Ja, maar de mob groeit altijd weer terug, als je nog een beetje overhebt, tenminste.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:01 schreef Monidique het volgende:
Tribaal tuig, overigens. Maken elkaar ook af.
Er wordt weer een hoop geslijmd, nu bekend is dat de LPF op fok! meeleest.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Cool, Mat Herben is ook bij NOVA.
Die heb ik 2 weken geleden nog gezien.
Kan niet posten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:06 schreef pberends het volgende:
Welk land zou jij nuken als je VS-president was?
Jammer, was best bedoeld als een serieus topic. Best interessant om te weten waarom sommige mensen bepaalde landen zouden willen nuken. Maar goed: Sidekickquote:
Dag lieverd.. doe je een beetje rustig aan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:36 schreef Monidique het volgende:
De Groeten!
Als dit waar is, moeten we deze mod maar eens uit zijn pepermunten lijden verlossen.quote:Hoe anders kon hij op Fok openlijk en ongestraft gewag maken van het 'bloedbeeld' en de Hiv-status van de mens achter Lucida? Iets waar zelfs Sidekick nog zijn leedvermaak uit trachtte te peuren.
Zijn beschuldiging is overigens zeer triest en getuigt van weinig leesvaardigheid, maar verder laten we die hele affaire nu achter ons. Het overbrengen van een boodschap van een gebande is ook nog eens niet toegestaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als dit waar is, moeten we deze mod maar eens uit zijn pepermunten lijden verlossen.
Wat is dit voor een onzin? Heb je een linkje naar het desbetreffende deel van de policy, waarschijnlijk te vinden onder het kopje totalitair gedrag?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:02 schreef Sidekick het volgende:
Het overbrengen van een boodschap van een gebande is ook nog eens niet toegestaan.
Een gebande is gewoon (tijdelijk) niet meer welkom. Diegene mag ook niet onder een nieuw of ander account doorgaan en ook het ter beschikking stellen van een account door een andere user is dan niet toegestaan om dezelfde reden. Dat staat in de policy, en het logische vervolg is dat het overbrengen van boodschappen dan ook niet welkom is. Anders heeft een ban namelijk weinig zin.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Heb je een linkje naar het desbetreffende deel van de policy, waarschijnlijk te vinden onder het kopje totalitair gedrag?
Punt een, ik citeer een artikel, dat toevallig door een gebande geschreven is. Ik werk dus niet in opdracht van gebande. Ik geef mijn eigen mening over een beschuldiging die ik zeer ernstig neem. Een dergelijke daad is laf en waanzinnig weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:12 schreef Sidekick het volgende:
Een gebande is gewoon (tijdelijk) niet meer welkom. Diegene mag ook niet onder een nieuw of ander account doorgaan en ook het ter beschikking stellen van een account door een andere user is dan niet toegestaan om dezelfde reden. Dat staat in de policy, en het logische vervolg is dat het overbrengen van boodschappen dan ook niet welkom is. Anders heeft een ban namelijk weinig zin.
Ik hoop het niet. Een maand of twee geleden had ik waarschijnlijk "nee" gezegd. De rare perikelen van de afgelopen tijd doen mij twijfelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:20 schreef kLowJow het volgende:
PJORourke, lijkt het je aannemlijk dat iemand hier op een dergelijke wijze genoegen zou scheppen in het lijden van een ander?
Ik vind de beschuldiging van lucida ongelovelijk zielig, maar jij denkt niet zelfstandig na en neemt het klakkeloos over. Een woordgrapje van mij in een ONZ-topic viel verkeerd, maar mijn serieuze reactie dat het niet mijn bedoelig was om hem te pakken met zijn ziekte 'vergeet' hij dan maar even, in een poging om wild om zich te blijven slaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Punt een, ik citeer een artikel, dat toevallig door een gebande geschreven is. Ik werk dus niet in opdracht van gebande. Ik geef mijn eigen mening over een beschuldiging die ik zeer ernstig neem. Een dergelijke daad is laf en waanzinnig weerzinwekkend.
Er is al een keer een ban gevallen om die reden. Doe niet alsof je meer denkt te weten dan je doet.quote:Punt twee, je verzint zelf ter plekke nieuwe regels, anders kan ik het gewoon niet zien. Een eigen, vergezochte interpretatie van de policy die op niks gebaseerd is.
Je kletst dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |