Ik zwaaide vanaf mijn 250 cc motorscooter (goede dingenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:07 schreef bwt het volgende:
Ik zwaai niet naar scooters - ook al zijn ze zwaarder dan 125 CC
ook niet naar wielrenners
misschien eens een keer leuk om naar Duitsland te gaan ?al is het voor sommige wel een wereldreisquote:De komende dagen wordt het mooi weer en zeker zondag zal goed zijn 80& tegen 20% regenWat wordt het jongens?
![]()
dat heb je vorig weekend toch al gedaan ?quote:Motor onderhoud plegen![]()
zelfs startenquote:Harley rijders beter dan BMW.
En een beetje jaloers op echte motoren?
Een R1100S kan je niet echt doorsnee saaie toermotor noemen.
Doet alles beter dan een GSX-600F, koppel, pk's, zithouding, stuureigenschappen, remmen, zithouding, ja zelfs het zwaaien gaat beter.![]()
Humor van een oud BMW maatje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
mijn ervaring is dat BMW rijders toch wel zwaaien hoor![]()
Jammer dat die dingen geen uitstraling hebbenquote:Harley rijders beter dan BMW.
En een beetje jaloers op echte motoren?
Een R1100S kan je niet echt doorsnee saaie toermotor noemen.
Doet alles beter dan een GSX-600F, koppel, pk's, zithouding, stuureigenschappen, remmen, zithouding, ja zelfs het zwaaien gaat beter.
Inderdaad een wezelijk verschil.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Jammer dat die dingen geen uitstraling hebben
Een gele duivel met een wankel been en bierbuikje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
gestroomlijnde gele duivel tegenover een Duits wrak waarbij het blok aan alle kanten uitsteekt
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
gestroomlijnde gele duivel tegenover een Duits wrak waarbij het blok aan alle kanten uitsteekt
in die staat zekerquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding] en daar wil jij meer dan 500 euro voor hebben ?![]()
![]()
![]()
Superbike stuurtje erop.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij als je al dat overtollige tupperware eraf haalt heb je echt een leuke naked![]()
dat ziet er idd niet slecht uit. Ze worden dan vaak Bandit genoemdquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij als je al dat overtollige tupperware eraf haalt heb je echt een leuke naked![]()
hmmmm de waarde is dan wel ineens verdubbeldquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dat ziet er idd niet slecht uit. Ze worden dan vaak Bandit genoemd
1000 euro en ik hou mijn kuipdelen. Dealquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hmmmm de waarde is dan wel ineens verdubbeld![]()
![]()
Beter ging je hem echt ondersteunen met wat financiele injectie's, extra lening, overwerk, enz.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Zeggeh... ben ik eindelijk 'gewend' aan dat gele monster, moet ik hem nou zeker ineens weer lelijk vinden?
Als er maar niet zo'n raar ielig wespje komt te staan hoor!
idd. Maar wat doet ze. Ze koopt een Alfaquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beter ging je hem echt ondersteunen met wat financiele injectie's, extra lening, overwerk, enz.![]()
Argggggggghhhhhhhhh, garantie afgedekt?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
idd. Maar wat doet ze. Ze koopt een Alfa
ja die nieuwe kleren kunnen volgend jaar ook nog wel meequote:Op donderdag 16 juni 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beter ging je hem echt ondersteunen met wat financiele injectie's, extra lening, overwerk, enz.![]()
Dat doe ik dus ook bij die pedaalemmers. Als ze zwaaien dan wil ik wel terugzwaaien. Maar als iemand als een gek op de motor zit in een kort broekje dan zwaai ik helemaal niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zwaaide vanaf mijn 250 cc motorscooter (goede dingen) nooit naar motorrijders, maar werd wel veel toegezwaaid.
Dus dan zwaaide ik wel trûg.
Ding stuurde als de brandweer op bochtige weggetjes, alleen 15 kw is te weinig om leuk te zijn.![]()
Zo blijf je wel aan het sleutelen heH ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
is dat serieus ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
1000 euro en ik hou mijn kuipdelen. Deal
ik denk dat er hier best wel naar gezwaaid zal wordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook bij die pedaalemmers. Als ze zwaaien dan wil ik wel terugzwaaien. Maar als iemand als een gek op de motor zit in een kort broekje dan zwaai ik helemaal niet.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:49 schreef Youssef het volgende:
Ik zwaai altijd als eerst, vooral uitbundig naar motorscooters die alseerst zwaaien. Omdat ik ooit las dat een motor-forummer gedwongen op zo een ding moest rijden of op niets moest rijden omdat ie een ongeluk had gehad ofzoietsEn juist wanneer een motorscooteraar zwaait weet ik dat het goed zit.
![]()
inclusief de zgan achterband, hagelnieuwe gouden ketting/tandwielen en de tot op het draad versleten voorbandquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat serieus ?![]()
dus wel met nieuwe band en ketting![]()
Heb net ook op MF gelezen dat die staaldraad bij regen gaat roesten ---> veel gripquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
inclusief de zgan achterband, hagelnieuwe ketting en de tot op het draad versleten voorband
wij zwaaide zelfs naar zo'n ding afgelopen zondagquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:49 schreef Youssef het volgende:
Ik zwaai altijd als eerst, vooral uitbundig naar motorscooters die alseerst zwaaien. Omdat ik ooit las dat een motor-forummer gedwongen op zo een ding moest rijden of op niets moest rijden omdat ie een ongeluk had gehad ofzoietsEn juist wanneer een motorscooteraar zwaait weet ik dat het goed zit.
![]()
Dat valt onder hetzelfde kopje als zwaaien naar publiek en kleine kindjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zwaaide zelfs naar zo'n ding afgelopen zondag![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Top Ten Reasons Why Harley Riders Don't Wave Back
10. - Afraid it will invalidate warranty.
9. - Leather and studs make it too hard to raise arm.
8. - Refuses to wave to anyone whose bike is already paid for.
7. - Afraid to let go of the handlebars because they might vibrate off.
6. - Rushing wind would blow scabs off the new tattoos.
5. - Angry because just took out second mortgage to pay luxury tax on new Harley.
4. - Just discovered the fine print in owner's manual and realized H-D is partially owned by those rice-burner manufacturers.
3. - Can't tell if other riders are waving or just reaching to cover their ears like everyone else.
2. - Remembers the last time a Harley rider waved back, he impaled his hand on spiked helmet.
1. - They're jealous that after spending $20,000, they still don't own a Gold Wing.
Top Ten Reasons Why Gold Wing Riders Don't Wave Back
10. - Wasn't sure whether other rider was waving or making an obscene gesture.
9. - Afraid might get frostbite if hand is removed from heated grip.
8. - Has arthritis and the past 400 miles have made it difficult to raise arm.
7. - Reflection from etched windshield momentarily blinded him.
6. - The expresso machine just finished.
5. - Was actually asleep when other rider waved.
4. - Was in a three-way conference call with stock broker and accessories dealer.
3. - Was distracted by odd shaped blip on radar screen.
2. - Was simultaneously adjusting the air suspension, seat height, programmable CD player, seat temperature and satellite navigation system.
1. - Couldn't find the "auto wave back" button on the dashboard.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:10 schreef Rob RD het volgende:
Alleen op een Goldwing is ook een Binnenspiegel verplicht, De meeste Goldwings hebben standaard wél een spiegel in de badkamer.
Dat wil ik ook nog wel eens doen - zwaaien naar kleine kinderen. Die staan juist erg antoesjast te swaayen, en aangezien ik de slechtste nog niet ben swaay ik vrolijk terug.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat valt onder hetzelfde kopje als zwaaien naar publiek en kleine kindjes
[afbeelding]
Je zwaait alleen maar terug om je eigen stoere almachtigheid te bevredigen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef bwt het volgende:
Dat wil ik ook nog wel eens doen - zwaaien naar kleine kinderen. Die staan juist erg antoesjast te swaayen, en aangezien ik de slechtste nog niet ben swaay ik vrolijk terug.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zwaait alleen maar terug om je eigen stoere almachtigheid te bevredigen.![]()
ow en ik heb ook nog een nieuwe behuizing voor het voortandwiel en nieuwe kettingspanners. Beter dan dit krijg je het niet hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
inclusief de zgan achterband, hagelnieuwe gouden ketting/tandwielen en de tot op het draad versleten voorband
Maar ja, ik denk er wel over om 'm weg te doen. Volgende week kijk ik er denk ik nog een keer naar net een vriend van me. Kijken hoeveel werk/geld er ingaat zitten en of we dat zelf kunnen (wil 'm wel wegbrengen, maar dan moet ie wel de garage halen). Onderdelen zullen niet veel kosten maar ik zie een beetje op tegen het uurloon van die gasten
Ga ik er ff vanuit dat ze bij een handelaar rond de 2200 op moeten brengen, dus particulier tussen de 1750 - 2000, sja, dan met de huidige staat toch wel 1000 - 1250 ofzo
Je sig gelezen op dat forumquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar zit een grappig verhaal achterhoe kom je daar zo ineens op ?
Moguh, welkom in de wakkere wereldquote:
Heb m`n ogen open maar wakker ben ik nog nietquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef Youssef het volgende:
Was distracted by odd shaped blip on radar screen.
okee ik zal het verhaal even vertellenquote:
ik heb ook nog geen account op grootkupkequote:Op donderdag 16 juni 2005 11:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Beloofd door Martie maar reeds nog niet voltooid:Buis verhaal toelichten.
Filmpje posten.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vrouwen hebben niets met geluid of mooie uitlaten het zijn voor hun gewoon stukjes buis
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:45 schreef RB het volgende:
Laters meer weer laatste rijles vandaag![]()
[afbeelding]
Heb je die bitch niet gecontact dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ook nog geen account op grootkupke![]()
ik zal er eens met wederhelf over hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
inclusief de zgan achterband, hagelnieuwe gouden ketting/tandwielen en de tot op het draad versleten voorband
Maar ja, ik denk er wel over om 'm weg te doen. Volgende week kijk ik er denk ik nog een keer naar net een vriend van me. Kijken hoeveel werk/geld er ingaat zitten en of we dat zelf kunnen (wil 'm wel wegbrengen, maar dan moet ie wel de garage halen). Onderdelen zullen niet veel kosten maar ik zie een beetje op tegen het uurloon van die gasten
Ga ik er ff vanuit dat ze bij een handelaar rond de 2200 op moeten brengen, dus particulier tussen de 1750 - 2000, sja, dan met de huidige staat toch wel 1000 - 1250 ofzo
ik niet, zij mij wel maar ging net naarquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Ontwijk de bomen
[..]
Heb je die bitch niet gecontact dan?![]()
Hicham zat al in de douche.....quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
[..]Mail is doorgestuurd ---------------
Doe maar. Like I said, niets is nog zeker, ligt eraan wat we volgende week tegenkomen en wat eventuele garagekosten zijn (en wat ik netto aan afkoopsom overhoud), maar op zich...heb er al een paar keer over gedacht om 'm weg te doen te dus vandaar en na 2 jaar iets anders is ook wel leukquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zal er eens met wederhelf over hebben![]()
De bitch was blijkbaar nog steeds niet thuis, want filmpje doet het niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://www.groothoofdje.nl/vonken2.wmv![]()
ik dacht dat het aan mij lag maar er zijn meer filmpjes daar die het niet meer doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De bitch was blijkbaar nog steeds niet thuis, want filmpje doet het niet.![]()
maar zo moeilijk moet het toch niet zijn om dat ding aan de praat te krijgen ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Doe maar. Like I said, niets is nog zeker, ligt eraan wat we volgende week tegenkomen en wat eventuele garagekosten zijn (en wat ik netto aan afkoopsom overhoud), maar op zich...heb er al een paar keer over gedacht om 'm weg te doen te dus vandaar en na 2 jaar iets anders is ook wel leuk
verkooppraatje: lagers zijn allemaal vervangen in november
ik denk het niet. Geen idee waarom de startknop het ineens niet deed, die is in november ook vervangen namelijk. Hetgeen waar ik tegenop zie is dat koppelingsverhaal. Die koppelingshandel blijft ingeknepen staan..... niks mee gebeurt, behalve dat ik een kettingset vervangen heb. Tijdje stilgestaan, maar dat was het. Denk dat die koppeling en afstellen het enige grote is. Bedrading naar achterknipperlichten moet vervangen worden maar dat is zo te doen en andere bougiekabels (zag bij bougies vervangen dat ie uitgedroogd zijn) en het kabeltje van de jiffybeveiling moet even netjes vastgezet worden (heb ik nu even snel gesoldeerd). Maar daarom wil ik 'm toch ook nog wel ff wegbrengen/nog een keer goed naar kijken. Alleen weet ik dat ze dan lekker 60 euro/uur aftikken met materiaalkosten die waarschijnlijk niks voorstellen. En zelf heb ik gewoon niet de spullen/tijd/kennis om verder te gaan met afstellen en koppeling.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar zo moeilijk moet het toch niet zijn om dat ding aan de praat te krijgen ?![]()
Precies, die Lims werken toch altijd met leuke mapjes ... whhhihihihihihihiquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Fokmc moet er nog tussen Mercy
Het ligt gelukkig dus gewoon aan jou.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Fokmc moet er nog tussen Mercy
Het ligt gelukkig dus gewoon aan jou.![]()
ik had een mapje gemaaktquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, die Lims werken toch altijd met leuke mapjes ... whhhihihihihihihi![]()
Even koppelingshuis lichten, de kappen zijn er toch al af.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Denk dat die koppeling en afstellen het enige grote is.
Ik zie nu .nl/naam filmpje.quote:
Startmotor overleden?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik denk het niet. Geen idee waarom de startknop het ineens niet deed, die is in november ook vervangen namelijk. Hetgeen waar ik tegenop zie is dat koppelingsverhaal. Die koppelingshandel blijft ingeknepen staan..... niks mee gebeurt, behalve dat ik een kettingset vervangen heb. Tijdje stilgestaan, maar dat was het. Denk dat die koppeling en afstellen het enige grote is. Bedrading naar achterknipperlichten moet vervangen worden maar dat is zo te doen en andere bougiekabels (zag bij bougies vervangen dat ie uitgedroogd zijn) en het kabeltje van de jiffybeveiling moet even netjes vastgezet worden (heb ik nu even snel gesoldeerd). Maar daarom wil ik 'm toch ook nog wel ff wegbrengen/nog een keer goed naar kijken. Alleen weet ik dat ze dan lekker 60 euro/uur aftikken met materiaalkosten die waarschijnlijk niks voorstellen. En zelf heb ik gewoon niet de spullen/tijd/kennis om verder te gaan met afstellen en koppeling.
Buiten dat heb ik er ook wel genoeg van. Wil weer rijden. Begon met kettingvervangen, maar na een tijd stilstaan gebeurde er nog maar vrij weinig
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien eens een keer leuk om naar Duitsland te gaan ?al is het voor sommige wel een wereldreis![]()
Heb nog helemaal niks gedaanquote:[..]
dat heb je vorig weekend toch al gedaan ?![]()
quote:
Daar moest inderdaad nog ene fokmc tussen maar je hebt al ge-editquote:
Dat gebeurd automatisch als hij een accountje aanmaakt voor anderenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, die Lims werken toch altijd met leuke mapjes ... whhhihihihihihihi![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb zoveel leuke filmpjes.... ik zit ze net te bekijken. Tranen rollen over mijn wangen.
Te leuk gewoon om het niet neer te zettenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:37 schreef hicham het volgende:
[..]Die militairen
Na de Fok!WC en Fok!SmileyMC kunnen we er nu ook wel een Fok!SlappeLachFilmpjesMC van maken
Een echte MC zullen we toch nooit zijn volgens
de echte kenners![]()
Hij schiet gewoon in versnelling. Huis waar de kabel inloopt lag er vanaf want die ging ik vervangen. Als ik kabel aantrek doet ie gewoon wat ie moet doen, komt alleen niet meer terug. HEb de veer die daar zit al vervangen (moest wel aangezien BE die weggegooid had als zijnde afvalquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even koppelingshuis lichten, de kappen zijn er toch al af.![]()
Kan je beter zien wat er gebeurt als je de handel indrukt of de kabel handmatig aantrekt.
Platen in en uit is 15 minuten werk.
En dan zie je dat het ws aan je koppelingstift ligt, of er zijn wat veren afgebroken.![]()
[..]
nee, want dan zou ie helemaal niet meer koppelen lijkt mequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Startmotor overleden?
Is je koppelingskabel niet gewoon gebroken?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:45 schreef ondeugend het volgende:
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/newsreportfromIraq.wmv
Motorfilmpjes heb ik ook nog wel, maar de meesten komen hier vandaan denk ik.
Dit was voorlopig de laatste... ik zal nu wel geblocked worden op de ftp na het laatste filmpje.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Maar voor de koppeling zelf moet je aan de andere kant zijn toch.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Hij schiet gewoon in versnelling. Huis waar de kabel inloopt lag er vanaf want die ging ik vervangen. Als ik kabel aantrek doet ie gewoon wat ie moet doen, komt alleen niet meer terug. HEb de veer die daar zit al vervangen (moest wel aangezien BE die weggegooid had als zijnde afval) maar geen resultaat.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:37 schreef hicham het volgende:
[..]Die militairen
Na de Fok!WC en Fok!SmileyMC kunnen we er nu ook wel een Fok!SlappeLachFilmpjesMC van maken
Een echte MC zullen we toch nooit zijn volgens
de echte kenners![]()
ZEKERING !!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
nee, want dan zou ie helemaal niet meer koppelen lijkt meen startmotor, geen idee. Hij stond gewoon te netjes ploeteren om aan te slaan, laat startknop los, druk weer n en niente.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:42 schreef hicham het volgende:
Pinkey
Protest tegen Haider
Laten we groothoofdje even flink door z'n bandwith heen knallen
Even wat motorgerelateerde filmpjes zoeken
Oe!quote:
loopt hetzelfde in de gsx. Meer zou dus kunnen dat het idd een veer van de platen is. Geen idee, maar lijkt me nogal vreemd dat dat soort dingen ineens de geest geven omdat ie een maand stilstaatquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar voor de koppeling zelf moet je aan de andere kant zijn toch.![]()
Ik weet niet wat het ontwerp van dat blok is, maar bij de CR loopt er een stift in de breedterichting door het blok naar de andere kant. En met veren bedoel ik die op je koppelingplaten zitten, niet dat veertje met een ondergeschikte functie.![]()
quote:
*blondjes mode*quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
loopt hetzelfde in de gsx. Meer zou dus kunnen dat het idd een veer van de platen is. Geen idee, maar lijkt me nogal vreemd dat dat soort dingen ineens de geest geven omdat ie een maand stilstaatOok omdat ik met die behuizing bezig was. Moet er vanaf om bij voortandwiel te komen
Misschein ergens onder je zadel in een kastjequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
nu nog uitzoeken waar die dingen zitten
Zou me niks verbazen idd, ik startte via de auto
bij de VFR na de winterstop kleefde de koppelings platen ook ietsquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
loopt hetzelfde in de gsx. Meer zou dus kunnen dat het idd een veer van de platen is. Geen idee, maar lijkt me nogal vreemd dat dat soort dingen ineens de geest geven omdat ie een maand stilstaatOok omdat ik met die behuizing bezig was. Moet er vanaf om bij voortandwiel te komen
Ruimte vol denk ik, zal zo eventjes kijkenquote:
mm, dan maar ff zorgen dat kabeltje goed gesoldeerd zit en flink gaan koppelen danquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij de VFR na de winterstop kleefde de koppelings platen ook iets![]()
dus het kan zomaar zijn door het stilstaan dat ie gewoon vast zit![]()
enne starten met de auto is niet zo goed voor de startmotor als je te veel doorstart verbranden de koolborstels van de startmotor en dan doet ie ook niets meer![]()
heb ik toen ook gedaan bij mijn Suzuki![]()
![]()
Dat is jammer maar uiteraard ook te begrijpenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ruimte vol denk ik, zal zo eventjes kijken
GodverrrrIk stond naast een andere motor (voor de witte lijn) bij het stoplicht. 2 banen en helemaal vol met auto's. Doet het stoplicht het niet,
Dat wordt chaos zo, want wij reden al door rood en de eerste paar auto's begonnen ook al te slalommen door rood
Dit weekend mooi weer, maar ik ga niet meeten![]()
![]()
Ik maak nog kans om te slagen door te herkansen
Totaal onverwachts
Verleiding zal groot zijn, maar zaterdag ga ik afbellen voor mij werk en nu beginnen met leren
![]()
Kans is klein omdat ik een hoog cijfer moet halen... maar iig niet meeten dus }:O
Veel plezier met die Boschenaren Raus en Martie
Ik haalde altijd al 7's zonder te leren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Youssef het volgende:
Ach, ik had slechts een 2,6 gehaald voor dat examen en nu moet ik een 7 halen.![]()
Maar uiteraard gaan we dat proberen, dus nog even minder FokMC'en. Ben benieuwd of OPM of Hicham nog gaan rijden, stelletje nep MC'ers
we gaan gewoon met de M-F'ers rijdenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Youssef het volgende:
Ach, ik had slechts een 2,6 gehaald voor dat examen en nu moet ik een 7 halen.![]()
Maar uiteraard gaan we dat proberen, dus nog even minder FokMC'en. Ben benieuwd of OPM of Hicham nog gaan rijden, stelletje nep MC'ers
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik haalde altijd al 7's zonder te leren.![]()
Maar ja D niveau telt niet.![]()
Waist of talent.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
Kan BE even een ban regelen voor die jongen.![]()
![]()
Hij weet zelf donders goed hoe dat moet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
Kan BE even een ban regelen voor die jongen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat moet er volgens jou zo zijn ?![]()
Wiskunde... ik zou trots zijn op die 2,6quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:41 schreef Youssef het volgende:
[..]In de 4de lukte dat inderdaad ook nog
![]()
Wiskunde trouwens.. en nou weg...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef ondeugend het volgende:
Hij weet zelf donders goed hoe dat moet.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Youssef het volgende:
Ben benieuwd of OPM of Hicham nog gaan rijden, stelletje nep MC'ers
dan moet je naar Hoogvliet of Dordrecht gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie wel of ik kan meeten nu, ga liever niet rijden voordat ik die kut klote tiefus hoeren onderhoud heb gepleegd. Ben echt zo fucking lui. Ik ga echt NU naar buiten om die haynes manual op te halen en dan uitzoeken wat ik allemaal moet gaan kopen voor het onderhoud. Morgen die zooi daadwerkelijk kopen en dan zo snel mogelijk aan de motor werken
Iemand zin in een sleutelmeet?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Ja doe maar BE
![]()
Ik ga het niet zelf aanvragen in FB
ah, jullie komen langs begrijp ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie wel of ik kan meeten nu, ga liever niet rijden voordat ik die kut klote tiefus hoeren onderhoud heb gepleegd. Ben echt zo fucking lui. Ik ga echt NU naar buiten om die haynes manual op te halen en dan uitzoeken wat ik allemaal moet gaan kopen voor het onderhoud. Morgen die zooi daadwerkelijk kopen en dan zo snel mogelijk aan de motor werken
Iemand zin in een sleutelmeet?
Dordrecht heeft zelf al een brommer die helemaal uit elkaar ligtquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan moet je naar Hoogvliet of Dordrecht gaan![]()
![]()
Echt zo flexibel als een deurpost.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zelf aangevraagde bans zijn meteen voor een maand namelijk... En daar zit je vast niet op te wachten...
geen enkele ban staat vast. Maand ban niet, week ban niet, perm ban zeker niet en zelfaangevraagde worden zo weggehaald is mijn ervaringquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Echt zo flexibel als een deurpost.![]()
Kut vrijwilligers en bijbehorende organisatie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:07 schreef Gebakken_vissie het volgende:
geen enkele ban staat vast. Maand ban niet, week ban niet, perm ban zeker niet en zelfaangevraagde worden zo weggehaald is mijn ervaring
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ah, jullie komen langs begrijp ik
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie wel of ik kan meeten nu, ga liever niet rijden voordat ik die kut klote tiefus hoeren onderhoud heb gepleegd. Ben echt zo fucking lui.
wil je er een paar van mijquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kut vrijwilligers en bijbehorende organisatie.![]()
Krijg ik nu ook notes?![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
god, en ik maar denken dat ik de enige was die een brakke motor heeft
ik zeg: help me van dat ding van mij af en ik kan een ander kopenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij hebben nog geen meet hoeven missen door stukken oid![]()
![]()
qua motor zeker intressequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik zeg: help me van dat ding van mij af en ik kan een ander kopen
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
qua motor zeker intresse![]()
![]()
qua prijs![]()
![]()
een CBR voor 1000quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je er ook een CBR voor kan kopen?
![]()
Ziet gebakken vis kijken n.a.v. deze post.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
een CBR voor 1000nou dan zul je rijden
ja, toen postte ik nog niet. Maar de band, ketting/tandwielen, spanners, en het kleine spul dat vervangen is zit je al op de 500. Daar krijg je dan de rest van de motor ook nog bij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pics van vorige week gemist dus.
![]()
die CBR rijd alquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
een CBR voor 1000nou dan zul je rijden
daar doelde ik al opquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je er ook een CBR voor kan kopen?
![]()
Ziet gebakken vis kijken n.a.v. deze post.![]()
Ow, ja prijs is een disclaimer.![]()
wat let jequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die CBR rijd al![]()
![]()
ik heb begrepen dat een bod van 750 al voldoende is![]()
Qua waarde heb je een bodemloze put.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ja, toen postte ik nog niet. Maar de band, ketting/tandwielen, spanners, en het kleine spul dat vervangen is zit je al op de 500. Daar krijg je dan de rest van de motor ook nog bij.
Ik wil dat ding best wegbrengen, voor 1000 laten bijspijkeren, maar dan word het wel gewoon de dealerprijs, 2200 dus
Voor 750 wel, heb het niet geboden.. ergens niet verstandig iets erbij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
daar doelde ik al open heb begrepen dat jij die CBR wel ziet ziten
![]()
wat was dat nou voor een verhaal dat die bike in beslage genomen was en eigenaar opgesloten voor paar uur ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua waarde heb je een bodemloze put.![]()
Dat is ongeveer hetzelfde als met de CR, het blijft een oudere motor.
Je kan er 1.000 euro inpompen (done) maar het levert misschien 100 euro op.![]()
[..]
Voor 750 wel, heb het niet geboden.. ergens niet verstandig iets erbij.![]()
Leek mij wel een knap ding verder.
Niet voor onder de 18. (pas op naakt!)quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
maarre linkje naar CBR?
jaren 80 of 90, dat maakt in de waarde nogal een verschil :pquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua waarde heb je een bodemloze put.![]()
Dat is ongeveer hetzelfde als met de CR, het blijft een oudere motor.
Je kan er 1.000 euro inpompen (done) maar het levert misschien 100 euro op.![]()
[..]
Voor 750 wel, heb het niet geboden.. ergens niet verstandig iets erbij.![]()
Leek mij wel een knap ding verder.
Nee niet bij jouquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ah, jullie komen langs begrijp ik
Ik rij nog wel, maar ik ga niet lange toerafstanden afleggen meer omdat mijn voorvork beswel veel lekt. Het druipt echt helemaal over mijn rechterkantquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En van stel op sprong gaat meneer dan maar niet meer rijden.
Wat moet je allemaal doen .. voor olie langs komen rijden is best een beetje overdreven.![]()
allemaal dingen die je los binnen een half uur kan doen, op koppeling en wrsch. keerringen van de voorvork na. Olie verversen en koppeling vervangen zou ik wel tegelijkertijd doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee niet bij joujij hebt vage problemen
Ik heb gewoon 'simpele' dingen waar ik het wel prettig vind als er iemand anders bij is die het al eerder heeft gedaan
[..]
Ik rij nog wel, maar ik ga niet lange toerafstanden afleggen meer omdat mijn voorvork beswel veel lekt. Het druipt echt helemaal over mijn rechterkantOok over de remklauw enzo
Olie + remklauw is nou niet de meest ideale situatie zeg maar
Was vorige keer ook even langs het BV terrein gegaan waar ik altijd leste en m'n oude instructeur was daar. Dus ben daar even gaan praten met hem terwijl ik zat op de motor en de motor zelf balanseerde door met mijn hand vast te houden aan een vrachtwagen oplegger. Toen ik wegging lag er een plasje olie bij m'n voorband (naja, niet echt een plasje maar een vlek). Dus het is niet een kleine lek meer zeg maar
Wat ik allemaal wil doen (had het al eerder gepost)
- Nieuwe uitlaatbeugel erop
- Motorolie verversen
- Lucht- en oliefilter vervangen
- Koppelingsplaten vervangen
- Nieuwe voorvorkolie + ringen vervangen
- Remblokken voor vervangen
en verder:
- Ketting spannen
- Kentekenplaat verlichting vervangen
Meeste dingen zijn in een handomdraai te doen of makkelijk, maar ik verzamel het allemaal op een hoopje zodat ik het in 1 keer kan doenEn voor andere dingen heb ik liever iemand anders erbij die het allemaal al een beetje weet, ipv dat ik zelf ga kloten
![]()
Heb het haynes boekje al binnen
-edit
Dit is overigens slechts een lijstje met wat er moet gebeurenAls je geen zin hebt om daar aan 'mee' te werken dan moet je dat gewoon zeggen pep
Dan ga ik hier wel zelf kloten
maar die koppelingsplaten wil ik wel een keer met jou doen
Maar ik heb gehoord dat tweetakters en SM'ers van sleutelen houden![]()
![]()
Ik heb dat ook ooit moeten doen. Was overigens het enigste vak waarvoor ik slecht stond, maar voor dat vak moest je ALTIJD een voldoende hebben. Ik had een 3 en moest een 7 halen en ik heb het gewoon gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Youssef het volgende:
ik ben nog niet met Raus in conclaaf geweestquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jaren 80 of 90, dat maakt in de waarde nogal een verschil :p
Mercy waar dacht je aan voor die soes?
Heb je geen handboek van je motor? Want daar staat toch in welke zekering voor de starter is? Althans bij mij wel, en er zitten ook reservezekeringen in het zekeringen bakkie. Dus je kan het zo testenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Niet gehad over niet meer starten, maar waarschijnlijk is dat idd een zekering.
zie ook post hiebovenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben nog niet met Raus in conclaaf geweestdus kom er nog op terug
![]()
jawel, WPH alleen geen reservezekeringen. Wat ook kan is de startknop zelf, daar had ik vorig jaar problemen mee, maar die was wel gerepareerd bij z'n beurtquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je geen handboek van je motor? Want daar staat toch in welke zekering voor de starter is? Althans bij mij wel, en er zitten ook reservezekeringen in het zekeringen bakkie. Dus je kan het zo testenJij niet
met die voorpoten kan ik je ook wel helpen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee niet bij joujij hebt vage problemen
Ik heb gewoon 'simpele' dingen waar ik het wel prettig vind als er iemand anders bij is die het al eerder heeft gedaan
[..]
Ik rij nog wel, maar ik ga niet lange toerafstanden afleggen meer omdat mijn voorvork beswel veel lekt. Het druipt echt helemaal over mijn rechterkantOok over de remklauw enzo
Olie + remklauw is nou niet de meest ideale situatie zeg maar
Was vorige keer ook even langs het BV terrein gegaan waar ik altijd leste en m'n oude instructeur was daar. Dus ben daar even gaan praten met hem terwijl ik zat op de motor en de motor zelf balanseerde door met mijn hand vast te houden aan een vrachtwagen oplegger. Toen ik wegging lag er een plasje olie bij m'n voorband (naja, niet echt een plasje maar een vlek). Dus het is niet een kleine lek meer zeg maar
Wat ik allemaal wil doen (had het al eerder gepost)
- Nieuwe uitlaatbeugel erop
- Motorolie verversen
- Lucht- en oliefilter vervangen
- Koppelingsplaten vervangen
- Nieuwe voorvorkolie + ringen vervangen
- Remblokken voor vervangen
en verder:
- Ketting spannen
- Kentekenplaat verlichting vervangen
Meeste dingen zijn in een handomdraai te doen of makkelijk, maar ik verzamel het allemaal op een hoopje zodat ik het in 1 keer kan doenEn voor andere dingen heb ik liever iemand anders erbij die het allemaal al een beetje weet, ipv dat ik zelf ga kloten
![]()
Heb het haynes boekje al binnen
-edit
Dit is overigens slechts een lijstje met wat er moet gebeurenAls je geen zin hebt om daar aan 'mee' te werken dan moet je dat gewoon zeggen pep
Dan ga ik hier wel zelf kloten
maar die koppelingsplaten wil ik wel een keer met jou doen
Maar ik heb gehoord dat tweetakters en SM'ers van sleutelen houden![]()
![]()
Ik weet dat ik heel populair ben dus je zal het wel uit moeten vechten met Pepijn wie mij mag helpenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
met die voorpoten kan ik je ook wel helpen hooren als ze daadwerkelijk zoveel lekken als jij nu zegt zou ik er ook geen grote afstanden mee rijden
![]()
quote:MAAR !!!!![]()
![]()
jij heb Broertje die toch moet leren![]()
dus kan je met de Kwak meeten
![]()
die zitten in die ouwe Alfa vast welquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jawel, WPH alleen geen reservezekeringen. Wat ook kan is de startknop zelf, daar had ik vorig jaar problemen mee, maar die was wel gerepareerd bij z'n beurt
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Van links naar rechts de werkplek van Pepijn (altijd maar die orders afhandelen), Mercy (posten op MF
) en Raus (wil ook graag posten maar valt in slaap van het bijlezen
)
Al eens aan gedacht dat ik die linker kon zijn? Als Pepijn orders moet afhandelen, hoe kan hij dan posten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Van links naar rechts de werkplek van Pepijn (altijd maar die orders afhandelen), Mercy (posten op MF
) en Raus (wil ook graag posten maar valt in slaap van het bijlezen
)
Het had netzogoed bwt of Makster kunnen zijn links, maar dit is het eerste wat er in me opkwamquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Al eens aan gedacht dat ik die linker kon zijn? Als Pepijn orders moet afhandelen, hoe kan hij dan posten?![]()
dat is lekker droge kostquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:12 schreef bwt het volgende:
Op dit moment ben ik meer rechts dan links of midden.
Zit nu ook lekker 70-290 door te lezen (Windows 2003 server). zit op pagina 30 van de 750 - moet ik samen met 70-270 (windowsXP) kennen voor 18 juli (als de MCSE cursus begint)
Ja daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Het had netzogoed bwt of Makster kunnen zijn links, maar dit is het eerste wat er in me opkwamJij praat nooit over je werk dus ik weet ook niet wat je allemaal doet
En ook al post je de laatste tijd meer, het 'bijlezen' blijft toch een kenmerk die bij jou hoort
Zit er ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef bwt het volgende:
Microsoft met als tegenspeelsters Windows XP en Windows 2003
Je kan voor de waarde beter 200 euro uitgeven aan nieuwe kappen, dan 2.000 euro aan de techniek.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jaren 80 of 90, dat maakt in de waarde nogal een verschil
Omdat de klanten altijd reageren van: ahhh u bent al voor mij dingen aan het opzoeken, ik hoor u zo driftig op de computer tikken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Al eens aan gedacht dat ik die linker kon zijn?
Als Pepijn orders moet afhandelen, hoe kan hij dan posten?![]()
Mompelt stilletjes .. glad ijs Hicham.. glad ijs..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:03 schreef hicham het volgende:
En ook al post je de laatste tijd meer, het 'bijlezen' blijft toch een kenmerk die bij jou hoort
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef bwt het volgende:
Microsoft met als tegenspeelsters Windows XP en Windows 2003
Eerstvolgende meet waar Raus en ik beide aanwezig zijn, vertrek ik met een blauw oogquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mompelt stilletjes .. glad ijs Hicham.. glad ijs..![]()
![]()
Wat omhoog krijgt?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je hem daarvan omhoog krijgt ben je erg ziek
![]()
![]()
HeH, het plaatje is ineens gegroeid na een editquote:
Voor die vorkpoten kan je beter langs Mercy.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
Maar even to the point he, ik wil niet opdringerig zijn maar heb je zin om 1 dezer dagen te sleutelen of nietHeb je anders ook MSN ofzo
of kan ik mailen naar je ?
als jij later groot ben weet je het ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat omhoog krijgt?
Weet jij iets van Raus dat wij nog niet weten![]()
als het eerst zwaait welquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:48 schreef Patrick281 het volgende:
Nieuwe motor voor minder dan 2.000 euro.
En zwaaien we daarnaar?![]()
hij dacht vast dat je op een brommer reedquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als het eerst zwaait welnet als die arrogante MV Agusta's
1 keer gezwaaid, kijkt die l#l me aan en draait zijn hoofd weg
natuurlijk, dat ik daar niet aan had gedachtquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij dacht vast dat je op een brommer reed![]()
![]()
hey wat leuk blauwe tekstquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
natuurlijk, dat ik daar niet aan had gedacht![]()
Ga jij zondag rijden danquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
fiks ff die voorvork en ga gewoon rijden zondag
Wanneer heb je tijd Mercyquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor die vorkpoten kan je beter langs Mercy.![]()
Je houdt het wel spannend heH?quote:Qua koppeling tegelijk met olie had Stinkerman wel gelijk.
Maar over een half jaar moet je vast weer verversen.![]()
Nope, zit er niet in. 't is een drama.quote:
Hmm, dus jij hebt de vorige keer gefaald, of gewoon een andere reden dat dat ding nog steeds lektquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
Met lichte tegenzin ben ik toch maar aan de ketting van de KLX begonnen.![]()
Hoe is het eigenlijk gegaan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:57 schreef RB het volgende:
En weer thuis
GVD zweet op de rug staan door al die studenten die zonodig in groningen moeten studeren![]()
![]()
![]()
Lees jij stiekem mee in het bandit topic?quote:
Zit zelf ook nog te twijfelen, hier in de buurt niet echt een plek om er mee te gaan rijden. Bij de Anac (cart baan) vinden ze het ook niet goed om er mee te rijden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:02 schreef hollander172 het volgende:
Niemand die iets kon met mijn voorzet voor die minibikes voor 195,-
Ik weet het ik weet het ik weet hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Het had netzogoed bwt of Makster kunnen zijn links, maar dit is het eerste wat er in me opkwamJij praat nooit over je werk dus ik weet ook niet wat je allemaal doet
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
Omdat de klanten altijd reageren van: ahhh u bent al voor mij dingen aan het opzoeken, ik hoor u zo driftig op de computer tikken.![]()
En sommigen wachten even met het stellen van een vraag, omdat ze denken dat ik even werk moet afmaken.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:15 schreef hicham het volgende:
Volgens mij was OPM het meest enthousiast over minibikes, maar die zit natuurlijk ****@$*#*! censuur#$&^@&%! motor die een hogere prioriteit heeft
wat een vrolijkheidquote:
OKR zit ietwat scheefquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:15 schreef hicham het volgende:
Hmm, dus jij hebt de vorige keer gefaald, of gewoon een andere reden dat dat ding nog steeds lekt
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:33 schreef Youssef het volgende:
Wat een zeikerds zijn die motorrijders zeg, in veel topics... zelfs hier![]()
kom je mensen tegen die niet 'ver' willen meeten.
Zijn wij nou zo raar dat we gewoon overal meeten?
Een van de geplande meetingpoints schijnt zelfs 1000 km verderop te liggen![]()
waarom zou dat zijn denk je ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:33 schreef Youssef het volgende:
Een van de geplande meetingpoints schijnt zelfs 1000 km verderop te liggen![]()
ZX9R, OPM, Youssef.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ken maar 1 Kwak rijder die wel grotere afstanden reed![]()
ik de weekendenquote:
quote:Moet ik op m'n blote knieen ofzo
dat is wel heeeeel lang geleden hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
ZX9R, OPM, Youssef.![]()
Mark ging voor jouw tijd nog wel eensz mee wat verder buiten de deur.![]()
Ik heb de KLX gekocht om wat verder van huis te kunnen.![]()
Lange gearing erop, liefst nog tik uit blok, wegbanden en gaaaan.![]()
Over helemaal nix, daarom is het ook gewoon leuk om motor te rijden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
[filosofeer][..], dus waar lullen we dan over.
Omdat we dan helemaal nix lullen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:21 schreef bwt het volgende:
Over helemaal nix, daarom is het ook gewoon leuk om motor te rijden.
met die gedachte probeer ik me ook al maanden te troosten. Helaaschquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Een OPM in goede motordoen reed ook gewoon overal naar toe, want de meeste meetings waren regio Dordrecht, hij kwam bij meerdere meetings als verste..zelfs bij een aantal kleinschalige meetingmeetings kwam hij gewoon opdagen.
Luc heeft vorig jaar wel de meeste afstand afgelegd, gedeeld door het aantal meetings dan waar hij bij was.![]()
[filosofeer]Maar goed we kunnen in 1 MC motorvakantie eventueel wel een jaarkilometrage overschrijden, dus waar lullen we dan over.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
als alles goed gaat hebben we over 4 weken de verste & langste FOK-MC meet allertijden![]()
Had je al gecontact op MSN maar je zit natuurlijk op je werk dus kweenie wanneer je kan reageren. Ondertussen ben ik aan het gamen enzo, dus ik vraag het nu even via het forumquote:
Zoals morgen bedoel jequote:zoiets moet je op een Zaterdag doen zodat je onderdelen kan halen mocht dat nodig blijken![]()
[..]
[afbeelding]
Tja ik weet het niet. Ik wil wel km rijden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:33 schreef Youssef het volgende:
quote:Een van de geplande meetingpoints schijnt zelfs 1000 km verderop te liggen![]()
Ik had al aangegeven dat je gezien dat aard van de werkzaamheden beter langs langs Marty/Martie/Mercy kan gaan. En dat voor alleen olie het onzin is om langs Hoogvliet te rijden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:47 schreef hicham het volgende:
Of hij durft gewoon geen nee te zeggen*hint* *hint* *hint* *hint* *hint* *hint* *hint* *hint*
kleppen stellen en de hele reut wel eens met een auto gedaan, maar teveel werk, geen zin en te nauwkeurig etc. Daar begin ik oook niet aanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had al aangegeven dat je gezien dat aard van de werkzaamheden beter langs langs Marty/Martie/Mercy kan gaan. En dat voor alleen olie het onzin is om langs Hoogvliet te rijden.
(makkelijk klusje om tussen de vorkpoten door te doen, terwijl het blok leeg loopt lekker verder sleutelen)
Ik heb wel eens vorkpoten uit elkaar gehaald in 2000/2001, maar mijn buurman was de hoofdsleutelaar, en zelfs die liet het over aan Safe toen we de oliekeerringen gingen halen en we daar met de losse vorkpoten stonden.
Net als remblokjes verwisselen, heb het nog nooit gedaan.
Zou oersimpel moeten zijn, net als kleppen stellen, nokkenasketting vervangen.
Ik wil het allemaal leren, maar hik er nog wel tegenaan.Wat de boer niet kent.
![]()
Ooowww, op die manierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had al aangegeven dat je gezien dat aard van de werkzaamheden beter langs langs Marty/Martie/Mercy kan gaan. En dat voor alleen olie het onzin is om langs Hoogvliet te rijden.
(makkelijk klusje om tussen de vorkpoten door te doen, terwijl het blok leeg loopt lekker verder sleutelen)
Ik heb wel eens vorkpoten uit elkaar gehaald in 2000/2001, maar mijn buurman was de hoofdsleutelaar, en zelfs die liet het over aan Safe toen we de oliekeerringen gingen halen en we daar met de losse vorkpoten stonden.
Net als remblokjes verwisselen, heb het nog nooit gedaan.
Zou oersimpel moeten zijn, net als kleppen stellen, nokkenasketting vervangen.
Ik wil het allemaal leren, maar hik er nog wel tegenaan.Wat de boer niet kent.
![]()
Maar vooral een 1 pitter zou een eitje moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:05 schreef Gebakken_vissie het volgende:
kleppen stellen en de hele reut wel eens met een auto gedaan, maar teveel werk, geen zin en te nauwkeurig etc. Daar begin ik oook niet aan
Volgende week ofzo kan ik best die koppeling doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
En hij vind het hier een beetje lastig om aan de motor te werken. Vandaar dat ik het van jullie wou weten
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgende week ofzo kan ik best die koppeling doen.
quote:SEX
16 years onwards
All models, shapes, sizes and coulours
Haynes Owners Workshop Manual
In ieder geval niet gejat van PeterR.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:42 schreef hicham het volgende:
Wat een diepgaande sig heb je trouwens
Jaja een workshop manual.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:43 schreef hicham het volgende:
WTF, ik zie net dat Haynes ook een sex manual heeft?
Is dat een grap ofzo?
[..]
Ze hebben ook een "MAN" en een "BABY" manualquote:
quote:BABY
Conecption to two years
All models, shapes, sizes and colours
quote:MAN
120.000 BC to Present Day
dat is de juiste instellingquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
Netzoals Mercy & Raus![]()
Al zou het bij de dealer goedkoop zijn, ik heb zelf ook de drang om de motor te sleutelen. Ik ben niet iemand die tevreden is als iets werkt (is natuurlijk wel een leuke extraatje), ik wil graag weten hoe het werkt en hoe die motor in elkaar zit
en zeker weten dat de dealer me niet naait
'kan'? Ga er maar vanuit dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is de juiste instelling![]()
dealer kan je nog wel naaien met de onderdelen hoor![]()
Maar zouden we anders willen dat er geen motorzaken meer zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
dealer kan je nog wel naaien met de onderdelen hoor![]()
Moet ik een pakje condooms meenemen of de firewall aanzetten voordat ik naar de dealer ga?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
'kan'? Ga er maar vanuit dat het gebeurt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
proberen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En anders mag je op de bank slapen .. of is mercy de gastheer die zijn best afstaat..![]()
![]()
dat is makkelijk een handboek voor vrouwenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:43 schreef hicham het volgende:
WTF, ik zie net dat Haynes ook een sex manual heeft?
Is dat een grap ofzo?
[..]
Ik heb die post wel gemist dat jij aanbood om het woensdag te doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen Raus en ik slapen in waterbed voor gasten is er een logeerbed
![]()
Dan stap je op de motor en dan ga je doelloos rondrijden waarna je na een paar dagen beslist dat je weer terug moet...quote:
quote:SEX
16 years onwards
All models, shapes, sizes and coulours
Haynes Owners Workshop Manual
quote:BABY
Conecption to two years
valt jullie ook die evolutie opquote:MAN
120.000 BC to Present Day
is wel zo veilig heHquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet ik een pakje condooms meenemen of de firewall aanzetten voordat ik naar de dealer ga?
kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb die post wel gemist dat jij aanbood om het woensdag te doen.![]()
of omdat het geld op isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dan stap je op de motor en dan ga je doelloos rondrijden waarna je na een paar dagen beslist dat je weer terug moet...![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik het niet eens haal tot jullie eigenlijk.![]()
![]()
No shit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
kloptwelkom in de wereld die msn heet
![]()
Komt wel goed hoor, daar hebben wij zo onze eigen methoden voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]als we zo gaan beginnen hoeven wij niet eens te vertrekken
![]()
![]()
uh eerst heb je sex, dan krijg je een baby en daarna een manquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
[..]
valt jullie ook die evolutie op![]()
Ze deed ook al zo moeilijk over dat kartenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus wil dat ik pas na de vakantie een ragbike ga aanschaffen![]()
Permissie om de minister president om te leggen voor een bak geld hebquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, daar hebben wij zo onze eigen methoden voor.![]()
Hicham, heb je nu al permissie gekregen??
ze heeft wel gelijk hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ze deed ook al zo moeilijk over dat karten
4 uur lessen valt wel meeals het overdag is en niet na 5 uur s`middagsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk gegaan?Is 4 uur lessen niet wat veel, vooral op zo een groot ding?
Of is dat ook veel geklets tussendoor
Alheowel... volgens mij duurt het straatje keren gewoon lang tijdens dergelijke lessen, 300 keer ipv 3 keer steken
Nou vooruit dan. Ik kan daar helaas gewoon geen nee tegen zeggen.quote:
was voor zijn tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Een OPM in goede motordoen reed ook gewoon overal naar toe, want de meeste meetings waren regio Dordrecht, hij kwam bij meerdere meetings als verste..zelfs bij een aantal kleinschalige meetingmeetings kwam hij gewoon opdagen.
Luc heeft vorig jaar wel de meeste afstand afgelegd, gedeeld door het aantal meetings dan waar hij bij was.![]()
[filosofeer]Maar goed we kunnen in 1 MC motorvakantie eventueel wel een jaarkilometrage overschrijden, dus waar lullen we dan over.
Thx!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://www.motozoom.nl/magazine/klussen/koppeling.cfm?CFID=6062887&CFTOKEN=33613039
veel plezier Hicham
edit: platen gevonden voor 71 euro, al voor die bandiet wel ongeveer hetzelfde zijn
en bedankt Rausquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus wil dat ik pas na de vakantie een ragbike ga aanschaffen![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en bedankt Raus
Wat heb je nou aan een ragbike NA de vakantie. Dan heb je geen tijd voor dat ding
omdat als ik dat ding van jou koopt geen tijd meer heb om op vakantie te gaan omdat ik moet sleutelenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en bedankt Raus
Wat heb je nou aan een ragbike NA de vakantie. Dan heb je geen tijd voor dat ding
komt mooi uit, want als je dat ding koopt het je ook geen geld meer voor vakantiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
omdat als ik dat ding van jou koopt geen tijd meer heb om op vakantie te gaan omdat ik moet sleutelenom hem aan de praat te krijgen
![]()
True Truequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
komt mooi uit, want als je dat ding koopt het je ook geen geld meer voor vakantie
ik zie het probleem niet hoor
suc6quote:
dat is ongeveer 600 te weinig toch ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een bod van 1.400 euro op de CR.![]()
Zeg dat ie daarvoor de banden in z'n hol mag stekenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een bod van 1.400 euro op de CR.![]()
Succes!quote:
en om je een beetje in te dekken plaats je het als quote van Youssefquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zeg dat ie daarvoor de banden in z'n hol mag steken
Eindelijk mijn helm inwijden!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
afspraak gemaakt ij Goedhart. 5 juli mag ie ernaar toe
duurt nog veel te lang eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eindelijk mijn helm inwijden!
Enneh... Youssef! Ga jij eens leren!Ik zie hier veel te veel posts van jou!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eindelijk mijn helm inwijden!
Enneh... Youssef! Ga jij eens leren!Ik zie hier veel te veel posts van jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |