abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28528465
Hey -sone-, m'n vriendin en ik vertrekken komende zondag naar Chersonissos, ook naar hotel Dimitrion. Ik heb op www.vakantiereiswijzer.nl gelezen dat het er nogal een smutzige bende is. Kun jij a.u.b. jouw mening hierover geven? Het eten en het zwembad maken me eigenlijk niks uit, als er maar geen kakkerlakken rondlopen en m'n bed niet volgezeken is .
You know, I'm really easy to get along with once you all learn to worship me
pi_28533139
Mnimum & Maximum temperaturen chersonissos komende week :
woensdag 6 juli 20-28 °C
donderdag 7 juli 20-30 °C
vrijdag 8 juli 20-29 °C
zaterdag 9 juli 20-30 °C
zondag 10 juli 22-32 °C
maandag 11 juli 23-29 °C
dinsdag 12 juli 21-30 °C

Alle dagen helder dus vrijwel geen bewolking...Kan echt niet meer wachten totdat ik zondag kan vertrekken

Van 13 juli t/m 19 juli alleen maar helder met 32 °C of 33 °C als maximum temperatuur en niet lager dan 21 °C als minimum.
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 00:06:44 #203
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_28533738
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef pannaking_ het volgende:
woensdag 6 juli 20-28 °C
vrijdag 8 juli 20-29 °C
zaterdag 9 juli 20-30 °C
zondag 10 juli 22-32 °C
maandag 11 juli 23-29 °C
dinsdag 12 juli 21-30 °C

Alle dagen helder dus vrijwel geen bewolking...Kan echt niet meer wachten totdat ik zondag kan vertrekken

Van 13 juli t/m 19 juli alleen maar helder met 32 °C of 33 °C als maximum temperatuur en niet lager dan 21 °C als minimum.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_28534023
ben benieuwd wat het in augustus wordt.. als het maar niet TE warm is
pi_28542858
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef WarenMeister het volgende:
Hey -sone-, m'n vriendin en ik vertrekken komende zondag naar Chersonissos, ook naar hotel Dimitrion. Ik heb op www.vakantiereiswijzer.nl gelezen dat het er nogal een smutzige bende is. Kun jij a.u.b. jouw mening hierover geven? Het eten en het zwembad maken me eigenlijk niks uit, als er maar geen kakkerlakken rondlopen en m'n bed niet volgezeken is .
Het eten is niet te vreten in Dimitrion. Ontbijten doe ik bij Sweet Home (ca. 500 meter lopen richting Starbeach) voor 3,50. Daarvoor heb je DE koffie, Jus d'orange, croissant, 4 stukjes geroosterd brood, 2 plakken kaas, 2 plakken ham en de nodige jam, chocopasta en boter.
En afhankelijk van hoe laat je er komt ligt er ook nog een verse telegraaf/AD in de krantenbak ter inzage.
Het personeel van Sweet Home spreekt bijna allemaal nederlands.

In Dimitrion wordt goed schoongemaakt, als je kleren op de grond hebt liggen en de schoonmaakster is geweest, dan liggen ze opgevouwen weer op bed.
Zwembad is ook prima (met douches en toiletten) en een bar met redelijke prijzen.
Baliepersoneel spreekt engels.
Alle kamers hebben airco (bij te boeken aan de balie voor 7 euro per dag).

De inrichting van de kamers is vrij saai, tafeltje, krukje, stoel en twee 1-persoonsbedden tegen elkaar aan, maar daar ben je in principe toch alleen om te slapen cq. nuecken.

Probeer bij het inchecken een kamer te regelen met uitzicht op het zwembad, dan heb je geen inkijk van de overburen en je hebt nog wat uitzicht.
pi_28550728
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef pannaking_ het volgende:
woensdag 6 juli 20-28 °C
vrijdag 8 juli 20-29 °C
zaterdag 9 juli 20-30 °C
zondag 10 juli 22-32 °C
maandag 11 juli 23-29 °C
dinsdag 12 juli 21-30 °C

heb er veel zin in! ik vertrek vrijdagmorgen om 6:35

uur tijd verschil dus..

hoe zit het met lang parkeren op schiphol????? is dat vol of is er nog plek

iemand?
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_28550859
das superduur!!! maar oke...

kijk op www.schiphol.nl daar kun je ook reserveren (er was een aanbieding met korting meende ik...)
snel kijken dus!!
pi_28552442
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:59 schreef ankepanke het volgende:
das superduur!!! maar oke...

kijk op www.schiphol.nl daar kun je ook reserveren (er was een aanbieding met korting meende ik...)
snel kijken dus!!
superduur? eerste dag 25 daarna 5 euro... valt wel mee dus.... heen en terug dat tweemaal, is ook nie tvoor niets.....

Toch bedankt, op de site staat niets van reserveren????

iemand anders nog wat suggesties ofzo?
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_28554186
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:26 schreef -sone- het volgende:

[..]

omschrijving van het hotel
Bedankt voor de info en voor de tips, ik heb d'r al veel zin in!
You know, I'm really easy to get along with once you all learn to worship me
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 23:04:30 #210
80791 crew  Paul
pi_28569953
ik ga over een paar uur
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 juli 2005 @ 23:05:19 #211
80791 crew  Paul
pi_28570000
ik hoorde trouwens dat je 3 uur van te voren moet inchecken bij schiphol wegens grote drukte, ik doe dr niet aan hoor
pi_28572889
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:05 schreef paultjuhhh het volgende:
ik hoorde trouwens dat je 3 uur van te voren moet inchecken bij schiphol wegens grote drukte, ik doe dr niet aan hoor
Ja dat had ik ook gelezen/gehoord idd.
Ik vlieg om 19.30 en we gaan hier(Assen) al wel om 2 uur weg ong dus 16.30 @ schiphol moet wel lukken dus die 3 uur vantevoren is eigenlijk wel de bedoeling. Maarja lekker ergens wat zitten eten en ff tax-free shoppen vind ik geen probleem
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:49:28 #213
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_28590563
Ons plan is ook om naar Chersonissos te gaan in de eerste week van augustus.

Nog Fokkers die een goeie tip hebben voor een Last Minute?
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_28595820
Lekker met zn allen 3 uur vtv in de rij gaan staan
Als je een uur vtv komt kan je meteen langs de incheckbalie lopen, dan zijn de rijen al weg
Daarna heb je nog tijd voor een broodje+koffie en kan je langzaam naar de gate lopen die dan net open is en de mensen weer in de rij staan om als 1e in het vliegtuig te zitten

(overigens woon ik 10 min. rijden van Schiphol af )
pi_28598165
Ik ga wel op tijd weg want je weet maar nooit hoelang je onderweg moet wachten of whatever(2-2,5 uur rijden vanaf hier)....en voor degene met wie ik ga is het de eerste keer vliegen dus dat wordt lachen. Ook op schiphol enzo is alles nieuw.
pi_28603267
Wil iemand voor mij de groeten doen aan de Noorse propper van de Havana Bar?

Zijn naam is Tommy, beter bekend als The BungySlut op Starbeach!

Doe hem maar heel veel liefs van Jamie.
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_28611632
2 Dagen wachten nog maar 10 juli is de dag

Heb er echt zoveel zin in....8 dagen mooi weer
pi_28622504
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Jummy het volgende:
Wil iemand voor mij de groeten doen aan de Noorse propper van de Havana Bar?

Zijn naam is Tommy, beter bekend als The BungySlut op Starbeach!

Doe hem maar heel veel liefs van Jamie.
Wat heb je met hem uitgespookt? Maar Havana was wel de tofste bar denk ik, Summertider hey hey summertider .

Ik zat in app. Golden Valentin, dat was kut, je mocht er niets. Verder stikte het er van de Nederlanders, maarja dat was overal :-).
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:27:28 #219
39568 _MaximuS_
Maximus Timius Meridius
pi_28637048
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Wat heb je met hem uitgespookt? Maar Havana was wel de tofste bar denk ik, Summertider hey hey summertider .

Ik zat in app. Golden Valentin, dat was kut, je mocht er niets. Verder stikte het er van de Nederlanders, maarja dat was overal :-).
klinkt goed

weet je iets van appartementen cretan view??
Vaak als je vrolijk bent... ziet niemand je glimlach,
Vaak als je huilt... ziet niemand je tranen,
Vaak als je zorgen hebt... merkt niemand het op,
Maar laat je een scheet...
pi_28637171
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:27 schreef _MaximuS_ het volgende:

[..]

klinkt goed

weet je iets van appartementen cretan view??
dat ligt er tegenover, is ook kut volgens mij, iig een eind lopen naar starbeach, een half uur als je snel loopt. Je zit een beetje op een heuvel. Als je 's morgens vroeg brood ofzo wilt hebben kun je dat het beste halen als je nog iets verder naar boven gaat en dan heb je rechts golden valantin, als je die overoopt kom je bij een supermarkt :-).
pi_28638222
Wij zitten met ons hotel ongeveer 2 km van het centrum van chersonissos en ong. 800 meter van Starbeach....prima afstanden om te lopen. (ook na uitgaan met die lekkere temperatuur daar 's nachts )
pi_28639041
IHeyhey,

Ik ga 28/8 pas das dus nog ff w88... De topdrukte is dan ook al voorbij, maar t schijnt nog steeds redelijk druk te zijn en iig gezellig!
Is er al eens iemand geweest eind augustus? En zit er iemand in die periode ook?
Ik zit in app. Maria beach, lekker goedkoop en waarschijnlijk ook niet veel soeps
Maar de ligging is wel heel goed! Kent iemand t app??

X
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:38:24 #223
39568 _MaximuS_
Maximus Timius Meridius
pi_28651092
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:31 schreef prinsrob het volgende:

[..]

dat ligt er tegenover, is ook kut volgens mij, iig een eind lopen naar starbeach, een half uur als je snel loopt. Je zit een beetje op een heuvel. Als je 's morgens vroeg brood ofzo wilt hebben kun je dat het beste halen als je nog iets verder naar boven gaat en dan heb je rechts golden valantin, als je die overoopt kom je bij een supermarkt :-).
maar dr schijnt ook een bus vlakbij te stoppen, ideaal voor een lui persoon als ik
pi_28657369
www.vakantiereiswijzer.nl
echt een goede site om te bekijken wat mensen van hun app/hotel vinden.

tip: mail iemand die daar een berichtje neergezet heeft. dan kun je specifieke vragen stellen:)
pi_28657603
owja, op die site kun je ook kijken wat de 15daagse weersverwachting is...
(ga naar het land, stad en dan rechts in menu-tje kijken/klikken)
pi_28661074
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:38 schreef _MaximuS_ het volgende:

[..]

maar dr schijnt ook een bus vlakbij te stoppen, ideaal voor een lui persoon als ik
De bus gaat eens in het half uur en het is niet echt te zeggen wanneer (tamelijk onregelmatig), en de busstop is toch de heuvel aflopen, nog wel een eindje.
pi_28667047
Jeej vandaag is het dan zover

Over ongeveer 19 en een half uur ga ik omhoog met het vliegtuig...kan echt niet meer wachten

Nu lekker slapen en dan morgen laatste spul inpakken

We hebben trouwens pc's met internet in de lounge van ons hotel dus zal af en toe proberen hier wat te posten over hoe het daar is

Woensdagavond/nacht sowieso naar DJ Chuckie + Benny Rodriguez @ star beach

[ Bericht 17% gewijzigd door pannaking_ op 10-07-2005 01:13:26 ]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 17:33:16 #228
80791 crew  Paul
pi_28743523
quote:
Op zondag 10 juli 2005 00:06 schreef pannaking_ het volgende:
Jeej vandaag is het dan zover

Over ongeveer 19 en een half uur ga ik omhoog met het vliegtuig...kan echt niet meer wachten

Nu lekker slapen en dan morgen laatste spul inpakken

We hebben trouwens pc's met internet in de lounge van ons hotel dus zal af en toe proberen hier wat te posten over hoe het daar is

Woensdagavond/nacht sowieso naar DJ Chuckie + Benny Rodriguez @ star beach
Ja daar ga ik morgen ook naartoe ik zit nu in het internetcafe bij Starbeach, het is hier helemaal releaxed , lekkere girls, lekker warm alles lekker haha , ik had ook nie tverwacht dat de uitgaansgelegenheden zoveel waren, helemaal beter
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 17:42:29 #229
80791 crew  Paul
pi_28743824
ohja app. Starbeach village is :

kan ff niet meer vertellen omdat mn tijd op is
pi_28747039
Eerste Report vanuit Chersonissos:

Het is superwarm hier gister 40 graden in de schaduw, we hadden fokking 2,5 uur vertraging @ schiphol.

Gisteravond kroegentocht met beachmasters gedaan...was wel cool

5 clubs geweest:

1Cameo Beetje bouttent
2Status Ook bouttent
3 Hof van holland Gewoon lache shit muziek moet je van houden maar wel gezellig
4MOuragio Zeer vette tent goede muziek ook
5BioBio de tmf tent veels te druk en niet cool.

Morgenavond naar Dj Chuckie+Benny Rodriguez op starbeach vorige week waren daar 1200 man dus dat wordt mooi chuckie draait er elke week en de dresscode is white dus neem wat wits mee:P

Dit was het voorlopig check jullie laterz
pi_28817118
Ik ga ook! 3 augustus 12 dagen, wiehooeee, wij slapen in Rythion.

Erg leuk, een van mijn beste vriendinnetjes zit er nu al 2 maanden als GoGo reisleidster. Ze heet Nikita en dit is ze:

Dus als je haar ziet, groetjes doen van Mies
ovide - Ovide - viOde - videO - video
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:18:54 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_28817746
Wet t-shirt!

Miesjemies, weet je al hoe laat we 3 augustus vertrekken? Niet dat ik van plan ben om de hele vakantie met je op te trekken, maar 'k denk dat we in hetzelfde vliegtuig zitten
Gourmetten of steengrillen?
pi_28830397
Griekenland, kan je daar ook komen met ID kaart? Of heb je verplicht een Paspoort nodig, wat ik nooit meer op tijd kan krijgen....
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:19:54 #234
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_28834487
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:23 schreef D-MIXXX het volgende:
Griekenland, kan je daar ook komen met ID kaart? Of heb je verplicht een Paspoort nodig, wat ik nooit meer op tijd kan krijgen....
ID-kaart is volgens mij voldoende
Elk voordeel heb zn nadeel
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:08:59 #235
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_28840479
hhhhheeeeeeeeeeey

ben der weer. Het was echt kei gaaaf. Gewoon alles wat vet. Ik ga echt niet alles vertellen.
Er komen misschien binnenkort foto's online te staan.
pi_28841932
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:19 schreef Remzerrr het volgende:

[..]

ID-kaart is volgens mij voldoende
Staat ook achterop je ID-kaart
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:44:10 #237
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_28843067
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:05 schreef -sone- het volgende:

[..]

Staat ook achterop je ID-kaart
Ik heb geen ID-kaart meer dus kan ik niet weten
pi_28846236
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef Miesjemies het volgende:

Erg leuk, een van mijn beste vriendinnetjes zit er nu al 2 maanden als GoGo reisleidster. Ze heet Nikita en dit is ze:

[afbeelding]

is dat het middelste meisje van deze foto??http://zomer.gogo.nl/images/bestemmingen/plaats/reisleiding/CHER.jpg
pi_28848719
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:32 schreef arco_corleone het volgende:

[..]

is dat het middelste meisje van deze foto??http://zomer.gogo.nl/images/bestemmingen/plaats/reisleiding/CHER.jpg
Jep, da's Nikietje

Oh enne, ik weet nog niet hoe laat ons vliegtuig vertrekt... Hopen natuurlijk dat het een beetje vroeg is! Ik heb er zo'n zin in!
pi_28856160
Zooo iedereen gaat op vakantie en wij moeten nog wachten!!! Grrrrr Meer mensen die 3 aug vertekken??? heb er zo onwijs veel zin in!!!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:53:25 #241
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_28856809
Kreta stond vandaag in het Algemeen Dagblad. Voorpagina en Pagina 2. Dat het waarschijnlijk nog erger is dan Salou qua bezopen jongeren.
pi_28861289
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Zooo iedereen gaat op vakantie en wij moeten nog wachten!!! Grrrrr Meer mensen die 3 aug vertekken??? heb er zo onwijs veel zin in!!!
Yep, meeeee Ik ga ook 3 augustus!
pi_28862559
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef Miesjemies het volgende:

[afbeelding]

Ik ben net terug van 8 dagen Hersonissos, echt topvakantie gehad. Was met gogotours en had je vriendin als reisleidster .
pi_28863471
Gaan der ook mensen de 22e?
pi_28864127
ik ga 1 augustus en kom de 15e terug. ben volgens mij ook de enige..
pi_28868436
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:52 schreef Miesjemies het volgende:

[..]

Yep, meeeee Ik ga ook 3 augustus!
Ook zo veel zin in zeker??? Nog veel werken en dan vliegt de tijd gelukkig, moest vandaag ouders oppikken van schiphol zoooo dan heb je zo onwijs zin om gewoon te gaan! maja, wij komen nog aan de beurt!!
pi_28880102
Grieken zijn dronken reltoeristen beu
quote:
Griekenland wil deze zomer keihard gaan optreden tegen jonge vakantiegangers die zich misdragen in populaire toeristenoorden. De reltoeristen riskeren hoge boetes of gevangenisstraf als ze gillend of met drank in de hand over straat gaan. Hotels, bars en discotheken die tot vroeg in de ochtend drank aan jongeren blijven schenken worden streng vervolgd en kunnen bij herhaling zelfs gesloten worden.

"Met deze maatregelen hopen de autoriteiten de overlast voor toeristen die zich wél gedragen tot een minimum te beperken", stelt een woordvoerder van het Grieks verkeersbureau. Tot dusver waren het echter vooral Engelse jongeren die zich misdroegen. Het is overigens niet voor het eerst dat jonge rellende dronken toeristen hun verblijf in het vakantieland in een cel mogen voortzetten.

Uit cijfers van reisorganisatie GoGo Tours blijkt dat de badplaats Chersonissos op het Griekse eiland Kreta met stip op één staat in de lijst van populairste vakantiebestemmingen onder Nederlandse jongeren. Het toeristenoord blijft met 16,4 procent van alle boekingen het Turkse Marmaris en het Spaanse Lloret de Mar ver voor. In 2004 werd de topdrie nog bezet door enkel Spaanse badplaatsen. Het ministerie van Buitenlandse Zaken laat bij voorbaat weten geen wonderen te kunnen verrichten voor jongeren die tijdens hun vakantie in de cel belanden. "Ze doen er verstandig aan de Nederlandse ambassade in te lichten. Maar dat wil niet zeggen dat een knip met de vingers van de ambassadeur genoeg is om hen vrij te krijgen", aldus een woordvoerder.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 17 juli 2005 @ 18:28:32 #248
80791 crew  Paul
pi_28887344
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:53 schreef H-blast het volgende:
Kreta stond vandaag in het Algemeen Dagblad. Voorpagina en Pagina 2. Dat het waarschijnlijk nog erger is dan Salou qua bezopen jongeren.
hee ik zie aan de foto in je fotoboek dat ik vlakbij jou zat in het app haha. ik zat op de hoek van die kartbaan en keek uit over de zee
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:53:35 #249
123070 Bianca1984
So Sweet As Candy
pi_28944526
Yoooo...... Ben ook weer terug.... Kreta was egt fantastisch strand uitgaan alles was helemaal toppie.... Volgend jaar ga ik denk ik weer
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:21:08 #250
39568 _MaximuS_
Maximus Timius Meridius
pi_28949174
WIJ GAAN VANNACHT!!!!
pi_28950015
Ook terug van Kreta...was echt helemaal super!!! gwoon kut om weer terug te zijn
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 juli 2005 @ 19:06:50 #252
80791 crew  Paul
pi_28952035
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:55 schreef flubub het volgende:
Ook terug van Kreta...was echt helemaal super!!! gwoon kut om weer terug te zijn
ja , ik snapte ook niet dat er sommige van ons groepje zeiden: " ik vind het helemaal niet zo erg om weer naar huis te gaan " , ik had dr heus nog wel 2 weken willen rondhangen hoor
pi_28952575
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

ja , ik snapte ook niet dat er sommige van ons groepje zeiden: " ik vind het helemaal niet zo erg om weer naar huis te gaan " , ik had dr heus nog wel 2 weken willen rondhangen hoor
Vonden ze dat niet erg?? die zijn gek bij hun hoofd, ik zou er nog veel langer kunnen blijven, ik vind het serieus kut nu thuis
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 juli 2005 @ 19:22:20 #254
80791 crew  Paul
pi_28952632
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef flubub het volgende:

[..]

Vonden ze dat niet erg?? die zijn gek bij hun hoofd, ik zou er nog veel langer kunnen blijven, ik vind het serieus kut nu thuis
idd
pi_28955483
Gistermorgen teruggekomen....vond het vet kut om weer terug te gaan

heb nu nog steeds kutgevoel dat ik daar nog had willen zijn....

Heb echt te veel beleefd... mooiste was vrijdagavond/nacht , 2 nederlandse meisjes ontmoet en daar samen met degene met wie ik was tot half 9 smorgens op de hotelkamer geweest...we konden alleen niet blijven slapen tot smiddags want dan kregen zij boete van de hoteleigenaren :S

Maar die nacht was wel relaxd wij om kwart voor negen smorgens taxi zoeken op straat om naar het hotel terug te gaan bij het hotel iedereen al aan het ontbijt

Pfff als ik alles moet vertellen wat ik heb beleef ben ik echt 6 uur bezig ofzo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:49:17 #256
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_28957525
Vannacht is het eindelijk zover dan gaat jullie aflossing naar Kreta
  woensdag 20 juli 2005 @ 01:43:33 #257
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_28964409
Als ik nu zo alles lees heb ik spijt dat ik naar Kos ga. Was graag nog een jaar naar Kreta gegaan, maar jah, ben bang dat het dan tegenvalt. Mijn stem in de groep zal dus volgend jaar zeker naar Kreta uit gaan.....
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_28970915
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:25 schreef D-MIXXX het volgende:
Gaan der ook mensen de 22e?
ja ik!
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:56:19 #259
57938 2ane
Favo Fokker: Astridj0h
pi_28978631
Net terug uit Kreta! Echt een super vakantie gehad, heerlijk uitgeweest en lekker uitgerust op Starbeach! Nu alleen wel een kater van het slechte weer hier! Ik zat in het app. Tina Maria Zanik, 3 minuten lopen naar Starbeach en 10 minuten naar het uitgaanscentrum ofzo.... Echt goed te doen! Ik wil weer terug!!!
pi_28981469
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 01:43 schreef Tuneman het volgende:
Als ik nu zo alles lees heb ik spijt dat ik naar Kos ga. Was graag nog een jaar naar Kreta gegaan, maar jah, ben bang dat het dan tegenvalt. Mijn stem in de groep zal dus volgend jaar zeker naar Kreta uit gaan.....
Ik ben nu 2x in Kreta geweest, maar de 1e keer was leuker. (ligt ook aan de groep waarmee je gaat)
Kos lijkt me wel wat om dit jaar heen te gaan.
pi_28985679
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:09 schreef marteltor het volgende:

[..]

ja ik!
Hoe laat vliegtuig?
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:15:12 #262
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_28990367
Jaja leuke verhalen allemaal weer.

Flubub heb jij nog die stroomstoring meegemaakt? Ik stond lekker in de NRG (was tijdens de Prophet) opeens fucking donker. Airco pleurde uit meteen 50 graden ofzo.

Ik heb nog wel een paar leuke foto's:

Midden op de boulevard....

En deze twee ergens langs de boulevard op het strand....

Ik zou misschien volgens nog wel een keer gaan, maar dan wel wat actiever...nu was het alleen maar slapen, zuipen, uitgaan en eten.
pi_28991400
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:15 schreef H-blast het volgende:
Jaja leuke verhalen allemaal weer.

Flubub heb jij nog die stroomstoring meegemaakt? Ik stond lekker in de NRG (was tijdens de Prophet) opeens fucking donker. Airco pleurde uit meteen 50 graden ofzo.
Hahaha!! Ja die stroomstoring! Fantastisch! We zaten net buiten op een terrasje toen alles uitging! Eerder die avond was er ook al storing geweest. Alleen hof van holland en mouragio deden het nog ofzo, we hebben met wat sterretjes nog een tijdje voor de Amnesia gestaan toen, maar zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan, vanwaar we een donker Chersonissos konden aanschouwen
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:48:55 #264
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_28991923
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef flubub het volgende:

[..]

Hahaha!! Ja die stroomstoring! Fantastisch! We zaten net buiten op een terrasje toen alles uitging! Eerder die avond was er ook al storing geweest. Alleen hof van holland en mouragio deden het nog ofzo, we hebben met wat sterretjes nog een tijdje voor de Amnesia gestaan toen, maar zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan, vanwaar we een donker Chersonissos konden aanschouwen
Ja de eerste keer zat ik nog op me balkon...toen de tweede keer was om 2.45 en die duurde meer als een kwartier. Iedereen liep op straat, allemaal van die dwazen. hehe was wel lachen.

Hier nog wat (normale) foto's in de eerste week (1juli tot 7 juli) toen het nog niet zo druk was:
t hof

boulevard (ik kon de camera niet stil houden )

Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 00:10:37 #265
80791 crew  Paul
pi_28995442
Ik heb die stroomstoring ook nog meegemaakt ja zat ook toen nog de 1e 2x op starbeach village en later met uitgaan, zo tof vond ik het niet... naja t was wel ff grappig maar het duurde me te lang , een vriend van mij was net naar the Prophet die baalde wel van zn entree , the Prophet was maar net begonnen met draaien of de stroom viel uit

waar zat de rest van de starbeach village mensen hier op welk nummer ?/ waar keek je op uit enz
pi_28995690
Ja wij zaten niet in chersonissos zelf, maar in koutouloufari... Echt super, we keken vanaf ons appartement uit over de haven van chersonissos en de zee dus. Eerst gingen we met de taxi omhoog (echt 2 minuutjes ofzo, maar lopen was echt ff iets té) en later wisten we de buurjongens met quads hiervoor te regelen
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 00:21:50 #267
80791 crew  Paul
pi_28995835
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:17 schreef flubub het volgende:
Ja wij zaten niet in chersonissos zelf, maar in koutouloufari... Echt super, we keken vanaf ons appartement uit over de haven van chersonissos en de zee dus. Eerst gingen we met de taxi omhoog (echt 2 minuutjes ofzo, maar lopen was echt ff iets té) en later wisten we de buurjongens met quads hiervoor te regelen
ja maar ik wou eigenlijk weten van de starbeach village mensen waar ze op uit keken zodat ik wist waar ze ongeveeer zaten met hun kamer
pi_28999058
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Hoe laat vliegtuig?
om 5:20 uur! en jij?
pi_28999125
ik reageerde ook niet op jou die stroomstoring vonden we leuk, omdat toen we bij ons dorpie waren (verlicht) we zo heel mooi chersonissos int donker zagen
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:19:33 #270
119636 J.Flo
De derde hond in het kegelspel
pi_29002384
2ane; heb je verder nog wat details over tina maria zanik, was t schoon, hoe waren de mensen e.d. ik ga er pas de 17e augustus heen. goed om te horen dat t zo vet is daar...
pi_29003121
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 02:12 schreef marteltor het volgende:

[..]

om 5:20 uur! en jij?
Ik heb vliegtuig van 07:50, aankomst op schiphol wel 5:20 vanwege de 2,5 uur voor vertrek aanmelden.
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:18:48 #272
57938 2ane
pi_29015265
Ik zat met de stroomstoring in Malia, Dutch Night met Gogo. De DJ zei dat de stroom was uitgevallen en aan t eind van de avond zei hij dat de stroom het weer deed... Leek één of andere flauwe grap. Maar toen we terug kwamen was het inderdaad pikkedonker. Paar glazen laten vallen in t appartement, niet handig, zo in het donker! Toen maar t centrum in gegaan. Bij Mouragio deed de stroom t nog een beetje, dus daar maar verder gefeest!
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:26:05 #273
57938 2ane
pi_29015516
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:19 schreef J.Flo het volgende:
2ane; heb je verder nog wat details over tina maria zanik, was t schoon, hoe waren de mensen e.d. ik ga er pas de 17e augustus heen. goed om te horen dat t zo vet is daar...
Het appartement:
Toen we er kwamen was t netjes, voldoende handdoeken, redelijke keuken waar alles in is te vinden dat je nodig hebt (borden, glazen, koelkast, kookplaat en evt. pannen als je die wilt gebruiken), de bedden waren ook goed. Kamers waren ook redelijk ruim, wij hadden niet verwacht dat t allemaal zo perfect zou zijn! Wat helemaal top was, was ons uitzicht op de zee, helemaal super!

Schoonmaakster kwam eens in de 2/3 dagen. Alles weer fris en fruitig en zelfs je kleren werden netjes opgeruimd! Alleen die dagen wordt wc-papier aangevuld, beetje weinig.... T enige is wel dat je je wc-papier in de prullenbak moet gooien (maar dat is overal op Kreta)
Handdoeken zijn 3 keer verschoond in 11 dagen, was goed te doen!

Je hoeft verder geen borg te betalen, ook de glazen die bij ons kapot gingen hebben we niet hoeven te betalen. De eigenaar spreekt Grieks en redelijk Engels. De mensen achter het barretje spreken gewoon Nederlands. De mensen zijn erg aardig, je moet alleen 's nachts niet te veel kabaal gaan maken, daar kunnen ze niet zo goed tegen

Van t zwembad moet je niks verwachten. Is 6 bij 6 en je ziet er nooit iemand. Maarja, Starbeach is dan ook maar een paar minuten lopen. Eventueel kan je wel nog voor t appartement zwemmen in de zee.

Nog meer vragen?
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:42:59 #274
119636 J.Flo
De derde hond in het kegelspel
pi_29016976
hmm.. wie weet later nog, is wel duidelijk dit, tnx. nog mooie verhalen verder van je 11 dagen daar?!
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:15:43 #275
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_29019304
Dat vond ik bij mij/ons ook wel aardig bizar. We hadden een appartement en toch hadden we elke dag schoonmaakster die alles verschoonden (lakens, wc papier) en schoonmaakten.
pi_29021063
bij ons maakten ze ook elke dag schoon, elke dag werden we door ze gewekt. Lagen wij nog in bed, kwamen zij binnen, druk grieks tegen je babbelen..
pi_29023355
Haha eindelijk de vluchttijden bekend!! 3 aug om 06.05 uur de lucht in als het allemaal meezit Hoe beter kan het zijn, dus om 14.00 uur aan t bier... Meer mensen die dan vliegen?
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:31:27 #278
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_29025316
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:19 schreef flubub het volgende:
bij ons maakten ze ook elke dag schoon, elke dag werden we door ze gewekt. Lagen wij nog in bed, kwamen zij binnen, druk grieks tegen je babbelen..
Ik weet nog wel toen ik de eerste zaterdag wakker werd met een flinke kater. Staan er opeens 2 van die griekse vrouwen in je kamer. Ik schrok me dood.
pi_29026404
wij vliegen 5:15 uur! hoe relaxed ook 3 aug trouwens....
pi_29057138
wij 3 aug pas om 1605
en terug om 2130
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 23 juli 2005 @ 10:51:19 #281
80791 crew  Paul
pi_29058191
onze schoonmaakster was beset wel pissed off als we WEER om 14 uur nog lagen te pitten en zij ons uit het bed moest schoppen
pi_29060329
Ik weet niet wat ze er bij ons van vonden, 1x had ik echt GEEN behoefte aan ze, ze kwamen binnen en ik heb me demonstratief omgedraaid en de deken over me heengetrokken. In plaats van dat drukke griekse gebabbel gingen ze toen zachtjes fluisteren
pi_29066274
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 07:10 schreef arj1o1 het volgende:
wij 3 aug pas om 1605
en terug om 2130
Daar zit je dan de laatste middag met je koffers in de hitte
pi_29067322
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:32 schreef Miesjemies het volgende:

[..]

Daar zit je dan de laatste middag met je koffers in de hitte
Gewoon een paar leuke dames opzoeken waar je je spullen op de kamer mag zetten en mag douchen heb je tenminste nog wat aan je laatste dag
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:28:37 #285
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_29067391
Zo... ben ook net terug. Voor de mensen die nog gaan: komende week hittegolf als ik het goed begrepen heb. (en het was daar al behoorlijk warm !)
  zondag 24 juli 2005 @ 13:17:04 #286
125897 fudgie
kreta 2003/2004/2005
pi_29082598
Zo ben weer net 3 dagen terug echt een toptijd gehad! en het starbeach hotel is echt een aanrader heb er 1 nachtje mogen overnachten en tis een gekkenhuis daarzo.... en tina maria is echt een topappartement alhoewel die "baas" meestal nog meer dronken is dan de gasten zelf... wil weer terug... weet iemand misschien nog vette muziek die ze altijd draaiden op starbeach?
  zondag 24 juli 2005 @ 13:18:45 #287
125897 fudgie
kreta 2003/2004/2005
pi_29082638
paultjuh jij zat op starbeach village he ook van ongeveer 10-11?> want ik heb dan wel een flauw vermoeden wie je bent hehe tenminste de naam paultjuh hoorde ik vaak vallen daarzo
  zondag 24 juli 2005 @ 18:25:20 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_29090327
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 07:10 schreef arj1o1 het volgende:
wij 3 aug pas om 1605
en terug om 2130
Kerel, 'k zit bij je in het vliegtuig!
Jammer van de heenreis maarja zo'n extra dagje op het eind is ook prima.
Gourmetten of steengrillen?
pi_29096604
Wij vliegen ook 3 augustus, ik weet eigenlijk niet precies hoelaat maar we zitten in hotel Iro (iemand ervaringen hiermee?)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 24 juli 2005 @ 22:27:42 #290
80791 crew  Paul
pi_29097437
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:18 schreef fudgie het volgende:
paultjuh jij zat op starbeach village he ook van ongeveer 10-11?> want ik heb dan wel een flauw vermoeden wie je bent hehe tenminste de naam paultjuh hoorde ik vaak vallen daarzo
van 7 tot 17 zat ik op starbeach village op kamer 1211
  maandag 25 juli 2005 @ 15:14:35 #291
10754 alki
Alfisti
pi_29112434
Vrijdag gaat t vliegtuig om 8.30
Hotel glaros zitten wij
Cuore Sportivo
  maandag 25 juli 2005 @ 16:13:15 #292
125897 fudgie
kreta 2003/2004/2005
pi_29114259
paul klom jij regelmatig bij wijfies het balkon op? en een keer in slaap gevallen?
pi_29115282
Ik zit van 11 tm 18 augustus ook in hotel Glaros. Erg veel zin in.
  maandag 25 juli 2005 @ 18:06:38 #294
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_29117100
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

van 7 tot 17 zat ik op starbeach village op kamer 1211
hmm ik zat in 1209 van 1-15 juli
pi_29121776
Is er iemand die 14 augustus vertrekt naar Kreta??
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 25 juli 2005 @ 21:28:51 #296
80791 crew  Paul
pi_29123391
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:06 schreef H-blast het volgende:

[..]

hmm ik zat in 1209 van 1-15 juli
ja ik zag ook in je fotoboek dat ook vlakbij die teringherrie kartbaan zat , ik zat dus om de hoek bij jou
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 25 juli 2005 @ 21:29:24 #297
80791 crew  Paul
pi_29123409
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:13 schreef fudgie het volgende:
paul klom jij regelmatig bij wijfies het balkon op? en een keer in slaap gevallen?
nee ik lag wel een x midden op straat in de stad
pi_29123450
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

nee ik lag wel een x midden op straat in de stad
Hmm..dat heb ik wel gezien, wanneer was dat ongeveer?
pi_29123509
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kerel, 'k zit bij je in het vliegtuig!
Jammer van de heenreis maarja zo'n extra dagje op het eind is ook prima.
welk hotel/appartementen zit je?
ik zit in diktina
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 25 juli 2005 @ 21:32:59 #300
80791 crew  Paul
pi_29123542
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:30 schreef flubub het volgende:

[..]

Hmm..dat heb ik wel gezien, wanneer was dat ongeveer?
ff denken ik dacht 9 juli, was op een zaterdag voor de Cinema
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')