quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef pannaking_ het volgende:
Mnimum & Maximum temperaturen chersonissos komende week:
woensdag 6 juli 20-28 °C
donderdag 7 juli 20-30 °C
vrijdag 8 juli 20-29 °C
zaterdag 9 juli 20-30 °C
zondag 10 juli 22-32 °C
maandag 11 juli 23-29 °C
dinsdag 12 juli 21-30 °C
Alle dagen helder dus vrijwel geen bewolking...Kan echt niet meer wachten totdat ik zondag kan vertrekken![]()
Van 13 juli t/m 19 juli alleen maar helder met 32 °C of 33 °C als maximum temperatuur en niet lager dan 21 °C als minimum.
Het eten is niet te vreten in Dimitrion. Ontbijten doe ik bij Sweet Home (ca. 500 meter lopen richting Starbeach) voor 3,50. Daarvoor heb je DE koffie, Jus d'orange, croissant, 4 stukjes geroosterd brood, 2 plakken kaas, 2 plakken ham en de nodige jam, chocopasta en boter.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef WarenMeister het volgende:
Hey -sone-, m'n vriendin en ik vertrekken komende zondag naar Chersonissos, ook naar hotel Dimitrion. Ik heb op www.vakantiereiswijzer.nl gelezen dat het er nogal een smutzige bende is. Kun jij a.u.b. jouw mening hierover geven? Het eten en het zwembad maken me eigenlijk niks uit, als er maar geen kakkerlakken rondlopen en m'n bed niet volgezeken is.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef pannaking_ het volgende:
Mnimum & Maximum temperaturen chersonissos komende week:
woensdag 6 juli 20-28 °C
donderdag 7 juli 20-30 °C
vrijdag 8 juli 20-29 °C
zaterdag 9 juli 20-30 °C
zondag 10 juli 22-32 °C
maandag 11 juli 23-29 °C
dinsdag 12 juli 21-30 °C
Alle dagen helder dus vrijwel geen bewolking...Kan echt niet meer wachten totdat ik zondag kan vertrekken![]()
Van 13 juli t/m 19 juli alleen maar helder met 32 °C of 33 °C als maximum temperatuur en niet lager dan 21 °C als minimum.
superduur? eerste dag 25 daarna 5 euro... valt wel mee dus.... heen en terug dat tweemaal, is ook nie tvoor niets.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:59 schreef ankepanke het volgende:
das superduur!!! maar oke...
kijk op www.schiphol.nl daar kun je ook reserveren (er was een aanbieding met korting meende ik...)
snel kijken dus!!
Bedankt voor de info en voor de tips, ik heb d'r al veel zin in!quote:
Ja dat had ik ook gelezen/gehoord idd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:05 schreef paultjuhhh het volgende:
ik hoorde trouwens dat je 3 uur van te voren moet inchecken bij schiphol wegens grote drukte, ik doe dr niet aan hoor
Wat heb je met hem uitgespookt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Jummy het volgende:
Wil iemand voor mij de groeten doen aan de Noorse propper van de Havana Bar?![]()
Zijn naam is Tommy, beter bekend als The BungySlut op Starbeach!
Doe hem maar heel veel liefs van Jamie.![]()
klinkt goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Wat heb je met hem uitgespookt?Maar Havana was wel de tofste bar denk ik, Summertider hey hey summertider
.
Ik zat in app. Golden Valentin, dat was kut, je mocht er niets. Verder stikte het er van de Nederlanders, maarja dat was overal :-).
dat ligt er tegenover, is ook kut volgens mij, iig een eind lopen naar starbeach, een half uur als je snel loopt. Je zit een beetje op een heuvel. Als je 's morgens vroeg brood ofzo wilt hebben kun je dat het beste halen als je nog iets verder naar boven gaat en dan heb je rechts golden valantin, als je die overoopt kom je bij een supermarkt :-).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:27 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
klinkt goed
weet je iets van appartementen cretan view??
maar dr schijnt ook een bus vlakbij te stoppen, ideaal voor een lui persoon als ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:31 schreef prinsrob het volgende:
[..]
dat ligt er tegenover, is ook kut volgens mij, iig een eind lopen naar starbeach, een half uur als je snel loopt. Je zit een beetje op een heuvel. Als je 's morgens vroeg brood ofzo wilt hebben kun je dat het beste halen als je nog iets verder naar boven gaat en dan heb je rechts golden valantin, als je die overoopt kom je bij een supermarkt :-).
De bus gaat eens in het half uur en het is niet echt te zeggen wanneer (tamelijk onregelmatig), en de busstop is toch de heuvel aflopen, nog wel een eindje.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:38 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
maar dr schijnt ook een bus vlakbij te stoppen, ideaal voor een lui persoon als ik![]()
Ja daar ga ik morgen ook naartoe ik zit nu in het internetcafe bij Starbeach, het is hier helemaal releaxedquote:Op zondag 10 juli 2005 00:06 schreef pannaking_ het volgende:
Jeej vandaag is het dan zover![]()
Over ongeveer 19 en een half uur ga ik omhoog met het vliegtuig...kan echt niet meer wachten![]()
Nu lekker slapen en dan morgen laatste spul inpakken![]()
We hebben trouwens pc's met internet in de lounge van ons hotel dus zal af en toe proberen hier wat te posten over hoe het daar is![]()
Woensdagavond/nacht sowieso naar DJ Chuckie + Benny Rodriguez @ star beach![]()
ID-kaart is volgens mij voldoendequote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:23 schreef D-MIXXX het volgende:
Griekenland, kan je daar ook komen met ID kaart? Of heb je verplicht een Paspoort nodig, wat ik nooit meer op tijd kan krijgen....
is dat het middelste meisje van deze foto??http://zomer.gogo.nl/images/bestemmingen/plaats/reisleiding/CHER.jpgquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef Miesjemies het volgende:
Ik ga ook! 3 augustus 12 dagen, wiehooeee, wij slapen in Rythion.
Erg leuk, een van mijn beste vriendinnetjes zit er nu al 2 maanden als GoGo reisleidster. Ze heet Nikita en dit is ze:
[afbeelding]
Dus als je haar ziet, groetjes doen van Mies![]()
Jep, da's Nikietjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:32 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
is dat het middelste meisje van deze foto??http://zomer.gogo.nl/images/bestemmingen/plaats/reisleiding/CHER.jpg
Yep, meeeeequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Zooo iedereen gaat op vakantie en wij moeten nog wachten!!! GrrrrrMeer mensen die 3 aug vertekken??? heb er zo onwijs veel zin in!!!
![]()
![]()
Ik ben net terug van 8 dagen Hersonissos, echt topvakantie gehad. Was met gogotours en had je vriendin als reisleidsterquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef Miesjemies het volgende:
Ik ga ook! 3 augustus 12 dagen, wiehooeee, wij slapen in Rythion.
Erg leuk, een van mijn beste vriendinnetjes zit er nu al 2 maanden als GoGo reisleidster. Ze heet Nikita en dit is ze:
[afbeelding]
Dus als je haar ziet, groetjes doen van Mies![]()
Ook zo veel zin in zeker??? Nog veel werken en dan vliegt de tijd gelukkig, moest vandaag ouders oppikken van schiphol zoooo dan heb je zo onwijs zin om gewoon te gaan! maja, wij komen nog aan de beurt!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:52 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Yep, meeeeeIk ga ook 3 augustus!
quote:Griekenland wil deze zomer keihard gaan optreden tegen jonge vakantiegangers die zich misdragen in populaire toeristenoorden. De reltoeristen riskeren hoge boetes of gevangenisstraf als ze gillend of met drank in de hand over straat gaan. Hotels, bars en discotheken die tot vroeg in de ochtend drank aan jongeren blijven schenken worden streng vervolgd en kunnen bij herhaling zelfs gesloten worden.
"Met deze maatregelen hopen de autoriteiten de overlast voor toeristen die zich wél gedragen tot een minimum te beperken", stelt een woordvoerder van het Grieks verkeersbureau. Tot dusver waren het echter vooral Engelse jongeren die zich misdroegen. Het is overigens niet voor het eerst dat jonge rellende dronken toeristen hun verblijf in het vakantieland in een cel mogen voortzetten.
Uit cijfers van reisorganisatie GoGo Tours blijkt dat de badplaats Chersonissos op het Griekse eiland Kreta met stip op één staat in de lijst van populairste vakantiebestemmingen onder Nederlandse jongeren. Het toeristenoord blijft met 16,4 procent van alle boekingen het Turkse Marmaris en het Spaanse Lloret de Mar ver voor. In 2004 werd de topdrie nog bezet door enkel Spaanse badplaatsen. Het ministerie van Buitenlandse Zaken laat bij voorbaat weten geen wonderen te kunnen verrichten voor jongeren die tijdens hun vakantie in de cel belanden. "Ze doen er verstandig aan de Nederlandse ambassade in te lichten. Maar dat wil niet zeggen dat een knip met de vingers van de ambassadeur genoeg is om hen vrij te krijgen", aldus een woordvoerder.
hee ik zie aan de foto in je fotoboek dat ik vlakbij jou zat in het app haha. ik zat op de hoek van die kartbaan en keek uit over de zeequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:53 schreef H-blast het volgende:
Kreta stond vandaag in het Algemeen Dagblad. Voorpagina en Pagina 2. Dat het waarschijnlijk nog erger is dan Salou qua bezopen jongeren.
jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:55 schreef flubub het volgende:
Ook terug van Kreta...was echt helemaal super!!! gwoon kut om weer terug te zijn
Vonden ze dat niet erg?? die zijn gek bij hun hoofd, ik zou er nog veel langer kunnen blijven, ik vind het serieus kut nu thuisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja, ik snapte ook niet dat er sommige van ons groepje zeiden: " ik vind het helemaal niet zo erg om weer naar huis te gaan " ,
ik had dr heus nog wel 2 weken willen rondhangen hoor
![]()
iddquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef flubub het volgende:
[..]
Vonden ze dat niet erg?? die zijn gek bij hun hoofd, ik zou er nog veel langer kunnen blijven, ik vind het serieus kut nu thuis![]()
ja ik!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:25 schreef D-MIXXX het volgende:
Gaan der ook mensen de 22e?
Ik ben nu 2x in Kreta geweest, maar de 1e keer was leuker. (ligt ook aan de groep waarmee je gaat)quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:43 schreef Tuneman het volgende:
Als ik nu zo alles lees heb ik spijt dat ik naar Kos ga. Was graag nog een jaar naar Kreta gegaan, maar jah, ben bang dat het dan tegenvalt. Mijn stem in de groep zal dus volgend jaar zeker naar Kreta uit gaan.....
Hahaha!! Ja die stroomstoring! Fantastisch! We zaten net buiten op een terrasje toen alles uitging! Eerder die avond was er ook al storing geweest. Alleen hof van holland en mouragio deden het nog ofzo, we hebben met wat sterretjes nog een tijdje voor de Amnesia gestaan toen, maar zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan, vanwaar we een donker Chersonissos konden aanschouwenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:15 schreef H-blast het volgende:
Jaja leuke verhalen allemaal weer.
Flubub heb jij nog die stroomstoring meegemaakt? Ik stond lekker in de NRG (was tijdens de Prophet) opeens fucking donker. Airco pleurde uit meteen 50 graden ofzo.
Ja de eerste keer zat ik nog op me balkon...toen de tweede keer was om 2.45 en die duurde meer als een kwartier. Iedereen liep op straat, allemaal van die dwazen. hehe was wel lachen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef flubub het volgende:
[..]
Hahaha!! Ja die stroomstoring! Fantastisch! We zaten net buiten op een terrasje toen alles uitging! Eerder die avond was er ook al storing geweest. Alleen hof van holland en mouragio deden het nog ofzo, we hebben met wat sterretjes nog een tijdje voor de Amnesia gestaan toen, maar zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan, vanwaar we een donker Chersonissos konden aanschouwen![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:17 schreef flubub het volgende:
Ja wij zaten niet in chersonissos zelf, maar in koutouloufari... Echt super, we keken vanaf ons appartement uit over de haven van chersonissos en de zee dus. Eerst gingen we met de taxi omhoog (echt 2 minuutjes ofzo, maar lopen was echt ff iets té) en later wisten we de buurjongens met quads hiervoor te regelen
Ik heb vliegtuig van 07:50, aankomst op schiphol wel 5:20 vanwege de 2,5 uur voor vertrek aanmelden.quote:
Het appartement:quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:19 schreef J.Flo het volgende:
2ane; heb je verder nog wat details over tina maria zanik, was t schoon, hoe waren de mensen e.d. ik ga er pas de 17e augustus heen. goed om te horen dat t zo vet is daar...![]()
Ik weet nog wel toen ik de eerste zaterdag wakker werd met een flinke kater. Staan er opeens 2 van die griekse vrouwen in je kamer. Ik schrok me dood.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:19 schreef flubub het volgende:
bij ons maakten ze ook elke dag schoon, elke dag werden we door ze gewekt. Lagen wij nog in bed, kwamen zij binnen, druk grieks tegen je babbelen..
Daar zit je dan de laatste middag met je koffers in de hittequote:
Gewoon een paar leuke dames opzoeken waar je je spullen op de kamer mag zetten en mag douchenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:32 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Daar zit je dan de laatste middag met je koffers in de hitte![]()
Kerel, 'k zit bij je in het vliegtuig!quote:
van 7 tot 17 zat ik op starbeach village op kamer 1211quote:Op zondag 24 juli 2005 13:18 schreef fudgie het volgende:
paultjuh jij zat op starbeach village he ook van ongeveer 10-11?> want ik heb dan wel een flauw vermoeden wie je benthehe tenminste de naam paultjuh hoorde ik vaak vallen daarzo
hmm ik zat in 1209quote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
van 7 tot 17 zat ik op starbeach village op kamer 1211![]()
ja ik zag ook in je fotoboek dat ook vlakbij die teringherrie kartbaan zatquote:
neequote:Op maandag 25 juli 2005 16:13 schreef fudgie het volgende:
paul klom jij regelmatig bij wijfies het balkon op? en een keer in slaap gevallen?
Hmm..dat heb ik wel gezien, wanneer was dat ongeveer?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neeik lag wel een x midden op straat in de stad
welk hotel/appartementen zit je?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kerel, 'k zit bij je in het vliegtuig!
Jammer van de heenreis maarja zo'n extra dagje op het eind is ook prima.
ff denken ik dacht 9 juli, was op een zaterdag voor de Cinemaquote:Op maandag 25 juli 2005 21:30 schreef flubub het volgende:
[..]
Hmm..dat heb ik wel gezien, wanneer was dat ongeveer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |