Vertel dit tegen hem.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:22 schreef Muis_81 het volgende:
Het gaat me er ook niet om dat hij mastrubeert maar ik kreeg echt zo`n gevoel van: 'jij wil niet meer dus doe ik het zelf maar' en daar vind ik dus niks aan.
Stijlvolquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:30 schreef jogy het volgende:
Wat een lompe aap, wel stijlvol in zijn absurdheid eigenlijk!
in zijn absurdheid zeg ik toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:31 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Stijlvolin jouw bizzarroworld ja
Precies. Ik moet er niet aan denken met blauwe ballen te gaan slapen. Je maakt af waar je mee bezig bent toch? En van rukken ga je toch niet dood? Laat hem dan lekker...quote:
En wat is daar mis mee als ik vragen mag?quote:'jij wil niet meer dus doe ik het zelf maar'
als ie dat niet had gedaan had ze hier lopen huilen over bukakkaquote:[b]Op vrijdag 17 juni 2005 19:59
Dat hij geil wordt van jouw lichaam tegen zich aan, begrijpelijk. Maar dat hij zich gewoon om draait en gaat rukken, ja dááág,
kat op het spek binden en verwachten dat ie wacht todat je weg bent is a. heel gemeen, b heel naief en c heel preutsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:59 schreef innovative het volgende:
Dat hij geil wordt van jouw lichaam tegen zich aan, begrijpelijk
[]
Maar ik verwacht wel [] even mee te wachten
Ha Ruckson in de bocht weerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef R2cksson het volgende:
Wat is nou je probleem, frigide trut... Laat jij die gast klaarkomen of laat hem dat zelf doen, maar ga niet liggen zeiken erover. Ik hoop dat hij de volgende keer gewoon een ander wijf pakt.
Waarom gok ik dat hij vrijgezel isquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef coz het volgende:
[..]
als ie dat niet had gedaan had ze hier lopen huilen over bukakka![]()
Er is he-le-maal niets schattigs aan knuffelen. Ik ben toch geen teddybeer? Dat domme gehang om je heen als je tv wilt kijken, rete irritant is het...quote:
Sorryquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:37 schreef Xebrozius het volgende:
Wtf? Als jij geil bent en zij niet dan is er niks mis met je afrukken in hetzelfde bed waarin je vriendin ligt. Het is toch godverdomme je eigen lichaam? En ze heeft je al naakt gezien, je hebt d'r al geneukt, over d'r heen gespoten en wat al niet meer en dan mag rukken opeens niet meer?
Ik vind het jammer dat je me dit duidelijk probeert te maken onder een anonieme kloon, maar dat ellenlange geknuffel is niet mijn ding en als jij naakt tegen me aanligt heb ik zo weer een Jaap Stam. Dat heb ik je toen ook al uitgelegd. [afbeelding]
Jij niet, maar mijn ex was dat welquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is he-le-maal niets schattigs aan knuffelen. Ik ben toch geen teddybeer?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:37 schreef Xebrozius het volgende:
Wtf? Als jij geil bent en zij niet dan is er niks mis met je afrukken in hetzelfde bed waarin je vriendin ligt. Het is toch godverdomme je eigen lichaam? En ze heeft je al naakt gezien, je hebt d'r al geneukt, over d'r heen gespoten en wat al niet meer en dan mag rukken opeens niet meer?
Ik vind het jammer dat je me dit duidelijk probeert te maken onder een anonieme kloon, maar dat ellenlange geknuffel is niet mijn ding en als jij naakt tegen me aanligt heb ik zo weer een Jaap Stam. Dat heb ik je toen ook al uitgelegd. [afbeelding]
wat een OP zegquote:
het is ook onfatsoendelijk om alleen maar te willen knuffelenquote:Ik vind het onfatsoenlijk van je vriend om zich van je af te wenden en dan maar te gaan rukken wanneer jij aangeeft op dat moment alleen te willen knuffelen.
quote:
hoewel ik het daar mee eens ben ...quote:Je vriend had wel aan kunnen geven dat hij nog wat wilde.
Ja, je bent preuts en je moet leren typenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:22 schreef Muis_81 het volgende:
Bij ik inderdaad preuts of is dit inderdaad iets waar meer mensen moeite mee zouden houden.
stop right there ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:50 schreef erodome het volgende:
Helowwwwwwww, het gaat toch niet om het rukken zelf, het gaat erom dat ze aan het knuffelen zijn, hij meer wil, zij niet
jij vind het vast wél leuk vinden als je bijna klaar komt tijdens de sex en mr zegt .. ik heb geen zin meer .. zullen we voetbal kijken ... ?quote:en dat hij zich gewoon omdraait om te gaan rukken, zou ik ook niet zo leuk vinden hoor...
ohquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:12 schreef Nickthedick het volgende:
'T is een beetje een trieste actie, maar om je daar nu beledigd om te gaan voelen? Volgens mij was het ook bedoeld om kenbaar te maken dat 'ie het liever niet heeft dat je hem eerst opgeilt en daarna niet verder gaat.
Knuffelen is sowieso iets voor op de bank of na middag-seks. Niet voor 's avonds op bed; daar krijg je als man zijnde slapeloze nachten van.
Ik las toch duidelijk: knuffelen EN strelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Ze had toch aangegeven dat ze niet wilde, is niet alsof ze eerst hem helemaal gek had gemaakt om hem daarna te laten zitten van nu heb ik geen goesting meer hoor...
Dat is een ander verhaal, als dat zo is, dus seks hebben op wat voor manier dan ook en er dan voortijdig mee kappen dan vind ik het vrij normaal dat het even afgemaakt wordt, wat zeg ik, dat doe ik dan wel....
Dit gaat om puur knuffelen, je bent aan het knuffelen, meneer wordt daar geil van en meneer draait zich zonder pardon om om naast je te gaan liggen rukken, dat vind ik persoonlijk een beetje stijlloos, zou ik erg vreemd van opkijken.
-Vriend en ik brachten laatst een zondag in bed door. (ik neem aan dat er geknuffeld werd)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Ze had toch aangegeven dat ze niet wilde, is niet alsof ze eerst hem helemaal gek had gemaakt om hem daarna te laten zitten van nu heb ik geen goesting meer hoor...
Dat is een ander verhaal, als dat zo is, dus seks hebben op wat voor manier dan ook en er dan voortijdig mee kappen dan vind ik het vrij normaal dat het even afgemaakt wordt, wat zeg ik, dat doe ik dan wel....
Dit gaat om puur knuffelen, je bent aan het knuffelen, meneer wordt daar geil van en meneer draait zich zonder pardon om om naast je te gaan liggen rukken, dat vind ik persoonlijk een beetje stijlloos, zou ik erg vreemd van opkijken.
Ja, maar jij wordt er ook voor betaaldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef kastanova het volgende:
Mijn vrouwen vinden het juist geil als ze me zien trekken.
In natura ja... Rijk zal ik er nooit van wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, maar jij wordt er ook voor betaald![]()
DAT IS toch HETZELFDE ... DOODDOENER op het VERKEERDE momentquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:40 schreef MS09Dom het volgende:
@Coz:
Moet je wel GOED samenvatten:
- Ik gaf dat (ik wil SOMS TUSSENDOOR alleen EVEN knuffelen) aan
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Croupouque het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het "plaatje" wel heel erg humoristisch; twee personen in één bed, waarvan de een probeert te slapen terwijl de ander als een opgevoerd Duracellkonijntje onder de lakens zijn sexuele behoefte probeert te bevredigen.
Uit welk science-fiction boek komt dit?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou nou heren wat een taal
Stel :
Jij bent helemaal afgeragd door je vriendin en je kunt echt niet meerTong op je grote tenen, en je denkt nog een keer sex enne
![]()
![]()
En dan komt ze je nog een keer vragen, onverzadigbaar als ze is, 'den slet',![]()
LOL Mooie caps. Ik bedoelde het niet om te schreeuwen, maar om aan te geven waar ik aangepast had.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:47 schreef coz het volgende:
[..]
DAT IS toch HETZELFDE ... DOODDOENER op het VERKEERDE moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |