Probeer maar dan merk je vanzelf wanneer je anaal verkracht wordt door de Politie in de gevangenis.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:33 schreef zapsel het volgende:
mag je wiet meenemen naar kreta? en hoe neem je zoiets mee?
gewoon in je portomonnee?
of is t risico te groot en kunnen we t beter niet meenemen....
t gaat hier om gewoon zakkie van 12 euro 2.3 gram denk ik....
Wij zitten in appartement Infignia tis niet 1 van de bekenste maar het zag er goed uit..quote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Wat gezwellig, ik ook met m'n vriendin!
Welk appartement zit je?
Mja ik weet niet hoe ik eronder ben na 3uur w8en op schiphol, 3,5u vliegen en dan nog een busreis..ik ben vaak goed ziek van het reizenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Dus er vertrekken toch ook vluchten 's avonds. Wel balen idd dat je een dag kwijt bent.
Maar je kan wel meteen het nachtleven in
Je hoeft toch maar 2 uur van tevoren in te checkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:57 schreef flubub het volgende:
[..]
Mja ik weet niet hoe ik eronder ben na 3uur w8en op schiphol, 3,5u vliegen en dan nog een busreis..ik ben vaak goed ziek van het reizen![]()
Op terugweg pas rond 22u vanaf kreta vertrekken... terwijl je om 10u je appartement uit moet..hmm
In de beschrijving die wij hebben gekregen staat 3 uur, vanwege de verwachte zomerdrukte deze zomer ofzo.. Kijk, stappen wil ik best, maar ik ben nogal zwakjes gebouwd, een vliegreis (al eerder naar mallorca gehad) nekt mij gewoonquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:00 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Je hoeft toch maar 2 uur van tevoren in te checkenEn de busreis valt wel mee hoor, is maar half uurtje
Dan kan je beter de eerste nacht rustig aan doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:35 schreef flubub het volgende:
[..]
In de beschrijving die wij hebben gekregen staat 3 uur, vanwege de verwachte zomerdrukte deze zomer ofzo.. Kijk, stappen wil ik best, maar ik ben nogal zwakjes gebouwd, een vliegreis (al eerder naar mallorca gehad) nekt mij gewoonKon ook door het vliegtuigeten komen tho... Ik eet iig NOOIT meer iets in het vliegtuig
![]()
Nouja, ik heb nog maar 1 keer gevlogen, maar dat was echt rampzalig..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Dan kan je beter de eerste nacht rustig aan doen
Ik ga 20 juli pas, dus zal ook wel het advies krijgen om 3 uur van tevoren in te checken. En in het vliegtuig moet je betalen als je wil eten, heb ik al een paar keer meegemaakt.
Anders probeer je in t vliegtuig te slapen, bij mij lukt t iig
Ja je moet idd een btje geluk hebben met inchecken en bagage enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:55 schreef flubub het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nog maar 1 keer gevlogen, maar dat was echt rampzalig..
Op schiphol was het zooo druk we moesten al eeuwig in de rij staan, toen vlogen we eindelijk kregen we dus een avondmaaltijd (wel gratis) met kip ofzo, nou volgens mij was die kip echt niet goed.. toen kwamen we aan op mallorca en daar moesten we een eeuwigheid op de bagage wachten. Toen was alle bagage geweest, maar die van ons en een paar anderen nog niet..nee lekkerBleek dat om 1 of andere onduidelijk reden het in 2 lichtingen was, dus eerst weer een tijd wachten en daarna eindelijk onze koffers.. toen nog met een heel heet klein busje naar de bestemming, ik hobbelde alle kanten op, me totaal niet lekker voelend
In het appartement kwam alles er ook in 1x uit zeg maar
![]()
De terugreis ging dan wel weer super, geen rij, niet lang w8en op bagage, gewoon heerlijk... dus je moet het gewoon treffen denk ik![]()
Al met al heb ik er erg veel zin in!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
kwam er ook pas met het bekijken van de vliegtickets ("hey, heen 4,5u en terug 2,5u") achter dat er een uur tijdsverschil is met kreta![]()
Mja idd 3 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:27 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ja je moet idd een btje geluk hebben met inchecken en bagage enzoHeb beide uitersten meegemaakt en tis niet fijn als je lang moet wachten nee
In Spanje zijn ze sowieso niet heel erg snel met bagage uitladen enzo en dat van die verschillende lichtingen snap ik ook niet echt.
Wanneer was je naar Mallorca gevlogen dan? De laatste 2 jaar ongeveer moet je betalen voor eten in het vliegtuig, daarvoor was het idd gratis. En het is niet echt van goede kwaliteit neeben blij dat ik een sterke maag heb
Heb er ook heel erg veel zin inT mag snel 20 juli worden. Dan zal t voor jou wel weer afgelopen zijn?
naja de meeste van deze dj's draaien in NRG. Daar kun je op de agenda kijken. www.nrgclub.grquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar kun je zien wanneer wie draait dan?
Die website is alleen niet erg up-to-date volgens mij, in de pop-up staat het programma van 2004 en bij events staat het programma van 2003quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:44 schreef H-blast het volgende:
[..]
naja de meeste van deze dj's draaien in NRG. Daar kun je op de agenda kijken. www.nrgclub.gr
lol nu je het zegt..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:56 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Die website is alleen niet erg up-to-date volgens mij, in de pop-up staat het programma van 2004 en bij events staat het programma van 2003![]()
ik vertrek 8 juli om 6:35 , ik vlieg met transavia de avond ervoor eerst nog een concert van coldplayquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:26 schreef SnookieMJ het volgende:
tickets binnen![]()
op 8 juli vlieg ik om 7:50 naar kreta, wel vroeg mijn nest uit
Maar wat ik nog steeds niet snap ! is dat dit zijn foto's van het HOTEL van Starbeach Village, maar ik wil foto's zien van de appartementen van Starbeach, of is dat hetzelfdequote:Op zondag 26 juni 2005 11:55 schreef AmStrike het volgende:
Hier zijn wat foto's van Starbeach Village. Hier ben ik te vinden vanaf 11 juli t/m 25 juli
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's vindt je op http://www.starbeachvillage.gr
Volgens mij min of meer hetzelfde. Het zal sowieso in dezeflde stijl zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maar wat ik nog steeds niet snap ! is dat dit zijn foto's van het HOTEL van Starbeach Village, maar ik wil foto's zien van de appartementen van Starbeach, of is dat hetzelfde![]()
Wie weet hier meer over![]()
Waarom zijn daar geen foto's van danquote:Op maandag 27 juni 2005 13:21 schreef H-blast het volgende:
[..]
Volgens mij min of meer hetzelfde. Het zal sowieso in dezeflde stijl zijn.
Het 2e meissie van links op het strand heeft op het bovenste plaatje een gele bikini aan en op het onderste plaatje niksquote:Op maandag 27 juni 2005 13:24 schreef H-blast het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen
Ja en dan sta ik daar zometeen met me getto blaster van 500w, en dan mag tie niet meequote:Op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Je mag volgens mij je radio als handbagage naast een rugzak meenemen hoor. Vorig jaar naar Mallorca had een van de vrienden met wie ik was een radio en een rugzak mee en dat mocht toen gewoon. Ga ervanuit dat dat nu weer mag
contact@transavia.nlquote:Op maandag 27 juni 2005 14:26 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ja en dan sta ik daar zometeen met me getto blaster van 500w, en dan mag tie niet mee![]()
Dat zijn de appertementen. !!!!!quote:Waarom zijn daar geen foto's van dan ! zijn die app. zo onbelangrijk
zijn dit dan hotel of app. kamersquote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef AmStrike het volgende:
[..]
Dat zijn de appertementen. !!!!!
Starbeach village bestaat uit een appartementen complex en je eet gewoon in het hotel.
Je moet ook in het hotel in checken enzo. Tenminste dat denk ik.
Ja dat zijn de appartementen is mij verteld door het reisbureau. Het hotel is een 'groot' centraal gebouw, waar je ook kan eten.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:24 schreef AmStrike het volgende:
appartementen toch ?? lijkt mij wel hoor
Hoezo een chaos? Toch niet dat bagage op verkeerde banden wordt gelegd zodat je 3 uur bezig bent met zoeken hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef H-blast het volgende:
Ik hoor van iedereen dat het vliegveld van Heraklion echt complete chaos is. hehe
Hartelijk dank voor uw e-mail.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:44 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
contact@transavia.nl
Anders moet je hier even naar mailen, die zullen je wel antwoord kunnen geven op je vraag
Ik neem aan dat je met transavia vliegt
En zet het antwoord meteen ff neer hiero![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |