Ik weet nog wel toen ik de eerste zaterdag wakker werd met een flinke kater. Staan er opeens 2 van die griekse vrouwen in je kamer. Ik schrok me dood.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:19 schreef flubub het volgende:
bij ons maakten ze ook elke dag schoon, elke dag werden we door ze gewekt. Lagen wij nog in bed, kwamen zij binnen, druk grieks tegen je babbelen..
Daar zit je dan de laatste middag met je koffers in de hittequote:
Gewoon een paar leuke dames opzoeken waar je je spullen op de kamer mag zetten en mag douchenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:32 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Daar zit je dan de laatste middag met je koffers in de hitte![]()
Kerel, 'k zit bij je in het vliegtuig!quote:
van 7 tot 17 zat ik op starbeach village op kamer 1211quote:Op zondag 24 juli 2005 13:18 schreef fudgie het volgende:
paultjuh jij zat op starbeach village he ook van ongeveer 10-11?> want ik heb dan wel een flauw vermoeden wie je benthehe tenminste de naam paultjuh hoorde ik vaak vallen daarzo
hmm ik zat in 1209quote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
van 7 tot 17 zat ik op starbeach village op kamer 1211![]()
ja ik zag ook in je fotoboek dat ook vlakbij die teringherrie kartbaan zatquote:
neequote:Op maandag 25 juli 2005 16:13 schreef fudgie het volgende:
paul klom jij regelmatig bij wijfies het balkon op? en een keer in slaap gevallen?
Hmm..dat heb ik wel gezien, wanneer was dat ongeveer?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neeik lag wel een x midden op straat in de stad
welk hotel/appartementen zit je?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kerel, 'k zit bij je in het vliegtuig!
Jammer van de heenreis maarja zo'n extra dagje op het eind is ook prima.
ff denken ik dacht 9 juli, was op een zaterdag voor de Cinemaquote:Op maandag 25 juli 2005 21:30 schreef flubub het volgende:
[..]
Hmm..dat heb ik wel gezien, wanneer was dat ongeveer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |