Startrek conferenties eerderquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef DOGMAN het volgende:
geen bartypes zeker?
ohquote:
mijne ook , maar ik ruk me liever als ik botergeil ben ipv een opmerking te horen die hetzelfde effect heeft als een gezellig gesprek over erica terpstra ... during sexquote:En nee, ik vind van niet, dat is juist duidelijk. Anders ga je nog hopen op meer en word je teleurgesteld als je al botergeil bentTenminste, dat is mijn ervaring.
bedoelde van haarquote:
[..] Ik vond wat Dom ervan maakte een goeie
[..]Soms dacht ik daar ook zo over hoor
[..]Enige tact is in omdraaien en rukken niet te bespeuren nee.
quote:[..]Nee
Ach ja... keuze is zwaar afhankelijk van de eisen die je steltquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh nou, ik wil niet lullig doen ofzo, maar na het bekijken van je fotoboek moet ik je toch echt teleurstellen hoor.
intimiteit om je (seksuele) onzekerheid te maskerenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:27 schreef Zielsverrückt het volgende:
knip
Intimiteit en pure liefde is waar we uiteindelijk allemaal naar op zoek zijn.
Nou, die mag je dan even uitleggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:33 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
intimiteit om je (seksuele) onzekerheid te maskeren
how sad
ik denk dat ze dat dan niet tussendoor had moeten zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:27 schreef Zielsverrückt het volgende:
Oh nee?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh nou, ik wil niet lullig doen ofzo
Goh, Kasta, wat denk je dat ik betrouwbaarder vind, mijn eigen levenservaring of de mening van een Fokker?quote:maar na het bekijken van je fotoboek moet ik je toch echt teleurstellen hoor.
Uhh.. Geen van allen. Bespaar je de moeite Dogman.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
nee hoor die graag mee gaan winkelen, uren met je moeder aan de foon hangen, zelf kleding maken, gezellig mee gaan naar Thermen2000....
geen bartypes zeker?
Euuuh... mening van 2 FOK!kers?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef Black_Tulip het volgende:
Goh, Kasta, wat denk je dat ik betrouwbaarder vind, mijn eigen levenservaring of de mening van een Fokker?
Dus als je ligt te knuffelen en je partner zegt nu even niet verder dan draai je je zo weg en hoppa?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:07 schreef SHE het volgende:
Ook dat is niet bot. Ik maak het sinds kort weleens mee dat ik een beetje moeite heb met ...ehm...mate en dus er gewoon weer bovenop kruip. Als dat niet mag, dan moet ik wel alsnog even afkoelen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar dan een probleem van zou maken. Sterker nog, ik zou goed pissig worden. Mijn lijf, mijn geilheid en als ik daar wat mee wil doen, dan doe ik dat
Mannen gaan vreemd met een reden...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:31 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat is dan mooi, heb ook totaal geen behoefte om zo'n hork die de neiging heeft vreemd te gaan en dat nog normaal vindt ook in mijn gezicht te laten spuiten
18jr in een hol onder de grond, levenservaring?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh nee?Kan jij ook niet lullig doen dan?
[..]
Goh, Kasta, wat denk je dat ik betrouwbaarder vind, mijn eigen levenservaring of de mening van een Fokker?
Dat ze niet direct wegrennen betekent nog niet dat ze je sexueel aantrekkelijk vinden hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef Black_Tulip het volgende:
Geeft niet hoor.quote:
Eenschquote:mijne ook , maar ik ruk me liever als ik botergeil ben ipv een opmerking te horen die hetzelfde effect heeft als een gezellig gesprek over erica terpstra ... during sex
duidelijkheid prima .... maar dan wel vooraf
Ik vraag me af op wat voor moment ze het zei, al kan het best zijn dat haar timing vreselijk fout was inderdaad.quote:bedoelde van haar
of omdat ze een eng wijf hebben zitten waardoor ze "sperma thuis" maar vies vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mannen gaan vreemd met een reden...
En hoewel veel mannen dat zullen ontkennen en met sneue "ik miste. warmte
." smoesjes komen, is het toch echt in 99% van de gevallen omdat ze thuis op seksueel gebied niet bevredigd werden.
Omdat ze thuis een wijf hebben zitten die sperma maar eng en vies vindt bijvoorbeeld.
sorry je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, kunnen jullie íets minder lullig doen tegen Black_Tulip? Vind dit geen stijl. Beetje de hork uithangen is grappig, maar dit vind ik gewoon laag eigenlijk.
Zij beweert dingen, wij ontkrachten het, zo gaat dat in "discussies"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, kunnen jullie íets minder lullig doen tegen Black_Tulip? Vind dit geen stijl. Beetje de hork uithangen is grappig, maar dit vind ik gewoon laag eigenlijk.
Ad hominem hoort niet thuis in een discussie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef kastanova het volgende:
Zij beweert dingen, wij ontkrachten het, zo gaat dat in "discussies".
Ik vind sperma niet eng en vies en ik kan je verzekeren dat mijn ex zeker aan zijn trekken is gekomen. Oh ja. En ik heb het uitgemaakt, mocht je de neiging hebben daar op voort te borduren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mannen gaan vreemd met een reden...
En hoewel veel mannen dat zullen ontkennen en met sneue "ik miste. warmte
." smoesjes komen, is het toch echt in 99% van de gevallen omdat ze thuis op seksueel gebied niet bevredigd werden.
Omdat ze thuis een wijf hebben zitten die sperma maar eng en vies vindt bijvoorbeeld.
Zij betrok het op zichzelf, dus ik ga daar logischerwijs op in; lijkt me op zich niet zo heel vreemd...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ad hominem hoort niet thuis in een discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |