jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:55 schreef flubub het volgende:
Ook terug van Kreta...was echt helemaal super!!! gwoon kut om weer terug te zijn
Vonden ze dat niet erg?? die zijn gek bij hun hoofd, ik zou er nog veel langer kunnen blijven, ik vind het serieus kut nu thuisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja, ik snapte ook niet dat er sommige van ons groepje zeiden: " ik vind het helemaal niet zo erg om weer naar huis te gaan " ,
ik had dr heus nog wel 2 weken willen rondhangen hoor
![]()
iddquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef flubub het volgende:
[..]
Vonden ze dat niet erg?? die zijn gek bij hun hoofd, ik zou er nog veel langer kunnen blijven, ik vind het serieus kut nu thuis![]()
ja ik!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:25 schreef D-MIXXX het volgende:
Gaan der ook mensen de 22e?
Ik ben nu 2x in Kreta geweest, maar de 1e keer was leuker. (ligt ook aan de groep waarmee je gaat)quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:43 schreef Tuneman het volgende:
Als ik nu zo alles lees heb ik spijt dat ik naar Kos ga. Was graag nog een jaar naar Kreta gegaan, maar jah, ben bang dat het dan tegenvalt. Mijn stem in de groep zal dus volgend jaar zeker naar Kreta uit gaan.....
Hahaha!! Ja die stroomstoring! Fantastisch! We zaten net buiten op een terrasje toen alles uitging! Eerder die avond was er ook al storing geweest. Alleen hof van holland en mouragio deden het nog ofzo, we hebben met wat sterretjes nog een tijdje voor de Amnesia gestaan toen, maar zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan, vanwaar we een donker Chersonissos konden aanschouwenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:15 schreef H-blast het volgende:
Jaja leuke verhalen allemaal weer.
Flubub heb jij nog die stroomstoring meegemaakt? Ik stond lekker in de NRG (was tijdens de Prophet) opeens fucking donker. Airco pleurde uit meteen 50 graden ofzo.
Ja de eerste keer zat ik nog op me balkon...toen de tweede keer was om 2.45 en die duurde meer als een kwartier. Iedereen liep op straat, allemaal van die dwazen. hehe was wel lachen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef flubub het volgende:
[..]
Hahaha!! Ja die stroomstoring! Fantastisch! We zaten net buiten op een terrasje toen alles uitging! Eerder die avond was er ook al storing geweest. Alleen hof van holland en mouragio deden het nog ofzo, we hebben met wat sterretjes nog een tijdje voor de Amnesia gestaan toen, maar zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan, vanwaar we een donker Chersonissos konden aanschouwen![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:17 schreef flubub het volgende:
Ja wij zaten niet in chersonissos zelf, maar in koutouloufari... Echt super, we keken vanaf ons appartement uit over de haven van chersonissos en de zee dus. Eerst gingen we met de taxi omhoog (echt 2 minuutjes ofzo, maar lopen was echt ff iets té) en later wisten we de buurjongens met quads hiervoor te regelen
Ik heb vliegtuig van 07:50, aankomst op schiphol wel 5:20 vanwege de 2,5 uur voor vertrek aanmelden.quote:
Het appartement:quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:19 schreef J.Flo het volgende:
2ane; heb je verder nog wat details over tina maria zanik, was t schoon, hoe waren de mensen e.d. ik ga er pas de 17e augustus heen. goed om te horen dat t zo vet is daar...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |