dat is makkelijk een handboek voor vrouwenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:43 schreef hicham het volgende:
WTF, ik zie net dat Haynes ook een sex manual heeft?
Is dat een grap ofzo?
[..]
Ik heb die post wel gemist dat jij aanbood om het woensdag te doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen Raus en ik slapen in waterbed voor gasten is er een logeerbed
![]()
Dan stap je op de motor en dan ga je doelloos rondrijden waarna je na een paar dagen beslist dat je weer terug moet...quote:
quote:SEX
16 years onwards
All models, shapes, sizes and coulours
Haynes Owners Workshop Manual
quote:BABY
Conecption to two years
All models, shapes, sizes and colours
valt jullie ook die evolutie opquote:MAN
120.000 BC to Present Day
All models, shapes, sizes and colours
is wel zo veilig heHquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet ik een pakje condooms meenemen of de firewall aanzetten voordat ik naar de dealer ga?
kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb die post wel gemist dat jij aanbood om het woensdag te doen.![]()
of omdat het geld op isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dan stap je op de motor en dan ga je doelloos rondrijden waarna je na een paar dagen beslist dat je weer terug moet...![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik het niet eens haal tot jullie eigenlijk.![]()
![]()
No shit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
kloptwelkom in de wereld die msn heet
![]()
Komt wel goed hoor, daar hebben wij zo onze eigen methoden voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]als we zo gaan beginnen hoeven wij niet eens te vertrekken
![]()
![]()
uh eerst heb je sex, dan krijg je een baby en daarna een manquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
[..]
valt jullie ook die evolutie op![]()
Ze deed ook al zo moeilijk over dat kartenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus wil dat ik pas na de vakantie een ragbike ga aanschaffen![]()
Permissie om de minister president om te leggen voor een bak geld hebquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, daar hebben wij zo onze eigen methoden voor.![]()
Hicham, heb je nu al permissie gekregen??
ze heeft wel gelijk hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ze deed ook al zo moeilijk over dat karten
4 uur lessen valt wel meeals het overdag is en niet na 5 uur s`middagsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk gegaan?Is 4 uur lessen niet wat veel, vooral op zo een groot ding?
Of is dat ook veel geklets tussendoor
Alheowel... volgens mij duurt het straatje keren gewoon lang tijdens dergelijke lessen, 300 keer ipv 3 keer steken
Nou vooruit dan. Ik kan daar helaas gewoon geen nee tegen zeggen.quote:
was voor zijn tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Een OPM in goede motordoen reed ook gewoon overal naar toe, want de meeste meetings waren regio Dordrecht, hij kwam bij meerdere meetings als verste..zelfs bij een aantal kleinschalige meetingmeetings kwam hij gewoon opdagen.
Luc heeft vorig jaar wel de meeste afstand afgelegd, gedeeld door het aantal meetings dan waar hij bij was.![]()
[filosofeer]Maar goed we kunnen in 1 MC motorvakantie eventueel wel een jaarkilometrage overschrijden, dus waar lullen we dan over.
Thx!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://www.motozoom.nl/magazine/klussen/koppeling.cfm?CFID=6062887&CFTOKEN=33613039
veel plezier Hicham
edit: platen gevonden voor 71 euro, al voor die bandiet wel ongeveer hetzelfde zijn
en bedankt Rausquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus wil dat ik pas na de vakantie een ragbike ga aanschaffen![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en bedankt Raus
Wat heb je nou aan een ragbike NA de vakantie. Dan heb je geen tijd voor dat ding
omdat als ik dat ding van jou koopt geen tijd meer heb om op vakantie te gaan omdat ik moet sleutelenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en bedankt Raus
Wat heb je nou aan een ragbike NA de vakantie. Dan heb je geen tijd voor dat ding
komt mooi uit, want als je dat ding koopt het je ook geen geld meer voor vakantiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
omdat als ik dat ding van jou koopt geen tijd meer heb om op vakantie te gaan omdat ik moet sleutelenom hem aan de praat te krijgen
![]()
True Truequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
komt mooi uit, want als je dat ding koopt het je ook geen geld meer voor vakantie
ik zie het probleem niet hoor
suc6quote:
dat is ongeveer 600 te weinig toch ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een bod van 1.400 euro op de CR.![]()
Zeg dat ie daarvoor de banden in z'n hol mag stekenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een bod van 1.400 euro op de CR.![]()
Succes!quote:
en om je een beetje in te dekken plaats je het als quote van Youssefquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zeg dat ie daarvoor de banden in z'n hol mag steken
Eindelijk mijn helm inwijden!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
afspraak gemaakt ij Goedhart. 5 juli mag ie ernaar toe
duurt nog veel te lang eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eindelijk mijn helm inwijden!
Enneh... Youssef! Ga jij eens leren!Ik zie hier veel te veel posts van jou!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eindelijk mijn helm inwijden!
Enneh... Youssef! Ga jij eens leren!Ik zie hier veel te veel posts van jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |