quote:hannekethemaster - donderdag 16 juni 2005 @ 15:46
New York is leuk als je de Nederlanders een beetje wilt ontlopen!
Leuk ik ga ook 1 juliquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef Bianca1984 het volgende:
Hey Ik vertrek met nog 2 vriendinnen 1 juli naar Chersonissos.
Nog 2 weekjes heb er egt zoveel zin in lekker feesten
Wij zitten in appartement ifignia en jij?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:42 schreef H-blast het volgende:
[..]
Leuk ik ga ook 1 juli. Welk hotel, appartement of camping zit je?
Welkom op Fok! btw.
Lopen is goed voor jequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:49 schreef Bianca1984 het volgende:
[..]
Wij zitten in appartement ifignia en jij?
Volgens mij is het niet egt een bekend appartement waar wij in zitten hij ligt ook net buiten het centrum maja wel iedere keer een stukje lopen maja dat overleven we wel hopelijk![]()
wow dan pas!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:37 schreef Postman_Pat het volgende:
ik ga 1 september pas......duurt nog TE LANG!!!
"Marni Village" trouwens...
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:11 schreef H-blast het volgende:
Ik zie alleen dat ik een fout heb gemaakt in de TT, kan een modje het even veranderen in Centraal, ipv centrall
zozo frankrijk en dan ook nog is kretaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:25 schreef flubub het volgende:
Net terug van vakantie uit Frankrijk, kan niet w8en op mn vakantie in kreta..nog 3 weekjes
he dan springen we samen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:50 schreef flubub het volgende:
Bungee jumpen.. nou dat vind ik een beetje eng. Zijn er nog mensen nou die er écht dingen aanraden om te gaan doen..?? Dat starbeach heb ik toch een btje mijn twijfels over![]()
Ik moet 1,5km een berg aflopen alsk naar het centrum wilquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:49 schreef Bianca1984 het volgende:
[..]
Wij zitten in appartement ifignia en jij?
Volgens mij is het niet egt een bekend appartement waar wij in zitten hij ligt ook net buiten het centrum maja wel iedere keer een stukje lopen maja dat overleven we wel hopelijk![]()
Dat je niks voelt kan voor- en nadelen hebben..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:01 schreef _MaximuS_ het volgende:
na het uitgaan kan ik altijd alles en voel ik nix
Je zal wel een mooi uitzicht hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:02 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik moet 1,5km een berg aflopen alsk naar het centrum wil![]()
Omlaag zal nog wel gaan, maar na het uitgaan.. omhoog..? Nouja, we gaan er maar van uit dat je na 10 dagen die berg op en neer wandelen wel superbenen hebt
Onur Airquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:24 schreef Roadster het volgende:
Nog tips over maatschappijen waar je NIET mee in zee moet gaan voor de reis?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:39 schreef flubub het volgende:
Vaya..nee dat klinkt lekker.. betekent vaya niet van dat iets kut is?![]()
Weet niet hoor, zoiets hoor je toch welis in Amsterdam
tsja, ik (en waarschijnlijk me vrienden ook) ben een lui varken en heb er geen zin in, als ik om 4 uur lazerus nog 3 km een berg op te moeten lopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:16 schreef flubub het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, turken en grieken he..
Ik verw8 uiteraard ook een spectaculair uitzicht, we kozen voor ietsje buiten chersonissos omdat het goedkoper was (tsja..) en die berg moeten we aankunnen, 3 jonge meiden, dat moet lukken
Meldt het ff als je wél een stoombad heb, dan komk ff langsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:05 schreef H-blast het volgende:
Wij kregen pas geleden een brief van Thomas Cook, dat het beloofde Stoombad niet aanwezig zou zijn op de kamer....
stoombad?
Wij wisten niks van een stoombad....
Naja dat zien we daar wel
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:09 schreef flubub het volgende:
[..]
Meldt het ff als je wél een stoombad heb, dan komk ff langs![]()
Gozer ik schrok me rot dacht ff dat dat het weer was van Kretaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:15 schreef H-blast het volgende:
[..]
tsja, ik (en waarschijnlijk me vrienden ook) ben een lui varken en heb er geen zin in, als ik om 4 uur lazerus nog 3 km een berg op te moeten lopen.
We zitten nu op Starbeach, dat is ook 500m van Chersonissos, maar dat doen we terug met de taxi...![]()
Vandaag was het weer in NL ook niet verkeerd.
5-daagse verwachting for Heraklion
Geactualiseerd: 03:00 AM EEST op 18 Juni, 2005
Zaterdag
Helder. Hoog 93° F / 34° C Wind NW 11 m/u / 18 km/u
Zaterdagnacht
Helder. Laag 64° F / 18° C Wind NW 11 m/u / 18 km/u
Zondag
Helder. Hoog 82° F / 28° C Wind NW 8 m/u / 14 km/u
Zondagnacht
Helder. Laag 64° F / 18° C Wind WnW 11 m/u / 18 km/u
Maandag
Helder. Hoog 78° F / 26° C Wind NW 6 m/u / 10 km/u
Maandagnacht
Helder. Laag 71° F / 22° C Wind NW 13 m/u / 21 km/u
Dinsdag
Helder. Hoog 73° F / 23° C Wind NnW 13 m/u / 21 km/u
Dinsdagnacht
Helder. Laag 71° F / 22° C Wind NW 20 m/u / 32 km/u
Woensdag
Helder. Hoog 73° F / 23° C Wind NnW 17 m/u / 28 km/u
Woensdagnacht
Helder. Laag 71° F / 22° C Wind NW 17 m/u / 28 km/u
Donderdag
Helder. Hoog 73° F / 23° C Wind NnW 13 m/u / 21 km/u
Donderdagnacht
Helder. Laag 71° F / 22° C Wind NW 15 m/u / 25 km/u
Vrijdag
Helder. Hoog 75° F / 24° C Wind NW 13 m/u / 21 km/u
Vrijdagnacht
Helder. Laag 71° F / 22° C Wind WnW 13 m/u / 21 km/u
's Nachts is gemiddeld 21 graden Celcius.![]()
Okquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:49 schreef flubub het volgende:Nee, maar ik zou gewoon zorgen dat je goed verzekerd bent, dan kan er weinig fout gaan lijkt me. Als er iets is aan je accomodatie wat niet klopt of waar je niet om had gevraagd, gewoon altijd gaan zeuren om iets beters. Verder heb ik er ook nog nooit iets slechts over gehoord
Maarja, ik neem aan dat je reis al geboekt is, dus gewoon geen zorgen maken en je verheugen op je vakantie lijkt me een goed plan
Uhm dat is toch ook kreta, er staat heraklion ? ..die lage waarden die je ziet zijn van 's Nachts.. ofzo..? kweet niet, ben nu ook in de warquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gozer ik schrok me rot dacht ff dat dat het weer was van Kreta
Altijdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:13 schreef H-blast het volgende:
Doh, Flubububu heeft gelijk.
- Zee-egelsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:17 schreef flubub het volgende:
[..]
Altijd![]()
Ik heb er zoveel zin in!!! Kan echt bijna niet meer wachten!
Overigens zie ik die banaan wel zitten, ooit nog is willen doen en nog nooit gedaan![]()
Trouwens, weet iemand iets over de waterdieren daaro in Kreta? Zijn er nog beesten waar je rekening mee moet houden, zee-egels ofzo? Of over andere diertjes die er in de natuur kunnen voorkomen?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:23 schreef flubub het volgende:
ok, die haai is echt freaky... straks durf ik die banaan niet meer op door jou![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:31 schreef H-blast het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kan er ook parasailen, misschien heb je dan alleen last van verdwaalde meeuwen.
Wij hadden 's middags ergens midden in de bush-bush een bbqquote:Op zondag 19 juni 2005 19:24 schreef Bubsel het volgende:
Het is niet altijd met een BBQ bij somige is het met warm eten s'middags.
Nee idd, je kan dan zelfs van een 5 meter hoge strandwachterstoren afspringen hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:01 schreef _MaximuS_ het volgende:
na het uitgaan kan ik altijd alles en voel ik nix
quote:mag je wiet meenemen naar kreta?
nee ik denk van niet , de vraag is als t in je portomonee zit , dat je niet ineens op heraklion langs hondjes moet die wiet ruikenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:42 schreef _MaximuS_ het volgende:
mag je wiet meenemen naar kreta? }:O
tyf op punk!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:33 schreef zapsel het volgende:
mag je wiet meenemen naar kreta? en hoe neem je zoiets mee?
gewoon in je portomonnee?
of is t risico te groot en kunnen we t beter niet meenemen....
t gaat hier om gewoon zakkie van 12 euro 2.3 gram denk ik....
is het een rare vraag ofzo of leef je nog zoals vroeger?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:47 schreef H-blast het volgende:
[..]
tyf op punk!![]()
vraag maar aan de politie ofzo.
![]()
Bier zal wel iets van ¤2 euro zijn. Restaurant zijn ongeveer ¤30 euro pp.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef paultjuhhh het volgende:
EY het is vast al wel is ergens gezegd, maar hoe zijn de prijzen in Chersonissos ? wat betaal je voor bier , restaurant enz
nee ik rook nooit een blowtje, problemen mee?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef zapsel het volgende:
laat me raden, jullie roken nooit een blowtje?![]()
ik stel gewoon een serieuze vraag, ok het mag niet , wat zijn de straffen dan enzo???
en het risico als je het gewoon meeneemt in je handbagage?
als ik je kom vragen of t mooi is daar of wat je kan doen daar geef je er ook normaal antwoord op of niet?
Hoe weet je dat? Ik heb nl van mensen die er al zijn geweest gehoord dat het eten juist goedkoop is. Maar dat zullen we natuurlijk pas echt merken als we daar zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef H-blast het volgende:
[..]
Bier zal wel iets van ¤2 euro zijn. Restaurant zijn ongeveer ¤30 euro pp.
Een collega van mij gaat al een paar jaar achter elkaar naar kreta.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:53 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb nl van mensen die er al zijn geweest gehoord dat het eten juist goedkoop is. Maar dat zullen we natuurlijk pas echt merken als we daar zijn
Die zal het wel weten iddquote:Op maandag 20 juni 2005 19:05 schreef H-blast het volgende:
[..]
Een collega van mij gaat al een paar jaar achter elkaar naar kreta.
Wat gezwellig, ik ook met m'n vriendin!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef Bianca1984 het volgende:
Hey Ik vertrek met nog 2 vriendinnen 1 juli naar Chersonissos.
Nog 2 weekjes heb er egt zoveel zin in lekker feesten
jaja ik ga 7 juli komt er een fok meetquote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Wat gezwellig, ik ook met m'n vriendin!
Welk appartement zit je?
Woeiii, ik ook de 6e maar dan met sunweb (is toch zelfde organisatie magoedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:51 schreef bokje het volgende:
ik ga op 6 juli naar star beach met gogo
heb er nu al zin in
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:51 schreef bokje het volgende:
ik ga op 6 juli naar star beach met gogo
heb er nu al zin in
jaja ik ga ook naar starbeach appartementenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:54 schreef flubub het volgende:
[..]
Woeiii, ik ook de 6e maar dan met sunweb (is toch zelfde organisatie magoed)
![]()
ik heb er HEEL veel zin in!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef H-blast het volgende:
Nog........9 dagen!!!!![]()
![]()
![]()
ik ben er klaar voor!![]()
Iemand nog wat anders boeiend te melden behalve dat ie er veel zin in hebt?
Daar zit ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:18 schreef Icex het volgende:
Ik ben er afgelopen zomer geweest, en het was echt toppie. Voor een biertje betaal je inderdaad 2 euro, maar vorig jaar was het 'savonds/'snachts een soort "happy hour", dus 2 voor de prijs van een, alleen was het biertje dan ineens 4 euro, dus laat je niet verleiden![]()
Uit eten kan echt wel goedkoper dan die 30 euro, als je gewoon 1 gerecht neemt eventueel nog een extra drankje, ben je wel klaar voor hoogiut 20 euro de man. Voordat je in zo een vreettent gaat zitten, ding wel ff een gratis pilsje af bij de ober:) Na 2 keer in hetzelfde tentje gezeten hebben vorig jaar konden we de derde keer zelfs een gratis halve literkrijgen:). Ditzlefde geldt uitereaard voor alle clubs, vraag de proppers om gratis shooters! Kan geen tips geven qua clubs, maar er is voor ieder wat wils, een rockcafe, een hollandse tent. ierse pubs en dance clubs. Ik geloof dat de NRG wel aardig was voor het dance werk. Laat je trouwens niet verlieden tot een knokpartij, want de politie ziet eruit als ME, zijn niet bang om je pijn je te doen en de tourist heeft nooit gelijk.
Wij zaten vorig jaar in appartement asterias village (net nieuw en netjes) in koutouloufari. Dit is op loopafstand van chersonissos, alleen moet je een fllinke heuvel op en af. Naar beneden gaat nog wel, maar terug omhoog met je bezatte flikker is een stuk zwaarder, neem dan een taxi. Zeg van te voren gewoon tegen zon taxiaap,"4 euro koutouloufari", en je bent in 4 minuten voor 1 euro p.p. weer boven.
Idd. wij 2 bier bestellen, geven ze 4 bier vanwegen happy hour, moeten we ze alle 4 betalenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:18 schreef Icex het volgende:
Voor een biertje betaal je inderdaad 2 euro, maar vorig jaar was het 'savonds/'snachts een soort "happy hour", dus 2 voor de prijs van een, alleen was het biertje dan ineens 4 euro, dus laat je niet verleiden![]()
Die appartementen waren gewoon netjes, en zon vrouwtje kwam het om de dag een beetje opruimen en schone lakens/handoeken brengen. Het leek er ook op dat er nog het een en ander bij gebouwd wordt dus mischien heb je een splinternieuw stekkie te pakken. Het zwembad/bar gedeelte van het complex is ook best vol te houden als je een dagje rust wil. Pas op met de magneetsleutel, doe hem niet in je zak bij je pinpas:P Ik ben 2 passen kwijtgeraakt, een ligt op de bodem van de zee en de ander is gemagnetiseerd door die sleutel. En neem van die citroenantimuggen insmeer shit mee, kan je alle ramen open zetten snachts zonder lekgestoken te worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:25 schreef flubub het volgende:
[..]
Daar zit ik ookHoe waren de appartementen en koutouloufari zelf? Kan je in koutouloufari niet goedkoper eten dan in chersonissos? En hoelang doe je ongeveer over die heuvel (naar beneden danwel omhoog;) )
Ok, dat met die sleutel zal ik om denken, ik heb maar 1 pas, dus moet er zuinig op zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:44 schreef Icex het volgende:
[..]
Die appartementen waren gewoon netjes, en zon vrouwtje kwam het om de dag een beetje opruimen en schone lakens/handoeken brengen. Het leek er ook op dat er nog het een en ander bij gebouwd wordt dus mischien heb je een splinternieuw stekkie te pakken. Het zwembad/bar gedeelte van het complex is ook best vol te houden als je een dagje rust wil. Pas op met de magneetsleutel, doe hem niet in je zak bij je pinpas:P Ik ben 2 passen kwijtgeraakt, een ligt op de bodem van de zee en de ander is gemagnetiseerd door die sleutel. En neem van die citroenantimuggen insmeer shit mee, kan je alle ramen open zetten snachts zonder lekgestoken te worden.
Dat met die bedden lijkt wel áltijd zo in het buitenland, schijtirritant.. nou ben ik gelukkig maar 170, maar ik lig wel altijd languit in bedquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef Icex het volgende:
Ach we blijjven manne he, en op die foto valt de rotzooi nog mee, maar het is iig schoon. Die bedden waren wel goed zolang je niet groter bent dan 1.90 zoals een paar vrienden van me.
Op starbeach heb je trouwens ook nog een soort stroomversnelling waar je doorheen kan liggend op een luchtband. Langs die stroomversnelling kan je ook ergens "aanmeren" aan een bar en iets te drinken halen zodat je weer een rondje rond kan gaan drijven![]()
ff allemaal een fok! shirt kopen en ermee op starbeach gaan liggen danquote:Op maandag 20 juni 2005 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jaja ik ga 7 juli komt er een fok meet![]()
Welk appartement of hotel heb je?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:40 schreef bokje het volgende:
Ik heb net me tickets van gogo gehad,
Ik moet op 6 juli om 5:15 vertrekken met transavia
de terugreis is 13:30 op 17 juli
Dus er vertrekken toch ook vluchten 's avonds. Wel balen idd dat je een dag kwijt bent.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:05 schreef flubub het volgende:
Damn...ook net tickets gehad..vertekken pas savonds..komen rond 23u aan in heraklion..beetje jammer van eerste verloren dag
Waar kun je zien wanneer wie draait dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:52 schreef H-blast het volgende:
Zijn wel vette dj's, jammer dat ze niet allemaal draaien in de tijd dat ik er ben.![]()
Probeer maar dan merk je vanzelf wanneer je anaal verkracht wordt door de Politie in de gevangenis.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:33 schreef zapsel het volgende:
mag je wiet meenemen naar kreta? en hoe neem je zoiets mee?
gewoon in je portomonnee?
of is t risico te groot en kunnen we t beter niet meenemen....
t gaat hier om gewoon zakkie van 12 euro 2.3 gram denk ik....
Wij zitten in appartement Infignia tis niet 1 van de bekenste maar het zag er goed uit..quote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Wat gezwellig, ik ook met m'n vriendin!
Welk appartement zit je?
Mja ik weet niet hoe ik eronder ben na 3uur w8en op schiphol, 3,5u vliegen en dan nog een busreis..ik ben vaak goed ziek van het reizenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Dus er vertrekken toch ook vluchten 's avonds. Wel balen idd dat je een dag kwijt bent.
Maar je kan wel meteen het nachtleven in
Je hoeft toch maar 2 uur van tevoren in te checkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:57 schreef flubub het volgende:
[..]
Mja ik weet niet hoe ik eronder ben na 3uur w8en op schiphol, 3,5u vliegen en dan nog een busreis..ik ben vaak goed ziek van het reizen![]()
Op terugweg pas rond 22u vanaf kreta vertrekken... terwijl je om 10u je appartement uit moet..hmm
In de beschrijving die wij hebben gekregen staat 3 uur, vanwege de verwachte zomerdrukte deze zomer ofzo.. Kijk, stappen wil ik best, maar ik ben nogal zwakjes gebouwd, een vliegreis (al eerder naar mallorca gehad) nekt mij gewoonquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:00 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Je hoeft toch maar 2 uur van tevoren in te checkenEn de busreis valt wel mee hoor, is maar half uurtje
Dan kan je beter de eerste nacht rustig aan doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:35 schreef flubub het volgende:
[..]
In de beschrijving die wij hebben gekregen staat 3 uur, vanwege de verwachte zomerdrukte deze zomer ofzo.. Kijk, stappen wil ik best, maar ik ben nogal zwakjes gebouwd, een vliegreis (al eerder naar mallorca gehad) nekt mij gewoonKon ook door het vliegtuigeten komen tho... Ik eet iig NOOIT meer iets in het vliegtuig
![]()
Nouja, ik heb nog maar 1 keer gevlogen, maar dat was echt rampzalig..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Dan kan je beter de eerste nacht rustig aan doen
Ik ga 20 juli pas, dus zal ook wel het advies krijgen om 3 uur van tevoren in te checken. En in het vliegtuig moet je betalen als je wil eten, heb ik al een paar keer meegemaakt.
Anders probeer je in t vliegtuig te slapen, bij mij lukt t iig
Ja je moet idd een btje geluk hebben met inchecken en bagage enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:55 schreef flubub het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nog maar 1 keer gevlogen, maar dat was echt rampzalig..
Op schiphol was het zooo druk we moesten al eeuwig in de rij staan, toen vlogen we eindelijk kregen we dus een avondmaaltijd (wel gratis) met kip ofzo, nou volgens mij was die kip echt niet goed.. toen kwamen we aan op mallorca en daar moesten we een eeuwigheid op de bagage wachten. Toen was alle bagage geweest, maar die van ons en een paar anderen nog niet..nee lekkerBleek dat om 1 of andere onduidelijk reden het in 2 lichtingen was, dus eerst weer een tijd wachten en daarna eindelijk onze koffers.. toen nog met een heel heet klein busje naar de bestemming, ik hobbelde alle kanten op, me totaal niet lekker voelend
In het appartement kwam alles er ook in 1x uit zeg maar
![]()
De terugreis ging dan wel weer super, geen rij, niet lang w8en op bagage, gewoon heerlijk... dus je moet het gewoon treffen denk ik![]()
Al met al heb ik er erg veel zin in!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
kwam er ook pas met het bekijken van de vliegtickets ("hey, heen 4,5u en terug 2,5u") achter dat er een uur tijdsverschil is met kreta![]()
Mja idd 3 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:27 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ja je moet idd een btje geluk hebben met inchecken en bagage enzoHeb beide uitersten meegemaakt en tis niet fijn als je lang moet wachten nee
In Spanje zijn ze sowieso niet heel erg snel met bagage uitladen enzo en dat van die verschillende lichtingen snap ik ook niet echt.
Wanneer was je naar Mallorca gevlogen dan? De laatste 2 jaar ongeveer moet je betalen voor eten in het vliegtuig, daarvoor was het idd gratis. En het is niet echt van goede kwaliteit neeben blij dat ik een sterke maag heb
Heb er ook heel erg veel zin inT mag snel 20 juli worden. Dan zal t voor jou wel weer afgelopen zijn?
naja de meeste van deze dj's draaien in NRG. Daar kun je op de agenda kijken. www.nrgclub.grquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar kun je zien wanneer wie draait dan?
Die website is alleen niet erg up-to-date volgens mij, in de pop-up staat het programma van 2004 en bij events staat het programma van 2003quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:44 schreef H-blast het volgende:
[..]
naja de meeste van deze dj's draaien in NRG. Daar kun je op de agenda kijken. www.nrgclub.gr
lol nu je het zegt..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:56 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Die website is alleen niet erg up-to-date volgens mij, in de pop-up staat het programma van 2004 en bij events staat het programma van 2003![]()
ik vertrek 8 juli om 6:35 , ik vlieg met transavia de avond ervoor eerst nog een concert van coldplayquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:26 schreef SnookieMJ het volgende:
tickets binnen![]()
op 8 juli vlieg ik om 7:50 naar kreta, wel vroeg mijn nest uit
Maar wat ik nog steeds niet snap ! is dat dit zijn foto's van het HOTEL van Starbeach Village, maar ik wil foto's zien van de appartementen van Starbeach, of is dat hetzelfdequote:Op zondag 26 juni 2005 11:55 schreef AmStrike het volgende:
Hier zijn wat foto's van Starbeach Village. Hier ben ik te vinden vanaf 11 juli t/m 25 juli
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's vindt je op http://www.starbeachvillage.gr
Volgens mij min of meer hetzelfde. Het zal sowieso in dezeflde stijl zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maar wat ik nog steeds niet snap ! is dat dit zijn foto's van het HOTEL van Starbeach Village, maar ik wil foto's zien van de appartementen van Starbeach, of is dat hetzelfde![]()
Wie weet hier meer over![]()
Waarom zijn daar geen foto's van danquote:Op maandag 27 juni 2005 13:21 schreef H-blast het volgende:
[..]
Volgens mij min of meer hetzelfde. Het zal sowieso in dezeflde stijl zijn.
Het 2e meissie van links op het strand heeft op het bovenste plaatje een gele bikini aan en op het onderste plaatje niksquote:Op maandag 27 juni 2005 13:24 schreef H-blast het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen
Ja en dan sta ik daar zometeen met me getto blaster van 500w, en dan mag tie niet meequote:Op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Je mag volgens mij je radio als handbagage naast een rugzak meenemen hoor. Vorig jaar naar Mallorca had een van de vrienden met wie ik was een radio en een rugzak mee en dat mocht toen gewoon. Ga ervanuit dat dat nu weer mag
contact@transavia.nlquote:Op maandag 27 juni 2005 14:26 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ja en dan sta ik daar zometeen met me getto blaster van 500w, en dan mag tie niet mee![]()
Dat zijn de appertementen. !!!!!quote:Waarom zijn daar geen foto's van dan ! zijn die app. zo onbelangrijk
zijn dit dan hotel of app. kamersquote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef AmStrike het volgende:
[..]
Dat zijn de appertementen. !!!!!
Starbeach village bestaat uit een appartementen complex en je eet gewoon in het hotel.
Je moet ook in het hotel in checken enzo. Tenminste dat denk ik.
Ja dat zijn de appartementen is mij verteld door het reisbureau. Het hotel is een 'groot' centraal gebouw, waar je ook kan eten.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:24 schreef AmStrike het volgende:
appartementen toch ?? lijkt mij wel hoor
Hoezo een chaos? Toch niet dat bagage op verkeerde banden wordt gelegd zodat je 3 uur bezig bent met zoeken hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef H-blast het volgende:
Ik hoor van iedereen dat het vliegveld van Heraklion echt complete chaos is. hehe
Hartelijk dank voor uw e-mail.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:44 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
contact@transavia.nl
Anders moet je hier even naar mailen, die zullen je wel antwoord kunnen geven op je vraag
Ik neem aan dat je met transavia vliegt
En zet het antwoord meteen ff neer hiero![]()
Ik heb datzelfde gehad toen ik naar australië ging, het vliegveld van sydney heeft de banen ook in zee liggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:57 schreef Silenus het volgende:
Ik ben ooit met m'n ouders al naar Kreta geweest, en de aanvliegroute is ook echt ontzettend brak. Je denkt de hele tijd dat je de zee in stort, maar net als ie land heb je grond onder je voeten..en het lijkt ook net of er verkeersdrempels op de landingsbaan liggen.
dat ziet er erg goed uit!!!quote:
Ja dat lijkt mij ook wel.... maja als 1 van de andere meiden ruimte over hebben in hun koffer wat ik betwijfel dan kan ie daarin maar dat weten we vrijdag pas....:D woeoe nog 2 dagen heb er zin inquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:34 schreef paultjuhhh het volgende:
volgens mij mag het wel gewoon hoor, wat ik al eerder zei in het vliegtuig naar Lloret liep iedereen met die dingen , kan me niet voorstellen dat het naar Kreta opeens niet mag
Heb ook nog ff gemaild met de vraag of naast een rugzak ook een portable radio/cd-speler is toegestaan als handbagage. Kreeg dit antwoord, hieruit maak ik op dat het mag maar erg duidelijk zijn ze nietquote:Hartelijk dank voor uw e-mail.
U mag per persoon 20kg ruimbagage vrij meenemen. Uw bagage wordt gewogen bij de
incheckbalie.
Wanneer het maximum wordt overschreden, brengen wij voor het vervoer van de
extra bagage een tarief
in rekening van EUR 5.00 per kilo.
U mag handbagage meenemen met een maximale afmeting van 115cm (55cm + 35cm +
25cm). Het maximale
toegestane gewicht is 5kg inclusief een portable radio/cd-speler.
In verband met de vliegveiligheidvoorschriften is de hoeveelheid handbagage aan
strenge regels
gebonden. Uw handbagage wordt aan de incheck-balie gecontroleerd. Wanneer uw
handbagage niet aan de
genoemde voorwaarden voldoet, wordt deze ingenomen en alsnog in het bagageruim
vervoerd.
Met vriendelijke groet,
Pamela Saro
Transavia Call Center
Telefoonnummer 0900 0737
Beetje jammer hoor sabine....quote:
Tja Bianca is gewoon een mooie naam haha.... en met sabientje ga ik op vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef H-blast het volgende:
Bianca21 Bianca1984, al die namen, snap er niks meer van![]()
En dan ook nog is ene sabine...zucht
jullie ging toch ook vrijdag?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef bianca21 het volgende:
[..]
Tja Bianca is gewoon een mooie naam haha.... en met sabientje ga ik op vakantie![]()
17.00 vanaf schipholquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:14 schreef bianca21 het volgende:
[..]
Ja klopt we vetrekken om 15.55 vanaf rotterdam en jij?
Ligt er een beetje aan wat jullie gaan doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:29 schreef bianca21 het volgende:
[..]
Okeej en ga je dan nog stappen de eerste avond of eerst rustig de omgeving verkennen?
Ok he vet!. Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef -sone- het volgende:
Ik zit nu in Chersonissos in een internetcafe voor 1 euro per 20 min.
verhaaaaalll
WAT ! gaat alles al om 4 uur dichtquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef -sone- het volgende:
Om 4.00 uur gaat alles dicht, maar dan heb je nog Corte die tot 7.00 door gaat.
Daar betaal je dan wel 4 euro voor een biertje en 7 euro voor een wodka-red bull.
Vrijdag en zaterdag om 6 uurquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAT ! gaat alles al om 4 uur dicht![]()
Ik zou eerst ook smiddags vertrekken , maar de tijd is nou 6 uur sochtends gewordenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:29 schreef pannaking_ het volgende:
Vandaag reispapieren gehad dikke baggervluchttijd pas om 19.30 vliegen dus hele eerste dag verneukt.
Daarentegen wel pas om 23.15 terugvliegen dus dan hebben we wel een middag extra.
Maar toch baal er wel een beetje van
ik vlieg morgen nog steeds om 17.00quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou eerst ook smiddags vertrekken , maar de tijd is nou 6 uur sochtends geworden![]()
Ah mazzelaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou eerst ook smiddags vertrekken , maar de tijd is nou 6 uur sochtends geworden![]()
ik wens je veel plezier morgen en de komende dagenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef H-blast het volgende:
[..]
ik vlieg morgen nog steeds om 17.00![]()
![]()
ja wel vreemd, met boeken stond er 17 uur en toen we de tickets kregen 6 uur, zou het wel kloppenquote:
Nee als je op schiphol ben blijkt dat je toch pas om 17uur vliegtquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja wel vreemd, met boeken stond er 17 uur en toen we de tickets kregen 6 uur, zou het wel kloppen
Ging ik daar mooi staan voetballen , tasje van de videocamera op de grond en geld verdienenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:56 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Nee als je op schiphol ben blijkt dat je toch pas om 17uur vliegtMoet je een hele dag op schiphol zitten wachten
![]()
![]()
Dat voetballen hebben we vorig jaar serieus gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:47 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Ging ik daar mooi staan voetballen , tasje van de videocamera op de grond en geld verdienen![]()
Als je een scooter of quad huurt, donders goed opletten qua verzekeringen, altijd verzekering zonder eigen risico en met diefstaldekking nemen anders wordt je genaaid.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik wens je veel plezier morgen en de komende dagen
als je een scooter/quad/auto gaat huren ding een beetje af , wij hadden 2 scooters voor 5 dagen voor 105 euro incl beste verzekering (van de 3 soorten die ze bieden) bij die verhuurder naast stalis hotel links.
het is 28 km naar chersonissos dus zal een paar km extra zijn. Maar ligt eraan natuurlijk hoeveel hoteltussenstops je onderweg maakt hoe lang het gaat duren.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef ankepanke het volgende:
Wij vertrekken op maandag 1 augustus om 5.05 uur (zijn om 9.35uur op Kreta) en op maandag 15 augustus vliegen we om 10.30uur terug (zijn om 13.15uur weer op Schiphol).
Wel lekkere tijden lijkt me.
Weet iemand misschien hoelang de bus-transfer van Heraklion naar Stalis duurt?..
ow, @ -sone- is het wel te doen om een auto te huren? is de rijsteil niet erg bagger van de grieken?...
Je kunt hier op praktisch iedere straathoek een auto huren, maar de vraag is wat er gebeurt als je schade rijdt.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef ankepanke het volgende:
ow, @ -sone- is het wel te doen om een auto te huren? is de rijsteil niet erg bagger van de grieken?...
En die terugvlucht is om 10:40 locale tijd (dus 9:40 nederlandse tijd).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef Remzerrr het volgende:
06:10 heenvlucht, 10:40 terugvlucht, relaxed
ohjaaaaaa dat uur verschil he helemaal vergetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:41 schreef -sone- het volgende:
[..]
En die terugvlucht is om 10:40 locale tijd (dus 9:40 nederlandse tijd).
Het is net iets meer dan 3 uur vliegen, dus ben je om ca. 12:45 weer op schiphol.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef pannaking_ het volgende:
Mnimum & Maximum temperaturen chersonissos komende week:
woensdag 6 juli 20-28 °C
donderdag 7 juli 20-30 °C
vrijdag 8 juli 20-29 °C
zaterdag 9 juli 20-30 °C
zondag 10 juli 22-32 °C
maandag 11 juli 23-29 °C
dinsdag 12 juli 21-30 °C
Alle dagen helder dus vrijwel geen bewolking...Kan echt niet meer wachten totdat ik zondag kan vertrekken![]()
Van 13 juli t/m 19 juli alleen maar helder met 32 °C of 33 °C als maximum temperatuur en niet lager dan 21 °C als minimum.
Het eten is niet te vreten in Dimitrion. Ontbijten doe ik bij Sweet Home (ca. 500 meter lopen richting Starbeach) voor 3,50. Daarvoor heb je DE koffie, Jus d'orange, croissant, 4 stukjes geroosterd brood, 2 plakken kaas, 2 plakken ham en de nodige jam, chocopasta en boter.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef WarenMeister het volgende:
Hey -sone-, m'n vriendin en ik vertrekken komende zondag naar Chersonissos, ook naar hotel Dimitrion. Ik heb op www.vakantiereiswijzer.nl gelezen dat het er nogal een smutzige bende is. Kun jij a.u.b. jouw mening hierover geven? Het eten en het zwembad maken me eigenlijk niks uit, als er maar geen kakkerlakken rondlopen en m'n bed niet volgezeken is.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef pannaking_ het volgende:
Mnimum & Maximum temperaturen chersonissos komende week:
woensdag 6 juli 20-28 °C
donderdag 7 juli 20-30 °C
vrijdag 8 juli 20-29 °C
zaterdag 9 juli 20-30 °C
zondag 10 juli 22-32 °C
maandag 11 juli 23-29 °C
dinsdag 12 juli 21-30 °C
Alle dagen helder dus vrijwel geen bewolking...Kan echt niet meer wachten totdat ik zondag kan vertrekken![]()
Van 13 juli t/m 19 juli alleen maar helder met 32 °C of 33 °C als maximum temperatuur en niet lager dan 21 °C als minimum.
superduur? eerste dag 25 daarna 5 euro... valt wel mee dus.... heen en terug dat tweemaal, is ook nie tvoor niets.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:59 schreef ankepanke het volgende:
das superduur!!! maar oke...
kijk op www.schiphol.nl daar kun je ook reserveren (er was een aanbieding met korting meende ik...)
snel kijken dus!!
Bedankt voor de info en voor de tips, ik heb d'r al veel zin in!quote:
Ja dat had ik ook gelezen/gehoord idd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:05 schreef paultjuhhh het volgende:
ik hoorde trouwens dat je 3 uur van te voren moet inchecken bij schiphol wegens grote drukte, ik doe dr niet aan hoor
Wat heb je met hem uitgespookt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Jummy het volgende:
Wil iemand voor mij de groeten doen aan de Noorse propper van de Havana Bar?![]()
Zijn naam is Tommy, beter bekend als The BungySlut op Starbeach!
Doe hem maar heel veel liefs van Jamie.![]()
klinkt goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Wat heb je met hem uitgespookt?Maar Havana was wel de tofste bar denk ik, Summertider hey hey summertider
.
Ik zat in app. Golden Valentin, dat was kut, je mocht er niets. Verder stikte het er van de Nederlanders, maarja dat was overal :-).
dat ligt er tegenover, is ook kut volgens mij, iig een eind lopen naar starbeach, een half uur als je snel loopt. Je zit een beetje op een heuvel. Als je 's morgens vroeg brood ofzo wilt hebben kun je dat het beste halen als je nog iets verder naar boven gaat en dan heb je rechts golden valantin, als je die overoopt kom je bij een supermarkt :-).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:27 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
klinkt goed
weet je iets van appartementen cretan view??
maar dr schijnt ook een bus vlakbij te stoppen, ideaal voor een lui persoon als ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:31 schreef prinsrob het volgende:
[..]
dat ligt er tegenover, is ook kut volgens mij, iig een eind lopen naar starbeach, een half uur als je snel loopt. Je zit een beetje op een heuvel. Als je 's morgens vroeg brood ofzo wilt hebben kun je dat het beste halen als je nog iets verder naar boven gaat en dan heb je rechts golden valantin, als je die overoopt kom je bij een supermarkt :-).
De bus gaat eens in het half uur en het is niet echt te zeggen wanneer (tamelijk onregelmatig), en de busstop is toch de heuvel aflopen, nog wel een eindje.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:38 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
maar dr schijnt ook een bus vlakbij te stoppen, ideaal voor een lui persoon als ik![]()
Ja daar ga ik morgen ook naartoe ik zit nu in het internetcafe bij Starbeach, het is hier helemaal releaxedquote:Op zondag 10 juli 2005 00:06 schreef pannaking_ het volgende:
Jeej vandaag is het dan zover![]()
Over ongeveer 19 en een half uur ga ik omhoog met het vliegtuig...kan echt niet meer wachten![]()
Nu lekker slapen en dan morgen laatste spul inpakken![]()
We hebben trouwens pc's met internet in de lounge van ons hotel dus zal af en toe proberen hier wat te posten over hoe het daar is![]()
Woensdagavond/nacht sowieso naar DJ Chuckie + Benny Rodriguez @ star beach![]()
ID-kaart is volgens mij voldoendequote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:23 schreef D-MIXXX het volgende:
Griekenland, kan je daar ook komen met ID kaart? Of heb je verplicht een Paspoort nodig, wat ik nooit meer op tijd kan krijgen....
is dat het middelste meisje van deze foto??http://zomer.gogo.nl/images/bestemmingen/plaats/reisleiding/CHER.jpgquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef Miesjemies het volgende:
Ik ga ook! 3 augustus 12 dagen, wiehooeee, wij slapen in Rythion.
Erg leuk, een van mijn beste vriendinnetjes zit er nu al 2 maanden als GoGo reisleidster. Ze heet Nikita en dit is ze:
[afbeelding]
Dus als je haar ziet, groetjes doen van Mies![]()
Jep, da's Nikietjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:32 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
is dat het middelste meisje van deze foto??http://zomer.gogo.nl/images/bestemmingen/plaats/reisleiding/CHER.jpg
Yep, meeeeequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Zooo iedereen gaat op vakantie en wij moeten nog wachten!!! GrrrrrMeer mensen die 3 aug vertekken??? heb er zo onwijs veel zin in!!!
![]()
![]()
Ik ben net terug van 8 dagen Hersonissos, echt topvakantie gehad. Was met gogotours en had je vriendin als reisleidsterquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef Miesjemies het volgende:
Ik ga ook! 3 augustus 12 dagen, wiehooeee, wij slapen in Rythion.
Erg leuk, een van mijn beste vriendinnetjes zit er nu al 2 maanden als GoGo reisleidster. Ze heet Nikita en dit is ze:
[afbeelding]
Dus als je haar ziet, groetjes doen van Mies![]()
Ook zo veel zin in zeker??? Nog veel werken en dan vliegt de tijd gelukkig, moest vandaag ouders oppikken van schiphol zoooo dan heb je zo onwijs zin om gewoon te gaan! maja, wij komen nog aan de beurt!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:52 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Yep, meeeeeIk ga ook 3 augustus!
quote:Griekenland wil deze zomer keihard gaan optreden tegen jonge vakantiegangers die zich misdragen in populaire toeristenoorden. De reltoeristen riskeren hoge boetes of gevangenisstraf als ze gillend of met drank in de hand over straat gaan. Hotels, bars en discotheken die tot vroeg in de ochtend drank aan jongeren blijven schenken worden streng vervolgd en kunnen bij herhaling zelfs gesloten worden.
"Met deze maatregelen hopen de autoriteiten de overlast voor toeristen die zich wél gedragen tot een minimum te beperken", stelt een woordvoerder van het Grieks verkeersbureau. Tot dusver waren het echter vooral Engelse jongeren die zich misdroegen. Het is overigens niet voor het eerst dat jonge rellende dronken toeristen hun verblijf in het vakantieland in een cel mogen voortzetten.
Uit cijfers van reisorganisatie GoGo Tours blijkt dat de badplaats Chersonissos op het Griekse eiland Kreta met stip op één staat in de lijst van populairste vakantiebestemmingen onder Nederlandse jongeren. Het toeristenoord blijft met 16,4 procent van alle boekingen het Turkse Marmaris en het Spaanse Lloret de Mar ver voor. In 2004 werd de topdrie nog bezet door enkel Spaanse badplaatsen. Het ministerie van Buitenlandse Zaken laat bij voorbaat weten geen wonderen te kunnen verrichten voor jongeren die tijdens hun vakantie in de cel belanden. "Ze doen er verstandig aan de Nederlandse ambassade in te lichten. Maar dat wil niet zeggen dat een knip met de vingers van de ambassadeur genoeg is om hen vrij te krijgen", aldus een woordvoerder.
hee ik zie aan de foto in je fotoboek dat ik vlakbij jou zat in het app haha. ik zat op de hoek van die kartbaan en keek uit over de zeequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:53 schreef H-blast het volgende:
Kreta stond vandaag in het Algemeen Dagblad. Voorpagina en Pagina 2. Dat het waarschijnlijk nog erger is dan Salou qua bezopen jongeren.
jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:55 schreef flubub het volgende:
Ook terug van Kreta...was echt helemaal super!!! gwoon kut om weer terug te zijn
Vonden ze dat niet erg?? die zijn gek bij hun hoofd, ik zou er nog veel langer kunnen blijven, ik vind het serieus kut nu thuisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja, ik snapte ook niet dat er sommige van ons groepje zeiden: " ik vind het helemaal niet zo erg om weer naar huis te gaan " ,
ik had dr heus nog wel 2 weken willen rondhangen hoor
![]()
iddquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef flubub het volgende:
[..]
Vonden ze dat niet erg?? die zijn gek bij hun hoofd, ik zou er nog veel langer kunnen blijven, ik vind het serieus kut nu thuis![]()
ja ik!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:25 schreef D-MIXXX het volgende:
Gaan der ook mensen de 22e?
Ik ben nu 2x in Kreta geweest, maar de 1e keer was leuker. (ligt ook aan de groep waarmee je gaat)quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:43 schreef Tuneman het volgende:
Als ik nu zo alles lees heb ik spijt dat ik naar Kos ga. Was graag nog een jaar naar Kreta gegaan, maar jah, ben bang dat het dan tegenvalt. Mijn stem in de groep zal dus volgend jaar zeker naar Kreta uit gaan.....
Hahaha!! Ja die stroomstoring! Fantastisch! We zaten net buiten op een terrasje toen alles uitging! Eerder die avond was er ook al storing geweest. Alleen hof van holland en mouragio deden het nog ofzo, we hebben met wat sterretjes nog een tijdje voor de Amnesia gestaan toen, maar zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan, vanwaar we een donker Chersonissos konden aanschouwenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:15 schreef H-blast het volgende:
Jaja leuke verhalen allemaal weer.
Flubub heb jij nog die stroomstoring meegemaakt? Ik stond lekker in de NRG (was tijdens de Prophet) opeens fucking donker. Airco pleurde uit meteen 50 graden ofzo.
Ja de eerste keer zat ik nog op me balkon...toen de tweede keer was om 2.45 en die duurde meer als een kwartier. Iedereen liep op straat, allemaal van die dwazen. hehe was wel lachen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef flubub het volgende:
[..]
Hahaha!! Ja die stroomstoring! Fantastisch! We zaten net buiten op een terrasje toen alles uitging! Eerder die avond was er ook al storing geweest. Alleen hof van holland en mouragio deden het nog ofzo, we hebben met wat sterretjes nog een tijdje voor de Amnesia gestaan toen, maar zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan, vanwaar we een donker Chersonissos konden aanschouwen![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:17 schreef flubub het volgende:
Ja wij zaten niet in chersonissos zelf, maar in koutouloufari... Echt super, we keken vanaf ons appartement uit over de haven van chersonissos en de zee dus. Eerst gingen we met de taxi omhoog (echt 2 minuutjes ofzo, maar lopen was echt ff iets té) en later wisten we de buurjongens met quads hiervoor te regelen
Ik heb vliegtuig van 07:50, aankomst op schiphol wel 5:20 vanwege de 2,5 uur voor vertrek aanmelden.quote:
Het appartement:quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:19 schreef J.Flo het volgende:
2ane; heb je verder nog wat details over tina maria zanik, was t schoon, hoe waren de mensen e.d. ik ga er pas de 17e augustus heen. goed om te horen dat t zo vet is daar...![]()
Ik weet nog wel toen ik de eerste zaterdag wakker werd met een flinke kater. Staan er opeens 2 van die griekse vrouwen in je kamer. Ik schrok me dood.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:19 schreef flubub het volgende:
bij ons maakten ze ook elke dag schoon, elke dag werden we door ze gewekt. Lagen wij nog in bed, kwamen zij binnen, druk grieks tegen je babbelen..
Daar zit je dan de laatste middag met je koffers in de hittequote:
Gewoon een paar leuke dames opzoeken waar je je spullen op de kamer mag zetten en mag douchenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:32 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Daar zit je dan de laatste middag met je koffers in de hitte![]()
Kerel, 'k zit bij je in het vliegtuig!quote:
van 7 tot 17 zat ik op starbeach village op kamer 1211quote:Op zondag 24 juli 2005 13:18 schreef fudgie het volgende:
paultjuh jij zat op starbeach village he ook van ongeveer 10-11?> want ik heb dan wel een flauw vermoeden wie je benthehe tenminste de naam paultjuh hoorde ik vaak vallen daarzo
hmm ik zat in 1209quote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
van 7 tot 17 zat ik op starbeach village op kamer 1211![]()
ja ik zag ook in je fotoboek dat ook vlakbij die teringherrie kartbaan zatquote:
neequote:Op maandag 25 juli 2005 16:13 schreef fudgie het volgende:
paul klom jij regelmatig bij wijfies het balkon op? en een keer in slaap gevallen?
Hmm..dat heb ik wel gezien, wanneer was dat ongeveer?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neeik lag wel een x midden op straat in de stad
welk hotel/appartementen zit je?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kerel, 'k zit bij je in het vliegtuig!
Jammer van de heenreis maarja zo'n extra dagje op het eind is ook prima.
ff denken ik dacht 9 juli, was op een zaterdag voor de Cinemaquote:Op maandag 25 juli 2005 21:30 schreef flubub het volgende:
[..]
Hmm..dat heb ik wel gezien, wanneer was dat ongeveer?![]()
Ik ga ook naar Diktina.. heb jij ook een bericht gehad over die archeologische opgraving? Ben er zelf niet echt gerust op namelijk..quote:Op maandag 25 juli 2005 21:32 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
welk hotel/appartementen zit je?
ik zit in diktina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |