abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28029491
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:22 schreef Muis_81 het volgende:
Bij ik inderdaad preuts of is dit inderdaad iets waar meer mensen moeite mee zouden houden.
Ja, je bent preuts en je moet leren typen .
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:20:22 #52
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_28029618
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:50 schreef erodome het volgende:
Helowwwwwwww, het gaat toch niet om het rukken zelf, het gaat erom dat ze aan het knuffelen zijn, hij meer wil, zij niet
stop right there ...
prima , als zij niet meer wil , maar als ze 5 minuten zonder commentaar over het knuffelen danwel sexen 'even naar de wc/ douche/ alvast oven aanzetten (weetikveel)' was er compleet niets aan de hand geweesd , had mr zijn mr even een hand gegeven en had ie een paar uur met haar geknuffeld
quote:
en dat hij zich gewoon omdraait om te gaan rukken, zou ik ook niet zo leuk vinden hoor...
jij vind het vast wél leuk vinden als je bijna klaar komt tijdens de sex en mr zegt .. ik heb geen zin meer .. zullen we voetbal kijken ... ?

[ Bericht 1% gewijzigd door coz op 17-06-2005 21:25:35 ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:22:29 #53
90061 coz
pi_28029680
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:12 schreef Nickthedick het volgende:
'T is een beetje een trieste actie, maar om je daar nu beledigd om te gaan voelen? Volgens mij was het ook bedoeld om kenbaar te maken dat 'ie het liever niet heeft dat je hem eerst opgeilt en daarna niet verder gaat.

Knuffelen is sowieso iets voor op de bank of na middag-seks. Niet voor 's avonds op bed; daar krijg je als man zijnde slapeloze nachten van.
oh .. wtf , 's avonds .. ... als ik daar niet over heen had gelezen was ik wss nog feller geweesd
pi_28029890
Ze had toch aangegeven dat ze niet wilde, is niet alsof ze eerst hem helemaal gek had gemaakt om hem daarna te laten zitten van nu heb ik geen goesting meer hoor...

Dat is een ander verhaal, als dat zo is, dus seks hebben op wat voor manier dan ook en er dan voortijdig mee kappen dan vind ik het vrij normaal dat het even afgemaakt wordt, wat zeg ik, dat doe ik dan wel....

Dit gaat om puur knuffelen, je bent aan het knuffelen, meneer wordt daar geil van en meneer draait zich zonder pardon om om naast je te gaan liggen rukken, dat vind ik persoonlijk een beetje stijlloos, zou ik erg vreemd van opkijken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:32:05 #55
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_28029954
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Ze had toch aangegeven dat ze niet wilde, is niet alsof ze eerst hem helemaal gek had gemaakt om hem daarna te laten zitten van nu heb ik geen goesting meer hoor...

Dat is een ander verhaal, als dat zo is, dus seks hebben op wat voor manier dan ook en er dan voortijdig mee kappen dan vind ik het vrij normaal dat het even afgemaakt wordt, wat zeg ik, dat doe ik dan wel....

Dit gaat om puur knuffelen, je bent aan het knuffelen, meneer wordt daar geil van en meneer draait zich zonder pardon om om naast je te gaan liggen rukken, dat vind ik persoonlijk een beetje stijlloos, zou ik erg vreemd van opkijken.
Ik las toch duidelijk: knuffelen EN strelen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:32:50 #56
93297 LarZje
De nootekraecker
pi_28029977
Goesting? ge bent toch gene belg he
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
pi_28030014
Omg, zielig!:P
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:34:40 #58
90061 coz
pi_28030029
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:29 schreef erodome het volgende:

-Vriend en ik brachten laatst een zondag in bed door. (ik neem aan dat er geknuffeld werd)
-Ik gaf dat (ik wil alleen knuffelen) aan .... [dooddoeners ]
-vriend draaide zich van me af en begon zichzelf af te trekken terwijl ik er naast lag
pi_28030078
Mijn vriendinnen vonden het juist geil om toe te kijken als ik me aftrok .
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:37:21 #60
106776 Nickthedick
pi_28030122
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef kastanova het volgende:
Mijn vrouwen vinden het juist geil als ze me zien trekken .
Ja, maar jij wordt er ook voor betaald
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_28030185
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:37 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ja, maar jij wordt er ook voor betaald
In natura ja... Rijk zal ik er nooit van worden .
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:39:58 #62
90061 coz
pi_28030202
*grapje ---- te grote te open deur , kon het niet laten enzo- mode*
nee hij betaalt ze om te zeggen .....
pi_28030209
@Coz:
Moet je wel GOED samenvatten:
- Ik gaf dat (ik wil SOMS TUSSENDOOR alleen EVEN knuffelen) aan

Wat een gelul over preutsheid of opgeilen en dan af laten weten, da's helemaal nergens op gebaseerd. TS geeft duidelijk aan niet vies te zijn van seks, maar wilde nu ook gewoon even alleen knuffelen (tussendoor, dus er werd ook zeker de liefde bedreven!). Wat is daar mis mee? Beetje egoistisch als die gast dan meteen zo bot moet doen. En wat is er mis met elkaars wensen respecteren? Als ze nou nooit zou willen okay, maar dat is (naar TS' zeggen) niet het geval. Hij mag ook best even een keer inbinden en het bij knuffelen houden. Goed, het kan ff 'n beetje jammer zijn als jij nou net wel zin had, maar da's dan pech. Heb er totaal geen problemen mee.
pi_28030235
Ik zou daar geen enkel probleem mee hebben. Maar zelf zou ik gewoon onmiddellijk gebruik maken van zijn geilheid.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:42:49 #65
106776 Nickthedick
pi_28030282
Ik zou trouwens nooit zomaar in bed naast m'n vriendin gaan mastuberen... ik zou op haar gaan zitten, vlak voor haar gezicht aftrekken en in haar oog spuiten.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:43:20 #66
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28030297
Het ligt eraan hoe hij het brengt. Als we tegen elkaar aanliggen en hij draait zich om en begint zich als een autist af te rukken, dan zou ik dat niet leuk vinden nee. Maar meer omdat hij me dan buitensluit en me het gevoel geeft dat ik hem wat verplicht ben.
Anderzijds zou ik dan anders reageren, ik zou ws. wat speelser reageren, bv. ook met mezelf beginnen of er bovenop springen ofzo
Maar mocht ik echt geen zin hebben, zou ik het waarderen als hij dat gewoon accepteert.
pi_28030356
Nou nou heren wat een taal

Stel :
Jij bent helemaal afgeragd door je vriendin en je kunt echt niet meer Tong op je grote tenen, en je denkt nog een keer sex enne
En dan komt ze je nog een keer vragen, onverzadigbaar als ze is, 'den slet',
en je zegt: Ff niet, want je begint je zo langzamerhand eerder een dildo te voelen, dan een man.
Dan kijkt ze je boos aan en draait zich om, om zichzelf een handje te helpen, en gaat dus liggen vunzen naast je zonder jouw aanwezigheid waar te nemen..
Kan mij goed indenken dat TS een gevoel kreeg van, het gaat hier niet om mij persoonlijk, maar ik voel me een soort gebruiksvoorwerp.
Hij had ook niks kunnen zeggen en even naar de douche kunnen lopen.
Ik vind dit duiden op een verplicht afwerknummertje, als jij niet doet wat ik wil kan mij dit niets schelen want ik doe het lekker toch?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:47:01 #68
93297 LarZje
De nootekraecker
pi_28030399
nana na nana!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:47:41 #69
90061 coz
pi_28030416
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:40 schreef MS09Dom het volgende:
@Coz:
Moet je wel GOED samenvatten:
- Ik gaf dat (ik wil SOMS TUSSENDOOR alleen EVEN knuffelen) aan
DAT IS toch HETZELFDE ... DOODDOENER op het VERKEERDE moment
pi_28030424
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Croupouque het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het "plaatje" wel heel erg humoristisch; twee personen in één bed, waarvan de een probeert te slapen terwijl de ander als een opgevoerd Duracellkonijntje onder de lakens zijn sexuele behoefte probeert te bevredigen.
Die onthoud ik
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:48:54 #71
106776 Nickthedick
pi_28030451
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou nou heren wat een taal

Stel :
Jij bent helemaal afgeragd door je vriendin en je kunt echt niet meer Tong op je grote tenen, en je denkt nog een keer sex enne
En dan komt ze je nog een keer vragen, onverzadigbaar als ze is, 'den slet',
Uit welk science-fiction boek komt dit?
pi_28030493
Ik vond dat zhe het wel erg mooi verwoordde.
pi_28030530
Ik snap het probleem eigenlijk niet helemaal .

Als ik wil trekken moet ik dat toch lekker helemaal zelf weten? Het is toch mijn pik?
Of is hij plotseling ook deels van m'n vriendin als ik een relatie heb ofzo?

Als ik zin heb om te masturberen doe ik het, meestal zeg ik het ook nog gewoon tegen m'n vriendin.
En als ze geil is mag ze meehelpen, maar het hoeft niet ofzo, ik red mezelf ook wel...

En andersom idem dito, als zij geil is en behoefte aan een orgasme heeft en ik ben iets anders aan het doen, dan gaat ze toch fijn ff met de vibo of douchekop spelen?

Damn, ik weet dat de meeste mensen vrij jaloers zijn, maar jaloers worden op een hand of een hulpstuk; het moet niet gekker worden... .
pi_28030578
I'm with kasta. Ik zie het probleem ook niet. Misschien de manier waarop een beetje bot, maar was er niet bij dus daar kan ik niet helemaal over oordelen.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:55:02 #75
90061 coz
pi_28030639
ik neem aan dat dit gewoon een keer de druppel was , die zij er niet uit hem liet lopen
pi_28030650
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:47 schreef coz het volgende:

[..]

DAT IS toch HETZELFDE ... DOODDOENER op het VERKEERDE moment
LOL Mooie caps. Ik bedoelde het niet om te schreeuwen, maar om aan te geven waar ik aangepast had.

Maar nee, ben het niet met je eens. Het is niet hetzelfde, omdat "dooddoener" klinkt alsof de TS schuld had aan iets. Zoals o.a. Aventura aangaf, het komt op deze manier over alsof TS iets verplicht is, alsof zij de slechterik is. Wat natuurlijk niet zo is, waarom zou ze niet ook even mogen willen knuffelen tussen al dat erotieke geweld door?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:56:08 #77
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_28030679
Rare vriend..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_28030716
Je kunt iemand ook knuffelen terwijl hij zich rukt toch. Ik vind het heerlijk om dan toe te kijken en een beetje te strelen enzo.
pi_28030730
@Kasta
Dude, ze zei toch al dat ze geen problemnen heeft met het feit dat hij masturbeert... het gaat om de manier waarop hij zich gedroeg.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:58:56 #80
106776 Nickthedick
pi_28030771
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef MS09Dom het volgende:

waarom zou ze niet ook even mogen willen knuffelen tussen al dat erotieke geweld door?
Waarom zou die gozer daarna niet even rustig z'n totempaal mogen poetsen?
pi_28030774
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef coz het volgende:
het is ook onfatsoendelijk om alleen maar te willen knuffelen
De wat?

Nee, ik vind het zeker niet onfatsoenlijk, maar ja, met mijn ex was het zo dat hij de grootste knuffelbeer was van ons twee. Vaak was ik het die meer wilde dan alleen knuffelen Je hebt je er maar bij neer te leggen, denk ik. Maar het is maar net wat je normaal vindt. Ik vind het overigens heel belangrijk dat je met elkaar over dat soort dingen praat; communicatie, juist over dat soort onbenullig lijkende dingetjes, is heel belangrijk in een relatie, imo. Daarom vind ik het ook zo onfatsoenlijk van die gozer dat hij gewoon in stilte zich omdraait om zichzelf te gaan bevredigen
quote:
alsin .. geef hem dan iig nog de hoop dat ie je zo geil kan maken dat het wel wat wordt
Ok, het zijn de rollen omgedraaid, maar ik weet uit ervaring dat het toch geen zin heeft Als de ander echt geen zin heeft, kan je je uitsloven wat je wil, erop ingaan doet hij/zij niet Tenminste, mijn ex niet.. En ik vind dat je daar respect voor moet hebben (had ik ook niet altijd hoor )
quote:
dude tegen wijf "ga je mee winkelen schat"
wijf.:9~...
dude "oh maar je mag niets kopen"
wijf (draait om en....)

vergelijkbaar he , zie je het al voor je dat een kerel het voor elkaar krijgt om te zeggen dat ze niets mag kopen laat staan dat het gebeurt ,
Wat een vergelijking
quote:
nogmaals , kat op het spek binden en verwachten dat ie netjes wacht totdat je weg bent is behoorlijk lomp en dan kun je lompe dingen verwachten , ga dan niet lopen miepen
Niks kat op het spek binden. Is het dan echt teveel gevraagd van je partner om niet altijd botergeil te zijn als je naakt naast hem in bed ligt? En ja, dit komt uit mijn mond, als salon-nymfo
pi_28030810
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:57 schreef MS09Dom het volgende:
@Kasta
Dude, ze zei toch al dat ze geen problemnen heeft met het feit dat hij masturbeert... het gaat om de manier waarop hij zich gedroeg.
Ze moet niet zeiken; als hij wil masturberen moet hij dat lekker zelf weten...

Als ze eens wat minder zou zeiken, zou hij minder afgeleid worden en wat sneller klaar zijn en kunnen ze weer mooi verder gaan met hun sufkutten leven... .
pi_28030909
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ze moet niet zeiken; als hij wil masturberen moet hij dat lekker zelf weten...

Als ze eens wat minder zou zeiken, zou hij minder afgeleid worden en wat sneller klaar zijn en kunnen ze weer mooi verder gaan met hun sufkutten leven... .
Uit TS' verhaal op te maken hadden ze daarvoor ook al seks gehad. Zoals ik het lees:

Man: "Ik wil nog meer seks."
Vrouw: "Ik wil nu eigenlijk alleen even knuffelen..."
Man: "Nee ik wil seks. Fok jou." *draait om en begint te rukken*

Da's toch bot of niet?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:03:45 #84
90061 coz
pi_28030916
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef MS09Dom het volgende:
LOL Mooie caps. Ik bedoelde het niet om te schreeuwen, maar om aan te geven waar ik aangepast had.
was met edit
quote:
Maar nee, ben het niet met je eens. Het is niet hetzelfde, omdat "dooddoener" klinkt alsof de TS schuld had aan iets. Zoals o.a. Aventura aangaf, het komt op deze manier over alsof TS iets verplicht is, alsof zij de slechterik is. Wat natuurlijk niet zo is, waarom zou ze niet ook even mogen willen knuffelen tussen al dat erotieke geweld door?
zoals ik zei , ik neem aan dat dit niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt alleen de uitbarsting ( ) bleef dan achterwege ..

dooddoener ja, maar niet dat ze schuldig is ...

nogmaals
hij .. "kom we gaan winkelen"
zij "ja tof "
* zij vrolijk kleren past ... 3 truitjes in de paskamer heeft hangen en aan het uitzoeken is wat in de queu komt
hij "oh , had ik al verteld dat we alleen gaan kijken maar niets , helemaal niet , echt echt echt helemaal niets *NU* gaan kopen"
zij "

wat zou jouw volgende reactie zijn ? .. vul eens in
pi_28030919
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:04:32 #86
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_28030938
ik geloof dat een hoop vrouwen nog steeds maar niet willen begrijpen dat het een vreselijke pijn gaat doen als de man niet frequent ejaculeert, bovendien is het erg slecht voor de testikels de zaadproductie en kunnen de zaadleiders dichtslibben wat tot het scheuren of zelfs springen hiervan kan leiden
lekker egoistisch dus
bloemen, daar hou ik van!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:05:00 #87
106776 Nickthedick
pi_28030951
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef MS09Dom het volgende:

[..]

Uit TS' verhaal op te maken hadden ze daarvoor ook al seks gehad. Zoals ik het lees:

Da's toch bot of niet?
In dat geval moest ze nog blij zijn dat 'ie wakker was.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:05:21 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28030960
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:51 schreef kastanova het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet helemaal .

Als ik wil trekken moet ik dat toch lekker helemaal zelf weten? Het is toch mijn pik?
Of is hij plotseling ook deels van m'n vriendin als ik een relatie heb ofzo?

Als ik zin heb om te masturberen doe ik het, meestal zeg ik het ook nog gewoon tegen m'n vriendin.
En als ze geil is mag ze meehelpen, maar het hoeft niet ofzo, ik red mezelf ook wel...

En andersom idem dito, als zij geil is en behoefte aan een orgasme heeft en ik ben iets anders aan het doen, dan gaat ze toch fijn ff met de vibo of douchekop spelen?

Damn, ik weet dat de meeste mensen vrij jaloers zijn, maar jaloers worden op een hand of een hulpstuk; het moet niet gekker worden... .
Wat hij zegt!
pi_28030986
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef MS09Dom het volgende:

Da's toch bot of niet?
Euuuh, ik lees nergens iets over sex...
Ik lees alleen dat ze af en toe gewoon wil knuffelen zonder verder te gaan...

Tja, moet ze helemaal zelf weten, maar dan moet ze niet gaan zeiken als hij het zelf maar even oplost.
Ze mag blij zijn dat hij haar niet dwingt of hem gewoon ff in een ander hangt .
pi_28031026
Wat is er nou weer erg aan dat je vriend rukt terwijl jij er naast ligt?
Als het puur er om gaat dat je het aso vindt dat hij zich zonder pardon omdraaide terwijl jullie blijkbaar in gesprek waren o.i.d. dan kan ik er nog een beetje in komen, maar als je een van die vele vrouwen bent die het genant vindt om haar vriend te zien rukken of als je van mening bent dat hij dat maar moet laten omdat hij een partner heeft....

* owlet vindt het een heel geil gezicht om haar vriend te zien rukken
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:07:37 #91
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28031040
Ook dat is niet bot. Ik maak het sinds kort weleens mee dat ik een beetje moeite heb met ...ehm...mate en dus er gewoon weer bovenop kruip. Als dat niet mag, dan moet ik wel alsnog even afkoelen.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar dan een probleem van zou maken. Sterker nog, ik zou goed pissig worden. Mijn lijf, mijn geilheid en als ik daar wat mee wil doen, dan doe ik dat
pi_28031044
"Heel gezellig en lekker maar af en toe wil ik tussendoor ook gewoon even knuffelen en strelen zonder dat we weer verder gaan. "

Ik maak hieruit op dat er weldegelijk seks plaatsvond die zondag in bed...
pi_28031103
Mooie analogie, coz.
pi_28031110
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef DOGMAN het volgende:
ik geloof dat een hoop vrouwen nog steeds maar niet willen begrijpen dat het een vreselijke pijn gaat doen als de man niet frequent ejaculeert, bovendien is het erg slecht voor de testikels de zaadproductie en kunnen de zaadleiders dichtslibben wat tot het scheuren of zelfs springen hiervan kan leiden
lekker egoistisch dus
Gezien het verhaal van de TS was hij al enkele keren aan de beurt geweest.
pi_28031147
Zucht waar is die goede oude tijd toen men de liefde nog bedreef in het donker
Er geen sprake was van dildo's en zuigkokers
en men al helemaal niet kon praten over wat men lekker vond
...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_28031165
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef coz het volgende:

[..]

was met edit
[..]

zoals ik zei , ik neem aan dat dit niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt alleen de uitbarsting ( ) bleef dan achterwege ..

dooddoener ja, maar niet dat ze schuldig is ...

nogmaals
hij .. "kom we gaan winkelen"
zij "ja tof "
* zij vrolijk kleren past ... 3 truitjes in de paskamer heeft hangen en aan het uitzoeken is wat in de queu komt
hij "oh , had ik al verteld dat we alleen gaan kijken maar niets , helemaal niet , echt echt echt helemaal niets *NU* gaan kopen"
zij "

wat zou jouw volgende reactie zijn ? .. vul eens in
@Coz
Je analogie klopt niet. Ze waren al in meer winkels geweest en ze had al spullen gekocht maar ze wilde perse nog meer. En toen hij dat niet wilde werd ze kwaad en begon ze in d'r eentje te kopen.
pi_28031173
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:06 schreef kastanova het volgende:
Ze mag blij zijn dat hij haar niet dwingt of hem gewoon ff in een ander hangt .
Een hork die er zo over denkt zou ik niet eens in mijn bed laten belanden.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:11:47 #98
93297 LarZje
De nootekraecker
pi_28031182
Toen men nog een schaap nam als de vrouw niet wou
pi_28031195
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef MS09Dom het volgende:

[..]

@Coz
Je analogie klopt niet. Ze waren al in meer winkels geweest en ze had al spullen gekocht maar ze wilde perse nog meer. En toen hij dat niet wilde werd ze kwaad en begon ze in d'r eentje te kopen.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:13:27 #100
90061 coz
pi_28031236
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

De wat?

Nee, ik vind het zeker niet onfatsoenlijk,
nee, wacht dat moet je lezen als ..
"ik vind het onfatsoendelijk om [tijdens het knuffelen] te zeggen dat je alleen wilt knuffelen[/quote]
Wat een vergelijking
[/quote]vind je hem nu beter ?
quote:
Niks kat op het spek binden. Is het dan echt teveel gevraagd van je partner om niet altijd botergeil te zijn als je naakt naast hem in bed ligt?
ja ... ..

maar point is een beetje dat ze zitten te kleffen en zij zegt , ik wil nu alleen kleffen
tja , nou neemt hij het wel erg vreemd op (zal wel zo'n emmer druppel ding zijn..zie de opmerking ) dat dat gewoon niet tactisch is ...
quote:
En ja, dit komt uit mijn mond, als salon-nymfo
ex ? .. knuffelen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')