Ik heb datzelfde gehad toen ik naar australië ging, het vliegveld van sydney heeft de banen ook in zee liggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:57 schreef Silenus het volgende:
Ik ben ooit met m'n ouders al naar Kreta geweest, en de aanvliegroute is ook echt ontzettend brak. Je denkt de hele tijd dat je de zee in stort, maar net als ie land heb je grond onder je voeten..en het lijkt ook net of er verkeersdrempels op de landingsbaan liggen.
dat ziet er erg goed uit!!!quote:
Ja dat lijkt mij ook wel.... maja als 1 van de andere meiden ruimte over hebben in hun koffer wat ik betwijfel dan kan ie daarin maar dat weten we vrijdag pas....:D woeoe nog 2 dagen heb er zin inquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:34 schreef paultjuhhh het volgende:
volgens mij mag het wel gewoon hoor, wat ik al eerder zei in het vliegtuig naar Lloret liep iedereen met die dingen , kan me niet voorstellen dat het naar Kreta opeens niet mag
Heb ook nog ff gemaild met de vraag of naast een rugzak ook een portable radio/cd-speler is toegestaan als handbagage. Kreeg dit antwoord, hieruit maak ik op dat het mag maar erg duidelijk zijn ze nietquote:Hartelijk dank voor uw e-mail.
U mag per persoon 20kg ruimbagage vrij meenemen. Uw bagage wordt gewogen bij de
incheckbalie.
Wanneer het maximum wordt overschreden, brengen wij voor het vervoer van de
extra bagage een tarief
in rekening van EUR 5.00 per kilo.
U mag handbagage meenemen met een maximale afmeting van 115cm (55cm + 35cm +
25cm). Het maximale
toegestane gewicht is 5kg inclusief een portable radio/cd-speler.
In verband met de vliegveiligheidvoorschriften is de hoeveelheid handbagage aan
strenge regels
gebonden. Uw handbagage wordt aan de incheck-balie gecontroleerd. Wanneer uw
handbagage niet aan de
genoemde voorwaarden voldoet, wordt deze ingenomen en alsnog in het bagageruim
vervoerd.
Met vriendelijke groet,
Pamela Saro
Transavia Call Center
Telefoonnummer 0900 0737
Beetje jammer hoor sabine....quote:
Tja Bianca is gewoon een mooie naam haha.... en met sabientje ga ik op vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef H-blast het volgende:
Bianca21 Bianca1984, al die namen, snap er niks meer van![]()
En dan ook nog is ene sabine...zucht
jullie ging toch ook vrijdag?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef bianca21 het volgende:
[..]
Tja Bianca is gewoon een mooie naam haha.... en met sabientje ga ik op vakantie![]()
17.00 vanaf schipholquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:14 schreef bianca21 het volgende:
[..]
Ja klopt we vetrekken om 15.55 vanaf rotterdam en jij?
Ligt er een beetje aan wat jullie gaan doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:29 schreef bianca21 het volgende:
[..]
Okeej en ga je dan nog stappen de eerste avond of eerst rustig de omgeving verkennen?
Ok he vet!. Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef -sone- het volgende:
Ik zit nu in Chersonissos in een internetcafe voor 1 euro per 20 min.
verhaaaaalll
WAT ! gaat alles al om 4 uur dichtquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef -sone- het volgende:
Om 4.00 uur gaat alles dicht, maar dan heb je nog Corte die tot 7.00 door gaat.
Daar betaal je dan wel 4 euro voor een biertje en 7 euro voor een wodka-red bull.
Vrijdag en zaterdag om 6 uurquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAT ! gaat alles al om 4 uur dicht![]()
Ik zou eerst ook smiddags vertrekken , maar de tijd is nou 6 uur sochtends gewordenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:29 schreef pannaking_ het volgende:
Vandaag reispapieren gehad dikke baggervluchttijd pas om 19.30 vliegen dus hele eerste dag verneukt.
Daarentegen wel pas om 23.15 terugvliegen dus dan hebben we wel een middag extra.
Maar toch baal er wel een beetje van
ik vlieg morgen nog steeds om 17.00quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou eerst ook smiddags vertrekken , maar de tijd is nou 6 uur sochtends geworden![]()
Ah mazzelaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou eerst ook smiddags vertrekken , maar de tijd is nou 6 uur sochtends geworden![]()
ik wens je veel plezier morgen en de komende dagenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef H-blast het volgende:
[..]
ik vlieg morgen nog steeds om 17.00![]()
![]()
ja wel vreemd, met boeken stond er 17 uur en toen we de tickets kregen 6 uur, zou het wel kloppenquote:
Nee als je op schiphol ben blijkt dat je toch pas om 17uur vliegtquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja wel vreemd, met boeken stond er 17 uur en toen we de tickets kregen 6 uur, zou het wel kloppen
Ging ik daar mooi staan voetballen , tasje van de videocamera op de grond en geld verdienenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:56 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Nee als je op schiphol ben blijkt dat je toch pas om 17uur vliegtMoet je een hele dag op schiphol zitten wachten
![]()
![]()
Dat voetballen hebben we vorig jaar serieus gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:47 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Ging ik daar mooi staan voetballen , tasje van de videocamera op de grond en geld verdienen![]()
Als je een scooter of quad huurt, donders goed opletten qua verzekeringen, altijd verzekering zonder eigen risico en met diefstaldekking nemen anders wordt je genaaid.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik wens je veel plezier morgen en de komende dagen
als je een scooter/quad/auto gaat huren ding een beetje af , wij hadden 2 scooters voor 5 dagen voor 105 euro incl beste verzekering (van de 3 soorten die ze bieden) bij die verhuurder naast stalis hotel links.
het is 28 km naar chersonissos dus zal een paar km extra zijn. Maar ligt eraan natuurlijk hoeveel hoteltussenstops je onderweg maakt hoe lang het gaat duren.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef ankepanke het volgende:
Wij vertrekken op maandag 1 augustus om 5.05 uur (zijn om 9.35uur op Kreta) en op maandag 15 augustus vliegen we om 10.30uur terug (zijn om 13.15uur weer op Schiphol).
Wel lekkere tijden lijkt me.
Weet iemand misschien hoelang de bus-transfer van Heraklion naar Stalis duurt?..
ow, @ -sone- is het wel te doen om een auto te huren? is de rijsteil niet erg bagger van de grieken?...
Je kunt hier op praktisch iedere straathoek een auto huren, maar de vraag is wat er gebeurt als je schade rijdt.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef ankepanke het volgende:
ow, @ -sone- is het wel te doen om een auto te huren? is de rijsteil niet erg bagger van de grieken?...
En die terugvlucht is om 10:40 locale tijd (dus 9:40 nederlandse tijd).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef Remzerrr het volgende:
06:10 heenvlucht, 10:40 terugvlucht, relaxed
ohjaaaaaa dat uur verschil he helemaal vergetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:41 schreef -sone- het volgende:
[..]
En die terugvlucht is om 10:40 locale tijd (dus 9:40 nederlandse tijd).
Het is net iets meer dan 3 uur vliegen, dus ben je om ca. 12:45 weer op schiphol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |