*blondjes mode*quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
loopt hetzelfde in de gsx. Meer zou dus kunnen dat het idd een veer van de platen is. Geen idee, maar lijkt me nogal vreemd dat dat soort dingen ineens de geest geven omdat ie een maand stilstaatOok omdat ik met die behuizing bezig was. Moet er vanaf om bij voortandwiel te komen
Misschein ergens onder je zadel in een kastjequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
nu nog uitzoeken waar die dingen zitten
Zou me niks verbazen idd, ik startte via de auto
bij de VFR na de winterstop kleefde de koppelings platen ook ietsquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
loopt hetzelfde in de gsx. Meer zou dus kunnen dat het idd een veer van de platen is. Geen idee, maar lijkt me nogal vreemd dat dat soort dingen ineens de geest geven omdat ie een maand stilstaatOok omdat ik met die behuizing bezig was. Moet er vanaf om bij voortandwiel te komen
Ruimte vol denk ik, zal zo eventjes kijkenquote:
mm, dan maar ff zorgen dat kabeltje goed gesoldeerd zit en flink gaan koppelen danquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij de VFR na de winterstop kleefde de koppelings platen ook iets![]()
dus het kan zomaar zijn door het stilstaan dat ie gewoon vast zit![]()
enne starten met de auto is niet zo goed voor de startmotor als je te veel doorstart verbranden de koolborstels van de startmotor en dan doet ie ook niets meer![]()
heb ik toen ook gedaan bij mijn Suzuki![]()
![]()
Dat is jammer maar uiteraard ook te begrijpenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ruimte vol denk ik, zal zo eventjes kijken
GodverrrrIk stond naast een andere motor (voor de witte lijn) bij het stoplicht. 2 banen en helemaal vol met auto's. Doet het stoplicht het niet,
Dat wordt chaos zo, want wij reden al door rood en de eerste paar auto's begonnen ook al te slalommen door rood
Dit weekend mooi weer, maar ik ga niet meeten![]()
![]()
Ik maak nog kans om te slagen door te herkansen
Totaal onverwachts
Verleiding zal groot zijn, maar zaterdag ga ik afbellen voor mij werk en nu beginnen met leren
![]()
Kans is klein omdat ik een hoog cijfer moet halen... maar iig niet meeten dus }:O
Veel plezier met die Boschenaren Raus en Martie
Ik haalde altijd al 7's zonder te leren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Youssef het volgende:
Ach, ik had slechts een 2,6 gehaald voor dat examen en nu moet ik een 7 halen.![]()
Maar uiteraard gaan we dat proberen, dus nog even minder FokMC'en. Ben benieuwd of OPM of Hicham nog gaan rijden, stelletje nep MC'ers
we gaan gewoon met de M-F'ers rijdenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Youssef het volgende:
Ach, ik had slechts een 2,6 gehaald voor dat examen en nu moet ik een 7 halen.![]()
Maar uiteraard gaan we dat proberen, dus nog even minder FokMC'en. Ben benieuwd of OPM of Hicham nog gaan rijden, stelletje nep MC'ers
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik haalde altijd al 7's zonder te leren.![]()
Maar ja D niveau telt niet.![]()
Waist of talent.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
Kan BE even een ban regelen voor die jongen.![]()
![]()
Hij weet zelf donders goed hoe dat moet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
Kan BE even een ban regelen voor die jongen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat moet er volgens jou zo zijn ?![]()
Wiskunde... ik zou trots zijn op die 2,6quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:41 schreef Youssef het volgende:
[..]In de 4de lukte dat inderdaad ook nog
![]()
Wiskunde trouwens.. en nou weg...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef ondeugend het volgende:
Hij weet zelf donders goed hoe dat moet.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Youssef het volgende:
Ben benieuwd of OPM of Hicham nog gaan rijden, stelletje nep MC'ers
dan moet je naar Hoogvliet of Dordrecht gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie wel of ik kan meeten nu, ga liever niet rijden voordat ik die kut klote tiefus hoeren onderhoud heb gepleegd. Ben echt zo fucking lui. Ik ga echt NU naar buiten om die haynes manual op te halen en dan uitzoeken wat ik allemaal moet gaan kopen voor het onderhoud. Morgen die zooi daadwerkelijk kopen en dan zo snel mogelijk aan de motor werken
Iemand zin in een sleutelmeet?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Ja doe maar BE
![]()
Ik ga het niet zelf aanvragen in FB
ah, jullie komen langs begrijp ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie wel of ik kan meeten nu, ga liever niet rijden voordat ik die kut klote tiefus hoeren onderhoud heb gepleegd. Ben echt zo fucking lui. Ik ga echt NU naar buiten om die haynes manual op te halen en dan uitzoeken wat ik allemaal moet gaan kopen voor het onderhoud. Morgen die zooi daadwerkelijk kopen en dan zo snel mogelijk aan de motor werken
Iemand zin in een sleutelmeet?
Dordrecht heeft zelf al een brommer die helemaal uit elkaar ligtquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan moet je naar Hoogvliet of Dordrecht gaan![]()
![]()
Echt zo flexibel als een deurpost.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zelf aangevraagde bans zijn meteen voor een maand namelijk... En daar zit je vast niet op te wachten...
geen enkele ban staat vast. Maand ban niet, week ban niet, perm ban zeker niet en zelfaangevraagde worden zo weggehaald is mijn ervaringquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Echt zo flexibel als een deurpost.![]()
Kut vrijwilligers en bijbehorende organisatie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:07 schreef Gebakken_vissie het volgende:
geen enkele ban staat vast. Maand ban niet, week ban niet, perm ban zeker niet en zelfaangevraagde worden zo weggehaald is mijn ervaring
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ah, jullie komen langs begrijp ik
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie wel of ik kan meeten nu, ga liever niet rijden voordat ik die kut klote tiefus hoeren onderhoud heb gepleegd. Ben echt zo fucking lui.
wil je er een paar van mijquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kut vrijwilligers en bijbehorende organisatie.![]()
Krijg ik nu ook notes?![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
god, en ik maar denken dat ik de enige was die een brakke motor heeft
ik zeg: help me van dat ding van mij af en ik kan een ander kopenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij hebben nog geen meet hoeven missen door stukken oid![]()
![]()
qua motor zeker intressequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik zeg: help me van dat ding van mij af en ik kan een ander kopen
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
qua motor zeker intresse![]()
![]()
qua prijs![]()
![]()
een CBR voor 1000quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je er ook een CBR voor kan kopen?
![]()
Ziet gebakken vis kijken n.a.v. deze post.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
een CBR voor 1000nou dan zul je rijden
ja, toen postte ik nog niet. Maar de band, ketting/tandwielen, spanners, en het kleine spul dat vervangen is zit je al op de 500. Daar krijg je dan de rest van de motor ook nog bij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pics van vorige week gemist dus.
![]()
die CBR rijd alquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
een CBR voor 1000nou dan zul je rijden
daar doelde ik al opquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je er ook een CBR voor kan kopen?
![]()
Ziet gebakken vis kijken n.a.v. deze post.![]()
Ow, ja prijs is een disclaimer.![]()
wat let jequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die CBR rijd al![]()
![]()
ik heb begrepen dat een bod van 750 al voldoende is![]()
Qua waarde heb je een bodemloze put.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ja, toen postte ik nog niet. Maar de band, ketting/tandwielen, spanners, en het kleine spul dat vervangen is zit je al op de 500. Daar krijg je dan de rest van de motor ook nog bij.
Ik wil dat ding best wegbrengen, voor 1000 laten bijspijkeren, maar dan word het wel gewoon de dealerprijs, 2200 dus
Voor 750 wel, heb het niet geboden.. ergens niet verstandig iets erbij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
daar doelde ik al open heb begrepen dat jij die CBR wel ziet ziten
![]()
wat was dat nou voor een verhaal dat die bike in beslage genomen was en eigenaar opgesloten voor paar uur ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua waarde heb je een bodemloze put.![]()
Dat is ongeveer hetzelfde als met de CR, het blijft een oudere motor.
Je kan er 1.000 euro inpompen (done) maar het levert misschien 100 euro op.![]()
[..]
Voor 750 wel, heb het niet geboden.. ergens niet verstandig iets erbij.![]()
Leek mij wel een knap ding verder.
Niet voor onder de 18. (pas op naakt!)quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
maarre linkje naar CBR?
jaren 80 of 90, dat maakt in de waarde nogal een verschil :pquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua waarde heb je een bodemloze put.![]()
Dat is ongeveer hetzelfde als met de CR, het blijft een oudere motor.
Je kan er 1.000 euro inpompen (done) maar het levert misschien 100 euro op.![]()
[..]
Voor 750 wel, heb het niet geboden.. ergens niet verstandig iets erbij.![]()
Leek mij wel een knap ding verder.
Nee niet bij jouquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ah, jullie komen langs begrijp ik
Ik rij nog wel, maar ik ga niet lange toerafstanden afleggen meer omdat mijn voorvork beswel veel lekt. Het druipt echt helemaal over mijn rechterkantquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En van stel op sprong gaat meneer dan maar niet meer rijden.
Wat moet je allemaal doen .. voor olie langs komen rijden is best een beetje overdreven.![]()
allemaal dingen die je los binnen een half uur kan doen, op koppeling en wrsch. keerringen van de voorvork na. Olie verversen en koppeling vervangen zou ik wel tegelijkertijd doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee niet bij joujij hebt vage problemen
Ik heb gewoon 'simpele' dingen waar ik het wel prettig vind als er iemand anders bij is die het al eerder heeft gedaan
[..]
Ik rij nog wel, maar ik ga niet lange toerafstanden afleggen meer omdat mijn voorvork beswel veel lekt. Het druipt echt helemaal over mijn rechterkantOok over de remklauw enzo
Olie + remklauw is nou niet de meest ideale situatie zeg maar
Was vorige keer ook even langs het BV terrein gegaan waar ik altijd leste en m'n oude instructeur was daar. Dus ben daar even gaan praten met hem terwijl ik zat op de motor en de motor zelf balanseerde door met mijn hand vast te houden aan een vrachtwagen oplegger. Toen ik wegging lag er een plasje olie bij m'n voorband (naja, niet echt een plasje maar een vlek). Dus het is niet een kleine lek meer zeg maar
Wat ik allemaal wil doen (had het al eerder gepost)
- Nieuwe uitlaatbeugel erop
- Motorolie verversen
- Lucht- en oliefilter vervangen
- Koppelingsplaten vervangen
- Nieuwe voorvorkolie + ringen vervangen
- Remblokken voor vervangen
en verder:
- Ketting spannen
- Kentekenplaat verlichting vervangen
Meeste dingen zijn in een handomdraai te doen of makkelijk, maar ik verzamel het allemaal op een hoopje zodat ik het in 1 keer kan doenEn voor andere dingen heb ik liever iemand anders erbij die het allemaal al een beetje weet, ipv dat ik zelf ga kloten
![]()
Heb het haynes boekje al binnen
-edit
Dit is overigens slechts een lijstje met wat er moet gebeurenAls je geen zin hebt om daar aan 'mee' te werken dan moet je dat gewoon zeggen pep
Dan ga ik hier wel zelf kloten
maar die koppelingsplaten wil ik wel een keer met jou doen
Maar ik heb gehoord dat tweetakters en SM'ers van sleutelen houden![]()
![]()
Ik heb dat ook ooit moeten doen. Was overigens het enigste vak waarvoor ik slecht stond, maar voor dat vak moest je ALTIJD een voldoende hebben. Ik had een 3 en moest een 7 halen en ik heb het gewoon gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Youssef het volgende:
ik ben nog niet met Raus in conclaaf geweestquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jaren 80 of 90, dat maakt in de waarde nogal een verschil :p
Mercy waar dacht je aan voor die soes?
Heb je geen handboek van je motor? Want daar staat toch in welke zekering voor de starter is? Althans bij mij wel, en er zitten ook reservezekeringen in het zekeringen bakkie. Dus je kan het zo testenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Niet gehad over niet meer starten, maar waarschijnlijk is dat idd een zekering.
zie ook post hiebovenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben nog niet met Raus in conclaaf geweestdus kom er nog op terug
![]()
jawel, WPH alleen geen reservezekeringen. Wat ook kan is de startknop zelf, daar had ik vorig jaar problemen mee, maar die was wel gerepareerd bij z'n beurtquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je geen handboek van je motor? Want daar staat toch in welke zekering voor de starter is? Althans bij mij wel, en er zitten ook reservezekeringen in het zekeringen bakkie. Dus je kan het zo testenJij niet
met die voorpoten kan ik je ook wel helpen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee niet bij joujij hebt vage problemen
Ik heb gewoon 'simpele' dingen waar ik het wel prettig vind als er iemand anders bij is die het al eerder heeft gedaan
[..]
Ik rij nog wel, maar ik ga niet lange toerafstanden afleggen meer omdat mijn voorvork beswel veel lekt. Het druipt echt helemaal over mijn rechterkantOok over de remklauw enzo
Olie + remklauw is nou niet de meest ideale situatie zeg maar
Was vorige keer ook even langs het BV terrein gegaan waar ik altijd leste en m'n oude instructeur was daar. Dus ben daar even gaan praten met hem terwijl ik zat op de motor en de motor zelf balanseerde door met mijn hand vast te houden aan een vrachtwagen oplegger. Toen ik wegging lag er een plasje olie bij m'n voorband (naja, niet echt een plasje maar een vlek). Dus het is niet een kleine lek meer zeg maar
Wat ik allemaal wil doen (had het al eerder gepost)
- Nieuwe uitlaatbeugel erop
- Motorolie verversen
- Lucht- en oliefilter vervangen
- Koppelingsplaten vervangen
- Nieuwe voorvorkolie + ringen vervangen
- Remblokken voor vervangen
en verder:
- Ketting spannen
- Kentekenplaat verlichting vervangen
Meeste dingen zijn in een handomdraai te doen of makkelijk, maar ik verzamel het allemaal op een hoopje zodat ik het in 1 keer kan doenEn voor andere dingen heb ik liever iemand anders erbij die het allemaal al een beetje weet, ipv dat ik zelf ga kloten
![]()
Heb het haynes boekje al binnen
-edit
Dit is overigens slechts een lijstje met wat er moet gebeurenAls je geen zin hebt om daar aan 'mee' te werken dan moet je dat gewoon zeggen pep
Dan ga ik hier wel zelf kloten
maar die koppelingsplaten wil ik wel een keer met jou doen
Maar ik heb gehoord dat tweetakters en SM'ers van sleutelen houden![]()
![]()
Ik weet dat ik heel populair ben dus je zal het wel uit moeten vechten met Pepijn wie mij mag helpenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
met die voorpoten kan ik je ook wel helpen hooren als ze daadwerkelijk zoveel lekken als jij nu zegt zou ik er ook geen grote afstanden mee rijden
![]()
quote:MAAR !!!!![]()
![]()
jij heb Broertje die toch moet leren![]()
dus kan je met de Kwak meeten
![]()
die zitten in die ouwe Alfa vast welquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jawel, WPH alleen geen reservezekeringen. Wat ook kan is de startknop zelf, daar had ik vorig jaar problemen mee, maar die was wel gerepareerd bij z'n beurt
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Van links naar rechts de werkplek van Pepijn (altijd maar die orders afhandelen), Mercy (posten op MF
) en Raus (wil ook graag posten maar valt in slaap van het bijlezen
)
Al eens aan gedacht dat ik die linker kon zijn? Als Pepijn orders moet afhandelen, hoe kan hij dan posten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Van links naar rechts de werkplek van Pepijn (altijd maar die orders afhandelen), Mercy (posten op MF
) en Raus (wil ook graag posten maar valt in slaap van het bijlezen
)
Het had netzogoed bwt of Makster kunnen zijn links, maar dit is het eerste wat er in me opkwamquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Al eens aan gedacht dat ik die linker kon zijn? Als Pepijn orders moet afhandelen, hoe kan hij dan posten?![]()
dat is lekker droge kostquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:12 schreef bwt het volgende:
Op dit moment ben ik meer rechts dan links of midden.
Zit nu ook lekker 70-290 door te lezen (Windows 2003 server). zit op pagina 30 van de 750 - moet ik samen met 70-270 (windowsXP) kennen voor 18 juli (als de MCSE cursus begint)
Ja daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Het had netzogoed bwt of Makster kunnen zijn links, maar dit is het eerste wat er in me opkwamJij praat nooit over je werk dus ik weet ook niet wat je allemaal doet
En ook al post je de laatste tijd meer, het 'bijlezen' blijft toch een kenmerk die bij jou hoort
Zit er ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef bwt het volgende:
Microsoft met als tegenspeelsters Windows XP en Windows 2003
Je kan voor de waarde beter 200 euro uitgeven aan nieuwe kappen, dan 2.000 euro aan de techniek.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jaren 80 of 90, dat maakt in de waarde nogal een verschil
Omdat de klanten altijd reageren van: ahhh u bent al voor mij dingen aan het opzoeken, ik hoor u zo driftig op de computer tikken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Al eens aan gedacht dat ik die linker kon zijn?
Als Pepijn orders moet afhandelen, hoe kan hij dan posten?![]()
Mompelt stilletjes .. glad ijs Hicham.. glad ijs..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:03 schreef hicham het volgende:
En ook al post je de laatste tijd meer, het 'bijlezen' blijft toch een kenmerk die bij jou hoort
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef bwt het volgende:
Microsoft met als tegenspeelsters Windows XP en Windows 2003
Eerstvolgende meet waar Raus en ik beide aanwezig zijn, vertrek ik met een blauw oogquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mompelt stilletjes .. glad ijs Hicham.. glad ijs..![]()
![]()
Wat omhoog krijgt?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je hem daarvan omhoog krijgt ben je erg ziek
![]()
![]()
HeH, het plaatje is ineens gegroeid na een editquote:
Voor die vorkpoten kan je beter langs Mercy.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
Maar even to the point he, ik wil niet opdringerig zijn maar heb je zin om 1 dezer dagen te sleutelen of nietHeb je anders ook MSN ofzo
of kan ik mailen naar je ?
als jij later groot ben weet je het ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat omhoog krijgt?
Weet jij iets van Raus dat wij nog niet weten![]()
als het eerst zwaait welquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:48 schreef Patrick281 het volgende:
Nieuwe motor voor minder dan 2.000 euro.
En zwaaien we daarnaar?![]()
hij dacht vast dat je op een brommer reedquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als het eerst zwaait welnet als die arrogante MV Agusta's
1 keer gezwaaid, kijkt die l#l me aan en draait zijn hoofd weg
natuurlijk, dat ik daar niet aan had gedachtquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij dacht vast dat je op een brommer reed![]()
![]()
hey wat leuk blauwe tekstquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
natuurlijk, dat ik daar niet aan had gedacht![]()
Ga jij zondag rijden danquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
fiks ff die voorvork en ga gewoon rijden zondag
Wanneer heb je tijd Mercyquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor die vorkpoten kan je beter langs Mercy.![]()
Je houdt het wel spannend heH?quote:Qua koppeling tegelijk met olie had Stinkerman wel gelijk.
Maar over een half jaar moet je vast weer verversen.![]()
Nope, zit er niet in. 't is een drama.quote:
Hmm, dus jij hebt de vorige keer gefaald, of gewoon een andere reden dat dat ding nog steeds lektquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
Met lichte tegenzin ben ik toch maar aan de ketting van de KLX begonnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |