek had gemaakt om hem daarna te laten zitten van nu heb ik geen goesting meer hoor...
Dat is een ander verhaal, als dat zo is, dus seks hebben op wat voor manier dan ook en er dan voortijdig mee kappen dan vind ik het vrij normaal dat het even afgemaakt wordt, wat zeg ik, dat doe ik dan wel....
Dit gaat om puur knuffelen, je bent aan het knuffelen, meneer wordt daar geil van en meneer draait zich zonder pardon om om naast je te gaan liggen rukken, dat vind ik persoonlijk een beetje stijlloos, zou ik erg vreemd van opkijken.
Ja, maar jij wordt er ook voor betaaldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef kastanova het volgende:
Mijn vrouwen vinden het juist geil als ze me zien trekken.
In natura ja... Rijk zal ik er nooit van wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, maar jij wordt er ook voor betaald![]()
DAT IS toch HETZELFDE ... DOODDOENER op het VERKEERDE momentquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:40 schreef MS09Dom het volgende:
@Coz:
Moet je wel GOED samenvatten:
- Ik gaf dat (ik wil SOMS TUSSENDOOR alleen EVEN knuffelen) aan
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Croupouque het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het "plaatje" wel heel erg humoristisch; twee personen in één bed, waarvan de een probeert te slapen terwijl de ander als een opgevoerd Duracellkonijntje onder de lakens zijn sexuele behoefte probeert te bevredigen.
Uit welk science-fiction boek komt dit?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou nou heren wat een taal
Stel :
Jij bent helemaal afgeragd door je vriendin en je kunt echt niet meerTong op je grote tenen, en je denkt nog een keer sex enne
![]()
![]()
En dan komt ze je nog een keer vragen, onverzadigbaar als ze is, 'den slet',![]()
LOL Mooie caps. Ik bedoelde het niet om te schreeuwen, maar om aan te geven waar ik aangepast had.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:47 schreef coz het volgende:
[..]
DAT IS toch HETZELFDE ... DOODDOENER op het VERKEERDE moment
Waarom zou die gozer daarna niet even rustig z'n totempaal mogen poetsen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef MS09Dom het volgende:
waarom zou ze niet ook even mogen willen knuffelen tussen al dat erotieke geweld door?
De wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef coz het volgende:
het is ook onfatsoendelijk om alleen maar te willen knuffelen
Ok, het zijn de rollen omgedraaid, maar ik weet uit ervaring dat het toch geen zin heeftquote:alsin .. geef hem dan iig nog de hoop dat ie je zo geil kan maken dat het wel wat wordt
Wat een vergelijkingquote:dude tegen wijf "ga je mee winkelen schat"
wijf.:9~...
dude "oh maar je mag niets kopen"
wijf(draait om en....)
vergelijkbaar he , zie je het al voor je dat een kerel het voor elkaar krijgt om te zeggen dat ze niets mag kopen laat staan dat het gebeurt,
Niks kat op het spek binden. Is het dan echt teveel gevraagd van je partner om niet altijd botergeil te zijn als je naakt naast hem in bed ligt? En ja, dit komt uit mijn mond, als salon-nymfoquote:nogmaals , kat op het spek binden en verwachten dat ie netjes wacht totdat je weg bent is behoorlijk lomp en dan kun je lompe dingen verwachten , ga dan niet lopen miepen
Ze moet niet zeiken; als hij wil masturberen moet hij dat lekker zelf weten...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:57 schreef MS09Dom het volgende:
@Kasta
Dude, ze zei toch al dat ze geen problemnen heeft met het feit dat hij masturbeert... het gaat om de manier waarop hij zich gedroeg.
Uit TS' verhaal op te maken hadden ze daarvoor ook al seks gehad. Zoals ik het lees:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze moet niet zeiken; als hij wil masturberen moet hij dat lekker zelf weten...
Als ze eens wat minder zou zeiken, zou hij minder afgeleid worden en wat sneller klaar zijn en kunnen ze weer mooi verder gaan met hun sufkutten leven....
was met editquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef MS09Dom het volgende:
LOL Mooie caps. Ik bedoelde het niet om te schreeuwen, maar om aan te geven waar ik aangepast had.![]()
zoals ik zei , ik neem aan dat dit niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt alleen de uitbarsting (quote:Maar nee, ben het niet met je eens. Het is niet hetzelfde, omdat "dooddoener" klinkt alsof de TS schuld had aan iets. Zoals o.a. Aventura aangaf, het komt op deze manier over alsof TS iets verplicht is, alsof zij de slechterik is. Wat natuurlijk niet zo is, waarom zou ze niet ook even mogen willen knuffelen tussen al dat erotieke geweld door?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef MS09Dom het volgende:
[..]
Uit TS' verhaal op te maken hadden ze daarvoor ook al seks gehad. Zoals ik het lees:
Man: "Ik wil nog meer seks."
Vrouw: "Ik wil nu eigenlijk alleen even knuffelen..."
Man: "Nee ik wil seks. Fok jou." *draait om en begint te rukken*
Da's toch bot of niet?![]()
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:51 schreef kastanova het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet helemaal.
Als ik wil trekken moet ik dat toch lekker helemaal zelf weten? Het is toch mijn pik?
Of is hij plotseling ook deels van m'n vriendin als ik een relatie heb ofzo?
Als ik zin heb om te masturberen doe ik het, meestal zeg ik het ook nog gewoon tegen m'n vriendin.
En als ze geil is mag ze meehelpen, maar het hoeft niet ofzo, ik red mezelf ook wel...
En andersom idem dito, als zij geil is en behoefte aan een orgasme heeft en ik ben iets anders aan het doen, dan gaat ze toch fijn ff met de vibo of douchekop spelen?
Damn, ik weet dat de meeste mensen vrij jaloers zijn, maar jaloers worden op een hand of een hulpstuk; het moet niet gekker worden....
Euuuh, ik lees nergens iets over sex...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef MS09Dom het volgende:
Uit TS' verhaal op te maken hadden ze daarvoor ook al seks gehad. Zoals ik het lees:
Man: "Ik wil nog meer seks."
Vrouw: "Ik wil nu eigenlijk alleen even knuffelen..."
Man: "Nee ik wil seks. Fok jou." *draait om en begint te rukken*
Da's toch bot of niet?![]()
Gezien het verhaal van de TS was hij al enkele keren aan de beurt geweest.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef DOGMAN het volgende:
ik geloof dat een hoop vrouwen nog steeds maar niet willen begrijpen dat het een vreselijke pijn gaat doen als de man niet frequent ejaculeert, bovendien is het erg slecht voor de testikels de zaadproductie en kunnen de zaadleiders dichtslibben wat tot het scheuren of zelfs springen hiervan kan leiden
lekker egoistisch dus
@Cozquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef coz het volgende:
[..]
was met edit![]()
[..]
zoals ik zei , ik neem aan dat dit niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt alleen de uitbarsting () bleef dan achterwege ..
dooddoener ja, maar niet dat ze schuldig is ...
nogmaals
hij .. "kom we gaan winkelen"
zij "ja tof"
* zij vrolijk kleren past ... 3 truitjes in de paskamer heeft hangen en aan het uitzoeken is wat in de queu komt
hij "oh , had ik al verteld dat we alleen gaan kijken maar niets , helemaal niet , echt echt echt helemaal niets *NU* gaan kopen"
zij "
wat zou jouw volgende reactie zijn ? .. vul eens in
Een hork die er zo over denkt zou ik niet eens in mijn bed laten belanden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:06 schreef kastanova het volgende:
Ze mag blij zijn dat hij haar niet dwingt of hem gewoon ff in een ander hangt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef MS09Dom het volgende:
[..]
@Coz
Je analogie klopt niet. Ze waren al in meer winkels geweest en ze had al spullen gekocht maar ze wilde perse nog meer. En toen hij dat niet wilde werd ze kwaad en begon ze in d'r eentje te kopen.
nee, wacht dat moet je lezen als ..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
De wat?
Nee, ik vind het zeker niet onfatsoenlijk,
ja ...quote:Niks kat op het spek binden. Is het dan echt teveel gevraagd van je partner om niet altijd botergeil te zijn als je naakt naast hem in bed ligt?
ex ? .. knuffelen ?quote:En ja, dit komt uit mijn mond, als salon-nymfo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |