Beweringen dienen getoetst te worden Lupus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ad hominem hoort niet thuis in een discussie.
Levendige fantasie heb jijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:37 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
18jr in een hol onder de grond, levenservaring?
Er is een verschil tussen een man zijn zak leeg te laten spuiten in je en daadwerkelijk goede sex.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:42 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik vind sperma niet eng en vies en ik kan je verzekeren dat mijn ex zeker aan zijn trekken is gekomen.
Maar zagen ze er ook een beetje redelijk uit? Of waren het van die lui waarvan je je afvraagt als ze naast een zwerver lopen: "welke is nu de zwerver?"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:44 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Levendige fantasie heb jijIk heb seksuele ervaring met mannen die niet zulke complete klootzakken zijn.
en buiten je familie om?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:44 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Levendige fantasie heb jijIk heb seksuele ervaring met mannen die niet zulke complete klootzakken zijn.
tss zeg hallo we zijn geen vuilnisbak voor enkel en alleen maar jullie lusten?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach gos, het heeft een gat en twee vetophopingen op borsthoogte en denkt dat ze alles voor elkaar krijgt...
Nou, poehpoeh, wees er maar trots op dat mannen je als zaadreservoir willen gebruiken...
Mag ik voor de duidelijkheid even weten waar deze "discussie" ofwel verbale knokpartij precies over gaat? Welke beweringen zijn voor jou/jullie blijkbaar zo beledigend/jaloersmakend/ongeloofwaardig dat je de neiging hebt mijn vermoeden te bewijzen dat je inderdaad een complete hork bent?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zij betrok het op zichzelf, dus ik ga daar logischerwijs op in; lijkt me op zich niet zo heel vreemd...
Je hebt gelijk...jullie worden ook erg gewaardeerd als het op koken en schoonmaken aankomt hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tss zeg hallo we zijn geen vuilnisbak voor enkel en alleen maar jullie lusten?
Nee, vuilnisbakken kunnen immers niet afwassen en stofzuigen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Truequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een man zijn zak leeg te laten spuiten in je en daadwerkelijk goede sex.
Het is geen neiging, het is m'n karakterquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:48 schreef Black_Tulip het volgende:
Mag ik voor de duidelijkheid even weten waar deze "discussie" ofwel verbale knokpartij precies over gaat? Welke beweringen zijn voor jou/jullie blijkbaar zo beledigend/jaloersmakend/ongeloofwaardig dat je de neiging hebt mijn vermoeden te bewijzen dat je inderdaad een complete hork bent?
wat jullie onderscheid is schoonmaakwerk en kookkunstquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar idd dat er zo gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef MS09Dom het volgende:
@Zielsverrückt
Amen. Ik begin pijn in m'n kop te krijgen van die muur van onbegrip waar ik maar tegenaan blijf lopen hier...![]()
Het is geen vermoeden, het is een oordeel gebaseerd op je uitspraken en meningen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:50 schreef Black_Tulip het volgende:
TrueMaar Kasta, wat doet jou vermoeden dat ik een dweil ben in bed?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar zagen ze er ook een beetje redelijk uit? Of waren het van die lui waarvan je je afvraagt als ze naast een zwerver lopen: "welke is nu de zwerver?"
zo vat ik de OP op ja .. en ik denk dat ik er niet ver vanaf zitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:38 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.
[..]
Eensch
[..]
Ik vraag me af op wat voor moment ze het zei, al kan het best zijn dat haar timing vreselijk fout was inderdaad.
JIJ bent een ECHTE MAN!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
nee hoor die graag mee gaan winkelen, uren met je moeder aan de foon hangen, zelf kleding maken, gezellig mee gaan naar Thermen2000....
geen bartypes zeker?
Omdat ik me al enige tijd afvroeg waar sloebers en losers aan hun trekken kwamen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]Ja hoor. Ze zagen er op zijn zachtst gezegd redelijk uit
Maarre, Nick, wat boeit het jou om te weten hoe mijn vriendjes eruit zagen?
homosexuelen hebben over het algemeen minder problemen met frigiditeit bij vrouwen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:51 schreef Zielsverrückt het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar idd dat er zo gereageerd wordt.
Ik word er oprecht triest van.
Misschien door de herkenbaarheid.
Ik heb een tijd geleden een langdurige relatie beëindigd om verschillende redenen, dacht ik.
De enige echte reden, weet ik sinds kort, is het schreeuwende gemis aan intimiteit.
Ik heb m'n portie 'platte seks' wel gehad.
Gelukkig heb ik nu een relatie met een man die wel begrijpt wat intimiteit met je doet.
om reflectie van je vader te voorkomenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JIJ bent een ECHTE MAN!!!
Je weet wel die ene die zo graag boert tijdens het drinken van een biertje, die ene die
een griet vind zeiken en haar dan maar een klap op de bek verkoopt.
Die ene die vindt dat zij alle boodschappen moet doen, die ene die vindt dat het eten klaar moet staan,..die ene die vindt dat zij de benen moet spreiden als hij wil...
Sorry maar ik hoef geen zogeheten 'echte man', die denkt het te zijn door enorm bot te reageren tegen alles wat vrouw is
Ik hou nml van stijl en klasse en niet van stijlloze reacties en gedrag
Welke?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is geen vermoeden, het is een oordeel gebaseerd op je uitspraken en meningen.
hm je draagt zeker een gouden ketting en een haiwai shirt? hahahahaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:50 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
wat jullie onderscheid is schoonmaakwerk en kookkunst
als gezelschapsdier prefreer ik toch wel een hond kat of goudvis (al was het alleen maar om de intelligentie)
Dat een man meegaat winkelen en dat soort dingen komt heus niet voort uit stijl en klasse. Een man weet dat hij dan makkelijker in je slipje kan komen. Het is gewoon een slimme methode, en gelukkig zijn vrouwens zoals jij nog zo naief om te denken dat de zon om jou heen draait.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JIJ bent een ECHTE MAN!!!
Je weet wel die ene die zo graag boert tijdens het drinken van een biertje, die ene die
een griet vind zeiken en haar dan maar een klap op de bek verkoopt.
Die ene die vindt dat zij alle boodschappen moet doen, die ene die vindt dat het eten klaar moet staan,..die ene die vindt dat zij de benen moet spreiden als hij wil...
Sorry maar ik hoef geen zogeheten 'echte man', die denkt het te zijn door enorm bot te reageren tegen alles wat vrouw is
Ik hou nml van stijl en klasse en niet van stijlloze reacties en gedrag
Als je gelijk hebt over de timing ik misschien ook...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef coz het volgende:
[..]
zo vat ik de OP op ja .. en ik denk dat ik er niet ver vanaf zit
als het echt zo'n fout getimede opmerking is als ik denk dat het is geef ik hem groot gelijk![]()
persoonlijk komt bij mij niemand iets te kort aan intimiteit , maar zoals ik de OP lees was het een erg verkeerd getimede opmerking , en dan mag ze intiem denken over hoe het overkwamquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:51 schreef Zielsverrückt het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar idd dat er zo gereageerd wordt.
Ik word er oprecht triest van.
Misschien door de herkenbaarheid.
Ik heb een tijd geleden een langdurige relatie beëindigd om verschillende redenen, dacht ik.
De enige echte reden, weet ik sinds kort, is het schreeuwende gemis aan intimiteit.
Ik heb m'n portie 'platte seks' wel gehad.
Gelukkig heb ik nu een relatie met een man die wel begrijpt wat intimiteit met je doet.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Als je gelijk hebt over de timing ik misschien ook...
Niet hierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat ik me al enige tijd afvroeg waar sloebers en losers aan hun trekken kwamen.
Dat is een subjectieve meningquote:
Is dat meteen je reactie op de quote hieronder?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
homosexuelen hebben over het algemeen minder problemen met frigiditeit bij vrouwen ja
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Zielsverrückt het volgende:
[..]
Nou, die mag je dan even uitleggen.
Als je dat kunt.
Net zoals een ongetrouwde vrijgezel hm?quote:
En mijn leuter, dus ik mag afrukken wanneer ik wil.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat een vrouw jou in haar lichaam toelaat en dat soort dingen komt heus niet voort uit stijl en klasse. Een vrouw weet dat zij dan makkelijker aan je pinpas kan komen. Het is gewoon een slimme methode, en gelukkig zijn mannen zoals jij nog zo naief om te denken dat de zon om jou heen draait.
Primaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En mijn leuter, dus ik mag afrukken wanneer ik wil.![]()
Wat is dan het probleem?quote:
Bestaan er ook getrouwde vrijgezellen dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:03 schreef Black_Tulip het volgende:
Net zoals een ongetrouwde vrijgezel hm?
Jazeker dat zijn mannen die net doen of ze nog alleen wonen alleen ze hebben een vrouw als huisdierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bestaan er ook getrouwde vrijgezellen dan?
quote:
Als het inderdaad 'verkeerd getimed' was, had hij ook gewoon kunnen zeggen dat hij zijn hoogtepunt naderde en het af wilde maken om daarna fijn te knuffelen, in plaats van meteen om te draaien en te gaan masturberen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:57 schreef coz het volgende:
[..]
persoonlijk komt bij mij niemand iets te kort aan intimiteit , maar zoals ik de OP lees was het een erg verkeerd getimede opmerking , en dan mag ze intiem denken over hoe het overkwam![]()
Precies het is de toon die de muziek maaktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:11 schreef Zielsverrückt het volgende:
[..]
Als het inderdaad 'verkeerd getimed' was, had hij ook gewoon kunnen zeggen dat hij zijn hoogtepunt naderde en het af wilde maken om daarna fijn te knuffelen, in plaats van meteen om te draaien en te gaan masturberen.
Net zoveel als objectieve meningenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bestaan er ook getrouwde vrijgezellen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |